Jobs

Jobs

28 Jobs gevonden

Customer Service Specialist

HEVERLEE

Sta jij graag klanten te woord?Word je blij van helpen en oplossen?Ben je administratief sterk? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! Voor onze klant in Leuven, gespecialiseerd in hoorzorg en audiotechnologie, zijn wij op zoek naar een Customer Service Specialist. Wat zal je doen? Je helpt klanten verder via e-mail en af en toe via telefoon.Je verwerkt bestellingen en retouraanvragen in het ERP-systeem.Je denkt mee en zoekt samen met de klant naar oplossingen.Bij problemen zorg je voor een snelle en correcte opvolging.Je merkt terugkerende vragen of fouten op en denkt mee over hoe het beter kan.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer support medewerker

Duffel, België

Voor een creatief bedrijf in regio Duffel die gespecialiseerd is in het maken HR software voor bedrijven, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.Een greep uit het takenpakket: Klanten assisteren en begeleiden bij vragen in verband met de software.Proactieve kwaliteitscontrole bij de bestaande klanten.Functionele vraagstukken van klanten analyseren.Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen, n.a.v. deze analyse.Als ervaringsdeskundige voorstellen ter verbetering van de software en werkmethodieken uitwerken, aansturen van ons IT-ontwikkelingsteam.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Klusjesman / arbeider nazorg / polyvalent bouwarbeider

Lier

Wij zijn op zoek naar een ervaren arbeider dienst nazorg. Als arbeider dienst nazorg zal jij verantwoordelijk zijn voor heel wat klusjes die na een voorlopige- of definitieve oplevering nog uitgevoerd moeten worden.   Denk dan bijvoorbeeld aan het opsporen en oplossen van lekkages, kleine metselwerken die verbeterd moeten worden, herstellingen aan daken, een beschadigde tegel vervangen enzovoort, ... Onze klanten behoren zowel tot de openbare als de private sector.   Hoe bouw jij mee aan de strafste plannen?   Je gaat zelfstandig tewerk om de verschillende opleverpunten op te lossenJe waakt over de kwaliteit van het werk dat je aflevertJe zal tewerkgesteld worden over heel Vlaanderen dus flexibiliteit is hier zeer belangrijkDoor jouw expertise weet je voor elke uitdaging een oplossing te vinden.
ConstructBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer met kennis van Nederlands en Frans

Beveren, België

Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻   Als Customer Service Officer: Je werkt op ons hoofdkantoor in BeverenJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersJe fungeert als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenJe volgt stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opJe staat dagelijks in contact met onze logistieke partnersJe ontfermt je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigJe service en klantgerichtheid is feilloos, waardoor jij het aanspreekpunt wordt voor onze klantJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten wanneer het gaat over hun bestellingen, pakketten en verzendingenJe bent erg precies en controleert elke van de door jouw gemaakte facturen
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Import service desk medewerker

2000 Antwerpen, België

Voor een rederij, gelegen in centrum Antwerpen, zijn we op zoek naar een import service desk medewerk(st)er.Takenpakket: 1 of 2 schepen behandelen volgens de werkplanning en volgens de bootprocedureaangifte en eventuele afvoer van gevarengoederenopstarten en opvolgen van COD, GCA en Claim dossierslongstandings en rest dossiers nakijken en eventueel in tijdelijke opslag zettenplannen van transportenopstarten en opvolgen van crosstrade dossiersopstarten en afwerken Yamazaki dossiersdemurrage/detention berekeningen uitvoeren (periodiek en volgens vraag van klant)verwerken van correction advieslezen, klasseren en verdelen van algemene mailbox volgens werkplanningbalie werk volgens werkplanning/vakantieperiodes
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service & Aftersales medewerker

Kallo, Beveren, België

Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker.Jouw taken: Je biedt technische en administratieve ondersteuning aan de service team bij het opmaken en voorbereiden van de service opdrachten.Je zorgt ervoor dat de benodigde onderdelen voor de service interventies opgezocht en besteld worden.Je bekijkt de rapporten van de uitgevoerde service interventies na ter voorbereiding van de facturatie.Je helpt met de praktische voorbereidingen noodzakelijk voor de opbouw en indienststelling van nieuwe toestellen.Je assisteert met de voorbereiding en bespreking van de garantiedossiers samen met de service manager.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop

Wetteren

Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop! Je volgt dagelijks de in te plannen leveringen opJe bent een luisterend oor voor onze klanten bij de support lijnJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leverlijsten voor de klanten die jij opbeltJe blijft betrokken bij je dossier, tot je een oplossing hebt kunnen aanbieden in samenwerking met onze verschillende afdelingenJe werkt nauw samen met de logistieke dienstJe communiceert met klanten betreffende lopende bestellingen en de afhandeling hiervanTelefonisch en via mail heb je contact met onze klantenBij drukke periodes mogelijkheid tot meewerken in de winkel en sporadisch klanten ontvangen in onze toonzaal
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Care Project Officer

KAPELLEN (ANTWERPEN)

Als Customer Care Project Officer ben je het aanspreekpunt voor technische vragen en zorg je voor de planning en coördinatie van interventies en onderhoud. Daarnaast neem je het initiatief om inspecties aan bestaande installaties tijdig in te plannen en ondersteun je bij het selecteren van essentiële componenten zoals kritieke reserveonderdelen.
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service

Wielsbeke, België

Wordt jij dé nieuwe topcollega binnen de afdeling Customer Service?    Voor een technisch bedrijf in de regio van Oostrozebeke, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.   Jij staat dagelijks, met een lach en een tas koffie, in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille. Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,.. Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt. Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem. 
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Duits

Deinze, België

We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:   Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen.   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?   📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aftersales medewerker

BRECHT

Voor onze klant, actief in ventilatie, zijn we op zoek naar een after sales medewerker voor de regio van West-Vlaanderen.   Als After Sales Engineer word je een belangrijke schakel in het team dat verantwoordelijk is voor de na-service en onderhoud van de ventilatiesystemen over heel Vlaanderen.   Hoe ziet jouw dag eruit? ·       Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die onderhoud of na-service nodig hebben. Dit voor heel Vlaanderen. ·       De na-service mailbox is jouw terrein: je helpt klanten verder alsof het niets is. ·       Offertes opmaken en bestellingen plaatsen? Een fluitje van een cent! ·       Defecten en storingen? Met je technische kennis kan je de juiste acties nemen en intern doorgeven. ·       Jij bent het aanspreekpunt voor klanten en fabrikanten en zorgt voor heldere communicatie. ·       Je rapporteert aan de verantwoordelijke na-service en houdt hem helemaal up-to-date
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Coördinator - verantwoordelijke aftersales automotive PREMIUM

Oud-Turnhout

Vivaldis Office Turnhout zoekt...... Technisch administratief bediende automotive/Coördinator - LEAD Aftersales.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: AutomotivePremium merk Takenpakket?  Dagdagelijks ben je verantwoordelijk, neem je de lead over het aftersales gebeuren (de handen mee uit de mouwen steken schrikt je hierbij ook niet af) Uitvoeringsplanning voor het werkhuis, magazijn + werkverdelingJe werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...KPI's + collega's ondersteunen en meewerken aan het behalen van de doelstellingen (rendement, productiviteit, budget, resultaten... neem je steeds mee in je achterhoofd) Allround administratie afdeling + ondersteuning receptie/service advisor/ klachten waar nodigJe bent een echte customer succes manager   
Technics EmployeesAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectcoördinator nazorg - bouw

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Projectcoördinator nazorg - bouw Waar moet je zijn? België Specialisatie: Bouwprojecten, algemene aanneming, overheidsopdrachten A-Z (appartementen, woonzorgcentra, sociale woningen, ...)  Takenpakket Coördinatie nazorg projecten- complexe dossiersNauw contact met de verschillende partijen: VB. problemen met werfteams, kwaliteitscontrole/ borgen kwaliteit uitgevoerde werken, gesprekken bouwheerDefinitieve oplevering garanderen (administratie dossiers, analyse bouwdossier, technische en financiële afhandeling...)Opmerkingen van voorlopige oplevering borgen, controleren + oplossingsgericht aan de slag gaanJe verplaatst je naar werven vanuit je eigen woonplaats en kan zelf je agenda bepalen Mooi evenwicht aanwezigheid op werf/kantoor  Coördinatie en sturing ploeg + onderaannemersTechnisch advies over juridische kwesties + SPOC voor de verschillende partijen (interne en externe stakeholders) + coördinatie vooruitgang (residentiële en openbare projecten)
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service - NL en ENG

