Administratief/Commercieel bediende | Gent
SINT-AMANDSBERG (GENT)
Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker.
Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!
Een greep uit je takenpakket:
Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Callagent / Klantenadviseur
BRECHT
Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent/Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.
Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.
💪 Jouw takenpakket?
Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten ☎️Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragenJe plant afspraken in en stelt werkorders opJe verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodigJe werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools 💻Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding)Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)
Baarle-Hertog
Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Technologie, mobility, elektrische installatie
Takenpakket
= Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Commercieel bediende
Middelkerke
Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Een greep uit jouw takenpakket:
Agendabeheer van de salesmanagerOpmaken en controleren van offertesBehandelen van telefonieOpvolgen van opleveringen en wagenparken
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
WAVRE
Als Commercieel Medewerker Binnendienst ondersteun je de vertegenwoordigers en werk je daarvoor nauw samen met de technische en administratieve afdelingen.
Wat dat concreet inhoudt? Ontdek het hier:
Administratieve documenten voorbereiden en bijwerken die nodig zijn voor offertes in te dienen: technische fiches, beschrijvingen...Commerciële dossiers voorbereiden
Prijsoffertes opstellenLastenboeken lezen en analyserenSpeciale vereisten identificeren die besproken moeten worden internOffertes doorsturen naar klanten
Bestellingen beheren
Orderbevestigingen opstellen naar klantenBestellingen doorgeven aan inkoopOrders administratief opvolgen
De database up-to-date houden in ERP
Klantgegevens, artikelen en tarievenProductfiches en administratieve documenten voor aanbestedingsdossiers
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger buitenschrijnwerk
OVERIJSE
Wil je klanten begeleiden bij renovatie of nieuwbouw?
Commercieel talent?
En tweetalig NL-FR?
Voor een specialist in het adviseren, produceren en plaatsen van buitenschrijnwerk zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger in Overijse die tot de hoofdstad en Wallonië wil rijden.
Klanten opvangen, adviseren en begeleiden.Dagelijks prospecten en klanten bezoeken op locatie.Advies geven over nieuwe buitenschrijnwerk en de commerciële maatopname.De calculatiedienst zorgt voor een prijsofferte op maat die jij in de showroom voorstelt aan de klant.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Sint-pieters-Leeuw
Voor een van onze klanten, gelegen in Sint-Pieters-Leeuw, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst.
Ben jij iemand die energie haalt uit klantcontact, graag meedenkt met de klant en het leuk vindt om bestellingen van A tot Z op te volgen? Dan is deze functie iets voor jou! Je komt terecht bij een toonaangevende leverancier van dak- en gevelmaterialen, actief in België en Nederland. Je speelt een centrale rol in het verkoopproces en draagt rechtstreeks bij aan de klanttevredenheid.
Wat houdt de functie in?
In deze gevarieerde binnendienstfunctie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s. Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt van bestelling tot levering, met oog voor detail en klantgerichte service.Concreet zal je onder andere instaan voor:Het begeleiden en verwerken van bestellingen via mail, telefoon of aan het loket.Het beantwoorden van vragen van klanten en het geven van gepast advies na een inwerkperiode.Het onderhouden van een goede relatie met klanten door een vriendelijke en professionele service.Het opvolgen van dossiers en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.Het bijdragen aan een positieve werksfeer binnen het team.Beschikbaarheid om 1 zaterdagvoormiddag op 2 te werken.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commerciële binnendienst medewerker
Sint-Pieters-Leeuw, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw
Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.
InterimMaterialenVoltijdsVast contract
Commercieel adviseur verzekeringen
Bertem, België
Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.
Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:
Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Bertem, België
Zet jij de puntjes op de 'i'?Al een eerste ervaring opgedaan?Vertrouwd met verzekeringen?Dan ben jij de persoon die we zoeken!Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Ontdek hier jouw verantwoordelijkheden:
Je ondersteunt jouw commerciële collega's door verzekeringen optimaal in te zetten.Als dossierbeheerder krijg je verzekeringsdossiers toegewezen die je zelf beheert.Je werkt dagelijks met IT-systemen zoals MS Office.Verder ga je georganiseerd en nauwkeurig te werk zodat je niets over het hoofd ziet.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
🚗 Vliegende Merchandiser
Bruxelles
Als vliegende merchandiser ben je een essentiële schakel binnen verschillende regionale teams. Je ondersteunt je collega’s op het terrein, helpt bij tijdelijke vervangingen en zorgt voor een verzorgde en aantrekkelijke winkelpresentatie in supermarkten, hypermarkten en winkelketens.
Je start met een grondige opleiding binnen het bedrijf en op het terrein, zodat je snel zelfstandig aan de slag kunt.
🎯 Jouw verantwoordelijkheden
Aanvullen en ordenen van winkelrekkenPlaatsen van displays, verpakkingen, kaarten en productenZorgen voor een correcte uitvoering van het merchandisingplan en promotieactiesNoodzakelijke bestellingen plaatsen om de voorraad tussen bezoeken op peil te houdenIntroductie van nieuwe producten begeleidenKlantrelaties onderhouden en klanttevredenheid garanderenProblemen signaleren en doorgeven aan je leidinggevendeAdministratieve opvolging: rapporten en bezoekverslagen makenNieuwe collega’s ondersteunen bij hun opleidingRespecteren van de werkprocedures en planning
InterimPapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Représentant commercial - Bruxelles – Brabant Flamand – Liège
Brussel, België
Pour notre partenaire, nous recherchons un(e) Représentant commercial pour la région Bruxelles-Brabant-Flamand-Liège.
Mission
Vos principales missions consistent à gérer un portefeuille de clients existants et de prospects composés essentiellement d’indépendants de type librairies, papeteries, tabacs,…Vous identifiez et assurez le développement de votre chiffre d’affaires en visitant les clients existants dans un secteur géographique donné.Vous pratiquez la prospection de manière active et concrétiser de nouvelles relations commerciales.Vous organisez le programme de votre tournée et tenez à jour votre agenda.Vous assurez le suivi administratif nécessaire et êtes rigoureux pour remplir les rapports de visites quotidiens.Vous menez au minimum 8 visites de vente productives par jour et respecter les objectifs quantitatifs et qualitatifs fixés par votre hiérarchie.Vous contribuez de manière active et enthousiaste à la renommée de la société en valorisant notre gamme de produits et notre offre de service.
InterimPapierVoltijdsVast contract
Sales adviseur BATIBOUW 2026
Brussel
Voor onze klant, een tegelbedrijf, zijn wij op zoek naar
BATIBOUW 2026 - verkopers/vendeurs
Verkopen door middel van je passie voor ontwerp en design
Geen offertes opstellen of een lang sales proces, je weet mensen ter plekke te overtuigen met een eenvoudige sales strategieDe keuzes begeleiden van evengoed particuliere als professionele klantenBegeleiden van opbouw beursstandenErvaren verkopers binnen de interieursector(technische) tekeningen, werfschetsen en mallen maken
InterimBouwVoltijdsTijdelijk
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Zaventem
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?
Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?
En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?
Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder.
Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?
Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Functieomschrijving:
Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
TIENEN
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / administratief bediende voor onze klant in Tienen. Onze klant is een horeca groothandel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende / administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt inkomende bestellingen via mail, telefoon of de webshop;Je informeert klanten fysiek of telefonisch over onze diensten, nieuwe promoties en producten;Je biedt ondersteuning en bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en orderpickers;Je verwerkt retourzendingen en behandelt klachten;Je volgt voorraden op;Je biedt administratieve ondersteuning (dossieropvolging, data-input, opmaken offertes, enz.).
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.