Customer Service Medewerker
ZAVENTEM
Functieomschrijving:Besteldienst B2B, B2C en ondersteuning leden (hoofdtaak)
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leden via telefoon en helpt hen met al hun vragen en problemen.Je beheert de algemene mailbox en zorgt ervoor dat inkomende bestellingen en vragen snel worden verwerkt.Je verwerkt en volgt nationale en internationale bestellingen op in ons IT-systeem (IDOS) en communiceert hierover via ons interne berichtensysteem.Je verwerkt handmatige bestellingen en zorgt voor duidelijke communicatie met de klant.Je volgt de online chat op onze website en beantwoordt vragen snel en efficiënt.
Overige taken (sporadisch)
Interne bestellingen en leveringen: Je verwerkt postpakketten (inpakken, voorraad aanpassen, etiketteren en klaarmaken voor verzending), helpt met het aanmaken van cadeaucheques (Floral Vouchers), en verwerkt interne bestellingen van Fleurop-Interflora en groothandel Prunus. Ook help je twee keer per jaar mee met de inventarisatie.Receptie en administratie: Je ondersteunt lopende projecten administratief, ontvangt bezoekers en bereidt vergaderruimtes voor. Je helpt de boekhoudafdeling met de verwerking van facturen.Weekendpermanentie: Na een interne training over ons IT-systeem werk je mee aan de zaterdagpermanentie (ongeveer 8 keer per jaar).
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zaventem, België
Jouw takenpakket:
Beantwoorden van inkomende telefoons en professioneel reageren op vragen van klanten.Verwerken van bestellingen en leveringen, met oog voor klanttevredenheid.Invoeren van gegevens en zorgen voor een correcte facturatie van transacties.Nieuwe dossiers beheren en klantinformatie up-to-date houden in ons systeem.Klanten helpen bij technische problemen door een diagnose van hun probleem te stellen.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
VILVOORDE
Voor onze klant gelegen in Vilvoorde zijn we op zoek naar een customer care agent.
Als customer care agent ben je bij één van de spilfiguren in het serviceproces van
jouw klanten. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in
voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagens.
Jouw activiteiten:
Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail telefoon en online toolBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces samen met je team manager en de andere agentsZorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering van wagensAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up to date houden voor rapportering aan klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijkWerkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingenJe rapporteert aan je team manager en lost samen met deze collega moeilijke vragen of problemen op. Je zoekt actief mee naar oplossingen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende
Taken:
• Je werkt in een team van 7 collega's op de Customer Serviceafdeling te Ternat
• Ingeven en verwerken van bestellingen van onderdelen
• Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en
aanmaken van service interventies
• Zorg dragen voor een snelle en transparante communicatie met de klant en verdelers
tijdens alle fasen van een interventie.
• Fungeren als aanspreekpunt voor (technische) vragen met betrekking tot service
interventies en onderdelen voor technici en klanten.
• Plannen en optimaliseren van de werklast van Field service techniekers op een
kostenefficiënte manier rekening houdend met reis- en interventietijden.
• Inplannen van materiaal- en orderinvoer ter ondersteuning van de Field service
techniekers
• Controleren van de kwaliteit en volledigheid van de servicerapporten en klantentevredenheidsmonitoring.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze vestiging in Ternat zijn wij op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker
Taken:
Je werkt nauw samen in een team van 7 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Turnhout, België
VIVALDIS OFFICE GEEL is op zoek naar een medewerker customer service voor een technisch bedrijf te Herentals!
Je zal instaan voor volgende taken:Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten en sales collega’s met betrekking tot klachten.Je beantwoordt telefonische oproepen en beheert de customer service mailbox. Je onderneemt onmiddellijk actie om voor elke klacht een correcte oplossing uit te werken.Je werkt nauw samen met je collega Customer Service Field medewerker die fysieke controle gaat uitvoeren in het magazijn.Je neemt intern contact op met de collega’s van verschillende afdelingen om klachten zo snel mogelijk te kunnen oplossen.Je volgt openstaande klachten op.Je analyseert de klachten en denkt mee na over het verbeteren van onze producten en diensten.Je zorgt voor een uitstekende service en communicatie naar onze klant.Je handelt alle administratie die bij customer service komt kijken op een correcte manier af: controle van de kassa’s, voorraadcorrecties, … Hiervoor werk je in ons ERP-systeem.Je rapporteert aan de Sales Support Coördinator.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Sint-Niklaas
WE ZIJN OP ZOEK NAAR INTERNAL SALES MEDEWERKER
Voor een zwangerschapsvervanging (6 maanden)
Ben jij een administratieve duizendpoot met commerciële flair en technische interesse?
Heb je een passie voor klantgericht werken en hou je ervan om een spilfiguur te zijn binnen een
dynamisch salesteam? Dan ben jij misschien de Internal Sales Medewerker die wij zoeken!
JOUW ROL
Als Internal Sales Medewerker ben je de administratieve en commerciële rechterhand van ons
salesteam. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en efficiënt verloopt:
• Offerte- en orderbeheer: je staat in voor de opmaak, input en nauwkeurige opvolging van offertes en bestellingen.
