Dossierbeheerder - Adviseur Accountancy
Dessel
Vivaldis Finance zoekt voor een Accountancy kantoor gespecialiseerd in vrije beroepen naar een gedreven Dossierbeheerder. Je zal optreden als een vertrouwenspersoon en expert voor een eigen cliëntenportefeuille. Een persoonlijke, professionele en complete aanpak staat hierbij centraal.
Interesse in deze nieuwe uitdaging?Lees zeker dan even verder 👇🏻
Wat ga je precies doen?
Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van dossiers voor je rekening, van dagelijkse boekhouding tot de fiscale aangifteJe ben verantwoordelijk voor de correcte en optimale fiscale behandeling van de dossiersJe stelt adviezen op rond voorafbetalingen en communiceert de voorlopige resultaten proactief naar de cliënt.Jij zal fungeren als eerstelijnscontact voor de cliënt, bouwt een langetermijnrelatie op en zorgt voor een vlotte en complete afhandeling van alle administratie.Jij denkt actief mee over de strategie binnen de dossiers en rapporteert de resultaten intern aan de partners.Je staat de cliënt bij waar nodig en streeft steeds naar een maximale klanttevredenheid ...
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Boekhouder-dossierbeheerder
Korbeek-Lo, België
Een krak in administratie?
Heb je ook graag contact met klanten?
Sterk in boekhoudkundige en fiscale taken?
3x volmondig JA geantwoord? Dan ben jij de persoon naar wie wij op zoek zijn!
Een boekhoudkantoor gelegen te Korbeek-Lo heeft een dossierbeheerder/boekhouder nodig. Vervul jij binnenkort onderstaande taken?
Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszaken.De boekhouding van je klanten van A tot ZPeriodieke btw-aangiftes en opvolging van de deadlines van je teamTussentijdse rapporteringenJaarlijkse afwerking van de dossiersOndersteuning ter plaatse bij de klantJe kan de klant zelfstandig adviseren en staat in voor eindejaarsbesprekingen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Bruxelles
Voor één van onze klanten, gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
Uw taken zullen als volgt zijn:
Behandelen van binnenkomende dossiers via e-mail en telefoonAnalyseren van terug betalingsverzoeken van klanten die kosten hebben gemaakt na medische en/of technische bijstand in België of in het buitenlandControleren of de gemaakte kosten gedekt zijn door het door de klant afgesloten contract en recht geven op terugbetalingValideren van de bewijsstukkenBerekenen van het terug te betalen bedrag in overeenstemming met de algemene voorwaarden van het contractInformeren van de klant over een eventueel weigering of het terug te betalen bedragVerzenden van de afrekening naar de klantZorgen voor contact met de klant en beantwoorden van vragen via e-mail, brief en telefoonIndien nodig doorfacturering opstellen voor B2B-klanten volgens de specifieke factureringsvoorwaarden en deadlines van de klantOnderzoeken en oplossen van afwijzingen van doorfacturering of betwiste facturen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Destelbergen, België
Voor een kantoor actief in Fiscaliteit, boekhoudkundige vraagstukken en meehelpen denken naar aspecten voor een sterke onderneming, dan moet je in DESTELBERGEN zijn!
Dit kantoor weet zich te onderscheiden van de rest door hun aanpak en hun DNA die ze naar buiten brengen om mee te denken met de klant en op deze manier een onderneming mee sterk te maken!
Om klanten de beste service te kunnen blijven verlenen, gaan zij op zoek naar een DOSSIERBEHEERDER.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder:
Dossiers behandelen van A tot Z, voor de aan jou toegewezen dossiersBeheer van fiscale dossiers en de boekhouding van de klantenJe hebt rechtstreeks contact met de klanten. Zo heel soms zitten daar complexe vraagstukken bij of zijn er zaken onduidelijk, geen zorgen: je kan hierbij steeds beroep doen op de steun van je collega's en externe specialisten, je staat er met andere woorden nooit alleen voor!Dossiers die volg je op in nauwe samenwerking met je klantJe volgt nieuwe ontwikkelen op in het vakgebied
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding
MECHELEN
Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding (AP Accountant) - Regio Mechelen
Voor een toonaangevend, stabiel bedrijf gespecialiseerd in technische infrastructuur en mobiliteitsoplossingen, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en proactieve AP Accountant om het financiële team te versterken. Je komt terecht in een dynamische projectomgeving waar je een cruciale rol speelt in de financiële opvolging.
