Management assistant
Kampenhout, België
Ben jij een organisatietalent met een passie voor cijfers? Zoek je een uitdagende rol waar je jouw administratieve en boekhoudkundige vaardigheden optimaal kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving
Als Management Assistant vervul je een veelzijdige en onmisbare rol binnen ons team. Jouw takenpakket omvat onder andere:
Administratie:
Het verzorgen van het onthaal.Efficiënt inplannen van afspraken.Beheer van de algemene mailbox.Ondersteuning en opvolging van diverse dossiers.Opstellen van klantencontracten.
Boekhouding:
Opstellen van verkoopfacturen.Inboeken van aankoopfacturen.Beheren van betalingen.Zorgvuldige archivering en klassement.Ondersteuning bij ondernemingsadministratie.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent - inside sales (voeding 4/5de!)
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt .......Managementassistent - inside sales (voeding 4/5de!)
Waar moet je zijn?
Omgeving HoogstratenSpecialisatie: productie/ voedingBelangrijk: commerciële flair + talenkennis NED/ENG + sterke basis FRANS
Wat moet je doen?
Focus=
Administratief opvolgen van bestellingen/verkoopdossiers van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals aankoop, sales...Contact klanten/ leveranciers VB. bestellingen plaatsen, offertes opmakenAanspreekpunt aan het onthaal/telefonie en mailHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, verwerking lever-bestelbonnen, voorraadbeheerMeedenken aan digitalisering, optimalisatie ERP systeem
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels.
Your tasks will include:
Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Executive Assistant
BRUXELLES
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Executive Assistant (Law Firm) in Brussel.
Jouw functie:
Als Executive Assistant ondersteun je dagelijks de advocaten en het managementteam binnen een internationaal advocatenkantoor. Je bent verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken en je zorgt voor een vlotte werking van het kantoor. Dankzij jouw proactieve houding en oog voor detail bied je een kwalitatieve ondersteuning en draag je bij aan de professionele uitstraling van het kantoor.
Jouw verantwoordelijkheden:
Beheer van de agenda, planning en organisatie van vergaderingen;Proactief behandelen van e-mails en post;Organiseren van meetings en conference calls;Opvolgen van timesheets en voorbereiden van facturen;Klassement en archivering;Redigeren en opmaken van documenten, rapporten, conclusies en correspondentie;Beantwoorden en verwerken van telefonische oproepen;Voorbereiden van PowerPoint-presentaties;Algemene administratieve en organisatorische ondersteuning;Organisatie van handtekeningen, legalisaties en apostilles van documenten;Contact met diverse dienstverleners (notarissen, domiciliëringskantoren, banken, …).
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende / Office assistant
Grobbendonk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Medewerker!
Locatie: 📍 GrobbendonkSector: landbouw 🚜
Als Administratief Medewerker, zal jij instaan voor:
OrderverwerkingOpmaken van transportdocumentenOntvangen van chauffeursBedienen van weegbrugTelefoon-en mailverkeerBoeken van transporten
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Management assistant bouw + kennis boekhouding
Oud-Turnhout, België
Vivaldis Office... Management assistant bouw + kennis boekhouding (particulier en aannemers)
Waar moet je zijn?
Regio Oud-TurnhoutSpecialisatie: Bouwsector, bouwmaterialen,Belangrijk: Eerste ervaring binnen bouw + kennis boekhouding.
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (klant, leveranciers, ...)Ondersteuning admin/boekhouding: Facturatie, beheer premie-attesten, betalingen, debiteurenbeheer, aanmaningen, voorbereiding offertes, bestellen materialen, postverdelingJij zorgt ervoor dat de arbeiders (voornamelijk in onderaanneming) optimaal aan de slag kunnen om de projecten uit te voeren. Hiervoor vraag je ook de nodige attesten, certificaten, verzekeringen, vergunningen... op Mailing/ telefonieOndersteuning calculatie
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratieve allrounder- management assistant
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratieve allrounder- management assistant
Waar moet je zijn?
