Customer Service
Wielsbeke, België
Wordt jij dé nieuwe topcollega binnen de afdeling Customer Service?
Voor een technisch bedrijf in de regio van Oostrozebeke, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Jij staat dagelijks, met een lach en een tas koffie, in voor volgende taken:
Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille. Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,.. Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt. Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care medewerker
Kuurne, België
We zijn op zoek naar een customer care medewerker die de volgende taken zal uitvoeren:
Het administratief beheer van contracten in SAP voor office coffee service-klantendossiers en het oplossen van de daarbij horende praktische onregelmatigheden Het up-to-date houden van de klantgegevens in SAP Het single point of contact (SPOC) voor toegewezen coffee service-dossiers, je behartigt zowel interne als externe vragen, voert tevredenheidspeilingen uit,...De opmaak van rapporten en analyses van klantendossiers op vraag (door commerciëlen) en steeds mee oog hebben voor de administratieve processen De administratieve ondersteuning van de customer service manager Nauw samenwerken met verschillende afdelingen zoals: sales, technische dienst,... Om een optimale klanteservice te beden
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Agent
Roeselare
Functieomschrijving
De afdeling is verantwoordelijk voor een accurate verwerking van de bestellingen die door de Sales buitendienst en klanten worden aangeleverd. De medewerkers van Customer Care zorgen ervoor dat onze klanten-installateurs de juiste producten op de afgesproken tijd en plaats ontvangen.
Je verleent advies aan klanten om de productkeuze te bepalen. Je bent verantwoordelijk voor de orderafhandeling.Je zorgt voor een nauwkeurige en zorgvuldige verwerking en opvolging van orders.Je beheert klantendossiers op administratief en commercieel vlak. Je bent communicatief sterk.Je adviseert en helpt onze klanten-installateurs en/of eindgebruikers aan de balie en telefonisch. Je rapporteert aan de teamleader van de customer service.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Support
Desteldonk, Gent, België
Voor onze klant, een sterk en groeiend bedrijf in Desteldonk, gaan we op zoek naar jou, als Customer Support medewerker.
Jouw takenpakket als customer support medewerker is heel uitdagend:
Jij bent het eerste aanspreekpunt als onze (vaak internationale) klanten bellen, maar ook emails en online calls zijn voor jou;Je ondersteunt de projectmanagers bij eerstelijnsvragen van de klant, correcte verwerking ervan in het ERP-systeem, facturatie vragen en praktische administratie;Bij de grote internationale beurzen (2 keer per maand in juni, juli, augustus en september) ga je 2 tot 3 dagen mee met het team om ondersteuning te bieden bij de servicedesk;Je houdt het klantenbestand en de administratieve gegevens up to date en accuraat binnen het CRM-systeem;Je werkt mee aan het stroomlijnen en uitbouw van de customer support structuur binnen het bedrijf;Zorgvuldige controle van de facturatie (voor betaling) en verlenen van bijstand voor bepaalde vragen rond facturatie.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer met kennis van Nederlands en Frans
Beveren, België
Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻
Als Customer Service Officer:
Je werkt op ons hoofdkantoor in BeverenJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersJe fungeert als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenJe volgt stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opJe staat dagelijks in contact met onze logistieke partnersJe ontfermt je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigJe service en klantgerichtheid is feilloos, waardoor jij het aanspreekpunt wordt voor onze klantJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten wanneer het gaat over hun bestellingen, pakketten en verzendingenJe bent erg precies en controleert elke van de door jouw gemaakte facturen
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Customer Service Officer
Heist op den Berg
Vivaldis Office Geel is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.
Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Transportbediende Customer Service
Asse
Als Transportbediende Customer Service regio Asse ben je verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van transportopdrachten. Je werkt nauw samen met klanten, planners en dispatch om een vloeiende en correcte afhandeling van transporten te garanderen.
Jouw taken:
Nauwkeurige ingave van transportopdrachten in het informaticasysteemOpstellen van transportdocumentenKlanten in real-time informeren over de status van hun transportBevestigen van de uitgevoerde opdrachten in de benodigde IT-platformen na levering
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Projectcoördinator nazorg - bouw
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Projectcoördinator nazorg - bouw
Waar moet je zijn?
België
Specialisatie: Bouwprojecten, algemene aanneming, overheidsopdrachten A-Z (appartementen, woonzorgcentra, sociale woningen, ...)
