Jobs

Jobs

162 Jobs gevonden

Project Manager

Antwerpen

Wij zijn op zoek naar een projectleider   takenpakket:    Projectvoorbereiding: analyse van het aanbestedingsdossier en zicht krijgen op de verschillende aspecten en fases van het project; definiëren van de projectflow a.d.h.v. technisch en financieel inzicht; doornemen van het bestek tijdens een opstartvergadering samen met het projectteam; uitvoeren van een voorafgaand werfbezoek; opstellen van projectplanning in rechtstreekse communicatie met de opdrachtgever; contact leggen met de leveranciers, het voeren van prijsonderhandelingen en inschatten van financiële risico’s in samenspraak met de calculator.    Projectopvolging: werfopvolging en begeleiden van het team en het bevorderen van een optimale samenwerking tussen de verschillende partijen; monitoring en rapportage van de voortgang van het project aan opdrachtgever en interne leidinggevende; oplossen van mogelijke problemen of tegenslagen tijdens het project en hier op de correcte manier op anticiperen; bijwonen van werfvergaderingen om stand van zaken mee te geven; bewaken van de veiligheidsrichtlijnen op de werf en hierbij ook een voorbeeldfunctie opnemen.   Administratie: opstellen van het budget en tijdig anticiperen bij afwijkingen; beheren van vorderingsstaten en deze doorsturen naar de opdrachtgever ter goedkeuring; ingeven en controleren van meetstaten en deze goedkeuren voor facturatie; opmaak van werkschema’s en deze naar de correcte uitvoering vertalen. 
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager

Mechelen

Voor een klant, gelegen te Mechelen en gespecialiseerd in het ontwerpen en bouwen van water- en afvalwaterzuiveringsinstallaties, zijn we op zoek naar een Project Manager.   Je takenpakket als projectmanager bestaat uit:  Je volgt projecten op van de beginfase tot de eindfase.Je zorgt voor een vlotte samenwerking tussen verschillende teams met het verzorgen van de klantendienst en het helpen bij offertes.Je begeleidt en ondersteund onze teams en springt bij waar nodig.Je staat in voor het plannen, budgetteren, tekenen, ontwerpen en uitvoeren van projecten.Je verzorgt de klantenrelaties en helpt hun verder met hun vragen.Je gaat op zoek naar nieuwe potentiële klanten en gaat op klantenbezoek.Je houd jezelf op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen, zodat je de klanten optimaal kan verder helpen.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Projectmanager/Engineer

OOSTKAMP

Wat ga je doen?   Je bent volledig verantwoordelijk voor de planning, opvolging en realisatie van het projectJe stuurt en ondersteunt een team van tekenaars, engineers en werkt samen met externe partnersJe coördineert verschillende interne en externe stakeholders zoals leveranciers, productie, werfteam en directieJe bewaakt het budget, de timing, de kwaliteit en de veiligheidJe bent regelmatig aanwezig op de werkvloer en in productieomgevingen voor overleg en opvolgingJe signaleert potentiële risico’s en neemt proactief maatregelen om deze te beheersenJe rapporteert aan het hogere management over de voortgang en behaalde resultaten
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager Immo

KORTENBERG

Voor een wereldwijde mobiliteitsspeler zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager. Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw , renovatie en herontwikkelingsprojecten. Je bewaakt kwaliteit, budget en planning, en werkt mee aan veilige, duurzame en toekomstgerichte sites. Je bent de spil tussen interne teams, architecten, aannemers en leveranciers, en draagt zo bij aan de energie-efficiëntie en de betrouwbaarheid van onze infrastructuur.   Leiden en coördineren van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten van begin tot einde.Opstellen van duidelijke technische en functionele specificaties.Nauwgezet opvolgen van administratie, contracten en budgetten.Waken over kwaliteit en naleving van veiligheids-, milieu- en stedenbouwkundige regels.Begeleiden van architecten, studiebureaus en aannemers tijdens de uitvoering.Voorstellen en implementeren van duurzame oplossingen en energieverbeteringen.Beheren van onderhoud en facilitaire diensten op bestaande sites.Opvolgen van huur-, verzekerings- en servicecontracten.Samenwerken met interne teams en helder rapporteren aan het management.Je zorgt dat alles vlot, binnen budget en volgens de regels verloopt.Daarnaast beheer je onze bestaande sites, van onderhoud tot facilitaire diensten, en werk je mee aan duurzame oplossingen die onze infrastructuur klaarstomen voor de toekomst
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager

Geel

Vivaldis Office Geel zoekt ........ PROJECT MANAGER!   Waar moet je zijn? GeelSpecialisatie: logistieke oplossingenSector: Industrie. Verzorgt projecten voor bedrijven als ABB, Bpost, Estée Lauder, Pfizer, Volvo, Amazon, Douwe Egberts  Wat moet je doen als Project Manager? Je bent het centraal aanspreekpunt tijdens de uitvoering van een project.Je coördineert de projecten van offerte tot installatie ter plaatse.Je bent verantwoordelijk voor de planning, opvolging en budgettering van de projecten.Je stuurt een team van engineers en techniekers aan.Je communiceert proactief met de klant over de voortgang en eventuele uitdagingen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be  
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Projectmanager bouwsector, geothermie, energie & duurzaamheid.   Waar moet je zijn? Brede regio (Vlaanderen, Nederland)Specialisatie: Bouwprojecten, technieken, geothermie, lenergie, duurzaamheid Takenpakket Focus= Als projectleider sta je in voor de Coördinatie van de werkvoorbereiding/calculatie Realiseren van projecten binnen de vooropgestelde timing, kwaliteiten en projectbudgetten. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de toegewezen werf/projectenJe start met een kleiner project en na verloop van tijd neem je verschillende projecten of een grotere werf voor jouw rekening (boringen, technieken, geothermie)Jij zorgt voor een perfect uitvoerbaar project. (haalbaarheid, budget, uitvoering... is hierbij belangrijk) Je stuurt de verschillende partijen aan (onderaannemer, leveranciers, boormeesters...)Opmetingen doen, materialen bestellen, planning, werfvergadering leiden... neem je er graag bijJe laat het project niet meer los tot de oplevering/facturatie (rekening houdend met deadlines, kwaliteitsnormen, vergunningen, ...)Klanten adviseren, aanspreken, begeleiden doe je met je ogen dicht. Tijdens de werkzaamheden geef je een goede begeleiding en opvolging aan de verschillende partijen.WerfvergaderingenOndersteuning: Opmaak technische plannen/ uitvoeringsplanning (AutoCad) , werfbezoeken, meedenken en aankaarten risico's of knelpunten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager Fasering & Planning

WONDELGEM

Functieomschrijving: Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en bewaken van de integrale projectplanning, waarbij je deadlines, doorstroming (verkeer) en algehele werfcoördinatie constant in het oog houdt. Je identificeert continu optimalisatiemogelijkheden in de planning om de efficiëntie van de uitvoering te verbeteren, zonder de kwaliteit of voortgang van andere werkpakketten te beïnvloeden.In de tenderfase werk je nauw samen met het begrotingsteam en lever je cruciale input voor tenderdossiers, bouwmethodieken en fasering.Je werkt intensief samen met diverse teams en stakeholders, waaronder overheden, studiebureaus en partners binnen het PPS-model, om tijdig goedkeuringen en vergunningen te verkrijgen.Je bent verantwoordelijk voor de planning en het rendement van alle benodigde werken, waarbij je een realistische inschatting maakt van manpower, materiaal en logistiek.Je identificeert en analyseert risico’s in de planning en fasering, detecteert knelpunten en lost deze proactief op. Je neemt tijdig maatregelen om risico's te mitigeren en in te grijpen bij afwijkingen, steeds met oog voor de belangen van zowel publieke als private partners. Deze complexe informatie kun je bevattelijk uitwerken en overbrengen naar de klant voor succesvolle tenderdossiers.Kortom, je bent de sleutelfiguur die ervoor zorgt dat infrastructuurwerken vlot, veilig en efficiënt verlopen binnen de vooropgestelde termijnen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager l Engineer regio Kortemark

