HR Payroll Officer
Houthalen
Voor onze klant te Limburg zijn we op zoek naar een HR officer
Het bedrijf is actief in infra-activiteiten en deze zijn zeer uitgebreid: van elektrische voedingen tot de plaatsing van LS- en MS-schakelborden, van openbare verlichting langs snelwegen tot renovatie en onderhoud van tunnels. En niet te vergeten: metrostations, verkeerslichten, glasvezel, spoorwegsignalisatie, elektriciteitsnetten op luchthavens, evenals de expertise in milieu-instrumentatie met de installatie en het onderhoud van analysesystemen voor lucht- en waterkwaliteit.
Wat je doet
Als Payroll Officer voor de divisie INFRA bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse taken met betrekking tot het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bedienden:
DIMONA-aangifte.Administratief beheer van personeelsdossiers (sociale documenten, verzekeringen).Administratief beheer van afwezigheden (ziekte, arbeidsongevallen, economische werkloosheid, enz.) en verlof.Loonverwerking van arbeiders en bedienden.Contact met het sociaal secretariaat.Eindafrekening bij uitdiensttreding.Diverse rapporteringen (afwezigheden, enz.).
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Op zoek naar een boeiende job in de douanewereld waar je verantwoordelijkheid krijgt en kan groeien binnen een dynamisch familiebedrijf? Voor onze klant in de regio Genk zijn we op zoek naar een douanedeclarant.
De functie:
Verantwoordelijk voor het correct opstellen van alle douanedocumenten.Kennis van PLDA/NCTS, douanecertificaten, oorsprongsregels, waardebepaling en nomenclatuur.Zorgvuldige verwerking en opvolging van alle douanedossiers.Eerste aanspreekpunt voor alle klanten en douane instanties.
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Laborant / teamleader
Bree, België
Voor een bedrijf in de voedingssector, gelegen te Bree, zijn we op zoek naar een enthousiaste Laborant / Teamleider die in een 2-ploegensysteem kan werken.
Je bewaakt de kwaliteit door controles uit te voeren en lost technische problemen op in samenwerking met de productieverantwoordelijke. Je stelt de machines in voor optimaal rendement en verzorgt de ploegenoverdracht.
Welke taken ga je uitvoeren als laborant / teamleader
Zelfstandig procesbeheer: Na een grondige opleiding ben je verantwoordelijk voor het volledige productieproces binnen je afdeling, van grondstof tot afgewerkt product. Je bewaakt het procesverloop en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Kwaliteitscontrole: Voer nauwkeurige controles uit tijdens verschillende stadia van het proces om de productkwaliteit te waarborgen. Dit omvat chemische en microbiologische analyses.Technische probleemoplossing: Je lost snel operationele en technische problemen op. Dit kan variëren van storingen in apparatuur tot optimalisatie van processen, waarbij je direct communiceert met de productieverantwoordelijke.Productieproces: Je kweekt mycoproteïne op in fermentoren, je monitort hun ontwikkeling via vastgelegde parameters.Leidinggeven aan het team: Je stuurt het team aan en ziet toe op de goede werking van de afdeling. Hierbij zorg je voor een effectieve ploegenoverdracht, zodat collega’s goed geïnformeerd zijn over de voortgang en eventuele aandachtspunten.Procesoptimalisatie: Je denkt actief mee over verbeteringen in de processen en draagt oplossingen aan om de efficiëntie en het rendement van de productie te verhogen. In verband met procesoptimalisatie / validatie werk je nauw samen met het projectteam.Naleving van veiligheids- en kwaliteitsnormen: Je zorgt ervoor dat alle hygiëne-, veiligheids- en kwaliteitsvoorschriften strikt worden nageleefd. Hierdoor draag je bij aan een veilige en efficiënte werkomgeving met hoge productstandaarden.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Commercieel bediende
Riemst, België
Ben je gefascineerd door interieurinrichting en droom je ervan om je passie voor meubels te delen met klanten? Lees dan zeker verder!
Voor een bedrijf, gelegen te Riemst, zijn we op zoek naar een enthousiaste commercieel bediende met administratieve skills.
