Medewerker customer service - regio Zeebrugge
Zeebrugge
Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn:
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop
Lochristi, België
Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop!
Je volgt dagelijks de in te plannen leveringen opJe bent een luisterend oor voor onze klanten bij de support lijnJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leverlijsten voor de klanten die jij opbeltJe blijft betrokken bij je dossier, tot je een oplossing hebt kunnen aanbieden in samenwerking met onze verschillende afdelingenJe werkt nauw samen met de logistieke dienstJe communiceert met klanten betreffende lopende bestellingen en de afhandeling hiervanTelefonisch en via mail heb je contact met onze klantenBij drukke periodes mogelijkheid tot meewerken in de winkel en sporadisch klanten ontvangen in onze toonzaal
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales medewerker
BRECHT
Voor onze klant, actief in ventilatie, zijn we op zoek naar een after sales medewerker voor de regio van West-Vlaanderen.
Als After Sales Engineer word je een belangrijke schakel in het team dat verantwoordelijk is voor de na-service en onderhoud van de ventilatiesystemen over heel Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
· Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die onderhoud of na-service nodig hebben. Dit voor heel Vlaanderen.
· De na-service mailbox is jouw terrein: je helpt klanten verder alsof het niets is.
· Offertes opmaken en bestellingen plaatsen? Een fluitje van een cent!
· Defecten en storingen? Met je technische kennis kan je de juiste acties nemen en intern doorgeven.
· Jij bent het aanspreekpunt voor klanten en fabrikanten en zorgt voor heldere communicatie.
· Je rapporteert aan de verantwoordelijke na-service en houdt hem helemaal up-to-date
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou?
Je precieze takenpakket verschilt van project tot project. Zoals gezegd: elk project is anders. Enkele voorbeelden van mogelijke opdrachten:
Je geeft verzekeringstechnisch correcte antwoorden op vragen die klanten via e-mail stellen.Je opent schadedossiers in verschillende verzekeringstakken (Brand, Auto, Bijstand …). Je start het dossier op en informeert de betrokken partijen.Je begeleidt de klant telefonisch bij zijn dossier: je geeft de status van het dossier mee, vertelt meer over de volgende stap, schakelt de klant eventueel door …Je verwerkt de poststukken volgens de juiste procedure.Je registreert elk contactmoment met klanten nauwgezet.
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Support Medewerker
Melsele, Beveren
Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig.
Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service.
Jouw functie
Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service & Aftersales medewerker
Kallo, Beveren, België
Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker.Jouw taken:
Je biedt technische en administratieve ondersteuning aan de service team bij het opmaken en voorbereiden van de service opdrachten.Je zorgt ervoor dat de benodigde onderdelen voor de service interventies opgezocht en besteld worden.Je bekijkt de rapporten van de uitgevoerde service interventies na ter voorbereiding van de facturatie.Je helpt met de praktische voorbereidingen noodzakelijk voor de opbouw en indienststelling van nieuwe toestellen.Je assisteert met de voorbereiding en bespreking van de garantiedossiers samen met de service manager.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer support medewerker
Duffel, België
Voor een creatief bedrijf in regio Duffel die gespecialiseerd is in het maken HR software voor bedrijven, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.Een greep uit het takenpakket:
Klanten assisteren en begeleiden bij vragen in verband met de software.Proactieve kwaliteitscontrole bij de bestaande klanten.Functionele vraagstukken van klanten analyseren.Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen, n.a.v. deze analyse.Als ervaringsdeskundige voorstellen ter verbetering van de software en werkmethodieken uitwerken, aansturen van ons IT-ontwikkelingsteam.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Customer Service
Gent, België
Wij zijn op zoek naar een Customer Service Medewerker te Gent! Dit voor een Postverwerkings bedrijf.
Beantwoorden van binnenkomende mail en telefonieKlanten informeren van lopende dossiersAdministratie in orde maken
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van grondverzetmachines en hoogwerkers.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst:
Je ontvangt klanten in de toonzaal en biedt hen professioneel advies;Je verstrekt informatie over de producten en diensten (geen directe verkoop);Je maakt offertes en facturen op;Je bouwt sterke klantenrelaties op en volgt dossiers op;Je ondersteunt de commerciële binnendienst met administratieve en commerciële taken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in koeltechnieken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten zowel via telefoon als e-mail;Je maakt nieuwe klanten aan en verwerkt bestellingen, met een focus op Frankrijk;Je behandelt serviceaanvragen en volgt deze op;Je werkt samen met verschillende afdelingen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Nieuwerkerken
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst / administratief bediende voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant gespecialiseerd in de productie van etiketten.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel medewerker binnendienst / administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt de orders en uitgaande facturatie van de orders;Je ondersteunt het sales team met het bestellen van handelsgoederen;Je vraagt offertes op en vergelijkt bij andere leveranciers;Je bent het aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en vertegenwoordigers zowel telefonisch als via mail en dit ook in het Frans;Je bestelt de grondstoffen en controleert de productie;Je maakt zelf offertes op voor klanten.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar medewerkers ter ondersteuning van het telesecretariaat voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een allround telesecretariaat met een breed scala aan klanten (van dokters tot advocaten en technici).
