Jobs

Jobs

352 Jobs gevonden

Commercieel Medewerker

Brussel, België

Schrikt zowel het commerciële als het technische jou niet af? Overtuig jij iedereen met je commerciële vaardigheden?    Dan hebben wij de job die je zoekt!   Als vertegenwoordiger / technisch commercieel verantwoordelijke leidingtechnieken is het aan jou om effectieve bestellingen binnen te halen op basis van de gegeven prijzen.   Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Prijsaanbiedingen en aanbestedingen volg je op.Je analyseert de laagste bieders en volgt strategisch op.Als Technisch Commercieel Verantwoordelijke onderhou je het contact met de stakeholders, inclusief projectleiders.Regelmatig de baan op gaan om contacten te onderhouden is een kernelement van je job!Je haalt nieuwe projecten binnen bij grote industrie klanten of aannemers (die gespecialiseerd zijn in betonrenovaties aan bestaande gebouwen). Je bouwt relaties op met huidige en toekomstige klanten.Tot slot verken je de markt in Wallonië: prospectie!
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bijstandsmedewerker

Bruxelles

Voor één van onze klanten in Brussel zijn wij op zoek naar een Bijstandsmedewerker - After Service Cell. Functie: Werken binnen een 24/7 actief assistentie centrumBeheren van dossiers voor zowel B2B- als B2C-klanten, in België en internationaalWerken in een dynamische, internationale en servicegerichte omgevingEen centrale rol spelen in de coördinatie en opvolging van assistentie aanvragen Uw verantwoordelijkheden:   Behandelen van inkomende en uitgaande oproepenOpenen, verwerken en opvolgen van assistentie dossiersZorgen voor een nauwkeurige administratieve opvolgingCoördineren van interventies met interne teams en externe partnersFungeren als contactpunt voor internationale partnersBehandelen van dossiers van premium B2B-klanten met een gepersonaliseerde aanpakBeheren en opvolgen van contracten met betrekking tot assistentie diensten en aanvullende verzekeringenGaranderen van een hoog serviceniveau en klanttevredenheid  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technische Support Medewerker

SINT-STEVENS-WOLUWE

  Voor een bedrijf die marktleider is in zwembad en wellness materiaal zijn wij op zoek naar een Technische Support Medewerker. Bij ons bedrijf vind je geen logge mastodont, maar zijn we een menselijke onderneming waar samenwerking en plezier centraal staan.   Wat ga je doen ?   Als Technisch Support Medewerker ben jij de reddende engel voor onze klanten die met vragen of problemen zitten. Je hoeft geen cape te dragen en je zorgt ervoor dat elk gesprek en elke mail professioneel én vriendelijk wordt opgevolgd. Concreet betekent dat:   Klanten telefonisch en per mail begeleiden, altijd rustig en klantgericht.Technische problemen analyseren en oplossen zelfstandig of samen met collega’s.Dossiers opvolgen van A tot Z: jij bent de brug tussen klant, leverancier en technieker.Administratie nauwkeurig en gestructureerd bijhouden.Meedenken over verbeteringen en je kennis delen binnen het team.En vooral: klanten het gevoel geven dat ze écht geholpen worden.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Productie Medewerker

BRUXELLES

Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een Productiemedewerker (namiddagshift). Functie: Werken binnen een productieomgeving waar kwaliteit en samenwerking centraal staanMeewerken aan het optimaliseren en uitvoeren van het productieprocesFunctioneren binnen een hecht team in een KMO-structuurActief bijdragen aan de verwerking van productie- en maatwerkbestellingenUw verantwoordelijkheden:Behandelen van inkomende productieorders en toegewezen taken op een oplossingsgerichte manierVerwerken en afwerken van bestellingen binnen uw ploegNauwgezet opvolgen en controleren van de kwaliteit van de geproduceerde goederen volgens het ISO 9001-kwaliteitssysteemSamenwerken met collega’s om een vlotte productieflow te garanderenCorrect en efficiënt uitvoeren van technische productiehandelingen
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Voor een internationale dienstverlener in de logistieke sector zijn we op zoek naar een Customer Service Medeweker. Wat ga je doen ? Assisteer bij de opleiding van nieuwe werknemers.Expert met betrekking tot import- en export regelgeving.Controleer zendingen van Gevaarlijke Goederen en zorg ervoor dat ze worden voorbereid, behandeld en verzonden volgens de regelgeving.Controleer en volg de SOP's van de Klant voor specifieke afhandelings procedures.Beantwoord oproepen en e-mailcommunicatie gericht aan de afdeling Internationale Klantenservice.Voer alle klantverwachtingen in het jobbestand in.Creëer nieuwe zendingsorders voor internationale routes.Routeer zendingen via de eerst beschikbare en betrouwbare vluchten (NFO - Next Flight Out - service).Assisteer klanten met documentatie en wettelijke vereisten.Adviseer klanten over de vereisten voor import in het buitenland (douaneprocedure, invoerrechten en belastingen, tijd in douane afhankelijk van waarde, enz.).Volg openstaande jobs op bij het netwerk en bij klanten om een gevoel van urgentie en een hoog niveau van communicatie te waarborgen.Communiceer statusupdates van zendingen naar klanten. Iedereen is verantwoordelijk voor het opvolgen van alle actieve jobs, ook al is het niet uw order.Assisteer bij klantenproblemen zoals vertragingen, vermiste zendingen, prijscorrecties.Escaleer klanten naar de Klantenservice Supervisor of Manager wanneer dit gepast is en op een beleefde manier.Coördineer transportopties via vrachtwagens waar nodig.Communiceer met Sales afdeling om feedback van klanten te behandelen, potentieel voor nieuwe opdrachten te bespreken, speciale orders te coördineren en offertes te verstrekken.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende! Wat zal je doen als Customer Service Bediende? Je staat internationale klanten telefonisch bij in het oplossen van hun vragen omtrent lekke banden, starthulp, boetes, depannages, ...Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpen;Je stelt de werkplaatsen op de hoogte van de uit te voeren opdrachten en volgt alle binnenkomende interventies en depannages op;De afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Klanten-, Verkoop- & Service Ondersteuning

