Receptionist Garage
Wilsele, België
Heb jij een passie voor de autosector?
Commercieel en communicatief ingesteld?
Durf jij klanten te helpen in het Nederlands, Frans en Engels?
Onze klant Leuven, een autoverdeler, is op zoek naar een Receptie medewerker:
Je bemant de balie/ naverkoop. Je ontvangt de klanten op een vriendelijke en professionele manier. Je staat de klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord. Je maakt offertes op voor herstellingen. Ook sta je in voor het opstellen van de facturen en handelt de betalingen hiervan af. Je bent het spilfiguur tussen de werkplaats, het magazijn en de receptie. Je zorgt voor de correcte bezetting, plannings, organisatie en opvolging van de werkplaats.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Knokke-Heist, België
Voor onze partner een bekende garage te Knokke zoeken wij een receptionist(e).U bent het eerste aanspreekpunt. Met een vriendelijk woord, de juiste taal en een gemeende glimlach neemt u hun wagen in ontvangst.Een doordeweekse werkdag:
Je staat in voor het onthaal van de klanten van de werkplaats en toonzaal, zowel telefonisch als aan de balieJe plant de werken voor onderhoud en herstelling.Je ontvangt de klanten bij ophaling van hun voertuig en ontvangt de betalingenJe plant via pc de agenda in betreffende de werken voor onderhoud en herstellingenJe kan overweg met een computer en programma'sJe bent stressbestendigJe bent een teamplayer
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende in combinatie met inboeken van facturen.
Eerste aanspreekpunt: Je ontvangt bezoekers en leveranciers op een vriendelijke en professionele manier.
Telefonie en Mailverkeer: Je beheert het centrale telefoonverkeer en de algemene mailbox. Je filtert, beantwoordt en verdeelt inkomende communicatie.
Agendabeheer: Je ondersteunt het management en/of de collega's met het plannen van afspraken en vergaderingen.
Inboeken Facturen: Je bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van alle aankoopfacturen en verkoopfacturen in ons boekhoudsysteem.
Bankuittreksels: Je verwerkt de dagelijkse bankafschriften.
Voorbereidend Werk: Je helpt bij de voorbereiding van betalingen en levert documenten aan voor de externe accountant.
Klassering & Archivering: Je zorgt voor een gestructureerd en nauwkeurig (digitaal) klassement van alle administratieve en financiële documenten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker Oevel
WESTERLO
Op zoek naar een uitstekende uitdaging?
Lees dan zeker en vast verder!
Wij zijn op zoek naar baliemedewerker Oevel
Zo ziet jouw takenpakket eruit:Je ontvangt samen met je collega installateurs aan de toonbank - HVAC basis kennis verwarmingstechnieken. Je geeft hen deskundig advies over onze producten, maak hun bestellingen klaar. Je vormt de schakel tussen magazijn en onze klanten (B2B)
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch baliemedewerker
Brugge
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Brugge dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie als baliemedewerker.
Jouw takenpakket als baliemedewerker:
Professioneel en technisch advies geven aan de klanten over het juiste toestel voor hun job!Door jouw joviale ingesteldheid en technische kennis en interesse kan jij de afhaalklanten perfect face-to-face verder helpen.Telefonisch klanten te woord staan is geen probleem voor jou!Volledige verhuuradministratie, dit van offerte tot facturatie.Door jouw flexibiliteit en polyvalente inzetbaarheid, spring je bij waar nodig! En als de filiaalhouder er niet is, je wordt opgeleid om zelfstandig, indien nodig, het filiaal open te houden
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief allrounder (onthaal/dispatch chauffeurs/bachelor)
Turnhout, België
Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Waar kom je terecht?
Turnhout 📍Specialisatie Voeding 🔬Snelle opstart mogelijk!
Jouw taken:
Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste aanspreekpunt aan het onthaal maar ook telefonisch en via mailVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Baliemedewerker
GENT
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Gent dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega.
Jouw takenpakket :
Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatieWe leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden.Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief receptionist
HEIST-OP-DEN-BERG
Vivaldis Office Geel zoekt een receptionist!
Waar moet je zijn? Heist-op-den-Berg
Sector: Buitenschrijnwerk en bouw.
Wat moet je doen als receptionist?
Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers, zowel aan de balie als via telefoon en e-mail.Je beheert de agenda's van collega's en plant afspraken in.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, bied je ondersteuning aan je leidinggevende en assisteer je bij de planning.Ook het beheren van het klassement behoort tot je taken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.
Taakomschrijving:
Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker facturatie
MELLE
Voor een groot bedrijf in Melle zijn we op zoek naar een administratief onthaalmedewerker!
Heb je ervaring met klantencontact en facturatie? Dan kan dit dé job zijn voor jou!
Het takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers.Je beheert het economaat.Je beheert de algemene mailbox van onze afdeling.Je ondersteunt collega’s met facturen, rapporten en planningen.Je verzorgt de administratieve voorbereiding voor het boeken van facturen in SAP.Je zorgt voor een vlotte administratieve flow.Je staat in voor brede waaier van administratieve taken ( van digitaal klasseren tot het boeken van businesstrips).
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Mechelen, België
Voor een klant, een autodealer in het Mechelse, zijn wij op zoek naar een Receptionist voor een garage.