• Documentatiebeheer: je verstuurt technische en commerciële documentatie naar klanten en leveranciers.
• Prijsaanvragen: je vraagt prijzen op bij leveranciers en volgt deze proactief op.
• Transportadministratie: je regelt de administratieve afhandeling van transporten (opmaak pakbonnen, contact met transporteurs, opvolging van levertijden)
• Databasebeheer: je houdt interne databases en systemen up-to-date.
• Correspondentie: je behandelt inkomende en uitgaande communicatie met klanten, leveranciers en collega’s, zowel telefonisch als via e-mail.
• Back-upfunctie: je springt bij tijdens de afwezigheid van collega’s en zorgt voor continuïteit in de dienstverlening.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service medewerker
Schoten, België
Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een klantendienstmedewerker.
Iedere dag komen via de website of onze showrooms veel vragen binnen.De telefoon rinkelt en e-mails, chats en Whatsapp-berichten verschijnen in je scherm. Daar word jij niet nerveus van.De vragen gaan over producten, bestellingen, retouren en aftersales; alles komt via jou binnen. In veel gevallen kun je zelf een oplossing vinden. In andere gevallen sluis je de vraag door naar een collega die kennis heeft van het specifieke onderwerp.De klant voelt zich door jou serieus genomen en geholpen; dat is het allerbelangrijkst.Bij de klantenservice is het nooit saai. De dynamiek en ja, ook de hectiek die er soms kan zijn, vind jij heerlijk.Aan het eind van de dag doe je je telefoonspeaker af en zet je de computer uit. Gestrest? Nee, hoor. Voldaan wel.Jij hebt onze klanten eraan weten te herinneren waarom ze voor de service hebben gekozen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Halen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/ klantendienstmedewerker voor onze klant in Halen. Onze klant is een gevestigde naam in industriële en decoratieve verven en coatings, veiligheids- en onderhoudsproducten.
Je beheert je eigen klantenportefeuille via telefoon en e-mail;Je prospecteert naar nieuwe klanten;Je volgt klantenorders op van de Key Accounts;Je denkt mee na over nieuwe acties die kunnen worden opgezet;Je onderhoudt een goed contact met de verschillende afdelingen;Je rapporteert regelmatig aan jouw verantwoordelijke.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker HVAC
GENT
Voor een bedrijf dat HVAC-materialen verkoopt in Gent zijn we op zoek naar een customer service medewerker!
Heb jij hier al enkele jaren ervaring mee en ben je proactief ingesteld? Dan kan dit dé job voor jou zijn!
Wat is het takenpakket?
Je schakelt moeiteloos tussen klanten, vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen.Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z.Je behandelt de nodige administratieProactief werken? Geen probleem!Je communiceert helder naar klantenJe denkt in oplossingen
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
ROESELARE
Jouw nieuwe uitdaging:
Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
WAASTEN
Jouw rol:
Als medewerker commerciële binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Of het nu gaat om een bestelling die zoek is geraakt, een product dat niet klopt, of een vraag over ons assortiment: jij staat klaar met een creatieve en klantgerichte oplossing.Je bent geduldig en begrijpt het persoonlijke verhaal achter elke aankoop.Zo zorg je dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen, ook als een oplossing even op zich laat wachten.Daarnaast sta je in voor de administratieve opvolging van bestellingen, beantwoord je vragen over verzonden pakketten en retourzendingen, en denk je mee over hoe we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
IEPER
Waarvoor rekenen we op jou?
Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou?
Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
HEUVELLAND
Voor een bedrijf in regio Heuvelland zijn we op zoek naar een Customer service medewerker Nederlands & Engels;
Zorgvuldig opvolgen en registreren van klantenorders voor zowel weg- als zeetransport.Coördineren en plannen van de volledige logistieke flow.Verwerken en opvolgen van (klanten)promoties en acties.Beheren en controleren van de voorraadniveaus. Nauwe samenwerking met de logistieke dienst en planning, waarbij dagelijks contact met klanten en logistieke partners centraal staat.
Support taken:
Opvolgen van de debiteurenrekeningen in samenwerking met de financiële afdeling.Consignatie-opvolging, inclusief stockcontrole + facturatie.Up to date houden van klantspecifieke documenten en informatie.Correcte en nauwkeurige opvolging van toegewezen accounts.Intensieve samenwerking met de commerciële en financiële afdeling, evenals met de supply chain planning.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zonhoven, België
Voor onze klant gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een administratief profiel, de job bestaat nl vooral uit administratieve taken. Je kan het ook zien als ondersteunend bij Customer service.
De taken:
Samen met jouw collega’s sta je in voor de verwerking en opvolging van de orders en vragen van onze klanten.Bij het aannemen van een telefoongesprek of de verwerking van een e-mail ben je verantwoordelijk voor de volledige afhandeling.Verder sta je in voor diverse commerciële en administratieve taken.Je fungeert als eerste aanspreekpunt van de klanten.Bovendien vorm je de schakel tussen de klanten, de account managers en het bedrijf.
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden mogelijk maakt. Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:
Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.