Jobs

Jobs

269 Jobs gevonden

Cliëntadviseur

Rotselaar, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Hou je van cijfers?En heb je al enige relevante ervaring? Goed nieuws! Een boekhoudkantoor uit Rotselaar zoekt naar een cliëntenadviseur. Wat jouw verantwoordelijkheden zullen zijn? Ontdek ze hier: Je maakt maandelijks financiële analyses (budgetteringen) op voor je klanten om hun zo toekomstgericht en op lange termijn te ondersteunen met ondernemen. Je geeft proactief financieel en fiscaal advies waardoor je klanten ondersteuning krijgt in zijn eigen ondernemerschap. Als cliëntenadviseur volg je de aangiftes, jaarrekeningen en cijfers van je klanten nauw op. Je biedt een eerlijke en kwalitatieve dienstverlening aan, dit met een sterk inlevingsvermogen in de cliëntenbehoeften. Verder draag je bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij men ieders sterkte kan benutten en doelstellingen kan bereiken. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)

Baarle-Hertog

Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie) Waar moet je zijn?   Specialisatie: Technologie, mobility, elektrische installatie     Takenpakket  = Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt jou! Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!) Waar kom je terecht? HoogstratenVoeding Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur op de bureau ben je verantwoordelijk borging van klantenrelatiesAanspreekpunt klant + administratief ontlasten buitendienstAdministratieve zorg verkoopsdossiers; prijslijsten, offerte op maat, kortingen updaten, ordermanagement, ...Opzetten rapportage/ dashboards, verkoopsprognoses VB. productvolume, verkoopsverwachtingen, ... zo mismatches, risico's of knelpunten sneller detecterenCoördinatie interne communicatie mbt nieuwe klantenrelaties, KPI's, nieuwe producten, promoties ... +deze evaluerenKlachtenbeheerOndersteuning business controlling mbt verbeterprocessen
OfficeVoedingVoltijdsTijdelijk

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in koeltechnieken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten zowel via telefoon als e-mail;Je maakt nieuwe klanten aan en verwerkt bestellingen, met een focus op Frankrijk;Je behandelt serviceaanvragen en volgt deze op;Je werkt samen met verschillende afdelingen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

HERENTALS

GEEL office is op zoek naar een customer care officer. locatie: HerentalsTechnische sector Jouw taken: Je bent de contactpersoon voor zowel nationale als internationale klanten en beheert hun dossiers.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de benodigde verzenddocumenten.Je verzorgt de administratieve verwerking en opvolging van documentaanvragen via digichamers.Je zorgt voor een snelle en foutloze afhandeling van de orderadministratie.Je beantwoordt klantvragen vlot in verschillende talen.Je werkt nauw samen met de business units supply chain en sales.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van rapporten voor verschillende andere afdelingen.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Zedelgem, België

Ben je op zoek naar een job als customer service medewerker? Heb je reeds een eerste ervaring? Is Zedelgem haalbaar voor jou? Spreek je vlot talen? Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.Je aanvaardt orders.Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

LOMMEL

Ben jij een geboren verkoper met een passie voor wagens en klantgericht werken? Voor een gerenommeerde garage in Lommel zoeken we een enthousiaste Sales Advisor die klanten op een professionele en persoonlijke manier begeleidt in hun zoektocht naar de perfecte wagen.   Wat ga je doen?  Je ontvangt klanten in de showroom en luistert actief naar hun wensen.Je adviseert hen op maat over de verschillende modellen, opties en financieringsmogelijkheden.Je volgt leads op en bouwt actief aan een duurzame klantenrelatie.Je maakt offertes op, volgt dossiers nauwgezet op en sluit verkoopovereenkomsten af.Je werkt nauw samen met het aftersales team om een optimale klantbeleving te garanderen.  
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Sales Advisor

Zaventem

  Voor een bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Sales advisor.   Functieomschrijving Je adviseert, informeert en begeleidt klanten in onze showroom bij hun zoektocht naar een nieuwe of tweedehands wagen.Je geeft gedetailleerde uitleg over onze verschillende modellen en opties.Je zorgt voor een grondige opvolging van het volledige verkoopproces om een langdurige klantrelatie te garanderen.Je bent proactief in het ontdekken van nieuwe commerciële opportuniteiten door middel van prospectie.Je regelt alle administratie rondom de verkoop, zoals verzekerings- en betalingsdocumenten.Je rapporteert dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur.Je bent beschikbaar voor zaterdagwerk.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker HVAC

