Jobs

Jobs

115 Jobs gevonden
Dringend

Administratief bediende

Pelt, België

Voor onze klant te Pelt, gespecialiseerd in het verdelen van matrassen en boxsprings, zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Personen onthalen en hun vraag identificerenAdministratieve dossiers samenstellen en kopieerwerk verrichtenGegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controlerenOpvolgen van de voorraad, tekorten vaststellen en bestellingen plaatsenCoderen, klasseren en archiveren van documentenTelefonische oproepen aannemen, indien nodig doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners en boodschappen noterenBrieven, tabellen, ... invoeren volgens instructiesBriefwisseling registreren, sorteren, frankeren...
OfficeHoutDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Laborant

Zonhoven, België

Voor een bedrijf gelegen te Zonhoven, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in productie, zijn we op zoek naar een laborant. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde laborant om ons team te versterken tijdens de nachtshift.   Je bent verantwoordelijk voor:  Uitvoeren van kwaliteitscontroles op grondstoffen, tussenproducten en eindproducten.Monitoren van productieprocessen en het nemen van monsters voor analyse.Uitvoeren van laboratoriumtests en analyses om de productkwaliteit te waarborgen.Registreren en rapporteren van testresultaten volgens de geldende richtlijnen.Zorgdragen voor naleving van voedselveiligheidsnormen en -procedures.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Bediende verzekeringen

Pelt, België

Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Pelt, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.Altijd al als administratief bediende aan de slag willen gaan? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket:  Je communiceert steeds op een vlotte manier met de klantenJe verwerkt polisstukkenJe voert polisstukken in, in het systeemJe denkt commercieel mee met het bedrijfJe bezorgt klanten de nodige documentenActief meedenken bij de administratieve processen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Call-Center Medewerker

Genk, België

Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent. Je takenpakket:  Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor artsen, specialisten (oogarts, chirurgie...) Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant. 
OfficeMarketingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Lommel, België

Voor een sterk groeiende transportonderneming met specialisatie in de drankenlogistiek. Zijn wij op zoek naar een Logistiek Bediende.  Samen met enkele collega's zal je verantwoordelijk zijn voor de transportadministratie. Opmaken van CRM's en verzendnota's. Daglijsten opmaken en controle capaciteit. Transportopdrachten inboeken. Leveringslijsten opmaken en deze informeren bij de klanten.Het opmaken van accijnsdocumenten. Controles doen van de transportdocumenten.Het voorbereiden en sorteren van de facturatie. Retourdocumenten opmaken voor directe ontvangst. Facturatie. Registeren van transportklachten. Eerste lijnsupport bieden aan de telefoon. 
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Peer, België

Voor een bedrijf te Peer, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.    Je taken bestaan onder andere uit:    Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Je staat de klanten te woord via telefoon, mail en chat over productvragen, voorraden, staalaanvragen, levertermijnen, prijzen, etc.Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders.Je communiceert met jouw collega’s van Logistiek & Supply Chain betreffende bestellingen, retouren en andere sales werkzaamheden, om de order flow vlot te laten verlopen.Je stemt eventuele transportvragen af met de collega’s van het magazijn.Je ondersteunt de sales managers die verantwoordelijk zijn voor de verkoop binnen Europa (met name Benelux, Frankrijk, UK, Duitsland).Je denkt samen met jouw collega’s en teamleider na over de verdere optimalisatie van de werkprocessen binnen customer service.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Team Leader

Bree, België

Voor onze klant, gespecialiseerd in productie en verdeling van oogstverse voeding en gelegen te Bree, zoeken wij een teamleader :  Onze klant, een wereldspeler in groenten en sauzen, staat bekend om zijn toewijding aan kwaliteit en innovatie. Ter uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een ervaren en enthousiaste Meewerkend Teamleider. Functieomschrijving: Als Meewerkend Teamleider ben je verantwoordelijk voor het coördineren en leiden van een team binnen onze productieafdeling.Naast jouw leidinggevende taken, werk je ook actief mee aan de operationele processen.Je zorgt ervoor dat de productie soepel verloopt, de kwaliteitsstandaarden worden gehandhaafd en de teamdoelstellingen worden behaald.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Jurist

