Commercieel Logistiek Bediende
GAVERE
Ben jij de administratieve en communicatieve spil die een vlotte goederenstroom garandeert? Zoek je een functie waarin je de schakel bent tussen klanten en de operatie? Dan zoeken wij jou als Commercieel-Logistiek Bediende!
Als Commercieel-Logistiek Bediende ben je de schakel tussen onze klanten en de operationele dienst. Je zorgt voor een vlotte coördinatie van de uitgaande goederen en een optimale klantenservice.
Jouw Takenpakket:
Orderbeheer: Ingeven en opvolgen van klantenorders.Planning & Coördinatie: Plannen en coördineren van de dagelijkse productie en laadactiviteiten, in samenwerking met het operationele team.Communicatie: Verzorgen van de communicatie naar klanten over leveringsmomenten, stock en de opvolging van hun dossiers.Optimalisatie: Actieve opvolging van dossiers en meedenken over verbeteringen in het logistieke proces.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Waregem, België
Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:
Jouw takenpakket als logistiek bediende:
Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service
Wielsbeke, België
Wordt jij dé nieuwe topcollega binnen de afdeling Customer Service?
Voor een technisch bedrijf in de regio van Oostrozebeke, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Jij staat dagelijks, met een lach en een tas koffie, in voor volgende taken:
Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille. Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,.. Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt. Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
TIELEN
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag)
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten
Turnhout
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten- customer relations
TurnhoutSpecialisatie: Transport
Takenpakket
Beheer transporten + volledige afhandeling en beheer logistieke dossiersCustomer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesBeheer inkomende en uitgaande ordersVeelzijdig contact met Rederijen (binnenkomende containers) , magazijnverantwoordelijke, warehouse, douane team...Controleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistieke spil, customer relations, administratie (bouw + ned/fra)
Zandhoven, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistieke spil, customer relations, administratie (bouw + ned/fra)
+ backup dispatch!
Locatie: ZandhovenSector: bouw
Jouw taken:
Ondersteuning en backup coördinatie planning en aansturing van vier chauffeurs, en zorgt ervoor dat alle zendingen op een efficiënte en tijdige manier plaatsvinden. Klantcontact: Via telefoon en aan de balie bied je klanten professionele en nauwkeurige informatie over onze producten en diensten. Verder ben je ook het aanspreekpunt voor collega's uit verschillende afdelingen, zoals het magazijn, de projectmarkt, de groothanden, de toonzaal en de buitendienst.Orderbeheer/ customer service: Je verwerkt bestellingen, volgt levertermijnen en betalingen, en behandelt klachten op een oplossingsgerichte manier.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Teamleader Logistiek
Merelbeke
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke, zijn we op zoek naar een teamleader in de logistiek!
Heb jij ruime logistieke ervaring? Heb je al teams geleid? Kan je in 2 ploegen werken?
Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Je organiseert en coördineert zowel de stockage, de voorbereiding van bestellingen en afhandelingen van retourzendingenJe stuurt een ploeg magazijniers aan en helpt waar nodigJe beheert de planning van het team en zorgt voor de verdeling van het werkJe controleert de uitvoering van de takenJe behandelt de volgende administratieve taken: opvolging prestaties, mailverkeer, administratief beheer van documentenJe draagt bij aan het stockbeheer en de inventarisJe rapporteert aan de Logistiek Supervisor
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek planner
Merelbeke, België
Als logistieke planner voor een labo in Merelbeke ben je samen met jouw collega’s en de teamleider verantwoordelijk voor de rittenplanning van de monsternemers.
Jij bent het middelpunt van de projecten en weet de status van alle monstername en ophaalorders. Samen met het team sta je in voor:
Je verzamelt alle gegevens om zo een optimale dagplanning op te stellen. Deze communiceer je telkens tijdig door aan de monsternemers.
Hierbij dien je soms creatief aan het werk te gaan.
Je maakt leverbonnen op.
Je zorgt voor een correcte, administratieve afhandeling van binnengebrachte stalen (registratie, labeling), om de verdere traceerbaarheid binnen het labo te garanderen.
Je onderhoudt nauw contact met de collega’s van de planning, maar ook met andere afdelingen zoals ASM en Sample Reception & Registration, om (complexe) planningsvraagstukken op te lossen.
Je bent ook een aanspreekpunt voor de monsternemers en staalophalers.
Je volgt de verlofplanning op van beide teams, en past hier de dag/week planning op toe.Naast het opmaken van de planning sta je ook in voor de opvolging van de fleet.
Denk hierbij aan het onderhoud van de wagens, wagen/banden wissels, controle van het werkmateriaal, …
InterimGezondheidVoltijdsVast contract
Medewerker aftersales carrosserie
MERELBEKE
Voor onze klant, gekende garage gaan we op zoek naar een deeltijds commercieel bediende (32 uren).