GENT

Voor een bedrijf dat HVAC-materialen verkoopt in Gent zijn we op zoek naar een customer service medewerker! Heb jij hier al enkele jaren ervaring mee en ben je proactief ingesteld? Dan kan dit dé job voor jou zijn!   Wat is het takenpakket? Je schakelt moeiteloos tussen klanten, vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen.Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z.Je behandelt de nodige administratieProactief werken? Geen probleem!Je communiceert helder naar klantenJe denkt in oplossingen
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Zaventem

  Functieomschrijving: Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Functieomschrijving:Besteldienst B2B, B2C en ondersteuning leden (hoofdtaak) Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leden via telefoon en helpt hen met al hun vragen en problemen.Je beheert de algemene mailbox en zorgt ervoor dat inkomende bestellingen en vragen snel worden verwerkt.Je verwerkt en volgt nationale en internationale bestellingen op in ons IT-systeem (IDOS) en communiceert hierover via ons interne berichtensysteem.Je verwerkt handmatige bestellingen en zorgt voor duidelijke communicatie met de klant.Je volgt de online chat op onze website en beantwoordt vragen snel en efficiënt. Overige taken (sporadisch) Interne bestellingen en leveringen: Je verwerkt postpakketten (inpakken, voorraad aanpassen, etiketteren en klaarmaken voor verzending), helpt met het aanmaken van cadeaucheques (Floral Vouchers), en verwerkt interne bestellingen van Fleurop-Interflora en groothandel Prunus. Ook help je twee keer per jaar mee met de inventarisatie.Receptie en administratie: Je ondersteunt lopende projecten administratief, ontvangt bezoekers en bereidt vergaderruimtes voor. Je helpt de boekhoudafdeling met de verwerking van facturen.Weekendpermanentie: Na een interne training over ons IT-systeem werk je mee aan de zaterdagpermanentie (ongeveer 8 keer per jaar).  
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

gepassioneerde sales adviser

Zwevegem

Krijg je energie door het adviseren van klanten bij de zoektocht naar een nieuwe auto en heb je een passie voor wagens?   Hoe ziet jouw dag als Sales Advisor eruit? Allereerst adviseer, informeer en begeleid je klanten in de showroom bij hun zoektocht naar een ideale auto. Je geeft gedetailleerde uitleg over de verschillende modellen wagens die beschikbaar zijn.Maar jouw taken stoppen niet zodra een auto is verkocht. Integendeel! Je zorgt voor een kwalitatieve opvolging van het verkoopproces om een langdurige relatie met de klant op te bouwen en hoge klanttevredenheid te garanderen.Als proactieve Sales Advisor speur je daarnaast voortdurend naar commerciële opportuniteiten door potentiële klanten te prospecteren.Dan is het tijd voor administratie! Je bent o.a. verantwoordelijk voor het in orde brengen van verzekeringspapieren, betalingspapieren…Je rapporteert tot slot dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

8770 Ingelmunster, België

Je zal functionele ondersteuning bieden met betrekking tot telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Binnen ons team ben je het aanspreekpunt op vlak van helpdesk en 1ste lijn ondersteuning, je hebt rechtstreeks contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers. Daarnaast zorg je voor een administratief beheer bij bepaalde deelprojecten. Registreren en afhandelen van binnenkomende ticketsSamenwerken met 2nd line support indien jij niet verder kan helpen.Beheren van logistiek ( leveringen en dienst naverkoop )Administratief beheer met de MS Office programma’s.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een klantendienstmedewerker. Iedere dag komen via de website of onze showrooms veel vragen binnen.De telefoon rinkelt en e-mails, chats en Whatsapp-berichten verschijnen in je scherm. Daar word jij niet nerveus van.De vragen gaan over producten, bestellingen, retouren en aftersales; alles komt via jou binnen. In veel gevallen kun je zelf een oplossing vinden. In andere gevallen sluis je de vraag door naar een collega die kennis heeft van het specifieke onderwerp.De klant voelt zich door jou serieus genomen en geholpen; dat is het allerbelangrijkst.Bij de klantenservice is het nooit saai. De dynamiek en ja, ook de hectiek die er soms kan zijn, vind jij heerlijk.Aan het eind van de dag doe je je telefoonspeaker af en zet je de computer uit. Gestrest? Nee, hoor. Voldaan wel.Jij hebt onze klanten eraan weten te herinneren waarom ze voor de service hebben gekozen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Halen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/ klantendienstmedewerker voor onze klant in Halen. Onze klant is een gevestigde naam in industriële en decoratieve verven en coatings, veiligheids- en onderhoudsproducten. Je beheert je eigen klantenportefeuille via telefoon en e-mail;Je prospecteert naar nieuwe klanten;Je volgt klantenorders op van de Key Accounts;Je denkt mee na over nieuwe acties die kunnen worden opgezet;Je onderhoudt een goed contact met de verschillende afdelingen;Je rapporteert regelmatig aan jouw verantwoordelijke.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales advisor