Hoeselt, België

Voor een toonaangevende speler in de automotive sector, gelegen te Hoeselt, zijn we op zoek naar een jurist.Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige producten en diensten aan klanten in de automotive industrie. Met een sterke focus op innovatie en klanttevredenheid, streven wij ernaar om de normen in de branche te bepalen.Je takenpakket bestaat uit:  Je bent verantwoordelijke voor het juridische aspect van onze activiteiten in de automotive sector.Je werkt nauw samen met het managementteam en biedt juridisch advies en ondersteuning om ervoor te zorgen dat we voldoen aan alle relevante wet- en regelgeving.Je zult betrokken zijn bij een breed scala aan juridische kwesties, waaronder contracten, geschillen, regelgevingskwesties en meer: Beoordelen en opstellen van contracten en overeenkomsten;Adviseren over juridische kwesties met betrekking tot productaansprakelijkheid, regelgeving en compliance;Vertegenwoordigen van het bedrijf in juridische geschillen en onderhandelingen;Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van beleid en procedures om juridische risico's te beperken;Onderhouden van juridische documentatie en dossiers;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Back Office medewerker

Bree, België

Voor onze klant te Bree, zijn we op zoek naar een back office medewerker voor de logistieke afdeling. Na een inwerkperiode, met een intensieve “on the job” opleiding, draag je zorg voor de administratie van logistieke processen binnen de verhuur- en verkoopactiviteit. Je maakt deel uit van het Operations Team, waarbij je de administratie van de projecten in goede banen leidt. Dit omhelst een brede waaier aan uitdagingen, waaronder de volgende:   Projectgebonden taken: Het controleren en registreren van arbeidstijden van eigen en ingehuurd personeel.Het controleren en registreren van de ingezette hulpmiddelen per werf.Het administratief aanmelden van personeel op binnen- en buitenlandse werven.Het boeken van overnachtingen in hotels en de administratieve verwerking hiervan.Het boeken van materialen en bestellen van tekorten om tot een goede voorraadaccuraatheid en nacalculatie te komen over ingezette mensen en middelen. Ondersteunende logistieke taken: Je staat in voor de administratieve verwerking van de in en uitgaande transportenJe voert controle op de gemaakte commerciële afsprakenJe hebt een algemeen inzicht op expeditie en volgt de evoluties binnen dit domein (bv. Brexit) Mensgericht takenpakket: Je koppelt terug aan je stakeholders bij wijzigingen en calamiteiten tijdens het transporttrajectJe draagt bij aan een goede sfeer in het team
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Tongeren

Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken?  Voor onze klant gelegen te Tongeren, gespecialiseerd in vloeren en natuursteen, zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Je takenpakket als administratief bediende bevat:  Het opmaken van offertes.Het opmaken van facturen.Telefonisch vragen beantwoorden van de klanten.Het bijstaan van de planner.Inplannen van afspraken met de klanten. Documenten opmaken.Administratief ondersteunen van de plaatsers en chauffeurs. Technische fiches opstellen.Registratie met checkin@work.Meetstaten en lastenboeken verwerken..... Spreekt dit jou aan? Neem dan snel contact op met ons! 
OfficeMaterialenVoltijdsVast contract