Jij komt als commercieel bediende terecht op de afdeling Aftersales Carrosserie:
Jij bent hét aanspreekpunt voor de klanten, dit doe je op een vriendelijke, persoonlijke en joviale manier;Je bent de beheerder van de mailbox en zorgt met nauwkeurigheid dat elke mail het gepaste gevolg krijgt;Planning en coördinatie van de vervangwagens;Opvolging en verwerking van facturatie met betrekking tot de carrosserie dossiers;Je biedt dagelijkse ondersteuning aan de Manager Carrosserie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker / dispatcher te Sint-Niklaas
SINT-NIKLAAS
Ben jij de klantgerichte professional die wij zoeken? Als Customer Service Medewerker / Dispatcher in Sint-Niklaas ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, voornamelijk dispatchers en vrachtwagenchauffeurs die te maken hebben met bandenpech. In deze rol zorg je voor een efficiënte en vriendelijke afhandeling van oproepen en coördineer je depannages.
Je taken omvatten:
📞 Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten en het registreren van klantgegevens en pechlocaties.🚑 Coördineren van snelle en efficiënte hulpverlening zodat onze klanten tijdig weer op weg geholpen worden.💬 Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.🗂️ Verzorgen van de administratie van je dossiers, waaronder het opmaken van bestelbonnen en facturatie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Representative
SINT-GILLIS-WAAS
Heb je een passie voor klantcontact en wil je een waardevolle bijdrage leveren aan ons team? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! ✨
Functieomschrijving:
Als Customer Service Representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je hebt de verantwoordelijkheid voor het opvolgen van binnenkomende prijsaanvragen en het omzetten hiervan in daadwerkelijke bestellingen. Daarnaast ondersteun je het sales team en draag je bij aan het verbeteren van de klantenrelaties.
Jouw kerntaken omvatten:
📥 Volgen en verwerken van binnenkomende leads en prijsaanvragen.📞 Actief telefonisch benaderen van klanten om prijsaanvragen om te zetten in bestellingen.💬 Beantwoorden van klantvragen (commercieel en technisch) en adviseren over producten en diensten.🤝 Samenwerken met het sales team om een optimale klanttevredenheid te garanderen.📈 Bijhouden van klantgegevens en salesrapportages in ons CRM-systeem.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
DENDERMONDE
Wij zijn een innovatieve KMO in Dendermonde, actief in de logistieke sector, waar teamwerk en flexibiliteit centraal staan. Het bedrijf streeft naar groei en biedt kansen om je talenten te ontwikkelen binnen een dynamische en ondersteunende omgeving. Jouw taken Verantwoordelijk voor de logistieke verwerking van inkomende en uitgaande vrachtenDirect contact met transporteurs, magazijn en klant voor afstemmingAdministratie rond transport: in- en uitboeken van vrachten, opmaken van transportopdrachtenReceptie van chauffeurs: onthaal, afhandelen documentenUitvoeren van diverse bijkomende logistieke taken
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker ploegen
DEINZE
Voor onze klant zijn we. op zoek naar een logistiek medewerker 2 ploegen:
Als logistiek medewerker sta je in voor volgende taken:
Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijnJe plaatst zakken en dozen tot 25kg op pallettenJe maakt gebruik van scanners en een elektrische transpalletNa opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende 2 ploegen
DEINZE
Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in 2 ploegen.
Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijn.Je plaatst zakken en dozen tot 25kg op palletten.Je maakt gebruik van scanners en een elektrische transpallet.Na opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende in de Nacht
DEINZE
Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in de vaste nacht.
Deze persoon helpt mee in de logistiek en is verantwoordelijk voor het rijden met de mol (containers aan de correcte laadkades zetten).Verder help je ook mee met het laden en het lossen van deze containers wanneer er niet met de mol gereden moet worden.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Projectleider kwaliteit en nazorg
Aalter
Voor onze klant, een bouwbedrijf regio Aalter, zijn wij op zoek naar een projectleider kwaliteitscontrole & nazorg:
Jouw takenpakket als projectleider:
Je staat mee aan het roer van de kwaliteits-en nazorgprocessen en bent verantwoordelijk voor het bewaken van de bouwkwaliteit en klanttevredenheidJe zorgt voor een snelle en professionele opvolging van klachten en communiceert helder met klanten en collega’sJe coördineert herstellingen en nazorgwerken, stelt actieplannen op en bewaakt de planningJe doet vaststellingen ter plaatse en beoordeelt technische situaties zoals (on)zichtbare gebreken of beschadigingJe voert kwaliteitscontroles uit op belangrijke momenten, zoals bij dakdichting en opleveringJe bent de schakel tussen klanten, projectleiders en uitvoerders om problemen efficiënt op te lossenJe houdt het overzicht op administratieve en technische aspecten van de nazorg en controle
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hoofdmagazijnier / Logistiek Teamleider
GIJZEGEM
Vacature: Hoofdmagazijnier / Logistiek Teamleider (Regio Aalst)
Voor onze vestiging in Aalst zijn wij op zoek naar een onmisbare en cruciale schakel in onze interne processen: een gedreven Allround Magazijnier met leidinggevende capaciteiten.
