Jobs

Jobs

14 Jobs gevonden

HR Business Partner

WORTEGEM-PETEGEM

Ben jij een gedreven HR professional met een passie voor people management en juridische HR-processen? We zoeken een operationele HR Business Partner om ons HR-team te versterken en mee te bouwen aan de toekomst van onze organisatie. Als HR Business Partner ben je de centrale schakel en business partner voor onze bedienden. Je werkt nauw samen met je collega die verantwoordelijk is voor de arbeiders en jullie fungeren als elkaars back-up. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend:   Juridische HR-dossiers: Je behandelt arbeidscontracten, ontslagprocedures en volgt de sociale wetgeving op de voet.HR Budgetbeheer: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, beheren en opvolgen van het HR-budget, inclusief rapportage en forecasting.HR Projecten: Je werkt actief mee aan diverse HR-projecten, zoals opleidingsprogramma's, wagenpark vernieuwing en geavanceerde HR-rapportering.Werving & Selectie: Je beheert het volledige wervings-, selectie- en onboarding proces van nieuwe talenten.Eerste Aanspreekpunt: Je bent het vertrouwde gezicht en aanspreekpunt voor medewerkers voor al hun HR-gerelateerde vragen en ondersteuning.Locatie: Je werkt vanuit één van onze sites in de regio Oost-Vlaanderen/West-Vlaanderen en bent bereid om minstens één dag per week naar de andere site te reizen.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR medewerker | Evergem

Evergem

Voor onze nationale klant met vestiging te Evergem zijn we op zoek naar een HR medewerker.   Ben jij zo iemand die energie krijgt van mensen verbinden met de juiste job? En dan vooral mensen met gouden handen, vakmannen en -vrouwen die het verschil maken in industrie en bouw?    Jij weet als geen ander waar je technische talenten vindt én hoe je hen enthousiasmeert voor een nieuwe uitdaging. (80% van je tijd).Je ondersteunt het team administratief en beantwoordt inkomende telefoons (20%).
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA)

Beerse

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager- HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA) ! Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden en dit voor 3 entiteiten. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Medewerker

ZAVENTEM

Voor een bedrijf uit Zaventem, gespecialiseerd in de groothandel en assemblage van slangen voor industriële toepassingen zijn we op zoek naar een HR medewerker / administratief bediende. Wat ga je doen ? Fungeren als aanspreekpunt voor het intern personeelKlantenservicePersoneelsadministratie zoals loonverwerking, opstellen van arbeidsovereenkomsten, opvolgen ziekte,...Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen van medewerkers en leidinggevendenOndersteunen bij beoordelings- en ontwikkelingsgesprekkenMeedenken over verbetering van HR-processenOndersteunen bij interne communicatie en organisatie van personeelsactiviteitenToezicht houden op productiviteit van medewerkers en interne processen verbeteren....  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR medewerker

Maasmechelen, België

Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een HR medewerker   Als HR medewerker speel je een cruciale rol in het bevorderen van een positieve werkomgeving en het ondersteunen van de groei van de organisatie.Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve HR-strategieën, programma's en processen.Je werkt nauw samen met het managementteam om ervoor te zorgen dat HR-initiatieven in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen.Je takenpakket is veelomvattend en uitdagend, maar jij voelt je als een vis in het water als je jouw HR-strategieën mag ontwikkelen en implementeren.Je bent in staat om de beste kandidaten voor vacatures te werven met interessante vacature-teksten en goed opgebouwde sollicitatie- en selectieprocedures.Eenmaal binnen geef je nieuwe medewerkers meteen het juiste gevoel met je onboarding proces.Het onderhouden van arbeidsrelaties, het oplossen van conflicten en het bevorderen van een positieve werkcultuur zijn vaardigheden die je op het lijf geschreven zijn.Collega's kunnen bij jou terecht als ze een opleiding willen volgen of zichzelf verder willen ontwikkelen.De naleving van arbeidswetgeving en bedrijfsbeleid houd je strikt in de gaten, prestatie-beoordelingen en loopbaanontwikkelprogramma's worden volgens planning uitgevoerd en up to date gehoudenNatuurlijk kan het management altijd op jou rekenen voor advies over HR-kwesties. 
OfficeTextielDeeltijdsVast contract

HR Advisor/ payroll specialist (eerste ervaring!)

