Administratief Medewerker Boekhouding
VILVOORDE
Voor onze klant, een internationaal transportbedrijf, zijn wij op zoek naar Administratief Medewerker Boekhouding.
Je takenpakket bestaat uit volgende:
Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administartief Medewerker Boekhouding
MACHELEN
Voor een bedrijf gespecialiseerd in het organiseren van internationaal transport via luchtvracht, zeevracht , en wegtransport zijn we op zoek naar een Administratief medewerker boekhouding.
Wat ga je doen ?
In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt ervoor dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Daarnaast neem je ook administratieve taken op zoals het klasseren van documenten.Je verwerkt kleinere betalingen naar leveranciers toe.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Ternat
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Functie
Je werkt als administratief medewerker binnendienst op onze locatie te Ternat. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je telefonisch en schriftelijk diverse vragen, bestellingen en klachten behandelt. Je biedt hen vlotte, klantgerichte opvolging en informeert hen over producten en levertermijnen.
Taken
Beantwoorden van inkomende telefoons, doorverbinden of boodschappen noteren.Aanspreekpunt voor vragen, klachten en bestellingen via mail en chat.Ontvangen, sorteren en verdelen van post en digitaliseren van documenten.Dossiers samenstellen, klasseren, indexeren en archiveren van informatie.Opstellen van verslagen en uitvoeren van kopieerwerk.Opvolgen van voorraden en beheren van stockadministratie volgens het FIFO-principe.Beheren van kantoorsoftware, ERP-pakketten en digitale samenwerkingstools.Waarborgen van een klantvriendelijk onthaal en vlotte communicatie met interne en externe contacten.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
DENDERMONDE
Voor onze vestiging in Dendermonde in de metaalsector zijn wij op zoek naar een medewerker technische administratie en facturatie.
Jouw taken
Je doorloopt een intern opleidingstraject om een allrounder te worden op administratief gebied.Je stelt onder andere orderbevestigingen op.Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de nacalculatie en facturatie.Je bent ook betrokken bij het beheren van bestellingen, stock en terugzendingen van producten.Je zorgt voor het invoeren, coderen, klasseren en archiveren van documenten.Verder beheer en zoek je documentatie, en zorg je je voor het afdrukken van technische fiches en plannen.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Medewerker Boekhoudafdeling
DENDERMONDE
Administratief Medewerker Boekhoudafdeling
Voor onze vesting in Dendermonde, actief in de voedingsindustrie, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor de boekhoudafdeling.
Jouw functie
Dagelijks factureren van werkorders van de inpak- en logistieke afdelingControleren en inboeken van aankoopfacturenAdministratieve ondersteuning binnen diverse boekhouddomeinenOpvolgen van debiteuren in samenwerking met collega’sControleren en opvolgen van administratie van onderaannemersProactief oplossen van administratieve knelpunten
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
EREMBODEGEM
Wij zijn een dynamische, internationaal actieve onderneming in de regio Aalst met een informele bedrijfscultuur waar de deuren voor iedereen openstaan.
Als Administratief Medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert receptietaken met brede administratieve ondersteuning en hebt een belangrijke rol in de interne organisatie.
Jouw Takenpakket
Onthaal en Receptie: Je bent het vriendelijke gezicht van de organisatie. Je ontvangt bezoekers en bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon.Communicatiebeheer: Je beheert interne en externe communicatiekanalen.Leidinggevende Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp bij de dagelijkse werking en diverse projecten van de bedrijfsleiding.Financiële Administratie: Je ondersteunt de financiële afdeling bij het verwerken van facturen en de algemene administratie.Sales Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp aan het salesteam.Personeelsadministratie (HR): Je ondersteunt HR-gerelateerde administratie en verzorgt het onthaal van nieuwe medewerkers.Organisatie Events: Je coördineert en organiseert bedrijfsbezoeken (zoals schoolbezoeken).
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
HERENTALS
Heb jij kennis van Elektromechanica?
Voel jij je helemaal thuis binnen de automotive?
Dan hebben we mogelijks de juiste job voor jou!
Vivaldis Office Geel is op zoek naar een opbouwspecialist in Herentals.
Jouw taken:
Je werkt gestructureerd en neemt de leiding bij het opstellen en uitwerken van aansluitingen en schema’s.Je volgt afleveringsprocessen nauwgezet op.Je stuurt de opbouw van elektronische, hydraulische en pneumatische installaties aan en biedt ondersteuning waar nodig.Je zoekt actief naar klantgerichte oplossingen en verbeteringen binnen de opbouw.Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband om projecten succesvol af te ronden.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Technisch Administratief Medewerker
Zonnebeke
Jouw Verantwoordelijkheden:
Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor een breed en dynamisch takenpakket, waarbij je zorgt voor de nodige structuur en opvolging:
Bestelbeheer: Het bestellen van wisselstukken en verbruiksmaterialen, inclusief de volledige opvolging van bestelling tot levering en verwerking. Facilitaire Coördinatie: Het ontvangen en wegwijs maken van externe firma’s (techniekers, leveranciers, aannemers) en fungeren als hun eerste contactpersoon op de site. Contractbeheer: Het nauwgezet opvolgen van alle onderhoudscontracten en zorgen voor tijdige planning en uitvoering van de afspraken. Infrastructuurbeheer: De volledige opvolging en het beheer van alle poorten en bijhorende systemen (toegang, herstellingen, onderhoud). Keuringsadministratie: De administratieve opvolging van wettelijke keuringen van alle bedrijfsmiddelen, zoals heftrucks, hoogtewerkers en ander intern transportmateriaal, om te garanderen dat alles conform de wet is.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
KESSEL-LO
Ben jij een krak in facturatie eb administratieve opvolging?