Takenpakket
Als Magazijnier bent u verantwoordelijk voor de volledige logistieke flow, van inkomende goederen tot stockbeheer en verzending. Uw gevarieerde taken omvatten:
Goederenbeheer: Verwerken van inkomende goederen, controleren van leverbonnen en het correct plaatsen van de goederen in het magazijn.Logistieke Operaties: Laden en lossen van vrachtwagens en materiaal klaarzetten aan de hand van pickinglijsten.Administratieve Opvolging: Opvolgen van de stock en het ingeven van de voorraad in het ERP-systeem.Samenwerking: Nauw samenwerken met de aankoopverantwoordelijke en projectleiders, en materiaal afhalen bij leveranciers.Orde en Netheid: Waken over de orde en netheid in het magazijn en het reinigen/opruimen van de werkzone.Optimalisatie: Actief meehelpen bij het optimaliseren van de integratie van het nieuwe ERP-systeem op vlak van magazijnactiviteiten.Inventaris: Meehelpen tijdens de jaarlijkse inventaris.
Professionele Vaardigheden: Samenstellen en verpakken van pakketten (incl. eenvoudige assemblages), controleren van leveringen, en registreren van opvolggegevens van orders.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service & Aftersales medewerker
Kallo, Beveren, België
Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker.
Jouw taken:
Je biedt administratieve ondersteuning aan het service & aftersales team bij de verwerking van de taken in het ERP systeemJe werkt de service rapporten van de uitgevoerde interventies administratief verder af ter voorbereiding van de facturatieJe bereidt de garantiedossiers administratief voor in ondersteuning van de service managerJe assisteert met het aanmaken en verwerken van inkooporders en orderbevestigingen van de dienst aankoopJe doet de administratieve verwerking van de verhuuractiviteit: huurcontract opmaken, maandelijkse facturatie, etc.Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt voor de klanten en schakelt verder intern door indien nodigKortom je biedt administratieve ondersteuning voor de volledige aftersales en service activiteit!
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Douane Medewerker
Oudenaarde
Ben jij sterk in organisatie, nauwkeurig en heb je expertise in internationale logistiek en douanewetgeving? Dan zoeken wij jou om ons team te versterken en de vlotte, wettelijke stroom van goederen te garanderen!
Je maakt deel uit van een cruciaal team dat instaat voor de volledige logistieke afhandeling van inkomende en uitgaande goederen, met bijzondere aandacht voor naleving van alle regelgeving.
Inkomende Goederen: Ontvangen en registreren van inkomende goederen.Kwaliteitscontrole: Controleren van verpakking en goederen doorsturen voor kwaliteitscontrole.Documentatiebeheer: Voorbereiden en beheren van alle import- en exportdocumenten.Wettelijke Naleving: Aanvragen van de nodige vergunningen en nauwgezet naleven van douaneregels en exportcontroles.Uitgaande Zendingen: Organiseren van uitgaande zendingen en opstellen van verzenddocumenten.Rapportage: Rapporteren van goederenbewegingen aan overheidsinstanties (bv. Intrastat).Interne Samenwerking: Nauw samenwerken met de teams Aankoop, Boekhouding en Verkoop.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende - Voeding
WAREGEM
Voor onze klant, gespecialiseerd in de voedingssector zijn we op zoek naar een Logistiek bediende met focus op order input.
Je bent de vaste schakel tussen onze organisatie en de klant
Je zorgt ervoor dat onze eindproducten altijd op het juiste moment op de juiste plaats zijn en dat de volledige logistieke stroom soepel en efficiënt verloopt
Ondersteunen van Key Accountmanagers bij administratieve taken, zoals stalenbeheer, klantenfiches en prijslijstenRegistreren, opvolgen en afhandelen van problemen en klachten, in samenwerking met diverse afdelingen.Invoeren, controleren en bevestigen van klantorders in het ERP-systeemAfstemmen van orderdetails met ons salesteam en/ of de klant bij afwijkingen of onduidelijkhedenPlannen en organiseren van nationale en internationale transportenOnderhouden van contact met logistieke partnersOpstellen van verzenddocumentatie, zoals pakbonnen, vrachtbrieven en douanepapierenFront Desk: eerste aanspreekpunt voor bezoekers en transporteurs bij aankomst op de siteERP-beheer: aanmaken en beheren van nieuwe klanten en hun gegevens in het ERP- systeem
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.