Hoogstraten

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR! Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden en dit voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingBeheer arbeidsongevallen, beheer in- en uitdiensttredingenOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR medewerker

HASSELT

Vivaldis Office is op zoek naar een HR medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een toonaangevende optiek. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als HR medewerker bestaat uit: Je ondersteunt bij de verwerking van de maandelijkse loonadministratie, in samenwerking met het sociaal secretariaat;Je helpt bij de administratieve opvolging van personeelsdossiers, van indiensttreding tot uitdiensttreding;Je beantwoordt HR-gerelateerde vragen van collega’s via telefoon en e-mail;Je assisteert bij het opstellen van rapporten en het opvolgen van HR KPI’s;Je denkt actief mee over verbeteringen in HR- en payrollprocessen;Je werkt mee aan diverse HR-projecten samen met de HR Manager en de HR Support Coördinator;Je krijgt begeleiding van ervaren collega’s en een grondige interne opleiding zodat je geleidelijk aan kan doorgroeien in je functie.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

HR Advisor/ payroll specialist (eerste ervaring! / deeltijds 20u/w)

Dessel

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR! Belangrijk: eerste ervaring + parttime tewerkstelling!   Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Beheer in- en uitdiensttredingenBeheer subsidiesOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Recruiter

Waregem

Voor onze klant te Waregem, familiaal én internationaal bedrijf, gaan we op zoek naar een recruiter.   Jij als recruiter staat in voor een gevarieerd takenpakket:   Actieve sourcing van kandidaat-werknemers via LinkedIn Recruiter, Social Media Campagnes, Talent Pooling, Referral,..Als ambassadeur van de verschillende bedrijven binnen de groep enthousiasmeer je de kandidaten en ben je het gezicht van de no-nonsense en authentieke cultuur;Je doet zoveel mogelijk kennis op van de cultuur, verschillende activiteiten en entiteiten van de groep;Coördineren van het volledige sollicitatieproces en je houdt hierbij de stakeholders steeds op de hoogte van het verloop, acties en blocking points;Indien nodig schakel je externe rekruteringspartners in;Het is jouw missie om een mooie candidate experience te garanderenData-en budget analyses geven jouw inzicht in jouw rekruteringsstrategie;Verdere uitbouw van verschillende projecten zoals Employer branding, campus recruitment, referall, internship..
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Recruiter

Maasmechelen, België

Ben jij het type dat liever doet dan toekijkt? Hou je van mensen én van actie? Als Career Consultant binnen de industrie-niche sta je elke dag in het hart van de arbeidsmarkt. Je helpt kandidaten aan een job die bij hen past, je begeleidt bedrijven in hun zoektocht naar talent én je werkt samen met een hecht team dat elkaar vooruit duwt.   Rachel van het kantoor van Maaskant Interim (Maasmechelen) zoekt een leuke en gedreven collega!   Wat doet een Career Consultant bij Vivaldis?  In het kort? Alles wat je leuk vindt: mensen begeleiden, kandidaten rekruteren, bedrijven blij maken én je kantoor zien groeien – letterlijk en figuurlijk.    In het lang? Dit dus: Je gaat actief op zoek naar kandidaten Je speurt dagelijks naar industriële profielen zoals productiemedewerkers, magazijniers, inpakkers, operatoren, …Je belt, mailt, connecteert – en vooral: je luistert échtJe ontdekt hun talenten, ambities en stelt ze met trots voor bij onze klanten Je bouwt duurzame relaties op met bedrijven als een pro Je kent hun werfrealiteit en personeelsnodenJe stelt de juiste profielen voor en denkt proactief mee met je klantenJe onderhandelt, maakt offertes en bent een vast aanspreekpunt. Je beheert het hele proces van A tot Z Van vacatureopmaak tot prospectie: jij houdt het overzichtJe zorgt voor correcte opvolging en feedbackJe schakelt snel en efficiënt, ook als het druk is Teamwork, groei & initiatief Je werkt nauw samen met collega's op kantoor én binnen je cluster. Samen werk je naar teamdoelstellingen.Er zijn mooie doorgroeimogelijkheden. Je krijgt coaching en opleiding, maar je bent zelf ook aan zet. Je pakt je kansen zelf met beide handen vast.Je durft nieuwe kanalen te proberen, stelt ideeën voor, neemt initiatief
InternDienstenVoltijdsVast contract
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Recruiter

