Administratief bediende
Heverlee
Ben je administratief sterk?
Service-minded?
En kan je werken met ERP-systemen?
Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende.
Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?
Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Financieel administratief bediende
HEVERLEE
Voor een high-tec bedrijf in regio Leuven zijn we op zoek naar een nieuwe collega die de financieel directeur kan ondersteunen op financieel en administratief vlak.
Boekhoudkundige taken:
Je registreert de dagelijkse financiële transactiesJe maakt facturen op en verwerkt deze op een correcte manierJe neemt de debiteurenadministratie onder handen
Administratieve taken/payroll:
Je zorgt maandelijks voor de tijdsregistratie van de collega's binnen het bedrijfJe zorgt voor een correcte loonverwerking en onderhoudt contacten met het sociaal secretariaatJe maakt voor nieuwe collega's en bezoekers badges aan, zorgt voor toegang tot de gedeelde systemenJe ondersteunt collega's bij HR gerelateerde vragenJe ondersteunt andere diensten bij ad-hoc administratieve en operationele taken
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende bouw
LEUVEN
Voor een groeiende speler in de bouwsector zijn we op zoek naar een office & project assistant. Tijdens de lopende projecten combineer je volgende taken:in een ondersteunende rol voor de projectleider ben je mee verantwoordelijk voor 1 of meer lopende bouwprojecten van opstart tot finale oplevering.Je neemt deel aan de wekelijkse werfvergaderingen, je maakt er ook een rapport van op.Je voert ook zelf geregeld werfcontroles uit.samen met de projectleider en architect hou je de planning nauwlettend in de gaten en stuurt bij waar nodig.Je beheert de dagelijkse briefwisseling en communicatie.
InterimBouwVoltijdsVast contract
Administratief bediende
OVERIJSE
Voor een bedrijf gespecialiseerd in buitenschrijnwerkerij zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Jouw takenpakket bestaat uit:
het inplannen van afspraken in de agenda van de werfleidershet administratief verwerken van geplaatste dossiersondersteunen van de teamverantwoordelijke op verschillende taken
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Onze-Lieve-Vrouw-Waver, 2861 Sint-Katelijne-Waver, België
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn we op zoek naar iemand voor een functie als planner en Administratie.
Jouw taken zullen bestaan uit:
Werkplanning opmaken van een 6 tal ploegen Werkbonnen opmaken Je behandelt eerstelijnscontacten via mail en telefoonContact tussen klant en arbeiders Op basis van orders maak je de meest efficiënte puzzel Je behoudt de algemene overview van de planningJe verwerkt bijhoren administratieJe garandeert een correctie informatieoverdracht binnen het teamJe gaat dagelijks in overleg met projectleiders en klantenJe rapporteert aan de teamleader planning
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende! (halftijds)
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht?
LierSector: Tuinbenodigdheden
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende?
Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Administratief/Logistiek Bediende
LIER
Vivaldis office is op zoek naar een allround administratief verantwoordelijke.
Locatie: Lier 📍Evenementensector
Jouw takenpakket bestaat uit:
Beheren van telefoonverkeer en bezoekersontvangstOpstellen en uitwerken van voorstellen voor evenementen en projectenCreëren van offertes en bevestigen van afleveringsdocumentenOpstellen van pakbonnen en voorbereiden van benodigde goederenBeheren van verhuurmateriaal en toezien op uitvoeringVerzorgen van de levering van kleinere goederen en bestellingenOpstellen van facturen en opvolgen van betalingenAf en toe uitvoeren van werkzaamheden in het magazijn
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
TIENEN
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende backoffice voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in totaalinterieur.
Jouw takenpakket als administratief bediende backoffice bestaat uit:
Je volgt de voorraad op en plaatst tijdig bestellingen;Je volgt de voorraad op, stelt tekorten vast, en bent verantwoordelijk voor het uitsturen en plaatsen van bestellingen;Je maakt de planning voor de plaatsing bij de klant en zorgt voor een grondige voorbereiding van de installatieteams;Bij problemen sta je in voor de nazorg en backoffice-ondersteuning;Je beheert administratieve dossiers en zorgt voor een feilloze opvolging;Je controleert en actualiseert gegevens, en behandelt retourzendingen of aanmaningen;Je bent het eerste telefonische contactpunt voor onze klanten en partners, en zorgt voor een correcte doorverwijzing.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch- administratief bediende dossierbeheer/vastgoed
Duffel
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch- administratief bediende dossierbeheer/vastgoed
Belangrijk: Eerste ervaring richting notariaat en/of vastgoed + min. Bachelor
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, recht van opstal, ...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overleg (nalezen opgeleverde dossiers, opvolging verkaveling en bouwdossiers, ...)Je wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Bornem, België
Voor onze klant in Bornem, kijken we uit naar een allround administratief medewerker, om een persoon dat ziek is tijdelijk te vervangen.
Als administratief bediende kom je terecht in een bedrijf actief in alarmsystemen.
Hier bestaat je takenpakket uit:
opmaken van facturenverzamelen van werkbonnenactivatie/stopzetting/overnames/wijzigingen/opvolging en facturatie van de meldkamerfacturen nakijken van alle meldkamers + tele2controleren van de uren van de techniekersincerts attest maken en opvolgenAutoparkbeheerbeantwoorden van telefoons en mailsopvolgen van wijzigingen in de wetgevingjaarlijks berekenen van indexatie onderhoudscontracten/meldkamercontracten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Olen
Vivaldis Office Geel zoekt ......... COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Side note: Onze klant zit momenteel nog in Lon derzeel. Vanaf september 2026 zitten ze op hun nieuwe plaats in Olen.
Je moet dus bereidt zijn om voor een periode de afstand te overbruggen. Er is een bedrijfswagen ter beschikking.