Je takenpakket als toonzaalverkoper bestaat uit:
Professioneel advies geven over ons meubelassortiment;Begeleiden van klanten bij hun aankoopproces;Het opstellen en opvolgen van offertes;Het onderhouden van de winkel en de presentatie van de producten;Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken;
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkplaats Verantwoordelijke
GENK
Voor onze klant, actief in afvalverwerking en recyclage, zijn we op zoek naar een werkplaats verantwoordelijke.
Je taken zijn o.a.
algemene administratiekosten per voertuig bijhoudenonderdelen bestellenplanning van de werkplaatsaansturen van de mechaniekersvoorraadbeheertoezien op orde / structuur in het magazijnmazout bestellen...
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Algemeen beheer ondernemingen
Genk, België
Voor onze klant gelegen in Genk, gespecialiseerd in verzekering zijn we op zoek naar een algemeen beheerder ondernemingsverzekeringen:
Als ervaren beheerder verzekeringen ondernemingen ben jij de dagelijkse steun en toeverlaat van je kmo- en ondernemersklanten als het over de inhoud van hun complexere verzekeringsdossiers gaat.
Van de beroepsaansprakelijkheid van architecten en bouwaannemers, over verzekeringstechnische issues rond cybercriminaliteit en hernieuwbare energie, tot recalls binnen de voedingsindustrie. Dankzij jouw brede kennis en ervaring – ook in nieuwe verzekeringsmaterie – bouw je op een natuurlijke manier sterke relaties op met je klanten. Je voelt aan welke risico’s mogelijk hun pad kruisen, gaat proactief op marktonderzoek en denkt ook mee na over welke niet-standaardproducten een meerwaarde kunnen bieden.
Verwacht geen mainstream kantoor, maar wel een onafhankelijk verzekeringsmakelaar en de regionale marktleider. Dat resulteert in een interessant en uitgebreid klantportfolio. De nodige variatie? Die is hier standaard aanwezig.
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract
Ben je geïnteresseerd in vastgoedrecht, maar ook in familiaal vermogensrecht? Combineer je graag jouw juridische kennis met gestructureerd dossierbeheer om mensen op een empathische manier bij te staan op momenten die er toe doen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Voor een notariaat in de regio Lommel zijn we op zoek naar een Jurist
In de rol van jurist-generalist:
beheer je zelfstandig alle dossiers in de verschillende domeinen van het notariële recht (familierecht, vennootschapsrecht, vastgoedrecht).zie je er als verantwoordelijke voor het dossier op toe dat alle formaliteiten voor en na de ondertekening van de akte correct worden afgehandeld.fungeer je als vertrouwenspersoon voor alle betrokken partijen (naast de notaris).werk je samen met de andere juristen om de efficiëntie van onze organisatie te verhogen door het opstellen van uniforme aktemodellen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende.
Je takenpakket:
Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
OfficeMarketingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Beleggingsadviseur
Lanaken, België
Voor onze klant in Lanaken zijn we op zoek naar een gemotiveerde beleggingsadviseur
De klantenportefeuille is zeer gevarieerd en jouw job dus ook!
Je biedt beleggingsoplossingen van onze bank aan. (waaronder: beleggingsfondsen, obligaties, gestructureerde producten, spaarverzekeringen en fiscale oplossingen).Je adviseert proactief klanten en bent verantwoordelijk voor een klantenportefeuille.Je kan zelfstandig werken en vult je agenda met nuttige contacten.Je bent verantwoordelijk voor de klantentevredenheid en rendabiliteit binnen jouw portefeuille.Je leeft alle regels inzake de gedragscode na.