OOSTKAMP

Voor een omvangrijk technisch project binnen een industriële omgeving zijn we op zoek naar een ervaren Projectleider of Project Engineer met een achtergrond in elektromechanica, werktuigbouwkunde of gelijkwaardig door ervaring. In deze rol ben jij de drijvende kracht achter het volledige traject van ontwerp tot oplevering van een technisch complex project met een aanzienlijke waarde. Wat ga je doen? Je bent volledig verantwoordelijk voor de planning, opvolging en realisatie van het projectJe stuurt en ondersteunt een team van tekenaars, engineers en werkt samen met externe partnersJe coördineert verschillende interne en externe stakeholders zoals leveranciers, productie, werfteam en directieJe bewaakt het budget, de timing, de kwaliteit en de veiligheidJe bent regelmatig aanwezig op de werkvloer en in productieomgevingen voor overleg en opvolgingJe signaleert potentiële risico’s en neemt proactief maatregelen om deze te beheersenJe rapporteert aan het hogere management over de voortgang en behaalde resultaten
TechnicsDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager

Merelbeke, België

Voor een groot technologisch bedrijf zijn we op zoek naar een project manager! Heb jij ervaring met het opmaken van offertes voor klanten? Kan jij een project met architecten en studieburelen coördineren? Kan jij werken met Autocad? Dan is dit misschien dé job voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Als Project Manager sta je in voor het opvolgen van klanten en projecten van offertefase tot oplevering, je bent de eerste contactpersoon voor klanten, architecten en studieburelen.Je vertaalt de wensen en noden van de klanten naar duidelijke plannen en instructies voor de uitvoerende medewerkers.Je maakt de planning voor de werken op en zorgt dat de materialen tijdig besteld worden. De nodige plannen en schema’s maak je op of pas je aan in functie van het type project (Autocad 2D).Maandelijks maak je de nodige verrekeningen, afrekeningen en vorderingsstaten op van je lopende werven.Je beheert zelf je agenda met oog voor de lopende zaken en interne afspraken. Je neemt actief deel aan de wekelijkse planningsmeeting en communiceert duidelijk over je lopende werven en offertes.Je komt terecht in een collegiale en dynamische omgeving met een divers klantenbestand. Het type projecten ligt in de tertiaire markt (scholen, WZC, zorginstellingen, kantoren, showrooms, monumenten,…). De dossiers variëren van nieuwbouw, uitbreidingen tot depannages in een brede waaier van elektrotechniek, branddetectie, domotica, toegangscontrole, databekabeling en glasvezelbekabeling.Een korte opsomming van de taken van een PM: offertes opmaken, besprekingen met de klant, opmaken van plannen en schema’s voor de uitvoerende medewerkers, bestellen van materialen i.f.v. de planning van de werven, opmaken van facturatie d.m.v. vorderingsstaten en afrekeningen, het verzorgen van as built dossiers en het opleveren van de projecten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager elektrotechniek

Merelbeke, België

Voor een groot technisch bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een projectmanager voor elektrotechnische projecten. Kan jij projecten technische en financieel leiden? Heb jij al 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie? Kennis van labo's is een pluspunt!Dan is dit misschien wel dé job voor jou! Wat is jouw takenpakket?Coördinatie met alle betrokkenen binnen en buiten het bedrijf. Door de grootte van de groep kan je ook rekenen op de expertise van en samenwerking met verschillende afdelingen (bv. bordenbouw, branddetectie, …)Voorbereiden en opstellen van werfdossierKeuze en bestellen van nodige werfmaterialenAansturen van werfleider en medewerkers ter plaatse en controle op de uitvoeringSelectie van de nodige onderaannemers voor bepaalde deeltakenZorgen voor tijdige en correcte facturatie van uitgevoerde werken. Je mag hier rekenen ook op ondersteuning vanuit de binnendienst.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager

Oedelem, Beernem, België

Als Project Manager Procesoptimalisatie & Innovatie ben jij verantwoordelijk voor diverseprojecten binnen de organisatie van onze klant met hoofdzetel in Beernem. Je richt je op het optimaliseren van bestaande processen, het verminderen van verspilling in tijd en materialen en de implementatie van nieuwe technieken. De nadruk ligt op operationele en logistieke implementaties rondom bijvoorbeeld RFID implementaties en ontwikkeling, Transportmanagement, etc. Je begeleid projecten van idee-ontwikkeling tot en met de nazorg en je zorgt voor eensuccesvolle realisatie van de afgesproken doelstellingen. De functie valt binnen de afdeling Digital &IT en je zult rapporteren aan de portfoliomanage binnen deze afdeling. Taken: Volgen van markt-, organisatie- en logistieke ontwikkelingen.Signaleren van knelpunten en kansen binnen vestigingen in België en Nederland.Vertalen van de lange termijnvisie naar concrete projectvoorstellen.Proactief voorstellen en doorvoeren van verbeteringen binnen de organisatie. Projectvoorbereiding: Analyseren van opdrachtinformatie en afstemmen met stakeholders.Definiëren van projectdoelstellingen en toetsen aan bedrijfsbeleid en wet- en regelgeving.Opstellen van een projectbudget, tijdsplanning en samenstellen van een projectgroep.Selecteren en aansturen van interne en externe partijen.Zorgen voor een tijdige goedkeuring van het projectplan. Projectuitvoering: Fungeren als aanspreekpunt voor projectteams en belanghebbenden.Bewaken van projectvoortgang, budget en kwaliteit.Signaleren en doorvoeren van noodzakelijke aanpassingen.Motiveren, coachen en ontwikkelen van projectleden.Voorzitten van project overleggen en zorgdragen voor een efficiënte taakverdeling.Implementatie en nazorg:Zorgdragen voor een gestructureerde oplevering aan verantwoordelijke afdelingen.Evalueren van projectresultaten en identificeren van verbeterpunten.Toezien op de afhandeling van restpunten en optimaliseren van processen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager met kennis Frans en Engels

Overpelt, Pelt, België

Voor onze klant te Overpelt zijn we op zoek een internationale projectmanager (projecten in binnen- en buitenland) voor Franstalige projecten. Het bedrijf is doorheen de jaren uitgegroeid tot Europees marktleider in de productie en installatie van telescopische tribunes en stoelen voor theaters, auditoria en sportzalen.    De persoon die we zoeken werkt hoofdzakelijk vanuit het kantoor in Overpelt, met regelmatige verplaatsingen naar klanten. Dit kan zowel binnen- als buitenland zijn.   De projectmanager die we zoeken: Je bent de schakel tussen het bedrijf en de klant; Je verzorgt ervoor dat je een project van A tot Z vlot verloopt; Je communiceert over de verloop van het project met alle betrokken afdelingen binnen het bedrijf;Je onderhandelt rechtstreeks met de klant; Je bent mee verantwoordelijk voor de planning van het project; Je doet de voor-en nacalculatie; Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen van materialen; Je bent mee verantwoordelijk voor de veiligheidscoördinatie; Wanneer nodig ga je mee naar de site om problemen op te lossen   Ben jij de projectmanager die wij zoeken? Solliciteer dan snel via lommelbedienden@vivaldistechnics.be of via het nummer 011 15 37 29.  
Technics EmployeesVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager Fiber

Merelbeke, België

  •Als Project Manager glasvezel ben je verantwoordelijk voor de realisatie en opvolging van glasvezelprojecten. •Je geeft hierbij leiding aan een project engineer, werfleiders en een team arbeiders die verantwoordelijk zijn voor de voorbereiding en uitvoering van de spoorgebonden glasvezelprojecten. •Je stuurt en coacht een vrij recent projectteam, bouwt het team verder uit en stelt KPI’s op. Zo volg jij nauwgezet de voortgang, het budget en de kwaliteit van de projecten op en stuur je bij waar nodig. Periodiek bespreek je de financiële opvolging, budgettering en forecast van projecten aan de directie. •Je bezoekt zelf ook regelmatig de projecten, zo hou je voeling met de techniek, til je vanuit de praktijk ook het team naar een hoger niveau en stuur je processen bij. •Je onderhoudt ook de klantencontacten, en bouwt relaties verder uit.  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent projectleider grote bouwprojecten (junior Bachelor en/of Master)

