Jobs

Jobs

116 Jobs gevonden

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Zaventem

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen? Kan je zelf je eigen dossiers behandelen? En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?   Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder. Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag? Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Herselt, België

Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER!   Waar moet je zijn? HerseltSector: Accountancy Wat moet je doen? Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijkAfsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelastingVoorbereiden + indienen van de personenbelasting Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Leuven, België

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder in groeiend boekhoudkantoor regio Zonhoven

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant, een groeiend boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.   De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Invoeren van klantenbetalingen;Opmaken van facturen;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;Voorbereiding van btw-aangiftes;Opmaken van balansen;Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden;Vennootschap- en personenbelastingen;Naarmate je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Roeselare, België

Voor een groeiend boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij nog op zoek naar een junior dossierbeheerder. Een greep uit jouw takenpakket: • Volledige verantwoordelijkheid over enkele dossiers: je beheert jouw klantenportefeuille zelfstandig en behandelt dossiers van A tot Z, zowel op boekhoudkundig, fiscaal als juridisch vlak. • Je kunt zelf je accenten leggen wat voor je het meest aanspreekt: vennootschappen eenmanszaken, fiscaliteit, vennootschapsrecht, digitalisering, starters opleiden, organisatie van het kantoor, klantenrelaties onderhouden, op de voorgrond treden of liever op de achtergrond, ... • Ruimte voor initiatief: dankzij onze vlakke structuur kun je volop meedenken en groeien in jouw rol.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Oostende, België

Voor een boekhoudkantoor, gespecialiseerd in het verstrekken van boekhoudkundige diensten en het bieden van advies op het gebied van belastingen en juridische zaken aan zelfstandigen en bedrijven, gelegen in Oostende zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als senior dossierbeheerder? Je beheert een gevarieerde klantenportefeuille en je takenpakket omvat een boeiende mix van verantwoordelijkheden;Nauwkeurig verwerken van boekhoudgegevens;Controleren van extern gevoerde boekhoudingen;Voorbereiden van eindbalansen en jaarrekeningen;Opstellen van jaarverslagen;Indienen van BTW-aangiftes, vennootschapsbelasting en personenbelasting;Genereren van tussentijdse balansen en periodieke rapportages.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Bachelor dossierbeheerder

Lint

Vivaldis office is op zoek naar een (senior) dossierbeheerder. 📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor Regio Lint 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenJaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!   📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Lier, België

Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Je staat in voor:​ Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke

Heffen

Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten: Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)

Ranst

Voor onze klant binnen de automotive zijn we op zoek naar een Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)    Als Office management/ ervaren rot binnen de garage sta je in voor: Het onthalen van klantenOverlopen van de werken die werden uitgevoerd en het bijhorende factuur met de klantAfspraken inplannenDe klant contacteren indien er bijkomende werken moeten gebeurenSamenwerking met de collega's + rechterhand zaakvoerderOndersteuning sales advisors- showroom + problem solving indien nodigOperationele ondersteuning mbt naverkoop, garantiedossiers, ...
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding

MECHELEN

Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding (AP Accountant) - Regio Mechelen Voor een toonaangevend, stabiel bedrijf gespecialiseerd in technische infrastructuur en mobiliteitsoplossingen, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en proactieve AP Accountant om het financiële team te versterken. Je komt terecht in een dynamische projectomgeving waar je een cruciale rol speelt in de financiële opvolging.   Jouw verantwoordelijkheden Als spilfiguur in de leveranciersboekhouding ben je verantwoordelijk voor een breed en uitdagend takenpakket:   Volledige AP-cyclus: Je beheert het volledige proces van inkomende facturen, creditnota's en onkostennota's: van controle en matching tot het correct inboeken.Analytische verwerking: Je zorgt voor een correcte algemene en analytische toewijzing van kosten aan de juiste periode, kostenplaats en project, met correcte toepassing van de BTW-regels.Flow & Opvolging: Je bewaakt de tijdige goedkeuring van facturen binnen de organisatie.Betalingen: Je staat in voor de voorbereiding van de betaallijsten en zorgt dat leveranciers tijdig en correct betaald worden.Bankverwerking: Je boekt dagelijks de bankafschriften in (via CODA-bestanden).Leveranciersbeheer: Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, behandelt aanmaningen, lost problemen op en onderhoudt de leveranciersbalansen en masterdata.Specifieke opvolging: Je bent (mede)verantwoordelijk voor de administratieve opvolging en aanvraag van bankgaranties en diverse projectgebonden verzekeringen (o.a. ABR/BA).Optimalisatie: Je denkt proactief mee na over het verbeteren en efficiënter maken van de boekhoudkundige processen. Floreer jij in deze positie? Lees de hele vacature en solliciteer online via ons website, voeg er je CV en motivatie toe. Zo bekijken wij verder de opties.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

SCHOTEN

Ben jij helemaal mee met cijfers? Krijg jij energie van balansen, btw-aangiftes en het helpen van klanten met hun boekhouding? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Als dossierbeheerder ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat hun boekhouding tot in de puntjes klopt en dat ze altijd kunnen rekenen op een correcte en tijdige rapportering. Jij weet van aanpakken, neemt je dossiers ter harte en denkt actief mee met de klant.   Je takenpakket:   Je beheert zelfstandig de boekhouding van verschillende klanten (zowel vennootschappen als eenmanszaken)Je stelt balansen, jaarrekeningen, btw-aangiftes en andere financiële rapporten opJe geeft gericht advies en ondersteunt klanten bij hun boekhoudkundige vragenJe werkt nauw samen met je collega’s en denkt mee aan procesoptimalisaties
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Grobbendonk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!  📍 Waar kom je terecht? GrobbendonkBoekhoudkantoor 📈  Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit: Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Dossier Beheerder

Bouwel

Voor een boekhoudkantoor met een vestiging in Bouwel en Mechelen zijn we op zoek naar een medior dossierbeheerder.   Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Nazicht van boekingen (aan-en verkoopfacturen, kas- en bankafschriften...)Opstellen en nazicht van btw-aangiftesMaand- en kwartaalrapporteringen opmaken voor klantenJaarrekeningen afsluitenPersonen- en vennootschapsbelasting indienenFiscale controles uitvoerenBesprekingen met klantenAdviesverlening op boekhoudkundig en fiscaal vlakOpleiding en opvolging van junior dossierbeheerders
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Graduaat/Bachelor dossierbeheerder

Grobbendonk

Vivaldis office is op zoek naar een Boekhoudkundig talent (Graduaat/Bachelor). 📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Adviseur Accountancy

Dessel

Vivaldis Finance zoekt voor een Accountancy kantoor gespecialiseerd in vrije beroepen naar een gedreven Dossierbeheerder. Je zal optreden als een vertrouwenspersoon en expert voor een eigen cliëntenportefeuille. Een persoonlijke, professionele en complete aanpak staat hierbij centraal. Interesse in deze nieuwe uitdaging?Lees zeker dan even verder 👇🏻  Wat ga je precies doen? Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van dossiers voor je rekening, van dagelijkse boekhouding tot de fiscale aangifteJe ben verantwoordelijk voor de correcte en optimale fiscale behandeling van de dossiersJe stelt adviezen op rond voorafbetalingen en communiceert de voorlopige resultaten proactief naar de cliënt.Jij zal fungeren als eerstelijnscontact voor de cliënt, bouwt een langetermijnrelatie op en zorgt voor een vlotte en complete afhandeling van alle administratie.Jij denkt actief mee over de strategie binnen de dossiers en rapporteert de resultaten intern aan de partners.Je staat de cliënt bij waar nodig en streeft steeds naar een maximale klanttevredenheid  ...  
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Senior dossierbeheerder

Herentals, België

Vivaldis Office Geel zoekt ....... SENIOR DOSSIERBEHEERDER!   Waar kom je terecht? HerentalsSector: Accountancy Wat moet je doen? Als fiscaal accountant ben je het eerste aanspreekpunt voor je klanten.Je geeft hen deskundig financieel, fiscaal en boekhoudkundig advies.Je werkt nauw samen met je collega-accountant en kan dan ook rekenen op zijn ondersteuning.Tot slot sta je nauw in contact met de bestuurder.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijds Administratief medewerker

SINT-LENAARTS

Klaar om de administratieve motor te zijn achter een groeiend technisch bedrijf? 🚀 Voor een klant in de regio Sint-Lenaarts, een specialist in de landbouwsector, zoeken wij een administratieve duizendpoot die van aanpakken weet. Iemand die de planning voor de monteurs opstelt en tegelijkertijd zorgt dat achter de schermen alles op rolletjes loopt. Klinkt dit als muziek in je oren? Lees dan snel verder!   Wij zoeken een Technisch Administratief Bediende voor een deeltijdse functie.   Wat ga je precies doen? 💪 Jij bent de sleutelfiguur voor de planning: je stelt de werkplanning op voor de monteurs en zorgt dat ze precies weten waar ze aan de slag kunnen.Je volgt bestellingen en leveringen nauwgezet op en onderhoudt het contact met leveranciers.Je ondersteunt de zaakvoerder met de commerciële en financiële administratie, zoals het opvolgen van offertes en het verwerken van facturen.Je laat het bedrijf online stralen door de social media kanalen te beheren en te voorzien van boeiende content. ✨  
InterimLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!