Waar moet je zijn?
OlenElektrotechnische installatiefirma
Wat moet je doen?
Werfvoorbereidingen: Nauwgezette projectvoorbereidingKlantencontact: Snelle en hartelijke service bieden aan onze klanten, zowel per telefoon, digitaal als persoonlijk.Dialux lichtstudies: Lichtplannen op maat van de klant (Opleiding wordt voorzien).Offertes: Nauwkeurige en efficiënte offertes opstellen.Administratieve ondersteuning: Diverse taken op maat van je interesses en expertise.Subsidie dossiers voorbereiden: zorgvuldige begeleiding van subsidieprojecten voor onze klanten.Voorbereiding voor facturen: Accurate en transparante facturatie.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende/sales support (SketchUp +FRANS)
Zandhoven, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Technisch administratief bediende/sales support (SketchUp +FRANS)
Jouw taken:
Ondersteuning en backup sales collega's- buitendienst mbt klantvragen/bestellingenVerder ben je ook het aanspreekpunt voor collega's uit verschillende afdelingen, zoals het magazijn, de projectmarkt, aankoop, groothandelOrderbeheer/ Commerciële flair: Je verwerkt en doet bestellingen, volgt levertermijnen en betalingen, en behandelt klachten op een oplossingsgerichte manier + introductie en klant adviseren mbt nieuwe producten door stalen en toonzaalmodellenBeheer digitaal systeemWerken met SketchUP, plan lezenOpvolging bestellingen tot levering bij klant/ facturatie
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
WIJNEGEM
Voor een scheepvaartbedrijf in Wijnegem zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Het bedrijf specialiseert zich in grote tankvaart op de binnenwateren.
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en organisatorische taken, waaronder:
Je beheert de mailbox van het administratief team. Je behandelt inkomende en uitgaande e-mails en zorgt voor een vlotte en professionele opvolging.Je houdt het digitaal klassement en documentbeheer overzichtelijk en up-to-date.Je zorgt voor een warm onthaal van nieuwe collega’s en ondersteunt bij personeelsadministratie.Je regelt de praktische aspecten van zakenreizen, van transport tot verblijf (vluchten, hotels en huurwagens).Je volgt facturen en onkostennota’s nauwgezet op.Je ondersteunt bij updates van de bedrijfswebsite en het melden en opvolgen van IT-problemen in samenwerking met onze IT partner.Je helpt mee om een georganiseerde en aangename werkomgeving te behouden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
ZWIJNDRECHT
Voor een toonaangevend specialist op het vlak van waterbouw, staalconstructie en bodemsanering in Zwijndrecht, zijn wij op zoek naar een Technisch administratief bediende.
Als Technisch administratief bediende sta jij in voor:
Lezen en interpreteren van meetstaten. In overleg met de Tender Engineer opmaken en versturen van prijsvragen. Beheren van de prijsvergelijkingstabellen en correct terugkoppelen naar de betrokken Tender Engineer. Je beheert alle binnenkomende offertes op ons centraal documentsysteem. Opmetingen uitvoeren op basis van uitvoeringsplannen. Controleren en berekenen van hoeveelheden a.d.h.v. aanbestedingsplannen. Het up-tot-date houden van het erkenningdossiers.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende / werkvoorbereider
NIEUWERKERKEN
Vivaldis Office is op zoek naar een werkvoorbereider / administratief medewerker voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in interieurbouw.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als werkvoorbereider / administratief medewerker bestaat uit:
Het verzorgen van de algemene administratieve flow.Het opstellen en invullen van meetstaten.Actief meewerken aan aanbestedingsdossiers en het opstellen van bestekken.Administratieve werfopvolging, zoals werfmeldingen en het aanvragen van parkeervergunningen.Het voorbereiden van offertes en bestekken voor aanbestedingen.Toezien op de correcte naleving van 'Check-in-at-work'.Het controleren en analyseren van lastenboeken.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Lummen
Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in dakwerken en is een stabiel, groeiend familiebedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als technisch administratief medewerker bestaat uit:
Autonome administratieve en organisatorische ondersteuning vanuit het filiaal in Wommelgem (samenwerking met werfleider).Werkvoorbereiding: Aanvragen van vergunningen (stad, openbaar domein) en opvolging werfmeldingen.Financieel/Commercieel: Opmaken van offertes/calculatie, facturatie (in/uit), bestellingen en voorraadbeheer.HR-ondersteuning: Nauwkeurige urenregistratie, afwezigheden, weerverlet en mobiliteit doorgeven van de dakwerkers.Eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Je bent bereid om zowel in Lummen als in Wommelgem te werken.
OfficeBouwVoltijdsTijdelijk
Technisch administratief bediende
Nevele
Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:
Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat ga je doen?
Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt
beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een
sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets,
prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort
tot de taak.
Nog enkele belangrijke taken:
Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technische administratief bediende
Waregem, België
Voor onze klant regio Waregem zijn we op zoek naar een Mechanical Designer. Hierbij een greep uit jouw takenpakket:
Je toetst de technische haalbaarheid van de projecten af met de productieafdeling ;Je vertaalt klantvereisten naar nauwkeurige tekeningen in Inventor – dit programma kent straks geen geheimen meer voor jou ;Je verwerkt alle gegevens met uiterste precisie in ons geïntegreerd ERP-systeem, stelt de bill of material op en zorgt voor een correcte input ;Na bestelling blijf je betrokken: je ondersteunt de productie met jouw technische expertise en je volgt je dossiers op van A tot Z ;Je overlegt proactief en neemt initiatief om het productieproces te optimaliseren.Kortom, je bent een cruciale schakel in ons team, met impact op zowel klanttevredenheid als interne efficiëntie.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.