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract
Voor een autobusbedrijf, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een planner/ dispatcher. Als planner sta je in voor: Opmaak, opvolging en wijziging van dagelijkse planning van zowel de voertuigen als de buschauffeursBezorgen van de vervoersopdrachten aan de chauffeurs, inclusief nodige informatieDoeltreffend inzetten van zowel personeel als voertuigenControle en na-verwerking van de uitgevoerde dienstenAfhandelen van de door de chauffeur gemelde afwijkingenVerwerking van uitgevoerde arbeidsprestaties ter voorbereiding van loonberekeningBeheer opleidingsdagen en verlofregeling van de chauffeursArchivering van vervoersdocumenten
OfficeIntercommunalesVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een Notariaat te Tongeren zijn we op zoek naar een jurist generalist
In de rol van jurist-generalist:
beheer je zelfstandig alle dossiers van uw cliëntenportefeuille in de verschillende domeinen van het notariële recht (familierecht, vennootschapsrecht, vastgoedrecht).zie je er als verantwoordelijke voor het dossier op toe dat alle formaliteiten voor en na de ondertekening van de akte correct worden afgehandeld.fungeer je als vertrouwenspersoon voor alle betrokken partijen (naast de notaris).ben je de contactpersoon voor de junior dossierbeheerders met betrekking tot juridische vragen.werk je samen met de andere juristen om de efficiëntie van onze organisatie te verhogen door het opstellen van uniforme aktemodellen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Bediende
Overpelt, Pelt, België
Voor een bedrijf te Pelt, zijn we op zoek naar een gemotiveerde commercieel bediende.
Als commercieel bediende zal je instaan voor:
Je geeft advies aan klanten over de technische specificaties en voordelen.Je onderhoudt sterke klantrelaties door regelmatig contact en opvolging.Je voert onderhandelingen met bestaande klanten.Je staat in voor klachtenbehandeling en gaat ontevreden klanten verder helpen en ondersteunen.Je zorgt voor het opstellen van offertes op maat, rekening houdend met de behoeften van de klant.Je wilt op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen.
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
Commercieel Medewerker
Pelt, België
Voor onze klant in Pelt, actief in het ontwerpen en productie van zwembaden, zijn we op zoek naar een commercieel bediende.
Als commercieel medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor het (inter)nationale dealernetwerk. In deze veelzijdige rol vervul je een sleutelpositie en neem je uiteenlopende taken op je. Je fungeert als verbindende schakel tussen verkoop, inkoop, productie en logistiek.
Takenpakket:
Je beantwoordt vragen van onze dealers en biedt uitstekende ondersteuning.Je zorgt voor een nauwkeurige en efficiënte verwerking en begeleiding van de orderstroom.Je stelt offertes op voor speciale verzoeken en volgt deze actief op.Je communiceert duidelijk en effectief met verschillende afdelingen om een soepele planning te garanderen.Je denkt proactief mee over manieren om de klanttevredenheid te vergroten.Kortom: een veelzijdige rol voor een enthousiaste, oplossingsgerichte teamplayer die houdt van uitdaging en resultaat!
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Vivaldis Office is op zoek naar een gedreven vastgoedconsultant in loondienst of op zelfstandige basis. Onze klant is een toonaangevende vastgoedfirma. Je zou tewerkgesteld worden regio Noord-Limburg!
Je takenpakket als sales medewerker / commercieel vastgoedbediende zal bestaan uit:
Je ontvangt de leads en gaat er proactief mee aan de slag;Samen met de collega's, bezorg je een correcte schatting aan de potentiële verkopers;Je luistert naar de wensen van de klant en zoekt de juiste match;Je neemt deel aan de tweewekelijkse meetings met de collega's.
OfficeImmobiliënVoltijdsVast contract
Kwaliteitsmedewerker
Dilsen-Stokkem, België
Voor een bedrijf gelegen te Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een kwaliteitsmedewerker.
Je takenpakket als kwaliteitsmedewerker bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van kwaliteitscontroles-inspecties op bedrijfsproducten om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan de vereiste norm;Een nauwkeurige administratie bijhouden en het ERP-systeem van het bedrijf bijwerken in overeenstemming met de bevindingen is essentieel;Producten ontvangen en controleren, voorraad beheren;Inspecteer de voorraad bij kwaliteitsproblemen met behulp van verschillende technieken om de staat vast te stellen: UT, Fare arm, visuele controles, ..Ondersteun het New Product Introduction process door te helpen nieuwe samples te valideren met behulp van verschillende technieken, bijvoorbeeld FARO / UT / Handmatige metingen;Communiceer de relevante kwaliteitsgegevens;In deze functie rapporteer je aan de Quality Engineer.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Fleet Afdeling (Vrachtwagens)
OUDSBERGEN
Voor onze klant te Oudsbergen zijn we op zoek naar een Administratief Bediende Fleet Afdeling (Vrachtwagens)
Functieomschrijving:
Ben jij administratief sterk, hou je van structuur en heb je affiniteit met de transport- of automobielsector? Dan ben jij misschien de collega die we zoeken!