Heb je interesse in vastgoed én een passie voor cijfers?
Dan hebben wij dé job voor jou!
Voor een klant in Leuven zoeken wij een Boekhoudkundig Administratief Medewerker die de interne boekhouding op zich neemt van meerdere vennootschappen, voornamelijk actief in de vastgoedsector.
Wat ga je doen?
Als spilfiguur binnen de interne boekhouding sta je in voor:
Aan- en verkoopfacturen inboeken (opstart Peppol-koppeling).Bankuittreksels verwerken (CODA-bestanden).Leveranciers en betalingen opvolgen.Diverse vastgoedprojecten ondersteunen (studentenkamers, appartementen, huizen).Je bereidt financiële rapporten en cijfers voor. Die worden vervolgens gecontroleerd door het externe boekhoudkantoor.Overleg en nauwe samenwerking met het externe accountantskantoor.Input van gegevens in boekhoudsoftware en andere digitale tools.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
ROESELARE
Voor onze klant, gelegen te Roeselare, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van bankuittreksels en opvolgen van betalingenInboeken van de facturenUitvoeren van betaalopdrachten en domiciliëringenKasbeheer en kasverrichtingen van de verschillende vestigingenBeheer van subsidieaanvragen (KMO-portefeuilleStockbeheer (drukwerk, folders, printpapier)Diverse administratieve taken: agendabeheer, financiële transacties, postverwerking
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
WINGENE
Voor onze klant te Wingene zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Wat je doet
- Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).
- Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.
- Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.
- Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).
- Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.
- Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.
- Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.
- Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Oostende, België
Ben jij op zoek naar een eerste uitdaging in de financiële sector?Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23 Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers:Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm hun dossiersBijkomende administratie
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Brugge
Voor een familiaal boekhoudkantoor gelegen in Brugge die momenteel volop aan het in zetten is op het digitaliseren op vlak van boekhouding maar ook op vlak van administratieve zaken, zijn we op zoek naar een gedreven boekhoudkundig medewerker.
Je verzorgt de algemene boekhouding (na een interne opleiding)Je helpt mee met het digitaliseren van de boekhoudingJe behandelt allerlei administratieve takenJe hebt contact met klanten over hun dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker die zowel instaat voor het onthaal als dossierbeheerder ondersteunt bij het verzorgen van dossiers.
Een greep uit jouw boeiend takenpakket:
Onthaal van de klantenAgendabeheer van dossierbeheerdersOrganisatie en klaarzetten van kantoorruimtenAd hoc administratieve takenDigitaal verwerken van facturenDebiteuren- en crediteurenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
BRUGGE
Voor onze klant, gelegen te Brugge, zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker (28u)Een greep uit jouw takenpakket:Ondersteunen van onze hoofdboekhoudsterVerwerken van dagelijkse boekhoudkundige documentenInboeken van banktransacties en aankoopfacturen (via boekhoudsoftware)Voorbereiden van betalingen (Isabel)Controleren van stockfacturen en kassa’sMaandelijkse BTW-aangifte voorbereidenArchiveren en administratieve ondersteuning van de financiële dienst
OfficeLederVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende In De Boekhouding
Lendelede, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een tijdelijke medewerker boekhouding.
Een greep uit jouw takenpakket:
Behandelen van leveranciersfacturenVerwerken van aankooporders in het ERP-pakketControle van de inhoudingsplicht bij leveranciersbetalingenVrijgeven van leveranciersfacturen voor betaling in het boekhoudpakketKlassement en archivering van de leveranciersboekhoudingVolgt richtlijnen voor het (digitaal) archiverenInbrengen en afhandelen van orders voor occasionele kortingen en facturatiePeriodieke afsluiting van niet-geboekte aankoopfacturenSignaleren van mogelijke afwijkingen en wijzigingenGebruikt boekhoudkundige programma'sRaadplegen van boekhoudkundige informatiebronnen
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende! (halftijds)
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Onze-Lieve-Vrouw-Waver, 2861 Sint-Katelijne-Waver, België
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn we op zoek naar iemand voor een functie als planner en Administratie.
Jouw taken zullen bestaan uit:
Werkplanning opmaken van een 6 tal ploegen Werkbonnen opmaken Je behandelt eerstelijnscontacten via mail en telefoonContact tussen klant en arbeiders Op basis van orders maak je de meest efficiënte puzzel Je behoudt de algemene overview van de planningJe verwerkt bijhoren administratieJe garandeert een correctie informatieoverdracht binnen het teamJe gaat dagelijks in overleg met projectleiders en klantenJe rapporteert aan de teamleader planning
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Heverlee
Ben je administratief sterk?
Service-minded?
En kan je werken met ERP-systemen?
Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende.
Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?
Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.