HR Support
ZEEBRUGGE (BRUGGE)
Ben jij administratief sterk, discreet en klaar voor een cruciale rol in het kloppend hart van een HR-afdeling? Bij onze klant krijg je de kans om uit te groeien tot een allround HR-expert. Je start met een grondige inwerking in onze complexe payroll-omgeving en beheert daarnaast zelfstandig de opleidingsdossiers.
Je start in een gestructureerd inwerktraject dat je klaarstoomt voor een brede verantwoordelijkheid binnen de personeelsadministratie.
Je bent de schakel voor een correcte verloning en administratieve opvolging van ons diverse personeel:
Je duikt direct in de materie als back-up voor de correcte en tijdige verloning van de havenarbeiders en logistieke werknemers.Je leert de volledige cyclus van in-, door- en uitstroom kennen voor bedienden, arbeiders en interim-medewerkers. Dit omvat het beheer van personeelsinformatie, sociale documenten en verzekeringen (groeps- en hospitalisatieverzekering), administratie rond contracten, prestatiecontroles en onthaal van interim-medewerkers.Je verdiept je in de werking van de HR-tool en tijdsregistratie. Je beheert en past workflows aan en lost ad-hoc problemen op.Je behartigt zelfstandig alle dossiers rond de vorming, training en opleiding van de medewerkers: Je staat in voor de correcte registratie en opvolging van het opleidingsbeleid in interne systemen.Je beheert de opleidingsbudgetten en KPI's.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
EREMBODEGEM
Wij zijn een dynamische, internationaal actieve onderneming in de regio Aalst met een informele bedrijfscultuur waar de deuren voor iedereen openstaan.
Als Administratief Medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert receptietaken met brede administratieve ondersteuning en hebt een belangrijke rol in de interne organisatie.
Jouw Takenpakket
Onthaal en Receptie: Je bent het vriendelijke gezicht van de organisatie. Je ontvangt bezoekers en bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon.Communicatiebeheer: Je beheert interne en externe communicatiekanalen.Leidinggevende Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp bij de dagelijkse werking en diverse projecten van de bedrijfsleiding.Financiële Administratie: Je ondersteunt de financiële afdeling bij het verwerken van facturen en de algemene administratie.Sales Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp aan het salesteam.Personeelsadministratie (HR): Je ondersteunt HR-gerelateerde administratie en verzorgt het onthaal van nieuwe medewerkers.Organisatie Events: Je coördineert en organiseert bedrijfsbezoeken (zoals schoolbezoeken).
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Lummen
Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in dakwerken en is een stabiel, groeiend familiebedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als technisch administratief medewerker bestaat uit:
Autonome administratieve en organisatorische ondersteuning vanuit het filiaal in Wommelgem (samenwerking met werfleider).Werkvoorbereiding: Aanvragen van vergunningen (stad, openbaar domein) en opvolging werfmeldingen.Financieel/Commercieel: Opmaken van offertes/calculatie, facturatie (in/uit), bestellingen en voorraadbeheer.HR-ondersteuning: Nauwkeurige urenregistratie, afwezigheden, weerverlet en mobiliteit doorgeven van de dakwerkers.Eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Je bent bereid om zowel in Lummen als in Wommelgem te werken.
OfficeBouwVoltijdsTijdelijk
Management Assistant-administratie Agro /tuinbouw/ voeding
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt jou! Management Assistant-administratie Agro /tuinbouw/ voeding
Waar kom je terecht?
Hoogstraten
Je zal instaan voor volgende taken:
Als spilfiguur op de bureau ben je verantwoordelijk voor de administratie rond de plukkaarten/seizoensarbeidRekruteren en aanwerven van seizoensarbeiders/serre medewerkers - als rechterhand van HRTijdsregistratie + verwerking personeelsgegevensAansturen poetsteamPostverdeling, kantoorbestellingenMailing, inkomende telefonieOnthaal bezoekers + klaarzetten vergaderruimtesVertaalwerk (Ned, Eng, Roemeens)
OfficeVoedingVoltijdsTijdelijk
Administratief bediende
Bocholt, België
Voor onze klant te Bocholt zoeken we een allround administratief bediende.
Je zal hier instaan voor:
Onthaal verzorgen / telefoon - mailDe HR ondersteunenVoorbereidend boekhoudkundig werkPreventietakenVerzekeringskwestiesLeveringsbonnen aanmakenFacturen inboeken en controlerenAdministratief fleet beheer / wagenparkSubsidies aanvragenInventarisAlgemene administratieve taken - ondersteuning management
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
TIJDELIJK Administratieve dispatcher bouw - warehouse management
Arendonk
Vivaldis Office is op zoek naar een TIJDELIJK Administratieve dispatcher bouw - warehouse management.
📍Arendonk📦 Magazijn🛠️ BouwsectorTijdelijk: Snelle opstart voor +/- 6 maanden, verlenging mogelijk
Hoe ziet je dag eruit?
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers, (=gespecialiseerde teams binnen de bouw VB. riolering, leidingtechniek, ... )Mailing, telefonie + coördinatie en motivatie teamPlanning transporten , teams en materialen/ werfinrichting (korte en lange termijnplanning)Orders verwerken: zorg voor een tijdige en juiste afhandeling van alle binnenkomende materialenOrganiseer en structureer de bestellingen zodat magazijniers snel en effectief te werk kunnen gaan.Planning van uitleveringen: stel een realistische planning op voor het uitleveren van materieel, rekening houdend met besteldatum en beschikbare middelenCommunicatie met Werfleiders/Projectleiders/HRZe zijn bezig met de modernisering van het warehouse. Stel zaken in vraag en onderneem actie!
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Teamlead- Office management-administratie Tuinbouw/ voeding
Rijkevorsel
Samen met onze klant zoeken we een Teamlead- Office management-administratie Tuinbouw/ voedingJe zal instaan voor volgende taken:
Als spilfiguur op de bureau ben je verantwoordelijk voor de administratie rond de plukkaarten/seizoensarbeid + werving en aantrekking via verschillende kanalenRechterhand van HRTeamleader over de collega's management assistant- admin. assistenten + meewerken mbt Tijdsregistratie + verwerking personeelsgegevens, correcte administratieve verwerking seizoenscontracten, dimona- aangiften, uurregistratie, loonverwerking via SD WorxAansturen poetsteamOffice management: Bestellingen, aankoopfacturatie, contact externe boekhouder, ondersteuning kleine aankopen, ...Ondersteuning verzekeringskwesties: aangiften arbeidsongevallen, huisvesting, ...
OfficeVoedingVoltijdsTijdelijk
HR medewerker
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Hr Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen.
Jouw takenpakket als Hr Officer / Payroll Officer bestaat uit:
Je zal 70% van de tijd payroll taken uitvoeren;Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele Hr zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR talent (Soft HR! -Bachelor + eerste ervaring technische omgeving)
Ranst, België
Vivaldis Office is op zoek HR talent (Soft HR! -Bachelor + eerste ervaring technische omgeving)
Waar kom je terecht?
Technische omgeving
Volgende taken:
Ondersteuning en advies geven inzake HRMeehelpen bij de voorbereiding en de opvolging van de plannen voor wat betreft de behoefte aan nieuwigheden, verbeteringSoft HR: Ondersteuning rekrutering, werving/selectie A-ZGesprekken voeren met kandidaten, aanwervingsproces beheren, evaluaties, uitdienstgesprekken, opleidingsinitiatieven coördinerenOndersteuning personeelsadmin. zoals contracten opstellen, rapporten opstellen VB. in- uitstroom, afwezighedenHR projecten ondersteunen VB. subsidiesAdvies aan management met bepaalde zaken die spelen op de werkvloerRechterhand HR manager en Managing DirectorBackup bij Payroll admin.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office is op zoek naar een HR-officer!
Hou je van variatie en neem je graag initiatief? Dan hebben wij jou nodig!
Locatie: Grobbendonk 📍Sector: Bouw 🦺
Takenpakket:
Rechterhand HR verantwoordelijkeAanspreekpunt voor personeelBehandelen van praktische en juridische vragen
Bereidheid om je hierin te verdiepen (ondersteuning van Group S en de juridische dienst is beschikbaar)
Beleidsmatig meedenken:
Verbeteren van HR-processen
Operationele ondersteuning:
Indienst- en uitdiensttredingenBeheren van attesten voor de mutualiteitOpleidingen opvolgen
Functie als back-up voor payroll (via Groep S).Rapporten opstellen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR talent-soft HR ned/fra (Bachelor + groei tot HR BP)
Geel
Vivaldis Office is op zoek HR talent-soft HR ned/fra (Bachelor + groei tot HR BP)
Waar kom je terecht?
Technische omgeving, bouwBelangrijk: Collectieve sluiting + talenknobbel Ned/FraVerplaatsing naar meerdere vestigingen in België
Volgende taken:
Ondersteuning en rekrutering van echte vakmensenMeehelpen bij de voorbereiding en de opvolging van de plannen voor wat betreft de behoefte aan nieuwigheden, verbeteringSoft HR: Ondersteuning rekrutering, werving/selectie A-Z (PC 124 en PC 200)Gesprekken voeren met kandidaten, aanwervingsproces beheren, evaluaties, uitdienstgesprekken, opleidingsinitiatieven coördinerenHR projecten ondersteunen VB. subsidiesAdvies aan management met bepaalde zaken die spelen op de werkvloerBegeleiding mbt onboarding, opleidingen + meewerken aan employerbrandingOok Franstalige collega's rekruteren, aanwerven
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
De persoon zal nauw samenwerken met jouw 2 collega's op de site in Moeskroen.
De focus ligt voornamelijk op ondersteuning van beide managers, zodat zij zich kunnen richten op strategische HR-processen en Learning & Development.
Belangrijkste taken:
Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Finance en HR manager met bedrijfswagen
DILSEN-STOKKEM
Ben jij de financieel analytisch ingesteld?
Heb je interesse om HR taken op je te nemen?
Heb je affiniteit of interesse in interieur?
Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken!
Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87.
Als Finance & HR manager zal je instaan voor:
Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
FinanceDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Payroll Officer HR
DOTTIGNIES
De persoon zal nauw samenwerken met jouw 2 collega's op de site in Moeskroen.
De focus ligt voornamelijk op ondersteuning van beide managers, zodat zij zich kunnen richten op strategische HR-processen en Learning & Development.
Belangrijkste taken:
Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR medewerker | Evergem
Evergem
Voor onze nationale klant met vestiging te Evergem zijn we op zoek naar een HR medewerker.
Ben jij zo iemand die energie krijgt van mensen verbinden met de juiste job? En dan vooral mensen met gouden handen, vakmannen en -vrouwen die het verschil maken in industrie en bouw?
Jij weet als geen ander waar je technische talenten vindt én hoe je hen enthousiasmeert voor een nieuwe uitdaging. (80% van je tijd).Je ondersteunt het team administratief en beantwoordt inkomende telefoons (20%).
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Voor onze klant te Moeskroen zijn wij op zoek naar een HR Officer.
Wie ben jij?
Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder met HR-taken
Genk, België
Ben jij cijfermatig sterk, met een hart voor mensen? Houd je ervan om de financiële administratie piekfijn in orde te houden en draag je graag bij aan een soepel HR-beleid? Dan ben jij de Allround Financieel en HR Medewerker die we zoeken!
Wat ga je doen?
Boekhoudkundige taken:
Boekhouding van A tot Z: Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van inkomende en uitgaande facturen, bankafschriften en diverse boekingsstukkenVoorbereiding afsluitingen: Je werkt mee aan de maandelijkse afsluitingen en rapportering en doet de voorbereiding van de nodige documenten voor de accountantBtw en fiscale verplichtingen: Je doet het voorbereidend werk voor de btw- en andere fiscale aangiftesCrediteuren- en Debiteurenbeheer: Je volgt openstaande posten nauwgezet op
HR en personeelsadministratie:
Personeelsdossiers: Je beheert en actualiseert de personeelsdossiers en zorgt voor een correcte administratieve opvolging van in- en uitdiensttredingenLoonvoorbereiding: Je verzamelt en verwerkt de nodige gegevens voor de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaatVerlof- en Afwezigheidsregistratie: Je coördineert en registreert het verlof en de ziekteJe bent aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen
Allround ondersteuning
Je ondersteunt bij diverse algemene administratieve en logistieke taken en draagt bij aan een vlot verloop van de dagelijkse werkingJe helpt mee waar nodig bij telefonie, planning en aankoop...
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR-Medewerker & Preventieadviseur
MAASEIK
Voor een familiale onderneming te Maaseik, actief in de prefab betonindustrie, zijn we op zoek naar een HR-Medewerker & Preventieadviseur.
Je takenpakket bestaat uit:
Voeren van het uitgezet HR-beleid zoals:
Contacten leggen met scholen, interim-bureaus, engineering bureaus, enz.Sollicitatiegesprekken afnemenArbeidscontracten opstellenRelaties onderhouden met interim- en selectiebureausEvaluatieformulieren en feedback documenten opstellenEvaluatiegesprekken voeren en deze samenvatten en opvolgenOntwikkelen van verbeteringen: cafetariaplan, loonbarema's, opleidingen, enzOp basis van barema's het loonvoorstel makenKlasseren van de specifieke documentenBedrijfsactiviteiten organiserenVacatures opstellen en publicerenOpstartmaterialen zoals lockers, badge,... in orde brengenOnthaalbrochure opstellenHet arbeidsreglement up-to-date houdenOpvolgen van juridische ontwikkelingen binnen HRDe geldigheid van documenten zoals contracten opvolgen
Taken rond preventie en veiligheid uitvoeren zoals:
De voorraad van het EHBO-lokaal controleren en up-to-date houdenBenodigde preventie documenten opstellen zoals het jaarverslagVeiligheids- en preventiedocumenten klasserenOrganiseren van tijdige keuringenJaarlijkse rondgang met het extern veiligheid- en preventiebureau regelenGeven van toolboxen en collega's sensibiliseren om een veiligere werkomgeving te realiserenVerwerken en beantwoorden van veiligheidsvragenMedisch onderzoek organiserenOnderhouden van contact met de milieucoördinatorervoor zorgen dat het bedrijf op veiligheids- en preventievlak in orde is
Allround administratieve taken in orde maken en verbeteringen doorvoeren
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hr officer Waregem
Waregem, België
Voor onze klant te Waregem gespecialiseerd in voeding, zijn we op zoek naar een HR Officer:
Tot jouw uitgebreide takenpakket zullen volgende taken behoren:
Je staat in voor werving en selectie van arbeiders & bediendenJe beheert alle courante HR en personeelsdossiersJe volgt verlofaanvragen op, ziekte,...Je bereidt contracten voor en staat in contact met interimkantoren en sociaal secretariaat voor het bezogen van prestatiesJe coördineert beloningsstructuren en evaluaties en gaat actief mee op zoek naar advies omtrent salarisbeleid en extra-legale voordelenJe stelt vacatureteksten op en competentiesjablonenJe zorgt mee voor een goed onboardingsprogramma voor nieuwe medewerkers en begeleidt exit proceduresJe bent het HR-aanspreekpunt bij conflicten op de werkvloer en ondersteunt bij eventuele bemiddelingenJe zorgt voor het opleidingsaanbodJe zorgt ervoor dat welzijn-en veiligheidsvoorschriften nageleefd worden
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Advisor/ payroll talent (eerste ervaring! / deeltijds 20-24u/w)
Retie
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR!
Belangrijk: eerste ervaring + parttime tewerkstelling!
Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Beheer in- en uitdiensttredingenBeheer subsidiesOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficePapierDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.