Jobs

Jobs

186 Jobs gevonden

Dossierbeheerder carrosserie

GEEL

Vivaldis Office Geel zoekt ...... DOSSIERBEHEERDER CARROSSERIE!   Waar moet je zijn? GeelAutomotive Wat moet je doen? Opstellen van gedetailleerde bestekkenOpmaken en beheren van offertes, facturen en werkordersHet up-to-date houden van klantgegevens en het opvolgen van afsprakenHet voorbereiden en opvolgen van klantendossiers en vorderingenHet plannen en coördineren van afspraken en werkopdrachten voor ons carrosserieteamHet ontvangen van klanten en verzekeringsexperts Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist carrosserie

Dilsen-Stokkem, België

Voor een garage, gelegen te Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een receptionist.   Je takenpakket als back office bediende - carrosserie bestaat uit: Het beheren van inkomende oproepen, klantvragen beantwoorden;Opmaken en opvolgen van klantendossiers;Factureren en opvolgen van de betalingen;Contacten met verzekeringsmaatschappijen;Opvolgen van schadedossiers;Het onthalen van de klanten, maken van afspraken en opmaken + opvolgen van de dossiers;Beheer en planning vervangwagens;...
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Part time tweetalige administratief assistent

Sint-Niklaas

Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief assistent die de logistieke afdeling komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en operationele activiteiten. Je taken omvatten onder andere: Documenten en dossiers gestructureerd beheren.Planningen en ritten opstellen.Inkomende en uitgaande correspondentie (telefonisch en per e-mail) beheren.Administratieve processen opvolgen.Efficiënte archivering en documentbeheer.Ondersteunen bij facturatie en administratieve opvolging.Contact onderhouden met interne en externe stakeholders.Bijdragen aan een positieve en efficiënte werkomgeving.Aanspreekpunt zijn voor administratieve vragen.Naleving van interne richtlijnen en procedures waarborgen.
InterimAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende / Onthaalmedewerker

Aalst

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

MEISE

Voor een bedrijf regio Meise/Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een onthaal medewerker. ​​​​​​Telefonisch onthaal van klanten in Nederlands, Frans en EngelsHet verwerken en factureren van werkbons uit het magazijnHet opmaken van een correcte factuur conform de bestelbonEventuele retours van klanten op een correcte manier verwerkenVerwerken van binnenkomende bestellingen  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Allround Administratief bediende

Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht

Voor een bedrijf gevestigd in 9120, Beveren📍 zijn we nog op zoek naar een Allround administratief bediende.   Jouw Takenpakket ⬇️ Opvolging mailboxen + verdeling (info + boekhouding) 📩Klachten bedrijfsafval (opzoekwerk + aanmaak correctie)Opmaak maandelijkse overzichten (gemeentelijke inzameling) 📅Overdrachten : aanmaak overeenkomst + verwerking SynergyInovim : opmaak plaatsingslijsten + controle opzeggen 🦺Goedkeuring overgewichten SynergyAanmaak overeenkomsten/aanpassingen + verwerking SynergyControle wegbonnen IntercommunalenMaandelijkse controle facturen bedrijfsafval 🗑️Opmaak maandelijkse facturen intercommunalenControle inkomende facturen van onderaannemers 🔎Verwerking SEPA-mandatenAanmaningen/Blokkeringen/Credit CollectionIndexberekening intercommunalen (semestrieel/jaarlijks)Vragen/klachten facturatie (duplicaten, creditnota’s,…) Allround Administratief bediende
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek administratief bediende

Hamme

Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel? Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?   Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst. 💼 Dit wordt jouw werk: 👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Lokeren, België

Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met: ✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaal en administratief bediende

Zele, België

Ben jij een administratief talent met een passie voor het ondersteunende vakgebied? Voor een vleesverwerkend bedrijf in Zele zijn wij op zoek naar jou! Sluit je aan bij een dynamisch team en speel een cruciale rol in het waarborgen van een soepel verlopende administratie en onthaal. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Eerste aanspreekpunt voor chauffeursAdministratieve takenCommunicatie intern en extern via mail en telefoon.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Transportafdeling

Kallo, Beveren, België

Voor een transportbedrijf in de Haven van Kallo 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor de Transportafdeling 💻   Jouw taken en verantwoordelijkheden: Verwerken en controleren van transportdocumentenBijhouden van dossiers en archiveren van documentenCommunicatie met klanten en transporteurs omtrent leveringen en transportdetailsOndersteunen bij de planning en organisatie van transportenInvoeren en bijhouden van gegevens in het transportsysteemAfhandelen van administratieve correspondentie en telefoonverkeerAssisteren bij het opstellen van rapportages en analysesZorgdragen voor een correcte factureatie en opvolging van betalingen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

SCHELLE

Voor een bedrijf gelegen in Schelle zijn wij op zoek naar een administratief bediende.   📍 Locatie: Schelle - 40u per week - voltijds   Ingeven van orders in het systeemOpstellen en verwerken van orderfacturenBeantwoorden van binnenkomende telefoonsBeheren en opvolgen van de mailboxAlgemeen klassement en administratieve ondersteuningLater komen er commerciële taken bij
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende met basiskennis boekhouden