ASSE

Voor ons schoonheidsinstituut regio Asse zoeken wij een enthousiaste medewerker die klantenservice, sales- en operationele ondersteuning biedt binnen ons expertteam.   Takenpakket   Eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor klanten, zorgt dat vragen, serviceverzoeken en trainingen vlot worden opgevolgdOrganisatie en begeleiding van Beauty Days, Experience Days en demo-eventsCoaching en training van partnerpersoneel in productkennis, verkooptechnieken en gebruik van apparatuurMeehelpen opstarten van nieuwe praktijken, ondersteunen bij promoties en productlanceringenDagelijkse klantenservice: beheer van de algemene mailbox, directe hulp bij vragen of problemen over producten, facturen of leveringenCoördinatie van leveringen, plaatsingen, klachten, en contact met techniekersSalesondersteuning, opvolgen van leads, beheren van offertes, demo-aanvragen en supportacties via CRM-systeemKwalitatieve ondersteuning bij trainingen, warm onthaal, hospitality, begeleiden en opvolgen van deelnemersOperationele taken zoals afhandeling retouren, garantieaanvragen, klantendossiers, het proactief bellen bij wijzigingen, en opvolgen van openstaande facturen
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Export medewerker Luchtvracht

Machelen, België

Functieomschrijving: Verzorgen van contact met klanten, leveranciers en transporteursOpstellen, opvolgen en afronden van exportdossiersOndersteunen van teamleden door flexibiliteit en veelzijdigheid te tonenBehandelen van operationele probleemdossiers en claimsVerzorgen van douanedocumenten, beheer van douanevoorraad en vergunningen, en risicobeheer en -controleAankopen en coördineren van transportenCommunicatie met klanten over de operationele afhandeling van hun zendingenUp-to-date blijven met wijzigingen in (douane)reglementeringenUitvoeren van maandelijkse controles op exportdossiers (5% controle)Analyseren van controleresultaten en het implementeren van corrigerende en/of preventieve maatregelen  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Import medewerker Lucht/zeetransport

Machelen, België

Taken & verantwoordelijkheden:                     Opmaken, opvolgen en afwerken van import dossiersAssistentie bij medewerkers van de afdeling (flexibiliteit & polyvalentie)Behandelen van operationele probleemdossiersBehandelen van claim dossiersUitstellen van douanedocumenten, beheer van de douanevoorraad, vergunningenbeheer, communicatie tussen klant en douane, risicobeheer en –controleAankopen van transportenKlanten contacten: beslissingen over operationele afhandelingOpvolging wijziging (douane) reglementeringUitvoeren van maandelijkse controle op de import dossiers (5% controle)Analyseren van de resultaten van de uitgevoerde controles met het oog op het treffen van corrigerende en/of preventieve maatregelen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administartief Medewerker Boekhouding

MACHELEN

Voor een bedrijf gespecialiseerd in het organiseren van internationaal transport via luchtvracht, zeevracht , en wegtransport zijn we op zoek naar een Administratief medewerker boekhouding. Wat ga je doen ?   In deze functie  ben jij verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt ervoor dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Daarnaast neem je ook administratieve taken op zoals het klasseren van documenten.Je verwerkt kleinere betalingen naar leveranciers toe.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planning / Hr Medewerker

