Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende! (halftijds)
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
WInkelbediende supermarkt
BRUSSEL
Voor een supermarkt in Anderlecht, zijn wij op zoek naar een Winkelmedewerker.
Als winkelbediende ben je verantwoordelijk voor:
Het vriendelijk en professioneel bedienen van klanten met hun aankopen;Het aanvullen van onze rayons;KassaAdviseren van klanten over producten en specifieke wensen;Zorgen voor een net en georganiseerd verkooppunt;Samenwerken met je team om een uitstekende klantbeleving te waarborgen.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende verzekeringen
As
Voor onze klant in As, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.Zoeken we naar een commercieel bediende verzekeringen die weet van aanpakken! Jouw taken:Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onderhoudstechnieker bediende
Lier
Voor een klant die gespecialiseerd is in de verkoop, installatie, onderhoud en dienst na verkoop van leeggoed automaten, zijn we op zoek naar een servicetechnieker voor regio Benelux.
Als technieker ga jij aan de slag met volgend takenpakket:
Je zorgt ervoor dat de onderhouds- en servicewerkzaamheden zonder storingen worden uitgevoerd in de winkelJe staat in voor het oplossen van de defecten aan de automatenJe staat in voor het realiseren van de gecontracteerde onderhoudsuren van de automaten
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Projectadministratie Telecom
Vilvoorde
Functieomschrijving
Administratieve spil: Je beheert de dagelijkse post en verwerkt alle binnenkomende e-mails.Documentbeheer en planning: Je stelt bestelbonnen op op basis van informatie van projectleiders, beheert de werknemers in Checkin@work en houdt wekelijks de urenstaten bij.Organisatorische ondersteuning: Je volgt vergaderingen en notuleert, en bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opvolging van diverse vergunningsaanvragen (signalizatie, regularisatie, Klip Klim, GIPOD).Communicatie en opvolging: Je handelt klachten af en beheert de personeelsplanning.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelbediende
Sint-Stevens-Woluwe
Onze klant, gelegen aan een goed bereikbare steenweg, te Zaventem, is op zoek naar een allround winkelbediende / verkoper.
Je zal een gevarieerd takenpakket krijgen:
Aanvullen van de rayons en stockbeheerGoederen klaarzetten voor afhalingLossen van vrachtwagensBedienen van de kassaKlanten verder helpenStockbeheer...
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Zaventem
Voor een Belgisch transport en logistiek bedrijf dat gespecialiseerd is in transport onder geleide temperatuur (koel- en vriestransport) zijn we op zoek naar een Administratief Bediende voor de regio Zaventem.
Ons bedrijf bied onder andere express, koel en op maat gemaakte transportoplossingen aan.
Wat zoeken we?
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van klanten dossiers.Je beheert de invoer van transportdocumenten en leveringsbonnen.Je behandeld de telefoongesprekken en emails.Je volgt de planningen op en voert deze in de interne systemen.Je bent klantgericht.Je bent het eerste aanspreekpunt.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij een ervaren 'logistieker' met een oog voor een vlot transport? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste transportplanner voor een brouwerij. In deze uitdagende functie draag je verantwoordelijkheid voor de organisatie van het transport.
Verantwoordelijkheden:
Ontvangen en begeleiden van klanten en chauffeurs op de site.Invoeren en verwerken van bestellingen in Navision.Communiceren van transportinformatie naar externe logistieke partners.Opstellen van een efficiënte planning voor bestellingen en afhaalmomenten.Beheren van de nodige administratie en transportdocumentatie.Dagelijkse opvolging van een 20-tal transporten, elk met 6 à 7 klanten.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Hamme
Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel?
Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?
Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst.
💼 Dit wordt jouw werk:
👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
TEMSE
Voor een bedrijf in Temse zijn wij dringend op zoek naar een deeltijdse administratief bediende:
Je volgende taken zijn:
Onthaal/ communicatie
is het eerste aanspreekpunt van de firmaontvangt bezoekers en kondigt hen aanschakelt vlot telefonische oproepen door naar de juiste persoon
Offertes
- verwerkt binnenkomende offertes (niet de calculatie).
- mailt de gemaakte offertes door naar de klanten.
Orders
- verwerkt orders in het systeem Admin2Win.
- opvragen van prijzen bij leveranciers.
- bestelt materiaal bij leveranciers.
- opmaken van afleveringsbonnen in Admin2Win.
Administratie
is verantwoordelijk voor het beheer van het algemeen klassementverwerkt de binnenkomende e-mails en de post.
Transport & leveringen
is verantwoordelijk voor het organiseren van eventueel transport van de afgewerkte producten.
InterimMetaalDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Wetteren
Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Commercieel bediende die zich zal toespitsen op de B-2-B afdeling.