DENDERMONDE

Ben je op zoek naar een administratieve functie binnen een dynamisch en gestructureerd bedrijf actief in de voedings- en koelindustrie? Deze onderneming, gevestigd in regio Dendermonde, is gespecialiseerd in de opslag, handling en distributie van diepvriesproducten. Met een no-nonsense mentaliteit, focus op kwaliteit en een familiaal karakter vormt het de ideale omgeving voor gemotiveerde administratieve professionals.FunctieomschrijvingAls administratief bediende speel je een centrale rol binnen het administratieve team. Je ondersteunt zowel de logistieke als de boekhoudkundige afdeling en bent het aanspreekpunt voor interne én externe communicatie. Jouw verantwoordelijkheden: Verwerken van administratieve documenten en gegevens in het ERP-systeem.Inboeken van aankoopfacturen en opvolging van betalingen.Opstellen en controleren van leverings- en verzenddocumenten.Klanten en leveranciers telefonisch en per mail te woord staan in het Nederlands en Frans.Assisteren bij eenvoudige boekhoudkundige taken (zoals btw-controles of opvolging openstaande facturen).Ondersteuning bij algemene administratie zoals klassement, postverwerking en rapportering.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek administratief bediende

Antwerpen 2030, Antwerpen

  Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).     Functieomschrijving:   Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Aartselaar, België

Voor onze klant, een bedrijf gelegen in Aartselaar, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende/onthaal medewerker. Jouw taak bestaat voornamelijk uit het onthaal van onze klanten en de eerstelijns-telefoon beantwoorden.Daarnaast sta je ook in voor het inplannen van afspraken voor afhalen/inleveren van de verhuurde voertuigen.Samen met je collega beheer je het wagenpark van de korte termijn verhuur en zorg je voor de voorbereiding/afrekening van de facturatie.Je ondersteunt andere afdelingen zoals de boekhouding met administratieve taken: (klasseren, inschrijvingen, facturen, …).
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

ANTWERPEN

Ben jij gebeten door de scheepvaart en hou je van een job die sales en operationele opvolging combineert? Dan is dit misschien wel jouw koers! Na een grondige opleiding door je mentor neem je zelf dossiers van A tot Z in handen. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan een dynamisch team dat dagelijks instaat voor het vlekkeloos verloop van internationale verschepingen. Wat houdt jouw dag zoal in?   Je maakt offertes op voor breakbulk en RORO verschepingen en volgt deze op (inside sales).Je boekt ladingen en beheert je eigen bookings.Je volgt inkomende en uitgaande dossiers nauwgezet op als scheepsagent.Je respecteert deadlines en hebt oog voor details bij bookings, files & mails.Je verwerkt facturen van leveranciers en klanten.Je communiceert dagelijks met klanten, rederijen, terminals, douane en transporteurs.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier beheerder

Antwerpen, België

Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.   Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen. Dit omvat onder meer het volgende: Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist(e)

BORGERHOUT

Als Receptionist ben jij hét visitekaartje van Van Mossel. Met jouw warme glimlach en professionele uitstraling verwelkom je bezoekers en collega’s op een gastvrije en vlotte manier. Jouw takenpakket is gevarieerd en essentieel voor een vlotte werking van het bedrijf:   Je verwelkomt klanten en bezoekers op een warme en professionele manier. Jij bent hun eerste indruk van Van Mossel.Je beheert en verwerkt inkomende en uitgaande mails, post en pakketten nauwkeurig en efficiënt.Je beantwoordt binnenkomende telefoongesprekken en verbindt ze vlot door naar de juiste collega’s.Je houdt de agenda’s en vergaderzalenplanning up-to-date, zodat alles gesmeerd verloopt.Je ondersteunt collega’s bij administratieve taken, zoals het verwerken van facturen en documenten.In alles wat je doet, straal je vertrouwen en discretie uit. Je draagt onze waarden uit bij elk contactmoment.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

All Around Administratief Bediende

MERKSEM (ANTWERPEN)

Wegens uitbreiding van hun team gaat dit bedrijf op zoek naar een gedreven en ervaren Allround Administratief Bediende. Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Vind je het prettig om in een klein, hecht team te werken en de administratieve spil van de organisatie te zijn? Dan is deze functie iets voor jou! Je vormt een dynamisch duo met je directe collega en samen zijn jullie verantwoordelijk voor de vlekkeloze administratieve werking van ons kantoor. Jouw verantwoordelijkheden Onthaal: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en telefoons en zorgt voor een professionele en vriendelijke ontvangst.Planning: Een van je kernactiviteiten is het efficiënt beheren en opstellen van de planning. Je zorgt ervoor dat alle afspraken en schema's naadloos op elkaar aansluiten.Algemene administratie: Je ondersteunt de dagelijkse werking met een breed scala aan administratieve taken (briefwisseling, klassement, voorbereiding van documenten, etc.).Allround ondersteuning: Je bent flexibel en springt bij waar nodig om de operationele flow te garanderen.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Ekeren

Voor een garage gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Callagent/ Klantenadviseur.   📍Locatie: Ekeren 💼 Sector: Automotief   Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je plant afspraken in voor onze klanten.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!