VILVOORDE

Als Planning / HR Medewerker, ook wel Crew Builder genoemd, ben je de spil in onze organisatie en zorg je voor een efficiënte operationele werking. Je combineert planning, administratie en communicatie in een veelzijdige rol. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere: Planning & organisatie Ondersteunen bij dagelijkse ritplanning en bijspringen waar nodig.Monitoren van beschikbaarheden, verlof en contracten van chauffeurs.Kwaliteitsbewaking en naleving van klant-afspraken. Commercieel & communicatief Regelmatig contact onderhouden met klanten, chauffeurs en collega’s.Bijdragen aan mailings, campagnes, offertes en vervolgacties.Actief meedenken over nieuwe samenwerkingen en commerciële kansen. Recruitment & people management Ondersteunen bij de aanwerving en onboarding van nieuwe chauffeurs.Organiseren van regionale teammeetings en fungeren als aanspreekpunt.Creëren van een positieve groepsdynamiek binnen het team. Administratie & opvolging Verwerken van ritverslagen, facturatie en rapportages.Ondersteunen bij interne projecten en effectief werken met digitale tools.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker Boekhouding

VILVOORDE

Voor onze klant, een internationaal transportbedrijf, zijn wij op zoek naar Administratief Medewerker Boekhouding. Je takenpakket bestaat uit volgende: Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Productiemedewerker

Vilvoorde

Voor onze klant een belangrijke speler binnen het domein van hydrauliekslangen en koppelingen, zijn wij op zoek naar een gedreven Productiemedewerker.In de hydroshop ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor alle processen binnen de shop.Tot je takenpakket behoren volgende taken:Je maakt orders klaar voor verzending.Je zal ook slangen assembleren in de werkplaats.Ook sta je in voor een paar administratieve taken en klanten en collega's telefonisch te woord staan.Leveringen controleren, voorraad opvolgen en bestellingen plaatsen. Een afwisselende functie die een combinatie biedt tussen de handen uit de mouwen steken en enkele administratieve taken.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Care Medewerker

VILVOORDE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Jouw activiteiten: Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Afsprakenbeheer

VILVOORDE

Voor onze klant, een dienstverlenend bedrijf binnen schadebeheer en inspectie van bedrijfswagens, zijn wij op zoek naar een Medewerker afsprakenbeheer. In deze functie ga je alle aanvragen ivm met schade en inspecties behandelen in samenwerking met de andere account medewerkers. Je zal opdrachten aanvaarden en ingeven in een online tool, alsook de andere partijen (garages, inplannen schade inspecties) contacteren en dit voornamelijk in België en Luxemburg. Comunicatief ga je aan de slag door de klanten te contacteren, zowel telefonisch als via mail. Je zal rechtstreeks rapporteren aan de Operations manager.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker Boekhouding

Vilvoorde

Voor onze klant te Grimbergen, een speler binnen de toepassingen van veiligheid, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Boekhouding om de afdeling mee te ondersteunen. Je takenpakket bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.Aanmanningen opvolgen en nabellen.  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technische Medewerker Service & Support

Ternat

Ben jij een technisch talent met een passie voor klantenservice? Wil je een cruciale rol spelen in de ondersteuning van onze klanten en technici? Vanwege onze groei zijn we op zoek naar een gedreven en polyvalente Technische Medewerker Service & Support voor onze vestiging in Ternat.     Jouw verantwoordelijkheden   In deze sleutelpositie ben je de steunpilaar voor ons klantenserviceteam, onze servicetechnici en al onze externe partners, van installateurs tot eindgebruikers. Jouw belangrijkste doel is het waarborgen van de klanttevredenheid en het efficiënt oplossen van technische problemen, zodat we een uitstekende service kunnen blijven garanderen. Jouw takenpakket is zeer gevarieerd en omvat onder meer: Technische support bieden: Je ondersteunt ons netwerk bij veldklachten, voert foutanalyses uit en adviseert over de beste herstelmaatregelen.Probleemoplossing: Je lost complexe klachten op en de-escaleert waar nodig de situatie.Kwaliteitscontrole: Je controleert retourzendingen en diagnoses van apparaten, en voert waar nodig aanpassingen uit.Trainingen geven: Je organiseert en geeft technische trainingen aan zowel interne medewerkers als externe partners.Rapportage en administratie: Je documenteert alle klachten en registreert de bevindingen nauwkeurig.Audits en bezoeken: Je voert audits en controles uit bij onze servicepartners en dealers.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Winkelmedewerker

Ternat

Voor onze vestiging in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar meerdere Verkoopadviseurs doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout & verkoopadviseur elektriciteit en loodgieterij Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze vestiging in Ternat zijn wij op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker   Taken: Je werkt nauw samen in een team van 7 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!