Jobs

Jobs

206 Jobs gevonden

Bediende Verzekeringen (Kortrijk)

Heule, Kortrijk, België

Spreekt de verzekeringswereld jou aan? Hou jij van administratief werk en klantencontact? Ben je leergierig en bereid om opleidingen te volgen? Dan is de vacature van bediende verzekeringen vast iets voor jou!   Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een bediende verzekeringen.   Je staat in voor het beheer van je dossiers (A-Z): Je neemt de algemene administratie van polis-dossiers voor jouw rekeningJe adviseert en informeert je cliënteel over de juiste verzekeringenJe ondersteunt het commerciële team bij administratieve opvolging van dossiers
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Kortrijk, België

Voor een verzekeringskantoor in Kortrijk zijn wij op zoek naar een administratief bediende verzekeringen.  Als Bediende Verzekeringen ben je een sleutelfiguur binnen het bedrijf. Je draagt essentieel bij aan het beheer en de groei van de portefeuilles in Kortrijk en Destelbergen. Je taken zullen onder meer bestaan uit: Het beheren en optimaliseren van klantenportefeuilles op een proactieve manierZorgen voor een uitstekende klantenservice en adviesverleningActief bijdragen aan de groei van de portefeuille door middel van cross- en upsellingHet analyseren van de behoeften van klanten en het aanbieden van op maat gemaakte verzekeringsoplossingen
FinanceHoldingsVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Bediende Verzekeringen

Kortrijk

Ben jij gepassioneerd door verzekeringen en wil je je klanten bijstaan met gespecialiseerd advies op maat? Wil je deel uitmaken van een groep met veel expertise aan boord, maar tegelijk ook werken binnen een kleiner lokaal team? Dan hebben we een mooie opportuniteit voor jou! Ter ondersteuning van onze groei zijn we voor onze klant, met een  kantoor in Kortrijk, op zoek naar een Adviseur KMO.   Takenpakket Als Adviseur KMO voorzie je een optimale administratieve ondersteuning van je eigen klantenportefeuille. Dit betekent concreet dat: Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagdagelijkse transacties in orde te brengen.Je polissen en offertes opmaakt met het oog op de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je met collega’s van de verschillende diensten overlegt om je klantendossiers optimaal te verwerken en up-to-date te houden.Je regelmatig contact hebt met klanten en maatschappijen.Je zelf je planning opmaakt, je nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te behalen.
FinanceHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Kortrijk

Maak je graag het verschil op belangrijke momenten in de levens van je klanten? Ben je betrokken en zoek je steeds mee naar manieren en oplossingen om je klanten nog beter te service te verlenen? Wil je groeien als persoon en ook je verzekeringskennis verder uitbreiden en ontwikkelen? Ter ondersteuning van onze groei van onze klant, zijn we op zoek naar een Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen. Waar maak jij het verschil? Als Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen kan je rekenen op een gevarieerde functie met veelzijdige contacten. Je beheert enerzijds proactief en zelfstandig jouw eigen klantenportefeuille en analyseert de risico’s van de klant.Anderzijds werk je offertes uit op maat van de klant waarbij je de juiste verzekeringsoplossingen aanbiedt en hen bijstaat inzake al hun verzekeringsvragen.Je wijst de klant op eventuele risico’s die nog niet zijn ingedekt.Daarnaast vorm je de spil tussen jouw klant en de verschillende verzekeringsmaatschappijen waar je nauw mee samenwerkt.Je staat in voor de administratie van verzekeringsdossiers.Je onderhandelt met verzekeringsmaatschappijen en werkt tarificaties uit. Bij elke polisaanvraag verzamel je alle noodzakelijke informatie, schat je de te verzekeren risico’s, bepaal je de voorwaarden en leg je deze vast in een offerte.Je maakt verzekeringspolissen op en verwerkt opzeggingen, schorsingen en vernietigingen ervan. Je hebt hierbij veelzijdig contact met de klanten en maatschappijen.Tenslotte help je klanten met vragen over hun verzekeringsportefuille
FinanceHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Roeselare

De voornaamste taken binnen deze functie zijn de volgende :   Opvolging en beoordeling van schadedossiersFacturatie van eigen risico’s naar de klantenVerwerking van herstelfacturenOpvolging van claims en financiële afwikkeling van schadedossiersJe spot opportuniteiten en brengt onze klant in contact met de juiste interne specialisten
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen (Kuurne)

Kuurne, België

Ben jij op zoek naar een boeiende en gevarieerde job?Ben jij commercieel ingesteld en help je ook graag mensen? Misschien is een job in een verzekeringskantoor wel iets voor jou! Als bediende in verzekeringen ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt voor een correcte opmaak van offertes en polissenJe onderhandelt met maatschappijen over verschillende polissenJe onderzoekt of bestaande voorwaarden nog voldoen aan de huidige marktJe hebt schriftelijk en telefonische contacten met de klant om informatie op te vragen of advies te verlenen omtrent hun dossierBijkomende administratieve taken
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