Jij als commercieel bediende staat in voor een uitdagend takenpakket:
Dagdagelijks sta je in voor het opmaken van offertes en bonnen en de coördinatie van bestellingen bij de leveranciers;Klantdossiers opstellen en opvolgen van A-2; leveringsdossier samenstellen;Het proactief communiceren over de lopende bestellingen met de betrokken partijen en het coördineren van de leveringen;Facturatie en eventuele klachtbehandeling;Algemene administratie en opvolging met een correcte input van gegevens in de database;
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Lokeren, België
Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met:
✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Magazijn bediende / parts - advisor.
HEVER
Als Magazijn bediende ben jij de spil in ons magazijn. Je draagt bij aan een vlotte werking door de volgende taken uit te voeren:
Je zoekt en bestelt auto-onderdelen en accessoires en neemt leveringen in ontvangst.Controleert de geleverde onderdelen en zorgt voor een correcte administratieve verwerking.Geeft advies op maat aan klanten en begeleidt hen naar hun ideale bestelling.Ondersteunt collega’s in het atelier met de nodige onderdelen, afgestemd op hun geplande werkzaamheden.Analyseert regelmatig de stockverhoudingen en zorgt ervoor dat alle onderdelen op de meest efficiënte locatie liggen.
Heb je interesse? Solliciteer online of stuur je CV en motivatie naar ons door:
Mechelen@vivaldisinterim.be
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Bediende in de bouwsector ben je een belangrijke schakel in ons team in Hever. Je dagelijkse taken omvatten:
Het professioneel beantwoorden van telefonische oproepen en zorgen voor een klantgerichte benadering.Het opvolgen van bestellingen om de continuïteit van onze diensten te waarborgen.Klanten aan de balie verder helpen, waarbij je een uitstekende service verleent en hen adviseert.Het opvolgen van offerte-aanvragen via e-mail en zorgen voor een vlotte communicatie met onze klant.Proactief rapporteren en samenwerken met andere teamleden om de efficiëntie te verhogen.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkvoorbereider/administratief bediende
ARENDONK
vivaldis office Turnhout zoekt een administratief bediende/werkvoorbereider.
Sector: bouwLocatie 📍: Arendonk
Jouw taken
Met jouw inzet draag je bij aan een soepel verloop van de projecten!
Je behandelt inkomende communicatie met klanten, onderaannemers en techniekers, en zorgt voor een vlotte afhandelingWerkbonnen zijn jouw verantwoordelijkheid:
VoorbereidenVerzamelenControlerenDoorsturen naar planning en facturatie
Administratieve ondersteuning van de werfplanning is jouw taak. Je volgt gegevens op en vult aan waar nodigPraktische administratieve taken zoals documenten invullen, informatie verzamelen en systemen bijwerken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onderhoudstechnieker Bediende
OPGLABBEEK
Voor een klant gelegen in Oudsbergen, gespecialiseerd in bouwmachines (graafmachines, wielladers, verreikers, minigravers,etc.), zijn we op zoek naar een technieker voor de binnen- en buitendienst.
Blaas jij iedereen omver met je technische kennis?
Dan is deze job exact wat je zoekt!
Wacht niet en solliciteer snel via genk@vivaldistechnics. be of 089511459!
Als technieker zal je instaan voor taken zoals:
(preventieve) Onderhoudswerkzaamheden en herstellingen van de bouwmachines in het atelier of bij klanten;Inspecties van de machines en het opsporen van fouten/storingen;Oplossen van elektrische, hydraulische en mechanische storingen;Zelfstandig werken en onderhoud uitvoeren.
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelbediende regio Geraardsbergen
Geraardsbergen, België
Voor een supermarkt in de regio van Geraardsbergen zijn wij op zoek naar een winkelbediende:
Je staat in voor het aanvullen van de winkelJe helpt de klanten indien ze vragen hebbenJe houdt de winkel netjes en proper Je hanteert het FIFO systeem bij aanvullen (first in, first out)
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel bediende HVAC
AARTSELAAR
Voor onze klant te Kontich zijn wij op zoek naar een technisch specialist in de HVAC
Je adviseert en biedt technische assistentie aan zowel klanten in een B2B omgeving als collega'sJe doet dit voornamelijk vanop kantoor maar sporadisch ga je ook op locatie bij de klantJe analyseert storingen en lost ze op. Ook nieuwe installaties vallen onder jouw takenpakket.Je staat in voor de documentatie en de calculatieVerder lever je een actieve bijdrage aan presentaties naar klanten, technische opleidingen en springt in waar nodig (ondermeer heb je contacten met leveranciers voor het bestellen van materiaal, pluis je garantieclausules uit en bekijk je de teruggestuurde goederen,...)
TechnicsBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.