Jobs

Jobs

28 Jobs gevonden

HR Admin Assistance

KORTENBERG

Voor één van de belangrijkste producenten en verdelers van elektrisch gereedschap, luchtdruk- en tuinmachines zijn we op zoek naar een deeltijdse HR Admin Assistance.   In deze rol sta je in voor de administratieve ondersteuning van het HR-departement binnen verschillende domeinen zoals personeelsadministratie, fleet management en expat ondersteuning. Je zorgt mee voor een nauwkeurige en gestructureerde werking van de dagelijkse HR-processen.   Wat ga je doen ?   Tijdsregistratie:Coördineren van de tijdsregistratie van medewerkers, inclusief het beheren van verlofaanvragen, overuren, en afwezigheidsmeldingen.Je zorgt ervoor dat alle tijdsregistraties correct en up to date zijn.Personeelsadministratie: Correct verzamelen, invoeren en updaten van personeelsgegevens in ons systeem en klasseren van documenten. Beheer van groeps- en hospitalisatieverzekeringen, opmaak van handleidingen, en ondersteuning bij procedures zoals tijdskrediet.Payroll administratie: Ondersteuning bij de voorbereiding van de maandelijkse loonverwerking (o.a. verzamelen van gegevens en administratieve opvolging).Fleet management: Operationele ondersteuning bij het beheer van het wagenpark (o.a. opvolging boetes, garagebezoeken).Expat ondersteuning: Administratieve hulp bij het onthaal en de integratie van expats (bankzaken, gemeentelijke administratie, enz.).Informatie verstrekken: Je bent aanspreekpunt voor medewerkers met HR-gerelateerde vragen en zorgt voor duidelijke communicatie.Back-up Taken: Je fungeert als back-up voor de HR Assistant en HR Supervisor bij afwezigheden. Inclusief het deelnemen aan rekrutering activiteiten, het opvolgen van prestaties van interim-medewerkers, controleren en verwerken van facturen die betrekking hebben op medewerkers en diverse andere HR-administratieve taken.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR medewerker | Evergem

Evergem

Voor onze nationale klant met vestiging te Evergem zijn we op zoek naar een HR medewerker.   Ben jij zo iemand die energie krijgt van mensen verbinden met de juiste job? En dan vooral mensen met gouden handen, vakmannen en -vrouwen die het verschil maken in industrie en bouw?    Jij weet als geen ander waar je technische talenten vindt én hoe je hen enthousiasmeert voor een nieuwe uitdaging. (80% van je tijd).Je ondersteunt het team administratief en beantwoordt inkomende telefoons (20%).
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

HR Business Analyst

Gent

Voor een mooie firma in Gent, kijken we vandaag uit naar een nieuwe collega! Jouw belangrijkste taken zijn: Verzamelen, analyseren en interpreteren van HR-data (o.a. werving, prestaties, verloning) van de verschillende werknemersgroepen binnen de vennootschappen van de SEA-invest groep (internationaal)Ontwikkelen en onderhouden van dashboards, rapportages en HR-kengetallen.Optimaliseren en stroomlijnen van HR-processen (zoals onboarding, prestatiemanagement en verloning).Ondersteunen bij implementatie, configuratie en verbetering van HR-systemen (HRIS).Opstellen van business requirements voor HR-projecten en zorgen voor succesvolle uitvoering.Begeleiden van verandertrajecten en geven van training en ondersteuning aan gebruikers.Toezien op naleving van arbeidswetgeving, regelgeving en interne HR-beleidslijnen.Benchmarken van HR-processen en adviseren over verbeteringen en best practices.  
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR talent (Soft HR! -Bachelor + eerste ervaring technische omgeving)

Ranst, België

Vivaldis Office is op zoek HR talent (Soft HR! -Bachelor + eerste ervaring technische omgeving) Waar kom je terecht? Technische omgeving Volgende taken:   Ondersteuning en advies geven inzake HRMeehelpen bij de voorbereiding en de opvolging van de plannen voor wat betreft de behoefte aan nieuwigheden, verbeteringSoft HR: Ondersteuning rekrutering, werving/selectie A-ZGesprekken voeren met kandidaten, aanwervingsproces beheren, evaluaties, uitdienstgesprekken, opleidingsinitiatieven coördinerenOndersteuning personeelsadmin. zoals contracten opstellen, rapporten opstellen VB. in- uitstroom, afwezighedenHR projecten ondersteunen VB. subsidiesAdvies aan management met bepaalde zaken die spelen op de werkvloerRechterhand HR manager en Managing DirectorBackup bij Payroll admin.  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

hr medewerker

DOTTIGNIES

De persoon zal nauw samenwerken met jouw 2 collega's op de site in Moeskroen. De focus ligt voornamelijk op ondersteuning van beide managers, zodat zij zich kunnen richten op strategische HR-processen en Learning & Development.   Belangrijkste taken: Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken  
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Finance en HR manager met bedrijfswagen