BeerseSpecialisatie: Bouw, technische productie, interieur
Takenpakket
Verantwoordelijk onderhoudsorders, goede werking en onderhoud/tijdige keuring machinepark, opstellen werkvergunningen, technische fichesInschatten hoeveelheid materiaal, tijdig bestellingen doen, opmaak bestelbonnen, verwerking in ERP (SAP), inschatten kost en werkuren... Rechterhand productieleiderNauw contact en samenwerking met de collega's van de verschillende afdelingen zoals aankoop (VB. stockbeheer, veiligheid/preventie, ...)Planning: volgorde werkorders/ uit te voeren werken, bestellen tools/grondstoffen voor atelierHerplannen indien nodig + rapportage mbt orders, afpunten werkorders + indien nodig vervolgorders opmakenTransportplanning voor leveringenOpmaak offertes, beheer werkkledij, facturatie, ...
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Management assistant (technische omgeving)
ARENDONK
Vivaldis Office zoekt.... Management assistant (technische omgeving)
Als spilfiguur en drijvende kracht op de bureau werk je graag zelfstandig en gestructureerdBrug tussen klant, leveranciers/logistiek, sales en zaakvoerderAls organisatorisch talent zorg je ervoor dat de administratieve flow vlekkeloos verloopt: Prijsvragen, contact leveranciers, opvragen prijzen, opvolgen bestellingen en leveringen, voorraadbeheer, ... Commerciële kansen spottenOpbouw langdurige klantrelatiesOrderbeheer , contact via telefoon en mailOndersteuning boekhouding VB. facturatie, betalingen , rappels, aanmaningen, ...
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Project management assistent(e)
ANTWERPEN
Ben jij een organisatorisch talent dat energie haalt uit het aanbrengen van structuur en het ondersteunen van projecten? Wil je deel uitmaken van een gepassioneerd team in de metaalverwerkingssector? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Project Management Assistent(e) ben je de onmisbare schakel binnen ons projectteam. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
Beheer van revisiedocumentatie en communicatie met het document control systeem van de klant.Assistentie bij projectopleverdocumenten zoals As-built en Mechanical Complete.Ondersteunen van projectleiders bij het opstellen van werkbegrotingen en het bewaken van budgetten.Organiseren van notulen van vergaderingen en opvolgen van actiepunten binnen het projectteam.Zorgdragen voor een vlotte informatiestroom en het beheersen van projectadministratie conform BIB 2018.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Leuven, België
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Heverlee
Ben je administratief sterk?
Service-minded?
En kan je werken met ERP-systemen?
Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende.
Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?
Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Lubbeek, België
Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen:
Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Lubbeek
Commercieel ingesteld?
Administratieve duizendpoot?
Een oog voor decoratie?
Voor onze klant in Lubbeek, gespecialiseerd in verlichtingsoplossingen, zoeken we een commercieel medewerker voor de B2B binnendienst.
Wat je doet:
Klanten telefonisch adviseren over verlichtingKlanten bezoeken voor advies en plannenDossiers samenstellen en afwerkenStockbeheer via online systeem opvolgenCollega’s van de showroom bij afwezigheid ondersteunenMeedenken over processen en oplossingen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder a tot z
Aarschot
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!
Waar moet je zijn?
AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten
Wat moet je doen?
Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Zaventem
Voor een Belgisch transport en logistiek bedrijf dat gespecialiseerd is in transport onder geleide temperatuur (koel- en vriestransport) zijn we op zoek naar een Administratief Bediende voor de regio Zaventem.
Ons bedrijf bied onder andere express, koel en op maat gemaakte transportoplossingen aan.
Wat zoeken we?
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van klanten dossiers.Je beheert de invoer van transportdocumenten en leveringsbonnen.Je behandeld de telefoongesprekken en emails.Je volgt de planningen op en voert deze in de interne systemen.Je bent klantgericht.Je bent het eerste aanspreekpunt.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.