Jobs

Jobs

212 Jobs gevonden

Tijdelijks administratief bediende verzekeringen

LOCHRISTI

Voor een verzekeringskantoor in Lochristi zijn we op zoek naar TIJDELIJKE administratieve bediende. Ben jij vlot met het Officepakket en heb je bij voorkeur ervaring in de bank- of verzekeringssector? Dan kan dit iets voor jou zijn!   Het takenpakket: Inschrijvingen nieuwe klanten afwerkenOffertes opmakenAlgemene administratieve ondersteuningVooral uitvoerend werk, weinig contact met klanten...
InterimBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

TIJDELIJK Administratieve dispatcher bouw - warehouse management

Arendonk

Vivaldis Office is op zoek naar een TIJDELIJK Administratieve dispatcher bouw - warehouse management.   📍Arendonk📦 Magazijn🛠️ BouwsectorTijdelijk: Snelle opstart voor +/- 6 maanden, verlenging mogelijk   Hoe ziet je dag eruit? Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers, (=gespecialiseerde teams binnen de bouw VB. riolering, leidingtechniek, ... )Mailing, telefonie + coördinatie en motivatie teamPlanning transporten , teams en materialen/ werfinrichting (korte en lange termijnplanning)Orders verwerken: zorg voor een tijdige en juiste afhandeling van alle binnenkomende materialenOrganiseer en structureer de bestellingen zodat magazijniers snel en effectief te werk kunnen gaan.Planning van uitleveringen: stel een realistische planning op voor het uitleveren van materieel, rekening houdend met besteldatum en beschikbare middelenCommunicatie met Werfleiders/Projectleiders/HRZe zijn bezig met de modernisering van het warehouse. Stel zaken in vraag en onderneem actie!  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief bediende hvac

GENT

Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:  Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.    
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Regionaal administratief bediende personenvervoer

Gent

Voor een transportbedrijf zijn we op zoek naar een regionaal administratief bediende! Dit is een vlinderfunctie voor iemand die zich tussen verschillende vestigingen zal verplaatsen. Het takenpakket: Je ondersteunt De Lijn qua verkeerscommunicatie en klachtenbehandelingJe maakt offertes op en behandelt de facturatieJe beantwoordt vragen van chauffeursJe zal actief meewerken aan verbeterinitiatievenJe werkt 3 dagen per week vanuit de vestiging in Gent, de andere dagen werk je vanuit Aalst of Vloesberg
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Bediende / Planner

Lochristi, België

Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende. Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines. Hoe ziet jouw dag eruit? Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

All-round administratief bediende

Nazareth, België

Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief bediende voor 32 uur in de week.   Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:    Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,.. Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Nevele

Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:     Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Lokeren, België

Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met: ✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technische administratief bediende

Waregem, België

Voor onze klant regio Waregem zijn we op zoek naar een Mechanical Designer. Hierbij een greep uit jouw takenpakket:   Je toetst de technische haalbaarheid van de projecten af met de productieafdeling ;Je vertaalt klantvereisten naar nauwkeurige tekeningen in Inventor – dit programma kent straks geen geheimen meer voor jou ;Je verwerkt alle gegevens met uiterste precisie in ons geïntegreerd ERP-systeem, stelt de bill of material op en zorgt voor een correcte input ;Na bestelling blijf je betrokken: je ondersteunt de productie met jouw technische expertise en je volgt je dossiers op van A tot Z ;Je overlegt proactief en neemt initiatief om het productieproces te optimaliseren.Kortom, je bent een cruciale schakel in ons team, met impact op zowel klanttevredenheid als interne efficiëntie.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

ANZEGEM

voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:   Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95 🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord    
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kluisbergen

Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management. Jouw taken in een notendop: Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak

Beernem

Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!    Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.   Je takenpakket bestaat uit: Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren.  Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Bornem, België

Voor onze klant in Bornem, kijken we uit naar een allround administratief medewerker, om een persoon dat ziek is tijdelijk te vervangen.   Als administratief bediende kom je terecht in een bedrijf actief in alarmsystemen. Hier bestaat je takenpakket uit: opmaken van facturenverzamelen van werkbonnenactivatie/stopzetting/overnames/wijzigingen/opvolging en facturatie van de meldkamerfacturen nakijken van alle meldkamers + tele2controleren van de uren van de techniekersincerts attest maken en opvolgenAutoparkbeheerbeantwoorden van telefoons en mailsopvolgen van wijzigingen in de wetgevingjaarlijks berekenen van indexatie onderhoudscontracten/meldkamercontracten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Meertalig Administratief Bediende

Merchtem

Als Administratief Bediende bent u het gezicht van onze serviceafdeling. U zorgt ervoor dat elke klant of bezoeker zich welkom, begrepen en professioneel geholpen voelt. Uw organisatietalent en klantgerichte houding zijn cruciaal voor een vlotte werking van onze serviceafdeling die gespecialiseerd is in de afwerking en het onderhoud van hoogwaardige, op maat gemaakte transportoplossingen en exclusieve voertuigen.   Uw verantwoordelijkheden: U verwelkomt klanten en bezoekers op een vriendelijke en professionele manier aan de receptie.U bent het centrale aanspreekpunt voor alle inkomende vragen via telefoon, e-mail en aan de balie.U ondersteunt de serviceafdeling met cruciale administratieve taken zoals het inplannen van afspraken, het voorbereiden van documenten en de opvolging van facturen.U bewaakt de planning en zorgt voor een vloeiende communicatie tussen klanten, technici en het operationeel management.U bent verantwoordelijk voor een nette, georganiseerde receptie- en kantoorruimte.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Essenestraat 16, Ternat, België

Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende! (halftijds)   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!   Taken:   All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel bediende

OOSTKAMP

Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

OOSTKAMP

Voor onze klant, een producent in Oostkamp, zijn wij op zoek naar een Technisch Administratief bediende. Als gemotiveerde Technisch Administratief bediende ben jij de spilfiguur tussen klant, verkoop, productie en logistiek. Je zorgt ervoor dat elk order vlot en correct wordt opgevolgd, van aanvraag tot levering. Een greep uit jouw takenpakket: Je verwerkt inkomende klantenbestellingen en volgt deze nauwgezet opJe stemt af met interne afdelingen zoals planning, productie en expeditieJe bewaakt deadlines en grijpt in bij afwijkingenJe zorgt voor een correcte administratie in het ERP-systeemJe werkt nauw samen met de commerciële binnendienst
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

OOSTKAMP

Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp. Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

administratief bediende

MOEN

Voor een bedrijf regio moen zijn wij op zoek naar sociale, administratieve duizendpoot. Wat moet je doen?: Personen onthalen en hun vraag identificerenDe voorraad opvolgen, tekorten vaststellenBestellingen plaatsenBrieven, tabellen, ... invoeren volgens instructiesBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenTelefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersEen boodschap noterenDocumenten coderen, klasseren en archiverenAdministratieve dossiers samenstellenGegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren  
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!