DEINZE

Wij zijn op zoek naar een Customer Service Agent die Nederlands en Engels kan spreken. Dit voor een welbekend voedingsbedrijf! Je zal werken in een klein team met 3 andere Customer Service Agents.   Samenwerking met de planningsafdelingKlachten behandelingenOndersteunen van de accountmanager bij het prijsbepalingsproces  
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service

Waregem

Voor onze klant, internationaal maar sterk familiaal bedrijf gaan we op zoek naar een Customer Service Expert.   Jij staat als Customer Service Expert in voor volgende taken: Jij bent het eerste aanspreekpunt / visitekaartje, van jouw klanten, zijnde zwembadbouwers, voor al hun vragen.Input en verwerken (A-Z) van bestellingen in het ERP-systeem (Axapta). Alle vragen rond de lopende dossiers; orders - levertermijnen, voorraden,.. komt bij jou (telefonisch als per mail). Je weet een langdurige samenwerking te bekomen waar de klant steeds voorop staat, met oog voor het commerciële. Bijhouden van back-orders en het signaleren van verbeterpunten is aanvullend aan jouw takenpakket. Signaleren van verbeterpunten en het nemen van initiatief rond de bestaande werkprocessen.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

klantendienst medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.  Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie. 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Collaborateur Customer Service

Bruxelles, Belgique

Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten?   Vivaldis is op zoek naar een Drietalige (NL/FR/EN) Assistentie Medewerker voor een klant in de verzekeringssector, gevestigd in Brussel. Dit is een functie waarin je zowel telefonische contacten als dossieropvolging combineert, en een cruciale rol speelt in het coördineren en oplossen van onverwachte situaties door aangepaste oplossingen te bieden aan klanten, zowel in België als in het buitenland.   Als Assistentie Medewerker: Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je biedt empathie, gerichte ondersteuning en stelt passende oplossingen voor, gebaseerd op de specifieke behoeften van elke klant.Je coördineert bijstandsoperaties en werkt nauw samen met externe partners om snel en efficiënt de juiste hulp te bieden.Je zet relevante middelen in om essentiële ondersteuning te bieden en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om de klant optimaal te ondersteunen, altijd in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet je in voor maximale klanttevredenheid door bijstand te leveren op maat, afgestemd op de situatie van de klant.Je moedigt het gebruik van digitale tools aan bij klanten en helpt hen optimaal gebruik te maken van de beschikbare middelen.Je zorgt voor een snelle en efficiënte opvolging van dossiers en communiceert duidelijk met de klant over de voortgang van hun verzoeken. Deze rol biedt de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de klanttevredenheid, door altijd de juiste ondersteuning te bieden in uitdagende situaties.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service B2B Inhouse

Mechelen

Voor een klant van ons, zijn we op zoek naar een Customer Service medewerker transportwereld. Als Customer service medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van de klanten. Je helpt hen zo goed mogelijk verder of stuurt ze door naar het juiste departement. Daarnaast ondersteun je ook de planningsafdeling samen met je collega's. Hieronder een greep uit het takenpakket: Eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als per mail.Ondersteunen van de planningsafdeling in samenwerking met collega’s.Behandelen van aanvragen van B2B klanten.Registreren van transporten.Klachtenbehandeling, inclusief foutopsporing en probleemoplossing.Coördinatie en opvolging van transporten via NaviTrans; anticiperen op vertragingen en klanten informeren.Verwerken van CMR’s (controleren en klasseren).Afbellen van potentiële klanten voor het plannen van afspraken voor verkopers, twee keer per jaar.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service Desk medewerker

Wijnegem

Heb je een passie voor techniek én klantencontact? Dan is dit je kans om een sleutelrol op te nemen binnen een sterk en stabiel bedrijf actief in de wereld van vrachtwagens. Als Service Advisor ben jij het aanspreekpunt voor klanten én de schakel tussen de werkplaats en de klant.      
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!