DILSEN-STOKKEM

Ben jij de financieel analytisch ingesteld? Heb je interesse om HR taken op je te nemen? Heb je affiniteit of interesse in interieur?   Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken!   Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87.   Als Finance & HR manager zal je instaan voor:   Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
FinanceDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Payroll Officer HR

DOTTIGNIES

De persoon zal nauw samenwerken met jouw 2 collega's op de site in Moeskroen. De focus ligt voornamelijk op ondersteuning van beide managers, zodat zij zich kunnen richten op strategische HR-processen en Learning & Development.   Belangrijkste taken: Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken  
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

DOTTIGNIES

Voor onze klant te Moeskroen zijn wij op zoek naar een HR Officer. Wie ben jij? Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken  
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR talent-soft HR ned/fra (Bachelor + groei tot HR BP)

Geel

Vivaldis Office is op zoek HR talent-soft HR ned/fra (Bachelor + groei tot HR BP)  Waar kom je terecht? Technische omgeving, bouwBelangrijk: Collectieve sluiting + talenknobbel Ned/FraVerplaatsing naar meerdere vestigingen in België Volgende taken:   Ondersteuning en rekrutering van echte vakmensenMeehelpen bij de voorbereiding en de opvolging van de plannen voor wat betreft de behoefte aan nieuwigheden, verbeteringSoft HR: Ondersteuning rekrutering, werving/selectie A-Z (PC 124 en PC 200)Gesprekken voeren met kandidaten, aanwervingsproces beheren, evaluaties, uitdienstgesprekken, opleidingsinitiatieven coördinerenHR projecten ondersteunen VB. subsidiesAdvies aan management met bepaalde zaken die spelen op de werkvloerBegeleiding mbt onboarding, opleidingen + meewerken aan employerbrandingOok Franstalige collega's rekruteren, aanwerven  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder met HR-taken

Genk, België

Ben jij cijfermatig sterk, met een hart voor mensen? Houd je ervan om de financiële administratie piekfijn in orde te houden en draag je graag bij aan een soepel HR-beleid? Dan ben jij de Allround Financieel en HR Medewerker die we zoeken!   Wat ga je doen?   Boekhoudkundige taken:   Boekhouding van A tot Z: Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van inkomende en uitgaande facturen, bankafschriften en diverse boekingsstukkenVoorbereiding afsluitingen: Je werkt mee aan de maandelijkse afsluitingen en rapportering en doet de voorbereiding van de nodige documenten voor de accountantBtw en fiscale verplichtingen: Je doet het voorbereidend werk voor de btw- en andere fiscale aangiftesCrediteuren- en Debiteurenbeheer: Je volgt openstaande posten nauwgezet op HR en personeelsadministratie: Personeelsdossiers: Je beheert en actualiseert de personeelsdossiers en zorgt voor een correcte administratieve opvolging van in- en uitdiensttredingenLoonvoorbereiding: Je verzamelt en verwerkt de nodige gegevens voor de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaatVerlof- en Afwezigheidsregistratie: Je coördineert en registreert het verlof en de ziekteJe bent aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen Allround ondersteuning Je ondersteunt bij diverse algemene administratieve en logistieke taken en draagt bij aan een vlot verloop van de dagelijkse werkingJe helpt mee waar nodig bij telefonie, planning en aankoop...
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR-Medewerker & Preventieadviseur

MAASEIK

Voor een familiale onderneming te Maaseik, actief in de prefab betonindustrie, zijn we op zoek naar een HR-Medewerker & Preventieadviseur. Je takenpakket bestaat uit: Voeren van het uitgezet HR-beleid zoals: Contacten leggen met scholen, interim-bureaus, engineering bureaus, enz.Sollicitatiegesprekken afnemenArbeidscontracten opstellenRelaties onderhouden met interim- en selectiebureausEvaluatieformulieren en feedback documenten opstellenEvaluatiegesprekken voeren en deze samenvatten en opvolgenOntwikkelen van verbeteringen: cafetariaplan, loonbarema's, opleidingen, enzOp basis van barema's het loonvoorstel makenKlasseren van de specifieke documentenBedrijfsactiviteiten organiserenVacatures opstellen en publicerenOpstartmaterialen zoals lockers, badge,... in orde brengenOnthaalbrochure opstellenHet arbeidsreglement up-to-date houdenOpvolgen van juridische ontwikkelingen binnen HRDe geldigheid van documenten zoals contracten opvolgen Taken rond preventie en veiligheid uitvoeren zoals: De voorraad van het EHBO-lokaal controleren en up-to-date houdenBenodigde preventie documenten opstellen zoals het jaarverslagVeiligheids- en preventiedocumenten klasserenOrganiseren van tijdige keuringenJaarlijkse rondgang met het extern veiligheid- en preventiebureau regelenGeven van toolboxen en collega's sensibiliseren om een veiligere werkomgeving te realiserenVerwerken en beantwoorden van veiligheidsvragenMedisch onderzoek organiserenOnderhouden van contact met de milieucoördinatorervoor zorgen dat het bedrijf op veiligheids- en preventievlak in orde is Allround administratieve taken in orde maken en verbeteringen doorvoeren  
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR-officer

GROBBENDONK

Vivaldis Office is op zoek naar een HR-officer!   Hou je van variatie en neem je graag initiatief? Dan hebben wij jou nodig!   Locatie: Grobbendonk 📍Sector: Bouw 🦺 Takenpakket: Rechterhand HR verantwoordelijkeAanspreekpunt voor personeelBehandelen van praktische en juridische vragen Bereidheid om je hierin te verdiepen (ondersteuning van Group S en de juridische dienst is beschikbaar) Beleidsmatig meedenken: Verbeteren van HR-processen Operationele ondersteuning: Indienst- en uitdiensttredingenBeheren van attesten voor de mutualiteitOpleidingen opvolgen Functie als back-up voor payroll (via Groep S).Rapporten opstellen  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hr officer Waregem

Waregem, België

Voor onze klant te Waregem gespecialiseerd in voeding, zijn we op zoek naar een HR Officer:   Tot jouw uitgebreide takenpakket zullen volgende taken behoren:   Je staat in voor werving en selectie van arbeiders & bediendenJe beheert alle courante HR en personeelsdossiersJe volgt verlofaanvragen op, ziekte,...Je bereidt contracten voor en staat in contact met interimkantoren en sociaal secretariaat voor het bezogen van prestatiesJe coördineert beloningsstructuren en evaluaties en gaat actief mee op zoek naar advies omtrent salarisbeleid en extra-legale voordelenJe stelt vacatureteksten op en competentiesjablonenJe zorgt mee voor een goed onboardingsprogramma voor nieuwe medewerkers en begeleidt exit proceduresJe bent het HR-aanspreekpunt bij conflicten op de werkvloer en ondersteunt bij eventuele bemiddelingenJe zorgt voor het opleidingsaanbodJe zorgt ervoor dat welzijn-en veiligheidsvoorschriften nageleefd worden
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Advisor/ payroll talent (eerste ervaring! / deeltijds 20-24u/w)

Retie

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR! Belangrijk: eerste ervaring + parttime tewerkstelling!   Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Beheer in- en uitdiensttredingenBeheer subsidiesOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficePapierDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Assistant

Moeskroen

Als HR Assistant voer je de volgende taken uit:   Invoeren van personeelsgegevens en prestaties in HR ToolOpvolging van Dimona-aangiftenBeheer van afwezigheden en verlofaanvragenRegelmatige update van het organigram en foto’s van de verschillende teamsBeantwoorden van vragen gerelateerd salaris, loonfiches vakantie, afwezigheden…Contact met interimkantoren m.b.t planning en prestaties van de UZKOpvolging van dossiers m.b.t. medische onderzoeken en arbeidsongevallen Beheer van het wagenpark:Dagelijkse opvolging van het wagenparkOfferteaanvragen, beheer van bestellingen, contact met leveranciers Algemene HR-ondersteuning:Deelname aan diverse administratieve taken met betrekking tot het personeelslevenBijdragen aan de efficiëntie en betrouwbaarheid van interne HR-processen
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR payroll officer

Oudsbergen

Voor onze klant in de bouwsector te Oudsbergen zijn we op zoek naar een payroll officer   Je taken:   Je verzorgt de volledige loon- en personeelsadministratie samen met een sociaal secretariaat: van aan- en afwezigheden tot het afleveren van sociale documentenJe past de sociale wetgeving en sectorale afspraken correct toeJe bent het eerste aanspreekpunt van de arbeiders bij vragen over lonen, vakantiedagen, ziekte,...Je werkt actief mee aan verbeteringen in processen, systemen en tools binnen HRJe versterkt een positieve bedrijfscultuur waarin de mensen zich ondersteund voelen  
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR generalist