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als medewerker telesecretariaat / call agent zal bestaan uit:
Je behandelt inkomende oproepen van klanten op een vlotte en professionele manier;Je helpt de klant verder met vragen en bezorgd hen de correcte informatie;Je staat in voor het vastleggen van de consultaties en afspraken;Je noteert en plaatst de bestellingen;Indien nodig stuur je de technici aan of verbind je door met vertegenwoordigers.
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
TIENEN
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / administratief bediende voor onze klant in Tienen. Onze klant is een horeca groothandel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende / administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt inkomende bestellingen via mail, telefoon of de webshop;Je informeert klanten fysiek of telefonisch over onze diensten, nieuwe promoties en producten;Je biedt ondersteuning en bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en orderpickers;Je verwerkt retourzendingen en behandelt klachten;Je volgt voorraden op;Je biedt administratieve ondersteuning (dossieropvolging, data-input, opmaken offertes, enz.).
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
DIEST
Vivaldis Office is op zoek naar een after sales medewerker / commercieel bediende voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in binnen- en buitensignalisatie. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als after sales medewerker / commercieel bediende bestaat uit:
Als After Sales Medewerker ben jij de spilfiguur tussen klanten, aannemers, architecten en de interne teams. Je volgt projecten van A tot Z op en zorgt ervoor dat alles soepel loopt – ook ná de oplevering. Dankzij jouw aanpak blijven klanten tevreden, zelfs als er onverwacht iets misloopt.
Je volgt klantvragen en feedback nauwgezet op, inclusief klachtenbehandeling;Je verwerkt input van onze monteurs in het Odoo-systeem;Je bent in constante dialoog met productie, planning en sales;Je zorgt dat elke partij – intern én extern – weet wat er moet gebeuren.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
HEUSDEN ZOLDER
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/klantendienstmedewerker voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een sterk groeiend merk van speelgoed.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker/klantendienstmedewerker bestaat uit:
Je beantwoordt klantenvragen via e-mail, telefoon, chat en sociale media;Je lost problemen op met leveringen, retourzendingen of producten, op een vlotte en klantgerichte manier;Je stemt vragen en bijzonderheden af met het magazijnteam en andere collega’s;Je verwerkt retouraanvragen, klachten en garantiegevallen administratief en nauwkeurig;Je denkt actief mee over hoe we onze klantbeleving kunnen verbeteren;Je helpt mee om onze communicatie op de webshop en verkoopplatformen duidelijk en correct te houden.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende.
Je takenpakket:
Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
OfficeMarketingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service medewerker
Tessenderlo
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/klantendienstmedewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in high-end meubilair.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker/klantendienstmedewerker bestaat uit:
Het beheren en opvolgen van klantendossiers van A tot Z: van offerteopmaak en orderverwerking tot facturatie;Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon en e-mail;Je adviseert klanten over het productaanbod en begeleidt hen doorheen het aankoopproces;Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen (verkoop, aankoop, logistiek, productie, marketing);Je blijft op de hoogte van productkennis en marktontwikkelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Herent
Tweetalig Nederlands-Frans?
Een specialist in klachtenbehandeling?
Al leidinggevende geweest van een team?
Voor een parkeerbeheerder in Herent zijn we op zoek naar een verantwoordelijke voor de klantendienst.
Wat zal je doen:
Je ondersteunt en coördineert een team van 3 collega's.Als verantwoordelijke klantendienst in het hoofdkantoor ben je ook het aanspreekpunt voor collega's op andere locaties.Je staat in voor de opleiding van nieuwe medewerkers en zorgt dat ze zich snel thuis voelen.Zowel telefonische als schriftelijke klachten behandel je.Daarbij werk je ook mee aan de opvolging van dossiers.
Dagelijkse opvolging incasso van moeilijker klantendossiersInvorderingsdossiers opvolgenInteractie met advocaten en gerechtsdeurwaarders.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Opglabbeek, België
Voor een klant, gelegen te Opglabbeek en gespecialiseerd in auto onderdelen (dashboards, airbags, etc.), zijn we op zoek naar een customer service medewerker.Je takenpakket als klantendienstmedewerker bevat:
Dagelijkse communicatie met de klant, zowel telefonisch als per mail.Ingeven van sales ordersAanmaken en up-to-date houden van klantenfichesJe bent samen met een team verantwoordelijk voor de klantenservice.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.