Gent

Voor een automotive bedrijf in Gent zijn wij op zoek naar een sales advisor: Je dag begint in de showroom. Staan de wagens er netjes en aantrekkelijk bij? Zijn ze proper en goed gepresenteerd? Kloppen de informatiekaarten nog naast de wagens? Is het promotiemateriaal aanwezig, brochures, ... Check!Jouw eerste klant komt binnen... Je zorgt voor een warm welkom en luistert naar de specifieke wensen. Hierbij is het belangrijk om een grondige behoefteanalyse te maken. Met jouw commerciële feeling en mensenkennis detecteer je wat jouw klant nodig heeft.Na een rondleiding in de showroom en een uitgebreide demonstratie van de wagen, begeleid je de klant naar jouw bureau waar het echte werk kan beginnen. Terwijl jouw klant geniet van een heerlijke tas koffie, maak je een customized offerte op.Hierbij hou je rekening met lopende condities, acties, ... Financieringsplannen uitwerken, leasingsformules, extra diensten aanbieden zoals verzekerings- en onderhoudscontracten, ... behoren ook tot jouw takenpakket. Jouw klant wenst graag een testrit te maken? Hiervoor kan gezorgd worden!Jouw klant wenst eventueel ook zijn huidige wagen te laten overnemen? Jij informeert naar een goede prijs. Door jouw fantastische service, correcte opvolging en commerciële flair slaag je erin om de verkoop af te sluiten.Naast de verkoop van wagens blijf je jezelf ook verdiepen in de veranderende sector. Onze invoerder voorziet tal van opleidingen om jezelf te blijven verder ontwikkelen en 100% mee te zijn met het aanbod, maar ook intern wordt opleiding voorzien. Je zit ook vaak samen met jouw collega's en verantwoordelijke waarin verkoopdoelstellingen en eventuele nieuwe acties worden besproken.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist internationale sfeer (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist Waar moet je zijn? HoogstratenSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie / aftersales (beheer eigen klantenportefeuille)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderen + volledige en vlekkeloze administratieRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Wortegem-Petegem

Voor onze klant, gekende speler in zwembaden, zijn we dringend op zoek naar een Customer Service medewerker:   Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor de klanten als zij een prijsofferte willen voor een service na de plaatsing van hun zwembad Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord   
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor - Aalter

Aalter

Voor een gerenommeerd bedrijf in de automotivesector zijn wij op zoek naar een enthousiaste Sales Advisor - Used Cars.   Als Sales Advisor - Used Cars ben je verantwoordelijk voor:   Vertegenwoordigen van het My Way & Audi Approved+ segment;Verwelkomen en begeleiden van klanten bij het kiezen van de wagen, rekening houdende met wensen en budget;Onderhandelen met en verkopen van tweedehandswagens aan handelaars;Opbouwen en onderhouden van klantenrelaties met oog op vertrouwen en loyaliteit;Onderhandelen over prijzen, financieringsmogelijkheden en diensten zoals garanties;Van A-Z een correcte administratieve en praktische opvolging van het volledige verkoopproces;Online en offline in de spotlight plaatsen van verkochte wagens;Presentatie van de showroom en up-to-date houden van de voorraad.
InterimAutoVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!