HOUTHALEN-HELCHTEREN

Onze klant heeft 7 vestigingen in België (waarvan 6 verzinkerijen) en 2 in Nederland. Ze zijn marktleider in thermisch verzinken en oppervlaktebehandeling. Wat dat concreet betekent? Ze verlengen de levensduur van stalen producten waardoor circulariteit werkelijkheid wordt.   Jouw taak  Je ondersteunt zowel het volledige HR-beleid als de dagelijkse HR-processen. Je werkt nauw samen met het HR-team en andere afdelingen om HR-strategieën en operationele taken uit te voeren die rechtstreeks bijdragen aan de groei en ontwikkeling van onze organisatie.Je bent het centrale aanspreekpunt voor medewerkers en management. Je combineert strategisch inzicht met operationele HR-taken en bent een echte spil binnen onze organisatie.Je draagt bij aan het volledige wervingsproces: van vacaturetekst tot selectiegesprek en begeleiding van kandidaten.Je coördineert het onboardingsproces zodat nieuwe collega’s zich snel thuis voelen en goed geïntegreerd raken.Je beheert personeelsdossiers, contracten, verlofaanvragen en verzuimadministratie.Je volgt het verzuimbeleid op en adviseert medewerkers en managers over verzuim- en re-integratieprocessen.Je ondersteunt managers bij functionerings- en beoordelingsgesprekken, het opstellen van ontwikkelingsplannen en het monitoren van medewerkersprestaties.Je draagt bij aan HR-beleid zoals beloningsstructuren, opleidingen, bedrijfswaarden en andere initiatieven.Je beheert opleidings- en ontwikkelingsprogramma’s en faciliteert interne en externe trainingen voor medewerkers.Je bent een vertrouwde gesprekspartner voor medewerkers en managers en ondersteunt bij HR-vragen en procedures.Je neemt actief deel aan en voert HR-projecten uit die gericht zijn op het versterken van organisatieontwikkeling en het vergroten van medewerkersbetrokkenheid.  
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVast contract

HR medewerker

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Hr Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Jouw takenpakket als Hr Officer / Payroll Officer bestaat uit:   Je zal 70% van de tijd payroll taken uitvoeren;Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele Hr zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch support medewerker

Zedelgem, België

Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn we op zoek naar een technisch support medewerker.   Jouw takenpakket bestaat uit drie onderdelen: Technische ondersteuning Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, techniekers en collega’s met technische vragen. Je analyseert problemen en zoekt naar oplossingen, bepaalt of een interventie nodig is, biedt ondersteuning, en verwerkt alle info nauwkeurig in het ERP-systeem. Garantiewerkzaamheden Je volgt garantieclaims op van A tot Z: van het indienen bij leveranciers tot de rapportage van de dossiers. Je communiceert vlot en professioneel met alle betrokken partijen. Commerciële ondersteuning Je werkt technische offertes uit bij grotere aanpassingen of upgrades van machines en verleent technische ondersteuning bij de verkoop van nieuwe machines. Je bent proactief in de opvolging van lopende projecten en zoekt steeds naar de meest efficiënte oplossing voor de klant.   Het team waarin je terecht zal komen, bestaat uit 4 collega's, een werkvoorbereider-planner en een garantiecoördinator. Daarnaast sta je nauw in contact met onze techniekers en de collega’s van de spare parts afdeling.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technical sales engineer/support medewerker

ARENDONK

Vivaldis Office Turnhout zoekt een technical sales support medewerker (elektromechanica)  Regio 📍: ArendonkSpecialisatie: Techniek, machinebouw, montage 🔩 Takenpakket: Jij bent de centrale schakel! Je fungeert als het verbindende element tussen de Engineering- en Salesafdeling, en je beweegt je soepel tussen offertes, opdrachten en de communicatie van beide teams.De technische wereld is jouw playground! Je bouwt een uitstekende productkennis op en blijft deze continu bijwerken. Hierdoor ben je later ook in staat om verpakkingsvraagstukken van onze klanten aan te pakken.Informatie verzamelen is jouw superkracht! Je documenteert alle essentiële details voor de projecten.Organiseren is key! Wanneer nodig, regel jij een technisch overleg of projectbespreking met de betrokken afdelingen.Aan de slag met cijfers! Je berekent en stelt prijzen vast, zowel voor standaard als niet-standaard componenten, gebaseerd op de informatie die je hebt verzameld.Jouw offertes zijn goud waard! Alle berekende componenten transformeer je tot een professionele offerte.    
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!