Antwerpen, België

Vivaldis Office zoekt ....... Assistent Projectleider bouwprojecten- overheidsopdrachten zoals scholen. (Algemene bouw, renovatie, ... )   Waar moet je zijn?   Specialisatie: Bouwprojecten Takenpakket Coördinatie werkvoorbereiding/calculatie Realiseren van projecten binnen de vooropgestelde timing, kwaliteiten en budgetten. Je maakt zelfstandig de werf planningen op in functie van personeel en materieel. Ondersteuning uitvoering van toegewezen projecten/wervenJe kent het bestek/bouwdossier door en door en stuurt de onderaannemers aanZo ben je ook aanwezig bij werfvergaderingen en neem je graag de leidingVeiligheid eerst! Nacalculatie, opmetingen, analyse en opmaak meetstaat, ... + algemene administratie bouwdossier Mooi evenwicht tussen bureauwerk + verplaatsing naar de werf 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent projectleider omgevingswerken, grondwerk/beton

Merksplas, België

Vivaldis Office zoekt ....... Logistiek administratief bediende, Onthaal Takenpakket? Specialisatie: Grondwerken, omgevingswerken, infra , beton   Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen VB. chauffeurs, weegbrug, leveranciersMailing, telefonie, onthaalAllround administratie: Opstellen weegbonnen, bestellingen/orders aannemen en verwerken, ondersteuning met opvragen prijzen + opstellen offertesOndersteuning boekhouding mbt debiteurenbeheer, facturatieOndersteuning dispatchingOndersteuning mbt specifieke klantvragen, prijsafspraken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectleider

Hoboken

Voor onze klant te Hoboken zijn wij op zoek naar een projectleider Je staat in voor de werkvoorbereiding (planning techniekers en materiaal (ook de aankoop), technische uitwerking van het project,...)Je bent verantwoordelijk voor de technische uitvoering op de werven (veiligheid, opleverdatum, kwaliteit, eventuele bijkomende aanwervingen, technische administratie,...)Je hebt contact met de klanten voor de voorgang van de werkzaamhedenJe bent een coach van jouw team en stuurt ze aanJe bent budgetverantwoordelijke
TechnicsMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Projectleider bouw

Melsele, Beveren, België

Voor een algemene aannemer in Melsele 📍 zijn wij op zoek naar een Junior Projectleider.   Jouw verantwoordelijkheden: Je werkt nauw samen met de hoofdprojectleider van het project, maar afhankelijk van jouw ervaring is er ook een zeker niveau van autonomie en vrijheid.Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en opvolgen van de werkzaamheden op de werf.Je verzekert de continuïteit van de werf door een tijdige bestelling en afroep van materialen en personeel, een vlotte communicatie met en opvolging van de onderaannemers.Je geeft organisatorisch leiding aan een team van collega’s en bouwpartners en weet hen te motiveren om het beste rendement te behalen.Je staat in voor de opmaak en opvolging van vorderingsstaten en verrekeningen.Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en respecteren van de planning, het budget en rendementen.Je bewaakt de kwaliteit van de uit te voeren werken en zorgt ervoor dat iedereen veilig en efficiënt kan werken.Je bent het eerste aanspreekpunt op de werf voor onze bouwheer, architect, onderaannemers en bouwpartners en vertegenwoordigt bouwbedrijf Floré op werfvergaderingen.Je zorgt voor een volledige uitvoering tegen de voorlopige oplevering en staat mee in voor het opmaken van het as-built dossier en de nazorg tot aan de definitieve oplevering.Je communiceert met de hoofdprojectleider over alle technische, administratieve, budgettaire aspecten en de personeelszaken op de werf.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectleider bouw