Interesse? Lees dan snel verder!
Wat zijn jouw taken?
Je verwelkomt en begroet elke klant die de concessie binnen komt op een vriendelijke manier.Je zorgt ervoor dat de klant zich thuis voelt bij ons.Je behandelt de inkomende telefoons, geeft advies en verwijst de klanten door naar de correcte interne afdeling of collega.Je verzorgt de agenda en plant afspraken in.Je voert algemene administratieve taken uit zoals de post verdeling, aanvullen en bestellen van kantoormateriaal en behandeld verschillende dossiers.Je ondersteunt je collega's waar nodig.Je zorgt voor orde en netheid in de zaak.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende Garage
Wondelgem
Als het Eerste Gezicht van een garage in Gent bent u de ambassadeur die garant staat voor een uitstekende klantenbeleving. U bent de essentiële schakel tussen de klant en de werkplaats, conform het motto: 'Move with a smile'.
🎯 Jouw verantwoordelijkheden;
Professioneel Klantenbeheer:
Ontvangen en te woord staan van de klanten (fysiek, telefonisch en via e-mail) met betrekking tot geplande werkzaamheden (onderhoud en herstellingen).Helder communiceren over de voortgang, facturatie en afhandeling van vragen of klachten.Het bieden van een gastvrij onthaal. ☕
Operationele Administratie:
Opstellen van werkorders en het nauwkeurig beheren van klantendossiers.Verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van de facturatie.
Interne Coördinatie & Communicatie:
Intensieve samenwerking met interne afdelingen (werkplaats, naverkoop, showroom). 🤝Zorgen voor een duidelijke en professionele communicatie naar alle stakeholders.
Werkplaatsplanning:
Efficiënte planning en coördinatie van werkzaamheden om een vlotte doorstroming in de werkplaats te garanderen.Natuurlijk aanleg voor het stellen van prioriteiten en het behouden van overzicht.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelmedewerker
Sint-niklaas
🌟 Vacature: Vliegende Winkeluitbater 🌟
Ben jij op zoek naar een functie die je écht leuk vindt?
Word dan Vliegende Winkeluitbater (Schelle - Sint-Niklaas) bij een dynamisch bedrijf in de elektro-sector!
👉 Uw functie:
😀 Klanten onthalen met een glimlach!💬 Klanten goed en professioneel adviseren over onze producten.📦 Producten ontvangen en controleren bij levering:
Voorraad opvolgenFouten vaststellen
💵 Kassahandelingen uitvoeren:
Kassabedrag afrekenenGeld storten bij de bank
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verkoopsmedewerker Interieur
Onze-Lieve-Vrouwestraat, Mechelen, België
Wij zijn op zoek naar verkoopsmedewerker voor een interieurzaak in centrum Mechelen. Heb je technische kennis, dan ben jij mogelijks de persoon die we zoeken.
Je takenpakket:
Verkoop: je helpt de klanten en staat hen te woord met je technische kennis. Offerte: je maakt een offerte op maat op en bezorgt deze aan de klant. Sales: doordat je de klant kent en een voorstel op maat geeft koopt hij bij je. Orde: onze klanten houden van een overzichtelijke winkel die jij mee op orde houd.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelhulp charcuterie
Herentals, België
Voor onze klant, een versmarkt te Herentals, zijn wij op zoek naar een medewerker charcuterie.
We zijn op zoek naar een gepassioneerde collega die zal instaan voor het bedienen van klanten aan de verstoog van charcuterie, kaas en vers vlees.
Takenpakket:
onthalen van klantenmaken van bestellingenwerken met een snijmachineop orde houden van de verstoog
InterimVoedingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
winkelmedewerker
Izegem, België
Op zoek naar een job in de verkoop? Voor een supermarkt in Izegem zijn we op zoek een gemotiveerde verkoopsmedewerker / verkoopsmedewerkster.
Jij staat in voor...
Als verkoopsmedewerker help je rekken aanvullen.De klanten bedienen.Je helpt mee aan de kassa bij drukke momenten.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelmedewerker Beenhouwerij
Merelbeke, België
Wil je aan de slag in een supermarkt?
Werken op de afdeling: beenhouwerij, zie jij wel zitten?
Lees dan snel verder!
Voor onze klant in Merelbeke zijn wij op zoek naar een Medewerker Beenhouwerij.
Jouw takenpakket
Orde en netheid behoort tot jouw takenpakketMeehelpen opkuis atelierVlees inpakken en in verkoop brengenMeehelpen bereidingen maken (hamburgers, brochettes, fondueschotels …)
InterimDiversenVoltijdsVast contract
Op zoek naar iets nieuws? Keep reading!
Wij zijn op zoek naar een winkelhulp voor een dagbladhandel / broodjeszaak in Waasmunster.
Dit is jouw takenpakket:
🛒 Producten inventariseren en de voorraad opvolgen📦 Tekorten vaststellen en bestellingen plaatsen📥 Goederen ontvangen en de levering controleren👋 Klanten verwelkomen en hun wensen vaststellen🍽️ Bereiden van de gevraagde voeding🗂️ Voorraad ordenen en producten uitstallen🧹 Winkel en werkblad onderhouden🥡 Staat van bederfbare producten controleren
InterimPapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.