Receptionist garage
Aarschot, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... RECEPTIONIST AUTOMOTIVE!
Waar moet je zijn?
AarschotGarage
Wat moet je doen?
Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
IZEGEM
We zijn op zoek naar een vriendelijke, klantgerichte, commerciële, sterk administratieve persoon met zin voor
verantwoordelijkheid en organisatie.
Jouw takenpakket:
Planning, aansturen atelier 3 techniekersFacturatie van het atelierUpselling, accessoires, assistance, airco service….Afspraken inplannen klanten, onthaal klantenPlanning polyvalente medewerkersOnderdelen bestellenMails klanten snel behandelen en goed opvolgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende / Onthaalmedewerker
Aalst
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde
Vliegende Receptionist keuringsstations
Ben je een administratief talent met een hart voor dienstverlening en op zoek naar een dynamische functie? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou! Wij zoeken een vliegende receptionist(e) om ons team te versterken voor 5 van onze keuringsstations.
Jouw takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten in onze keuringsstations.Je staat mensen vriendelijk te woord, zowel fysiek als telefonisch.Je verwerkt betalingen en bent verantwoordelijk voor de correcte afrekening.Je controleert en maakt bonnen op, en signaleert onregelmatigheden in documenten die je zelfstandig oplost.Je voert diverse administratieve taken uit ter ondersteuning van de werking van de keuringsstations.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende & administratief medewerker
Hobokense Polder, 2660 Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in Hoboken zijn we op zoek naar een Onthaalbediende & administratief medewerker.
Takenpakket:
beantwoorden van telefonische oproepenontvangen van bezoekers aan de balieopvolgen van lopende dossiersadministratieve verwerking van takelingen en afhalingen van voertuigenopvolgen van bestelbonnen en andere documenten, nodig voor de facturatie.verzorgen van contact met de chauffeursstockbeheer van de voertuigen...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist(e)
BORGERHOUT
Als Receptionist ben jij hét visitekaartje van Van Mossel. Met jouw warme glimlach en professionele uitstraling verwelkom je bezoekers en collega’s op een gastvrije en vlotte manier.
Jouw takenpakket is gevarieerd en essentieel voor een vlotte werking van het bedrijf:
Je verwelkomt klanten en bezoekers op een warme en professionele manier. Jij bent hun eerste indruk van Van Mossel.Je beheert en verwerkt inkomende en uitgaande mails, post en pakketten nauwkeurig en efficiënt.Je beantwoordt binnenkomende telefoongesprekken en verbindt ze vlot door naar de juiste collega’s.Je houdt de agenda’s en vergaderzalenplanning up-to-date, zodat alles gesmeerd verloopt.Je ondersteunt collega’s bij administratieve taken, zoals het verwerken van facturen en documenten.In alles wat je doet, straal je vertrouwen en discretie uit. Je draagt onze waarden uit bij elk contactmoment.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende Boekhouding
ANTWERPEN
Voor onze klant, een gerenommeerd en dynamisch vastgoedkantoor in de regio, zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende met focus op Boekhouding en Onthaal.
Ben jij de administratieve en financiële spilfiguur die het eerste aanspreekpunt van het kantoor feilloos kan combineren met een nauwkeurige voorbereiding van de facturatie? Wil je werken in een professioneel team waar je een cruciale, ondersteunende rol speelt? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaal medewerker
Schoten
Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een Onthaal medewerk(st)er/ Customer Experience Specialist.
Je bent het visitekaartje van de klanten en jij zorgt ervoor dat ze zich altijd welkom voelen. Jouw glimlach is net zo belangrijk als je proactieve aanpak en oog voor detail.
Je takenpakket bestaat uit:
Je ontvangt klanten met open armen en begeleidt hen professioneel.Je onderhoudt contact met klanten op cruciale momenten via telefoon en stuurt hen een kaartje stuurt voor speciale gelegenheden.Je zorgt voor een vlekkeloze showroom en een up-to-date presentatie van onze modellen.Je beheert administratieve taken zoals klachtendossiers en bestellingen.Je ondersteunt de Customer Experience Manager bij evenementen en werkt nauw samen met diverse afdelingen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:
Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,....
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker die zowel het onthaal en de telefonie voor zijn/haar rekening neemt, als ondersteuning biedt bij boekhoudkundige taken.
Wat ga je doen?
Onthaal en Telefonie: Je bent het visitekaartje van ons kantoor. Je ontvangt bezoekers vriendelijk en efficiënt en beantwoordt inkomende telefoons. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie en een professionele eerste indruk.Boekhoudkundige ondersteuning: Je springt bij waar nodig op de boekhoudafdeling. Dit omvat onder andere:Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen.Ondersteuning bij financiële administratie.Het verwerken van "eenvoudigere" boekhoudkundige taken voor eenmanszaken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker - regio Wetteren
Wetteren
Voor een klant van ons te Wetteren, marktleider in de verkoop en verhuur van motorhomes, zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker.
je bent de spilfiguur van de showroomwarm onthaal en ontvangst van de klanten je behandelt de inkomende telefoons je staat in voor de verhuurvloot administratieve taken behoren ook tot je takenpakket
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief onthaalbediende deeltijds
Brugge
Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (25u). Je werkt om woensdag en op donderdag.
Je zorgt voor een klantvriendelijk onthaal, zowel telefonisch, per mail of in het persoonlijk contact met je klantJe begeleidt en staat de filiaalhouder bij in zijn dagelijkse leiding van het filiaalJe neemt mede de verantwoordelijkheid op voor je organisatie en planning van het atelier, van het materiaal en van de dagontvangstenJe stelt diagnoses en prijsoffertes op in samenwerking met je filiaalhouder
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Waar kom je terecht?Turnhout
Specialisatie Voeding
Snelle opstart mogelijk!
Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Management Assistant
Leuven, België
Ben jij een administratieve duizendpoot?
Ben je organisatorisch enorm sterk?
Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen?
3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!
Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.
Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit:
Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Leuven, België
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.