Jouw verantwoordelijkheden
Als spilfiguur in de leveranciersboekhouding ben je verantwoordelijk voor een breed en uitdagend takenpakket:
Volledige AP-cyclus: Je beheert het volledige proces van inkomende facturen, creditnota's en onkostennota's: van controle en matching tot het correct inboeken.Analytische verwerking: Je zorgt voor een correcte algemene en analytische toewijzing van kosten aan de juiste periode, kostenplaats en project, met correcte toepassing van de BTW-regels.Flow & Opvolging: Je bewaakt de tijdige goedkeuring van facturen binnen de organisatie.Betalingen: Je staat in voor de voorbereiding van de betaallijsten en zorgt dat leveranciers tijdig en correct betaald worden.Bankverwerking: Je boekt dagelijks de bankafschriften in (via CODA-bestanden).Leveranciersbeheer: Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, behandelt aanmaningen, lost problemen op en onderhoudt de leveranciersbalansen en masterdata.Specifieke opvolging: Je bent (mede)verantwoordelijk voor de administratieve opvolging en aanvraag van bankgaranties en diverse projectgebonden verzekeringen (o.a. ABR/BA).Optimalisatie: Je denkt proactief mee na over het verbeteren en efficiënter maken van de boekhoudkundige processen.
Floreer jij in deze positie?
Lees de hele vacature en solliciteer online via ons website, voeg er je CV en motivatie toe. Zo bekijken wij verder de opties.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bachelor dossierbeheerder
Lint
Vivaldis office is op zoek naar een (senior) dossierbeheerder.
📍Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor Regio Lint
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder?
Voorbereiden van de BTW-aangiftenJaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Bertem, België
Zet jij de puntjes op de 'i'?Al een eerste ervaring opgedaan?Vertrouwd met verzekeringen?Dan ben jij de persoon die we zoeken!Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Ontdek hier jouw verantwoordelijkheden:
Je ondersteunt jouw commerciële collega's door verzekeringen optimaal in te zetten.Als dossierbeheerder krijg je verzekeringsdossiers toegewezen die je zelf beheert.Je werkt dagelijks met IT-systemen zoals MS Office.Verder ga je georganiseerd en nauwkeurig te werk zodat je niets over het hoofd ziet.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Keerbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit:
In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Heverlee, Leuven, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor in Leuven, zijn we op zoek naar een juridisch dossierbeheerder.
Zo ziet jouw dag eruit:
Instaan voor de voorbereiding, het beheer en de opvolging van collectiedossiers.Aangepaste vergoedingsvoorstellen opstellen.Regelmatig contact met debiteuren en je eigen klantenportefeuille.Complexe procedures opvolgen.Je zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende betrokkene partijen.Als juridisch dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het goede verloop van de incasso namens jouw klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Leuven, België
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Rotselaar, België
Heb jij oog voor detail?
Excellente communicatieve vaardigheden?
En al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder?
Voor een accountants- en belastingen kantoor te Rotselaar zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Het is een kantoor dat meedenkt met groeiende kmo’s. Ze tekenen de financiële plannen uit volgens de noden van de klant.
Je krijgt een eigen dossierpakket. Na een inwerkperiode kan je alle aspecten van algemene en analytische boekhouding tot het fiscale aspect opnemen.
Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor volgende taken:
Maand, periodieke en jaarafsluitingen.Voorbereiden en invullen van fiscale aangiftenHet opmaken en indienen van BTW-aangiften en IC-listing.Tussentijdse balansen en jaarrekeningen opstellen.Regelmatig klantencontact en hulp bieden bij vragen.Dossiers bespreken met klanten.Aangifte vennootschaps- en personenbelasting....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)
Ranst
Voor onze klant binnen de automotive zijn we op zoek naar een Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)
Als Office management/ ervaren rot binnen de garage sta je in voor:
Het onthalen van klantenOverlopen van de werken die werden uitgevoerd en het bijhorende factuur met de klantAfspraken inplannenDe klant contacteren indien er bijkomende werken moeten gebeurenSamenwerking met de collega's + rechterhand zaakvoerderOndersteuning sales advisors- showroom + problem solving indien nodigOperationele ondersteuning mbt naverkoop, garantiedossiers, ...
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij helemaal mee met cijfers? Krijg jij energie van balansen, btw-aangiftes en het helpen van klanten met hun boekhouding? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als dossierbeheerder ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat hun boekhouding tot in de puntjes klopt en dat ze altijd kunnen rekenen op een correcte en tijdige rapportering. Jij weet van aanpakken, neemt je dossiers ter harte en denkt actief mee met de klant.
Je takenpakket:
Je beheert zelfstandig de boekhouding van verschillende klanten (zowel vennootschappen als eenmanszaken)Je stelt balansen, jaarrekeningen, btw-aangiftes en andere financiële rapporten opJe geeft gericht advies en ondersteunt klanten bij hun boekhoudkundige vragenJe werkt nauw samen met je collega’s en denkt mee aan procesoptimalisaties
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder a tot z
Tremelo, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER A TOT Z!
Waar moet je zijn?
BaalBoekhoudkantoor
Wat moet je doen?
Je controleert de voorbereidingen die jouw collega reeds invoerde (aan- en verkoopfacturen,...)Je doet de BTW aangifteJe geeft klanten advies i.v.m. hun boekhoudingJe bespreekt dossiers met klantenKortom, je volgt jouw dossiers van A tot Z op
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.