Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(3)
Deeltijds
(1)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(4)
Taal
Nederlands
(4)
Niches
Office
(3)
Finance
(1)
Sector
Transport
(1)
Machinebouw
(1)
Diversen
(1)
Bouw
(1)
4 Jobs gevonden
Facturatie medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor een toonaangevend bedrijf, actief in multimodale logistiek, met ligging in Zeebrugge, gaan we op zoek naar een gedreven Facturatie Medewerker. Zin om een volwaardig lid te vormen van een enthousiast team?Een eerste werkervaring achter de rug binnen facturatie/administratie?Administratief sterk en pietje precies aangelegd? Zeker verder lezen! Deze vacature zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn! Onder welke taken jij je schouders mag zetten als Facturatie Medewerker? Opmaak & controle van uitgaande facturenProbleemoplossend handelen bij facturatie vragen in zowel Nederlands, als EngelsProforma lijsten doorsturen naar klantenOpvragen van gegevens bij onze operationele systemen en verwerking van facturatie gegevens Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
Finance
Transport
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Facturatie
Antwerpen
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief bediende Facturatie. Als administratief bediende facturatie werk je mee aan een vlotte en correcte verwerking van onze facturen.Jij zorgt er samen met jouw twee collega’s voor dat alles op rolletjes loopt.Invoeren van prestaties van medewerkers en gebruikte materialen in het ERP systeem (Salesforce)Opstellen, verwerken en versturen van facturenTelefonisch contact met klanten en samenwerken met collega’s van de commerciële dienst, planning, personeelsdienst en werfleidingNauwe samenwerking met de boekhoudingControleren van proforma facturen en ingrijpen waar nodig
Office
Diversen
Deeltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Administratief bediende facturatie
Damme
Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie. Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden! Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Je volgt ook het debiteurenbeheer op.Je boekt verkoopfacturen in.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende/facturatie - ordermanagement
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/facturatie/backoffice - ordermanagement Plaats tewerkstelling: Arendonk + Specialisatie: Bouw, loodgieterij, hvac. Belangrijk: graag bezig met cijfers! Taken: Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenOrdermanagement/ Order entry: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning aankoop, verantwoordelijk voor het volledige orderproces-verwerking en planning, opvolging bestellingen tot levering, opvolging voorraad- stock, selectie leveranciers, offertedossiers beheren A-Z ... Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen + contact leveranciers (mail, telefoon)
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!