Group Internal Auditor

Genk, België

Als interne auditor controleer je binnen onze groep de organisatie, processen en procedures, certificaten en interne rapportages. Je checkt of de wet- en regelgeving worden nageleefd, geeft advies over verbeteringen en aanpassingen en onderzoekt de manier van werken van de groep. Door jouw gefundeerde en scherpe adviezen en analyse help jij de organisatie verder en lever jij een bijdrage aan onze verdere groei.   TAKENPAKKET Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van audits op de processen en interne rapportages binnen België.Je dient hiervoor op geregelde basis alle vestigingen van de firma te bezoekenJe hebt de volledige verantwoordelijkheid over het plannen, uitvoeren en opvolgen van de interne audits.Je bewaakt de exploitatie- en milieuvergunningen.Je analyseert en evalueert de interne processen, waarbij je focust op effectiviteit en efficiëntie, de betrouwbaarheid van informatieverzorging en de naleving van relevante wet- en regelgeving.Je rapporteert jouw bevindingen en op basis daarvan formuleer je aanbevelingen die bijdragen tot de verbetering van onze bedrijfsprocessen. Je bespreekt jouw suggesties voor optimalisatie met de betrokken stakeholders. Nadien volg je samen met hen de implementatie van jouw aanbevelingen op.Als internal auditor draag je actief bij aan de uitbouw van het bedrijf als meest gerespecteerd bedrijf in zijn branche binnen de Benelux.Je rapporteert jouw bevindingen aan het directiecomité.Tot slot werk je samen met de andere partners binnen de groep aan het opstellen van een auditprogramma over de landen heen.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger

Genk, België

Voor onze klant gelegen te Genk zijn we op zoek naar een accountmanager verzekeringen. Je takenpakket als vertegenwoordiger bestaat uit: Je bent nog geen senior accountmanager, maar wel een beloftevolle, leergierige en vlotte kandidaat die al een eerste ervaring opdeed in de verzekeringswereld. Iemand die de smaak te pakken heeft en die écht gebeten is door sales.Onder zijn directe begeleiding versterk je al doende jouw expertise. Van hoe je potentiële klanten benadert en overtuigt tot hoe je met klanten een lange termijnrelatie opbouwt en hoe je bestaande klanten de beste begeleiding biedt.Verder verwerf je via de interne beheerders verzekeringen en partners waardevolle technische kennis op vlak van verzekeringen. Daardoor leer je de noden van klanten steeds beter inschatten en kan je proactief op zoek gaan naar de beste oplossingen. 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Autoverkoper

Bree, België

Voor een autogarage te Bree, zijn we op zoek naar een junior autoverkoper. Als adviseur ontvang je klanten in de showroom, je luistert aandachtig naar de behoeften van de klant en gaat dan op zoek naar de 'perfect fit'.Je staat in voor de verkoop van nieuwe wagens, accessoires en financiële producten.Je volgt klantendossiers nauwgezet op en zorgt er ook steevast voor dat jouw administratie steeds op punt staat.Opmaken van offertes.Telefonische opvolging van klanten.Bestellingen en leveringen kort opvolgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Maasmechelen, België

Voor een notariaat gelegen te Maasmechelen, zijn we op zoek naar een juridisch administratief bediende. Hier zal je instaan voor o.a.: Ondersteunende administratieve taken voor notarissen en dossierbeheerders;Opzoekingen in dossiers op aangeven (en na uitleg) van dossierbeheerders of notarissen;Voorbereiding en het maken van de allerhande aktes en dossiers
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planner

Houthalen-Helchteren, België

Voor een firma te Houthalen, gespecialiseerd in service en verkoop van industriële poorten, laad- en lossystemen, snelrolpoorten en automatische voetgangersdeuren, zijn we op zoek naar een planner. Je takenpakket als planner bestaat uit: Als planner ben je werkzaam op de dienst Operations. Deze dienst is verantwoordelijk voor de plaatsing van onze nieuwe producten en dit van bestelling tot facturatieJe staat in voor de dagelijkse planning van onze monteurs en onderaannemers.Verder controleer je of de producten correct op de werf zijn geleverd, schakel je indien nodig de werkvoorbereiders in en zorg je voor een vlekkeloze communicatie tussen zowel klant als monteur/onderaannemer.Je informeert de klant over de juiste montagedatum, plant de monteur/onderaannemer correct in en zorgt tijdens de montage voor een correcte opvolging.Zoals deze omschrijving het kadert, heb je een coördinerende sleutelfunctie tussen klant, monteur/onderaannemer en werkvoorbereider.Het is jouw verantwoordelijkheid om goede contacten op te bouwen met deze betrokken partijen, je bent in staat om correcte informatie te geven met betrekking tot levertijden, montageproblemen, veiligheidsvoorschriften,...Daarnaast is het belangrijk dat je voorgaande taken uitvoert, zonder de installatiekost uit het oog te verliezen. Een flinke dosis creativiteit, flexibiliteit en assertiviteit zijn hier dus zeker op zijn plaats.Kortom, jij denkt mee met alle partijen, stelt oplossingen voor en tracht het volledige proces zo goed mogelijk onder controle te houden.Tot slot rapporteer je aan de Operations Manager.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zonhoven, België