Takenpakket
Coördinatie nazorg projecten- complexe dossiersNauw contact met de verschillende partijen: VB. problemen met werfteams, kwaliteitscontrole/ borgen kwaliteit uitgevoerde werken, gesprekken bouwheerDefinitieve oplevering garanderen (administratie dossiers, analyse bouwdossier, technische en financiële afhandeling...)Opmerkingen van voorlopige oplevering borgen, controleren + oplossingsgericht aan de slag gaanJe verplaatst je naar werven vanuit je eigen woonplaats en kan zelf je agenda bepalen Mooi evenwicht aanwezigheid op werf/kantoor Coördinatie en sturing ploeg + onderaannemersTechnisch advies over juridische kwesties + SPOC voor de verschillende partijen (interne en externe stakeholders) + coördinatie vooruitgang (residentiële en openbare projecten)
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales medewerker
BRECHT
Voor onze klant, actief in ventilatie, zijn we op zoek naar een after sales medewerker voor de regio van West-Vlaanderen.
Als After Sales Engineer word je een belangrijke schakel in het team dat verantwoordelijk is voor de na-service en onderhoud van de ventilatiesystemen over heel Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
· Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die onderhoud of na-service nodig hebben. Dit voor heel Vlaanderen.
· De na-service mailbox is jouw terrein: je helpt klanten verder alsof het niets is.
· Offertes opmaken en bestellingen plaatsen? Een fluitje van een cent!
· Defecten en storingen? Met je technische kennis kan je de juiste acties nemen en intern doorgeven.
· Jij bent het aanspreekpunt voor klanten en fabrikanten en zorgt voor heldere communicatie.
· Je rapporteert aan de verantwoordelijke na-service en houdt hem helemaal up-to-date
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Medewerker
VILVOORDE
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service.
Jouw activiteiten:
Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service & Sales Support
BRUSSEL
Customer Service & Sales Support
📍 Anderlecht – Veiligheidssector – Interim met optie vast contract
Onze klant is op zoek naar gemotiveerde medewerkers om het dynamische team te versterken in het kader van hun groei.
Jouw taken
Klantenondersteuning B2B (banksector)Beantwoorden van technische vragen en administratieve opvolging50 % prospectie op warme leads (geen cold calling)Klantentevredenheid en opvolging van bestaande klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Support
Egide Walschaertsstraat 15, 2800 Mechelen, België
Voor een logistiek bedrijf in Mechelen zijn wij op zoek naar een Customer Service Support.
Samen met de kitting teamleider/supervisor zorg je ervoor dat de behoeften van de klanten wordt ingevuld. Jouw taken omvatten onder andere:
Fungeren als eerste contactpersoon voor klanten met betrekking tot dagelijkse activiteiten voor toegewezen accounts/mailboxen.Samenwerken met het kitting-productieteam om ervoor te zorgen dat kits tijdig worden voltooid volgens de specifieke verzoeken van de klant.Communiceren met klanten over benodigde voorraad voor aankomende projecten om tijdige uitvoering te garanderen.Assisteren bij alle niveaus van kitproductie om tijdige voltooiing van bestellingen te waarborgen.Beantwoorden van klantverzoeken over productie, bestellingen en voorraad, en zorgen voor heldere schriftelijke en mondelinge communicatie.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Desk Medewerker Tijdelijk
AARTSELAAR
Voor een bedrijf gelegen in Aartselaar dat koffie produceert, zijn wij op zoek naar een tijdelijke service desk medewerker!
Verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van service oproepen vanuit ons horeca, B2B en cliënteel in Nederland.Verantwoordelijk voor het actualiseren van onze service software.Verantwoordelijk voor de planning van onze service techniekers.Verantwoordelijk voor het opmaken van de planning met onze externe service partners.Verantwoordelijk nazicht inkomende facturen externe service partners.Verantwoordelijk verwerking onderdelen bestellingen.Administratieve verwerking van de interventies.Administratieve verwerking nieuwe machines.Administratie service afdeling
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer
Hasselt, België
Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include:
You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service automotive
HERENTALS
Vivaldis office Geel zoekt ...... CALLAGENT/KLANTENADVISEUR!
Waar moet je zijn?
Locatie: HerentalsSector: automotive
Wat moet je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je plant afspraken in voor onze klanten.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker - Export
GENT
Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.
Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service | Gent
Gent, België
Wij zijn voor onze klant, actief in de technische sector, op zoek naar een Customer Service Medewerker voor tewerkstelling in de regio van Gent 📍
Als Customer Service Medewerker ben jij de spil in ons team:
Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z.Je schakelt moeiteloos tussen klanten, vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen.Met jouw vlotte communicatie en klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat klanten altijd tevreden zijn, of ze nu bellen of mailenJe springt bij waar nodig om jouw collega's te ondersteunen!
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.