Melsele, Beveren, België

Voor een algemene aannemer in Melsele 📍 zijn we op zoek naar een Senior Projectleider.   Jobinhoud: Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en opvolgen van de werkzaamheden op een van onze werven in ons werkgebied, waarbij je nauw samenwerkt met de werfleider van het project. Hierbij geniet je voldoende autonomie en vrijheid in je werkorganisatie.Je verzekert de continuïteit van de werf door een tijdige bestelling en afroep van de materialen en personeel.Je zorgt voor een vlotte communicatie met en opvolging van de leveranciers en onderaannemers.Je geeft organisatorisch leiding aan een team van collega’s en bouwpartners en weet hen te motiveren om het beste rendement te behalen.Je staat in voor de opmaak en opvolging van vorderingsstaten en verrekeningen.Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en respecteren van de planning, de budgetten en rendementen.Je bewaakt de kwaliteit van de uit te voeren werken en zorgt dat iedereen veilig en efficiënt kan werken.Je bent het eerste aanspreekpunt op de werf voor onze bouwheer, architect en bouwpartners en vertegenwoordigt bouwbedrijf Floré op werfvergaderingen.Je zorgt voor een volledige uitvoering van het bouwwerk tegen de voorlopige oplevering en staat mee in voor de opmaak van het as-built dossier en de nazorg tot aan de definitieve oplevering.Je rapporteert aan de Technisch Directeur over essentiële technische, administratieve of financiële aangelegenheden en personeelszaken op de werf.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project coördinator met interesse in techniek

Melsele, Beveren, België

Ben jij een organisatorisch talent? Hou je ervan om meerdere projecten tegelijk te beheren? Heb je ervaring met coördinatie en weet je hoe je teams en processen op elkaar afstemt? Heb je affiniteit met logistieke omgevingen en interesse in techniek om logistieke processen te optimaliseren? Dan is deze vacature misschien iets voor jou!   Voor een bedrijf in Melsele 📍 welke actief is in magazijninrichting, werkplaatsinrichting en WMS software, zijn wij op zoek naar een ervaren Project coördinator.   Functie-inhoud als Project Coördinator:  Je bent verantwoordelijk voor het plannen, administratief opvolgen, begeleiden en succesvol afronden van projecten van A tot Z.Na overdracht door sales leid en begeleid je toegewezen projecten en coördineer je alle fases, van opstart tot oplevering.Je zorgt voor een vlotte samenwerking door actief overleg en communicatie met interne en externe stakeholders.Je voorziet de nodige middelen, zowel personeel als materialen, voor de uitvoering van het project.Je coördineert het volledige installatieproces, inclusief materiaalbeheer en communicatie met alle betrokken partijen.Je bewaakt deadlines en stemt af met klanten en interne teams voor een correcte oplevering.Je optimaliseert de personeelsbezetting voor een vlotte uitvoering.Je stelt projectplanningen en deadlines op, volgt deze op en bewaakt ze.Je bewaakt het budget, maakt post-berekeningen en rapporteert de voortgang.Je levert documentatie aan en rapporteert aan de software development- en salesafdeling.Je ziet toe op de naleving van veiligheidsprocedures, zowel volgens de regels van Vanas Engineering als die van de klanten.Onze klanten bevinden zich voornamelijk in de BENELUX. Indien een plaatsbezoek noodzakelijk is (+/-20%), ben je bereid om in deze regio te reizen.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectleider HVAC

Wommelgem

Voor een bedrijf in Wommelgem zijn we op zoek naar een PROJECTLEIDER HVAC. Je zal instaan voor advies, opmaak offertes, bestelling van de materialen en opvolging van de projecten.Je zal terechtkomen in een stabiel bedrijf met een jarenlange ervaring en en familiale sfeer.Je zal ook nauw samenwerken met de dienst planning en facturatie en je monteurs.Je doelgroepen zijn zowel particuliere al professionele klanten.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!