MOERKERKE

Voor een zelfstandig verzekeringsmakelaar zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker verzekeringen.   Een greep uit jouw takenpakket: Dossierbeheer van A-ZKlanten helpen betreffende hun verzekeringspolisAdministratieve ondersteuningKlantenrelaties behoudenOnderzoeken en verwerken van schadeclaims
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen

Pelt, België

ivaldis Finance Limburg is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Pelt . Onze klant is een verzekeringskantoor.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 013/ 48 01 87.   Jouw takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Je bent de vertrouwenspersoon van de klanten en staat hen bij met professioneel advies op het gebied van verzekeringen;Je analyseert de individuele behoeften van elke klant en biedt op maat gemaakte oplossingen aan;Je volgt alles vanaf het eerste informatieverzoek tot aan de afhandeling gedurende de looptijd van het dossier nauwgezet op;Je blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en wetgevingen binnen de verzekeringsbranche, zodat je altijd up-to-date advies kunt geven....
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tijdelijks administratief bediende verzekeringen

LOCHRISTI

Voor een verzekeringskantoor in Lochristi zijn we op zoek naar TIJDELIJKE administratieve bediende. Ben jij vlot met het Officepakket en heb je bij voorkeur ervaring in de bank- of verzekeringssector? Dan kan dit iets voor jou zijn!   Het takenpakket: Inschrijvingen nieuwe klanten afwerkenOffertes opmakenAlgemene administratieve ondersteuningVooral uitvoerend werk, weinig contact met klanten...
InterimBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende verzekeringen

MEERHOUT

Voor onze klant in Meerhout, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten. Zoeken we naar een bediende verzekeringen die weet van aanpakken!   Jouw taken: Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract

Brandertechnieker bediende

Waregem

Voor onze klant actief in de warmte- en luchttechnieksector zijn we op zoek naar een Brander technieker: Als brandertechnieker sta je in voor het nauwkeurig en efficiënt opstarten en herstellen van stoom- en thermische oliesystemen alsook diverse industriële thermische installaties bij onze klanten.De noodzakelijke parameters worden correct ingesteld (o.m. in functie van opgelegde normeringen) en de nodige sturingen worden geprogrammeerd.Tijdens de opstart van de installatie zoek je alle elektrische fouten en lost deze op.Je respecteert de vooropgestelde veiligheidsvoorschriften en fungeert ook in dit verband als een voorbeeld voor jouw collega’s.Na ongeveer 1 jaar (afhankelijk van ervaring) fungeer je in een rotatiesysteem als interventietechnieker. Hierbij word je ingezet om zeer diverse storingen na een diepgaande en efficiënte diagnose op te lossen.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Rumbeke

Als administratief medewerker verzekeringen sta je in voor het beheren van de volledige klantenportefeuille die zowel bestaat uit particulieren als zelfstandigen. Je takenpakket bestaat uit: Opmaak offertesOpstart nieuwe klantendossiersOpvolgingen en wijzigingen in de polissenOpvolgen schadedossiers Je brengt de behoeften van de klant in kaart en neemt een adviserende en begeleidende rol in om dossiers efficiënt op te volgen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Deeltijds

ZONNEBEKE

Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor de afdeling Leeggoed . Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende leeggoed. ·         Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow. ·         Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen. ·         Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers. ·         Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd. 
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende AGRO

ZONNEBEKE

Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken! Wat ga je doen? Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Ben jij een Bachelorstudent Accountancy Fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsStudentenjob

Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature! Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature! Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Roeselare

Jouw werkdag:   Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

STADEN

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor de personeelsadministratie van onze arbeiders en ondersteuning van de aankoopdienst.  Je verwerkt prestaties en afwezigheden in het tijdsregistratiesysteem. Je beheert personeelsdossiers en stelt sociale documenten op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor arbeiders, voor allerhande vragen. Je bereidt de gegevens voor ter voorbereiding van de loonverwerking. Je verzorgt het onthaal en de administratieve opstart van nieuwe collega’s. Je beheert en bestelt arbeidskledij. Je beheert en bestelt kantoorbenodigdheden en klein materiaal.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende projectadministratie

DEERLIJK

Ben je op zoek naar een job met veel afwisseling en verantwoordelijkheden? En wil je je enthousiasme en administratieve skills benutten in een snelgroeiende omgeving? Solliciteer dan nu!   Je staat in voor het dagelijkse beheer en de verwerking van de inkomende mailings.Op basis van de verkregen informatie van de projectleiders zal je bestelbonnen opmaken. Je beheert de geregistreerde werknemers in Checkin@work, ook deze van onze onderaannemers. Daarnaast hou je wekelijks alle uurstaten bij.Je volgt vergaderingen mee en maakt hier telkens verslagen van.Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en de ontvangsten van de signalisatievergunningen en vergunningen regularisatie.Je staat in voor de klachtenbehandeling.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je neemt de personeelsplanning voor je rekening.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!