Onze garage, gespecialiseerd in het onderhoud en de herstelling van vrachtwagens, is op zoek naar een administratief bediende om de fleet-afdeling te versterken. Je fungeert als de spilfiguur tussen klanten, techniekers en leveranciers en zorgt voor een vlotte administratieve flow.
Takenpakket:
Inplannen van onderhoudsbeurten, herstellingen en technische keuringen voor de vrachtwagenvloot.Opvolgen van werkorders en verwerking van technische rapporten.Opmaken en verwerken van offertes en facturen.Telefonisch en schriftelijk contact met klanten, leveranciers en collega’s.Voorraadbeheer van onderdelen en bestellingen in samenspraak met de werkplaats.Ondersteunen van de werkplaatsverantwoordelijke bij de dagelijkse planning.
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Voor de uitbreiding van de sales afdeling bij onze klant, een productiebedrijf te Genk, zijn we op zoek naar een commercieel bediende / inside sales
Beantwoorden van vragen van klanten via telefoon en e-mail.Ondersteunen van klanten bij productinformatie, leveringsdetails en prijsoffertes.Invoeren en opvolgen van bestellingen in het ERP-systeem.Coördineren van leveringsafspraken met productie en logistiek.Beheren van klantendossiers en zorgen voor correcte documentatie.Analyseren van verkoopcijfers en rapporten aanleverenNauwe samenwerking met de productie, logistiek en planning om klantenservice te optimaliseren.Fungeren als intern aanspreekpunt voor het salesteam.
InterimDiversenVoltijdsVast contract
Parts Advisor garage
Lommel
Voor een autogarage in Lommel zoeken we een gemotiveerde en ervaren PARTS ADVISOR om het team te versterken. Ben jij de persoon die een voorliefde heeft voor auto’s en beschikt over een geordende geest? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou!
Als magazijnier ben je een onmisbare schakel binnen ons team.
Je bent verantwoordelijk voor:
Het ontvangen en controleren van goederen alvorens deze te stockeren, om een optimale voorraadkwaliteit te waarborgenHet op orde houden van het magazijn door te ordenen en schoon te maken, waardoor een efficiënte werkplek gegarandeerd wordtHet uitpakken, controleren en klaarzetten van bestellingen volgens bestelbon, zodat deze tijdig en correct geleverd kunnen wordenHet uitvoeren van stocktellingen om nauwkeurig voorraadbeheer te verzekerenHet distribueren van pakketten tussen verschillende filialen en klantencontact, wat betekent dat communicatieve vaardigheden essentieel zijnDe verwerking van administratie betreffende inkomende en uitgaande goederen en het opstellen van offertes
InterimAutoVoltijdsVast contract
Quality Assistent
Zonhoven, België
Voor een productiebedrijf gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een kwaliteitsmedewerker.
Als Quality Assistent bent verantwoordelijk voor:
Samen met de QA coördinator biedt je administratieve en organisatorische ondersteuning aan verschillende processen om het kwaliteitssysteem van de organisatie te waarborgen en te verbeteren.Uitvoeren van kwaliteitsmethodes en –procedures, controles en audits binnen de productie en gerelateerde afdelingen die in overeenstemming zijn met de eisen van de klant, de overheden en de organisatie, rekening houdend met de hygiëne- en veiligheidsstandaarden en om te verzekeren dat de kwaliteit van de afgewerkte producten conform is aan de vastgestelde specificaties.
OfficeVoedingVoltijdsVast contract
Voor een autogarage te Genk, zijn we op zoek naar een ervaren autoverkoper.
Als adviseur ontvang je klanten in de showroom, je luistert aandachtig naar de behoeften van de klant en gaat dan op zoek naar de 'perfect fit'Je staat in voor de verkoop van nieuwe wagens, accessoires en financiële productenJe volgt klantendossiers nauwgezet op en zorgt er ook steevast voor dat jouw administratie steeds op punt staatOpmaken van offertesTelefonische opvolging van klantenBestellingen en leveringen kort opvolgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.