Administratief medewerker regio Gentbrugge
Gentbrugge, Gent, België
Voor een boekhoudkantoor te Gentbrugge zijn we op zoek naar een administratief medewerker!
Jouw takenpakket als allround administratief medewerker:
Administratief ga je het kantoor ondersteunen van A tot Z, waar nodig dit met name voor de algemene administratie alsook facility.Eerste onthaal van de klanten / bezoekers zowel telefonisch als persoonlijkJe staat onze accountants bij met het aanvullen van diverse schema's en rapporteringen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het algemene klassement & het archief zowel manueel als virtueel.Kantoormateriaal en toebehoren bestellen en controleren wanneer aangekomenVergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, reserveren van de zaal, voorbereiden van de dossiers)Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen organiseren en opvolgen (facility)Je beheert daarnaast nog de agenda, afspraken en planningen van de zaakvoerder.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker bouwbedrijf Gent
Gent
Voor onze klant te Gentbrugge zijn we op zoek naar een baliemedewerker met kennis/affiniteit bouwsector.
Bedrijf werkt met vaste leverancier voor heel wat bouwprofessionals en veeleisende doe-het-zelvers, je komt terecht in een toffe sfeer met collegiale collega's waar na het werk ook al eens een activiteit wordt gedaan zoals na bouwverlof toe een etentje met het hele team.
Werkuren: 7u tot 12u en van 12u30 tot 15u30 en 2-wekelijks op zaterdag van 8u30 tot 11u30.
Takenpakket:
Het gaat om een afwisselende functie waarbij je klanten advies verleent overbouwmaterialen maar ook administratieve taken uitoefent m.b.t. de bestellingen en leveringen.Je werkt nauw samen met je collega baliemedewerkers, onze magazijniers en onze chauffeurs.Advies verlenen aan klanten zowel telefonisch als aan de balieOpmaken van offertesIngeven en opvolgen van bestellingenOpmaken van afhaalbonnenAanpassen van prijslijstenAanvullen van de producten in onze shop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Gentbrugge, Gent, België
Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?
Het takenpakket:
Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Magazijnier/baliemedewerker
Merelbeke
Voor een sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een technisch baliemedewerker! Je onthaalt professionele klanten die hun bestelde goederen komen afhalen en beheert de kassa.
Zou jij graag logistiek en en verkoop combineren? Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Je verzamelt in ons magazijn zorgvuldig, tijdig en correct de goederen die door de klant zelf afgehaald worden, controleert en verpakt ze om ze vervolgens klaar te zetten voor de klant;Je onthaalt en bedient de klanten die zelf hun goederen komen oppikken aan de afhaalbalie;Je beheert de kassa;Je bent mede verantwoordelijk voor de orde en netheid van het magazijn en meer specifiek bij de dienst afhalingen....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker regio Gent
Gent, België
Voor onze klant in de regio van Gent, een bedrijf dat actief is in beveiliging en bewaking, zoeken we een administratief medewerker!
Een greep uit je takenpakket:
Telefoonverkeer behandelenMailverkeer behandelenOrganiseren van vergaderzalenOpleidingen organiserenOnthaal van de bezoekersAlgemene administratie zoals bestellingen plaatsen, leveringen verwerken, postverwerking,..
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Vilvoorde, België
Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker/Allround medewerker Verhuur
Vilvoorde, België
Voor onze klant te Vilvoorde, een gekende speler in het verhuur van bouw-en tuinmateriaal alsook horecamateriaal, zijn wij op zoek naar een BALIEMEDEWERKER/ALLROUND MEDEWERKER VERHUUR. Je bent het gezicht van de zaak en je voert diverse ondersteunende werkzaamheden met betrekking toe verhuur van het materiaal uit.
Wat zijn je taken:
De medewerker verhuur kan de klant advies geven over de benodigde machines voor de uit te voeren werkzaamheden.Je verhuurt machines, neemt deze weer retour en verzorgt de bijkomende administratieve afhandelingen.Je controleert bij ontvangst de status van de machines.Je bent in staat om kleine technische problemen op te lossen en daarnaast materiële keuringen uit te voeren.Ook bezorg je en haal je materiaal op bij onze klanten.Het verzorgen van een perfecte winkeluitstraling behoort ook tot je taken.Je rekent de verhuur af aan de kassa.
Kortom: een veelzijdige functie waarbij geen dag hetzelfde is en heel wat uitdagingen biedt.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
MECHELEN
Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief medewerker.
Heb jij een passie voor klantgericht werken en ervaring in een administratieve functie? Dan is deze job wellicht iets voor jou!
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van klantorders en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt.Je staat in voor het invoeren van bestellingen, creditnota’s en de facturatie, waarbij je nauw samenwerkt met de boekhoudafdeling.Klanten kunnen bij jou terecht met hun vragen, zowel telefonisch als via e-mail. Je biedt hen de juiste informatie en oplossing.Je verwerkt bestellingen in zowel SAP als NAVISION en houdt alles nauwkeurig bij.Problemen los je snel op en indien nodig, stuur je ze door naar de juiste afdelingen voor verdere opvolging.Je draagt bij aan de verbetering van onze dienstverlening door waardevolle feedback van klanten te verzamelen en te analyseren.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker met ervaring in de automotive!
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker voor een autogarage in Nieuwerkerken.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Behandelen en beantwoorden van inkomende e-mails en telefonieOpvolging van terugroepactiesAlgemene administratieve ondersteuningBeheer en opvolging van bestellingen, stock en retourzendingenNauw contact met techniekers en het magazijn voor een vlotte flow van werk en materialenJe hebt een hands-on mentaliteit hebt: je spring ook bij in het magazijn om te helpen bij het ontvangen, controleren en stockeren van goederen (geen zware pakketten).
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker elektriciteit
Laakdal, België
Vivaldis Office Geel zoekt ........ BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!
Waar moet je zijn?
LaakdalSpecialisatie: elektrotechnische groothandel
Bezit jij kennis van elektriciteit, ben je technisch onderlegd, klantgericht en op zoek naar een dynamische baan in een groeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat moet je doen als baliemedewerker?
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klantenHet helpen van klanten aan de balie en het beantwoorden van technische vragen over elektrische apparatenOrders correct verwerken en klaarzetten voor afhaling of verzendingAlgemeen magazijnwerk, waaronder de ontvangst en opslag van goederenBijdragen aan een nette en overzichtelijke presentatie van het magazijn en de winkelSamenwerken met collega’s om een optimale service te biedenAlgemene administratie
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Ben jij klantgericht, administratief sterk én gebeten door bouwmaterialen (of wil je er alles over leren)? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan als baliemedewerker in een toffe, dynamische omgeving!
Fulltime | Vroege-late shift | Ook op zaterdagvoormiddag
Als baliemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel professionele klanten als particulieren. Je zorgt voor een vlotte service van A tot Z:
Je ontvangt klanten aan de balie en helpt hen verder met advies op maat.Je staat klanten ook telefonisch te woord.Je plaatst bestellingen bij leveranciers en regelt de ophaling van materialen.Je volgt het volledige verkoopproces administratief correct op.Je werkt nauw samen met collega’s om een topservice te garanderen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit
Kalmthout, België
Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?
Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract
Onze klant te Bilzen is actief in verkoop en onderhoud van tuin- en landbouwtoestellen.We zijn momenteel op zoek naar een technisch baliemedewerker
Aannemen van machines en teruggevenKlanten helpen met wisselstukkenUitpakken van de wisselstukkenInboeken artikels aan de hand van de leveringsbonnenBestellingen opmaken van artikels bij leveranciersBestellingen klaarmaken voor de klantenVoorraad magazijn bijwerken
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker met technische kennis
Bilzen
Onze klant verhuurt een uitgebreid gamma aan bouwmachines: kleine machines en grote machines zoals graafmachines, dieselcompressoren, hogedrukreinigers,... en is op zoek naar een baliemedewerker met technische kennis.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je maakt en verwerkt bonnen.Je werkt met het ERP-systeem of een gelijkaardig systeem.Je helpt klanten verder op weg.Je werkdag begint om 7u en eindigt om 15u30.
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Baliemedewerker
Leuven, België
Ben jij gepassioneerd door de automotive sector? Ben jij zowel commercieel als administratief sterk? Heb jij een hands-on-mentaliteit? Onze klant in Leuven, een bandencentrale, is op zoek naar een baliemedewerker / technisch commercieel bediende. Hieronder je takenpakket:
Je verwelkomt de klanten in het filiaal. Je geeft technisch advies op maat van de klant. Je staat in voor de verkoop van banden en andere diensten. Je maakt leveringsbonnen en verzorgt de facturatie. Je plaatst de nodige bestellingen. Telefonie en mailverkeer. Sporadisch help je ook fysiek mee.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.