Voor onze klant gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar customer service medewerker. Samen met jouw collega’s sta je in voor de verwerking en opvolging van de orders en vragen van onze klanten.Bij het aannemen van een telefoongesprek of de verwerking van een e-mail of fax ben je verantwoordelijk voor de volledige afhandeling (orders, productkennis…)Verder sta je in voor diverse commerciële en administratieve taken.Je fungeert als eerste aanspreekpunt van de klanten.Bovendien vorm je de schakel tussen de klanten, de vertegenwoordigers en het bedrijf.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

QC Technician / Laborant

Houthalen-Helchteren, België

Voor een bedrijf te Houthalen, gespecialiseerd in pigmenten, zijn we op zoek naar een quality control technician / laborant. Het takenpakket bestaat uit: Ingangscontrole uitvoeren op grondstoffenOp productiebatchen (pigmenten, dispersies, resins...) tussentijdse- en eindcontrole uitvoerenVerschillende testen uitvoerenRegistreren van resultaten
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijds administratief medewerker

Hoeselt, België

Onze klant in Hoeselt, een autoschadeherstelbedrijf, is op zoek naar een deeltijds administratief bediende.Tot je taken zullen behoren: Klanten ontvangenTelefoons aannemen en e-mails behandelenBeheer van afspraken en deze ook inplannenBestellingen plaatsen (o.a. onderdelen, materialen...)Leveringen controleren en opvolgenFoto's maken voor expertisesFacturatieDossiers opvolgenContact met klanten, experten, maatschappijen en makelaars...
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger

Genk, België

Voor een blikjesproducent in Genk, zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger - client relationship Je takenpakket als account manager ziet er als volgt uit:  Zorgdragen voor een uitstekende service aan de klanten, inclusief het afstemmen op de behoeften van de klantOndersteunen van andere afdelingen bij problemen of projectenOpvolgen en uitvoeren van de nodige aanpassingen voor verkoop en marketing in het ERP systeem (SAP)Diverse verkoopstaken: toepassen van de afgesproken prijzen en materialen, interne communicatie van vragen van klanten, etc.Het verlenen van verkoopondersteuning aan de salesmanager: het organiseren van klantbezoeken en het informeren van de organisatie over de verwachtingen van de klant en de gemaakte afsprakenOpstarten en intern begeleiden van klantvragen voor onderzoek en veranderingen in de organisatie volgens het verkoopprocesRapporteren aan de sales managerJe begint in house en na verloop van tijd doe je dit ook out houseAlgemene administratie is niet vreemd
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vastgoedmakelaar met BIV

Maasmechelen

In de regio's Maasmechelen en Dilsen zijn we op zoek naar een vastgoedmakelaar (met BIV) op zelfstandige basis.   Zo ziet jouw dag er als vastgoedmakelaar uit: Met jouw passie voor vastgoed voer je prospectie uit naar eigendommen die te huur/koop worden aangeboden.Je bekijkt de noden van de eigenaars en je geeft hen deskundig advies op maat.Na voorstelling van het kantoor en het toelichten van de voordelen, tracht je een samenwerkingsakkoord af te sluiten.In overleg volg je alle acties nauwgezet op en je blijft in contact met de eigenaars.Tegelijkertijd communiceer je ook proactief over de voortgang en aanpak in hun dossier.Daarbuiten staat u in voor de opvolging en afhandeling van uw dossiers
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief