Jobs

Jobs

25 Jobs gevonden

Customer service automotive

HERENTALS

Vivaldis office Geel zoekt ...... CALLAGENT/KLANTENADVISEUR!   Waar moet je zijn? Locatie: HerentalsSector: automotive   Wat moet je doen? Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je plant afspraken in voor onze klanten.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Werkvoorbereider nazorg

Olen, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... WERKVOORBEREIDER NAZORG!   Waar moet je zijn? OlenSpecialisatie: ramen, deuren, buitenschrijnwerk Wat moet je doen als werkvoorbereider nazorg? Je voert 3 à 4 dagen per week herstelwerken en nazorg uit aan aluminium buitenschrijnwerk1 à 2 dagen per week besteed je aan bureauwerk, waaronder: opstellen en beheren van planningen, contracten opstellen voor klanten, voorbereiden facturatieJe zorgt voor een vlekkeloze communicatie met zowel het team als de klant waar nodigJe draagt bij aan de optimalisering van werkprocessen binnen de afdeling Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Projectcoördinator nazorg - bouw

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Projectcoördinator nazorg - bouw Waar moet je zijn? België Specialisatie: Bouwprojecten, algemene aanneming, overheidsopdrachten A-Z (appartementen, woonzorgcentra, sociale woningen, ...)  Takenpakket Coördinatie nazorg projecten- complexe dossiersNauw contact met de verschillende partijen: VB. problemen met werfteams, kwaliteitscontrole/ borgen kwaliteit uitgevoerde werken, gesprekken bouwheerDefinitieve oplevering garanderen (administratie dossiers, analyse bouwdossier, technische en financiële afhandeling...)Opmerkingen van voorlopige oplevering borgen, controleren + oplossingsgericht aan de slag gaanJe verplaatst je naar werven vanuit je eigen woonplaats en kan zelf je agenda bepalen Mooi evenwicht aanwezigheid op werf/kantoor  Coördinatie en sturing ploeg + onderaannemersTechnisch advies over juridische kwesties + SPOC voor de verschillende partijen (interne en externe stakeholders) + coördinatie vooruitgang (residentiële en openbare projecten)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aftersales garage /ondersteuning zaakvoerders (garantiedossiers, claims...)

Arendonk

Ben jij de klantenmagneet met een hart voor vrachtwagens? Vivaldis Office Turnhout zoekt een........ Aftersales Medewerker/ondersteuning zaakvoerders.   Wat moet je doen? Als de spilfiguur tussen de werkplaats en de klant, sta je in voor: Het onthaal van de klanten en het noteren van de herstellings- of onderhoudsopdrachten.Het opmaken van de werkorders en de facturatie. (garantiedossiers/claims, schadegevallen, onderhoudscontracten...)Het nauwkeurig opvolgen van de reparaties in overleg met de techniekers.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en zorgt voor een uitmuntende service.Je beheert de agenda en zorgt voor een vlotte planning.Je licht de klant professioneel in over de uitgevoerde werken en de kosten.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker klantendienst

Mechelen, België

Onze klant in Mechelen, een energieleveranciers, is op zoek op naar een medewerker klantendienst. Je takenpakket zal oa bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt van de klanten en zorgt ervoor dat alles van A-Z geregeld wordt. Je zoekt de beste oplossing voor de klant. Je hebt klanten verder met hun vragen over bv hun dossiers, klachten,... Administratieve opdrachten (beheer van de klantendossiers). Je helpt je klanten verder via mail en telefoon. Na elke call krijg je even tijd om te mailen en het dossier af te werken.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Care Project Officer

KAPELLEN (ANTWERPEN)

Als Customer Care Project Officer ben je het aanspreekpunt voor technische vragen en zorg je voor de planning en coördinatie van interventies en onderhoud. Daarnaast neem je het initiatief om inspecties aan bestaande installaties tijdig in te plannen en ondersteun je bij het selecteren van essentiële componenten zoals kritieke reserveonderdelen.
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner?Kan je goed Nederlands en Frans?Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Care Medewerker

VILVOORDE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Jouw activiteiten: Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Agent

Brussel

Voor één van onze klanten, gevestigd in Brussel en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Customer Service Agent die klantgericht is, communicatief sterk en een echte teamspeler. Jouw taken zullen bestaan uit: Het behandelen van inkomende en uitgaande telefonische oproepenHet verwerken van inkomende e-mails in de gemeenschappelijke mailboxHet beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen van klanten met betrekking tot wisselstukken en transportHet opvolgen en verwerken van bestellingen en lopende dossiersHet informeren en ondersteunen van klanten bij ontbrekende of vertraagde onderdelenHet bijdragen aan een vlotte en kwalitatieve klantenservice binnen het team
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker / dispatcher te Sint-Niklaas

SINT-NIKLAAS

Ben jij de klantgerichte professional die wij zoeken? Als Customer Service Medewerker / Dispatcher in Sint-Niklaas ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, voornamelijk dispatchers en vrachtwagenchauffeurs die te maken hebben met bandenpech. In deze rol zorg je voor een efficiënte en vriendelijke afhandeling van oproepen en coördineer je depannages. Je taken omvatten: 📞 Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten en het registreren van klantgegevens en pechlocaties.🚑 Coördineren van snelle en efficiënte hulpverlening zodat onze klanten tijdig weer op weg geholpen worden.💬 Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.🗂️ Verzorgen van de administratie van je dossiers, waaronder het opmaken van bestelbonnen en facturatie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

klantendienst medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.  Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie. 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service

Wielsbeke, België

Wordt jij dé nieuwe topcollega binnen de afdeling Customer Service?    Voor een technisch bedrijf in de regio van Oostrozebeke, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.   Jij staat dagelijks, met een lach en een tas koffie, in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille. Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,.. Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt. Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem. 
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Logistiek

Gent

Beschik jij over een goede talenkennis? Beschik je over een Bachelor-of Master diploma? Heb je kennis van douane wetgeving? Lees dan snel verder!   Voor een mooie firma in de Gentse Haven kijken we vandaag uit naar een nieuwe collega voor de customer service. Jouw takenpakket: Order- en Stockbeheer: Nauwkeurige registratie van alle orders en manipulaties in het softwarepakket en administratieve opvolging van de voorraad.Communicatie: Je fungeert als primair aanspreekpunt voor klanten en het operationele team inzake orders, stock en klantenrapportering.Administratieve Proces: Beheer van alle inkomende/uitgaande goederen, verwerking van laad-/losrapporten en opstellen van maandelijkse statistieken.Facturatie: Voorbereiden van de facturatie.Team: Je werkt nauw samen met planners, weegbrugbedienden en commercieel managers en rapporteert aan het Hoofd Customer Service.  
InterimTransportVoltijdsVast contract

Projectleider kwaliteit en nazorg

Aalter

Voor onze klant, een bouwbedrijf regio Aalter, zijn wij op zoek naar een projectleider kwaliteitscontrole & nazorg:   Jouw takenpakket als projectleider: Je staat mee aan het roer van de kwaliteits-en nazorgprocessen en bent verantwoordelijk voor het bewaken van de bouwkwaliteit en klanttevredenheidJe zorgt voor een snelle en professionele opvolging van klachten en communiceert helder met klanten en collega’sJe coördineert herstellingen en nazorgwerken, stelt actieplannen op en bewaakt de planningJe doet vaststellingen ter plaatse en beoordeelt technische situaties zoals (on)zichtbare gebreken of beschadigingJe voert kwaliteitscontroles uit op belangrijke momenten, zoals bij dakdichting en opleveringJe bent de schakel tussen klanten, projectleiders en uitvoerders om problemen efficiënt op te lossenJe houdt het overzicht op administratieve en technische aspecten van de nazorg en controle  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker aftersales carrosserie

MERELBEKE

Voor onze klant, gekende garage gaan we op zoek naar een deeltijds commercieel bediende (32 uren).   Jij komt als commercieel bediende terecht op de afdeling Aftersales Carrosserie: Jij bent hét aanspreekpunt voor de klanten, dit doe je op een vriendelijke, persoonlijke en joviale manier;Je bent de beheerder van de mailbox en zorgt met nauwkeurigheid dat elke mail het gepaste gevolg krijgt;Planning en coördinatie van de vervangwagens;Opvolging en verwerking van facturatie met betrekking tot de carrosserie dossiers;Je biedt dagelijkse ondersteuning aan de Manager Carrosserie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Monteur kantoormeubelen met rijbewijs C

