Jobs

Jobs

156 Jobs gevonden

Management Assistant Boekhouding

KAMPENHOUT

Voor onze klant gelegen in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management assistant boekhouding. Als Mananagment assistant boekhouding vervul je veelzijdige functies nl :   Boekhouding taken :   Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen.Ingeven van bankafschriften en betalingen beheren.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren en beheren.Archiveren en klassement.Ondernemingsadministratie voorbereiden jaarafsluiting en afwerken BTW aangiftes.Documenten coderen, klasseren en archiveren.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen. HR Taken :   Payroll en employee benefits.Voorstellen en contracten opmaken, van de in dienst en uit diensttreding.Je bent het aanspreekpunt voor het personeel.Je hebt kennis van HR policy, bv. structureel telewerk, welzijn beleid, opleidingsprocessenJe geeft ondersteuning in de rekrutering.Administratieve taken
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management Assistant

Leuven, België

Ben jij een administratieve duizendpoot? Ben je organisatorisch enorm sterk? Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen? 3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.   Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit: Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Grobbendonk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!  📍 Waar kom je terecht? GrobbendonkBoekhoudkantoor 📈  Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit: Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Dossier Beheerder

Bouwel

Voor een boekhoudkantoor met een vestiging in Bouwel en Mechelen zijn we op zoek naar een medior dossierbeheerder.   Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Nazicht van boekingen (aan-en verkoopfacturen, kas- en bankafschriften...)Opstellen en nazicht van btw-aangiftesMaand- en kwartaalrapporteringen opmaken voor klantenJaarrekeningen afsluitenPersonen- en vennootschapsbelasting indienenFiscale controles uitvoerenBesprekingen met klantenAdviesverlening op boekhoudkundig en fiscaal vlakOpleiding en opvolging van junior dossierbeheerders
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder A tot Z met ervaring

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office  Geel is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.  Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.   Wat zijn je taken als dossierbeheerder? Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Hechtel-Eksel, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.   Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als dossierbeheerder? Lees even mee! Voor een boekhoudkantoor gelegen in Hechtel-Eksel, zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.  Wat zijn jou taken?: Je bent verantwoordelijk voor de boekhouding van zowel éénmanszaken als vennootschappen van A-ZJe sluit jaarrekeningen af en maakt het eindresultaat en de eindbalans opJe maakt btw-aangiftes opJe kan personenbelastingen en vennootschapsbelastingen correct invullen en aangevenJe staat de klant te woord bij vragen en indien mogelijk geef je advies
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Lier, België

Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Je staat in voor:​ Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder in een familiaal team!

Diest, België

Voor een stabiel boekhoudkantoor, gelegen te Diest zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder met ervaring.   In deze functie ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van diverse klantendossiers. Je takenpakket omvat onder andere:   Het verzorgen van de dagdagelijkse operationele boekhouding;Onderhouden van contacten met cliënten;Controleren en/of behandelen van je toegewezen dossiers;Opstellen en indienen van btw-, personen- en vennootschapsbelastingaangiften;Opmaken van tussentijdse en eindejaarbalansen;Rapporteren aan cliënten over de financiële situatie en voortgang;Opmaken van de jaarrekeningen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Allround administratief medewerker

Sint-Katelijne-Waver, België

Voor een bedrijf dat zich specialiseert in groeten en fruit zijn wij op zoek naar een Allround administratief medewerker.   Het bedrijf beheert de volledige keten van teelt tot verpakking tot distributie in supermarkten. Aangezien ze erg aan het groeien zijn, zoeken ze een extra teamlid. Als allround administratief medewerker zal je instaan voor volgende taken.: Controleren en opvolgen van voornamelijk inkomende facturen.Boekhoudkundige en administratieve ondersteuning van meerdere afdelingen.Administratieve ondersteuning van boekhouding en logistiek.Notuleren bij interne vergaderingen en opstellen van verslagen.Organiseren en opvolgen van zakenreizen en evenementen voor collega’s.Telefonie, mailverkeer en algemene administratie.Officemanagement zodat alles vlekkeloos verloopt op kantoor.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier beheerder

Antwerpen, België

Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.   Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen. Dit omvat onder meer het volgende: Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Tielt, Tielt-Winge, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Wat zijn jouw taken? Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder in Bocholt

Bocholt, België

Voor een boekhoudkantoor in Bocholt zijn we op zoek naar een boekhoudkundig profiel die de dossierbeheerders zal ondersteunen.   Hoe zal je takenpakket als ondersteunend dossierbeheerder er uitzien? Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenDebiteurenbeheerVoorbereiden van de btw-aangiftesOndersteunen bij de personen- en vennootschapsbelastingOndersteunen bij de afsluitingen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijdse Administratief Bediende

MECHELEN

Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Lokeren, België

Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met: ✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder (Izegem)

Izegem, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Izegem, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ontpop je jezelf tot vertrouwenspersoon van de klantenJe beheert je eigen klantenportefeuilleInstaan voor het opstellen van tussentijdse en definitieve balansenFiscale aangiftes opmakenDigitale boekhouding (incl. BTW-aangiften) bijwerken en/of controlerenJe geeft advies aan klanten inzake diverse boekhoudkundige en fiscale aangelegenheden bv.: advies aan starters, advies inzake investeringen, advies bij overnames…
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant in Zeebrugge, actief in de voedingssector, zoeken we een administratief bediende logistiek die het team komt versterken. Hoe ziet jouw dag eruit? Administratie logistiek Je onthaalt de chauffeurs, klanten, leveranciers en andere bezoekers.Je bedient de weegbrug voor inkomend en uitgaand vrachtverkeer. Je maakt weegbonnen op en vult de daarbij behorende transportdocumenten correct in. Je stelt laadbonnen op.Je registreert de wegingen in en uit in het ERP-Systeem en vult de gegevens in excel.Je neemt stalen van ontvangen producten, controleert, registreert en archiveert ze. De inkomende telefoons handel je af of verbind je door naar betrokken personen.Je verwerkt de in- en uitgaande post en de documenten van de verschillende afdelingen (directie-logistiek-boekhouding-kwaliteit).Je beheert de contactgegevens in outlook en in het ERP-Systeem.Je neemt orders op zowel telefonisch als via e-mail en verwerkt deze verder in het ERP-systeem.Je bevestigt laad- en losnummers en communiceert deze naar de verschillende partijen.Je organiseert transport voor inkomende en uitgaande vrachten indien nodig.Boten aanmelden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ook HR taken

Sint-Truiden, België

Interesse in deze vacature of toch nog extra vragen? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een klant gelegen te Sint-Truiden en gespecialiseerd in ramen en deuren, zijn we op zoek naar een boekhouder met HR takenAls boekhouder heb je volgend takenpakket:  Behandelen en opvolgen van de volledige voorbereiding van de boekhoudingInboeken van aankoop- en verkoopfacturenDebiteurenbeheerBtw-aangiftes en voorbereiding jaarafsluiting Assisteren bij het opstellen van het jaarlijkse budget en de maandelijkse forecastVerantwoordelijk voor 5 boekhouddossiers VerzekeringsbeheerLoonverwerking HR-beleid op korte en lange termijn voeren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende / personeelszaken

Lanaken, België

Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief bedewerker voor een dynamisch autocarbedrijf in Lanaken. Als administratief medewerker sta je in voor verschillende taken zoals HR, financiën en algemene administratie. Dit houdt in: Financiële taken: verzamelen en verwerken van kasstukken voor de boekhouding, opstellen en verwerken van facturen;Algemene administratieve taken: het bestellen van kantoorbenodigdheden, archiefbeheer, etc.Personeelsadministratie: opstellen van contracten, loonverwerking, inplannen medische onderzoeken, opvolgen en inplannen van opleidingen, etc.
OfficeToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!