Herentals, België

Voor een bedrijf te Herentals, dat gespecialiseerd is in de productie en verkoop van kantoormeubelen- en kantoorstoelen, zijn wij op zoek naar een monteur met rijbewijs C.   Je vertrekt samen met je collega (je bent dus bijna nooit alleen) vanuit de site in Herentals.Je levert en monteert meubels bij klanten in heel België – van ergonomische stoelen tot volledige kantoorinrichtingen.Je bent het gezicht van het bedrijf bij de klanten: vriendelijk, professioneel en altijd bereid om mee te denken.  
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)

Ranst

Voor onze klant binnen de automotive zijn we op zoek naar een Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)    Als Office management/ ervaren rot binnen de garage sta je in voor: Het onthalen van klantenOverlopen van de werken die werden uitgevoerd en het bijhorende factuur met de klantAfspraken inplannenDe klant contacteren indien er bijkomende werken moeten gebeurenSamenwerking met de collega's + rechterhand zaakvoerderOndersteuning sales advisors- showroom + problem solving indien nodigOperationele ondersteuning mbt naverkoop, garantiedossiers, ...
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office & Facility Coördinator

ASSE

Wij zijn een toonaangevende groothandel gespecialiseerd in elektrisch materiaal. Voor onze vestiging te Zellik zijn wij op zoek naar een Office & Facility Coördinator.   Jouw taken   Eerste aanspreekpunt voor bezoekers en leveranciers.Beheren van receptie, bezoekersregistratie en badges.Telefonie en mailverkeer regelen.Organiseren van hospitality en catering.Coördineren van leveranciers voor schoonmaak, beveiliging en technische diensten.Beheer van vergaderruimtes, inclusief reserveringen en AV/telecom.Voorraadbeheer en opvolging onderhoudscontracten en storingen.Verwerken van facturen, budgetbewaking en inkoopondersteuning.Ondersteuning van management en collega’s bij agendabeheer, meetings en onboarding.Analyseren en verbeteren van processen, rapporteren over KPI’s en zorgen voor naleving van veiligheid, GDPR en huisregels.Uitvoeren van veiligheidsrondes, ondersteunen bij noodprocedures, stimuleren van duurzaamheidsinitiatieven.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager

OOSTENDE

Voor onze klant te Oostende, gespecialiseerd in industriële reinigingstoestellen, is op zoek naar een office manager. Wat zal je doen? Organiseren en coördineren van alle administratieve en operationele aspecten van een bedrijfJe beschikt over de nodige leidinggevende talenten zodat een team kan gemotiveerd worden en de teamleden kunnen samenwerken.Een office manager is verantwoordelijk voor het afhandelen van communicatie, het beheren van kantoorartikelen, het organiseren van vergaderingen, het voeren van personeelsadministratie en het ondersteunen van collega's en leidinggevenden.Je bent de spil van een kantoor die verantwoordelijk is voor het soepel functioneren van de dagelijkse kantooractiviteiten, van administratie en facilitaire zaken tot personeelszaken en projectcoördinatie.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager

Genk, België

Weet jij met je commerciële flair iedereen te overtuigen? Heb je organisatorische skills en ben je bereid je handen uit de mouwen te steken? Dan hebben wij de perfecte job voor jou! Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldstechnics .be of 089 68 05 71!   Voor succesvol familiebedrijf gespecialiseerd in keukens op maat, gelegen te Genk en Hasselt, zoeken we allround technisch profiel.   Als allround technisch bediende heb je volgend takenpakket:  Voor de klanten ben jij het eerste aanspreekpunt;Je biedt de klanten een totaalproject aan;Je bent betrokken bij het verkoopproces;Je staat in voor het administratieve werk;Je zal verantwoordelijk zijn voor de telefonie en de mailbox;Je bent het aanspreekpunt voor alle leveranciers;Je draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel.
Technics EmployeesElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!