Genk, België

Ambitieuze en succesvolle bedrijven in contact brengen met talentvolle technische professionals. De uitdaging is niet gering.    ENITEQ staat voor een constructief en resultaatgericht partnership waar we luisteren naar de noden van de bedrijven en de verwachtingen van technisch geschoolde kandidaten. Wegens grote groei zijn we op zoek naar een gedreven recruiter / uitzendconsulent(e) voor ons kantoor in Genk: Je gaat op zoek en rekruteert vooral kandidaten met een technische know how of expertise. Je zoekt dagelijks naar kandidaat-uitzendkrachten en doet screenings waarbij je polst naar ervaring en competenties van de kandidaat.Als uitzendconsulent match je de kandidaat aan jouw vacatures en stelt deze (telefonisch) voor bij jouw klanten.Meer nog: je stelt deze kandidaten ook (telefonisch) voor bij prospecten zodat de kans nog groter is dat mensen werk vinden via jou én dat de vacatures van jouw klanten en prospecten ingevuld geraken!Je voert dus dagelijks commerciële gesprekken en hebt veelvuldig telefonisch contact.Als recruiter neem je soms testen af en bespreekt resultaten met jouw klant.Je volgt sollicitatiegesprekken op en staat in voor de opmaak van contracten. Ook zorg je voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en volg je alles correct administratief op.Af en toe leg je ook als uitzendconsulent een bedrijfsbezoek af om jouw klanten beter te leren kennen en de jobinhoud te kunnen visualiseren.
InternDienstenVoltijdsVast contract
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Recruiter

Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht

Als Team Captain leid je niet vanop de zijlijn. Je staat mee in het veld, bouwt samen met je team aan het succes van je kantoor én zorgt ervoor dat collega’s én kandidaten zich goed voelen. Binnen de construct-niche sta je elke dag in het hart van de arbeidsmarkt.   Wat doet een Team Captain bij Vivaldis? In het kort? Mensen begeleiden, kandidaten rekruteren, bedrijven helpen met hun personeelsnoden én je team beter helpen presteren.   In het lang? Dit dus: Je gaat actief op zoek naar kandidaten Je blijft zelf actief in het rekruteringsproces: intake, matchen, voorstellen, opvolging.Je focust op construct profielen (metsers tot dakwerkers, grondwerkers of werfleiders…)Je begeleidt processen van A tot Z en zorgt voor een correcte administratieve afhandeling Je bouwt aan klantrelaties Je kent hun werfrealiteit en personeelsnodenJe stelt de juiste profielen voor en denkt proactief meeJe onderhandelt op een professionele manier en denkt mee over langetermijnoplossingen Je stimuleert je team en ondersteunt hen bij het behalen van resultaten. Je organiseert teamoverleg en creëert een fijne, open sfeerJe moedigt groei, feedback en kennisdeling aan Jij zorgt mee voor resultaten Je volgt cijfers en marges op en schakelt proactief bij waar nodigJe neemt de lead in commerciële thema’s en denkt mee op kantoor- én clusterniveau
InternDienstenVoltijdsVast contract
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Recruiter

Lommel

Als Account Expert ben je dé commerciële draaischijf van het kantoor. Je combineert je rekruteringsskills met een sterke klantgerichte aanpak. Je neemt initiatief, denkt mee en neemt ownership over je dossiers – én over de groei van je kantoor.   Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Lara van het kantoor Lommel Technics bedienden zoekt nog een collega!   Wat doet een Account Expert bij Vivaldis? In het kort? Alles wat je leuk vindt: mensen begeleiden, kandidaten rekruteren, bedrijven blij maken én je kantoor zien groeien – letterlijk en figuurlijk. In het lang? Dit dus:   Je gaat actief op zoek naar kandidaten Jij gaat op zoek naar technisch bedienden profielen (zoals projectleiders, calculators, tekenaars,... )Je zoekt actief naar kandidaten en voert verdiepende gesprekken. Je volgt je dossiers van A tot Z op: van vacature tot opstart, van administratie tot evaluatieJe matcht niet enkel op cv, maar ook op drive, cultuur en potentieel Je bouwt aan klantrelaties Je leert je klanten door en door kennen: hun business, hun team, hun nodenJe stelt de juiste profielen voor en denkt proactief meeJe onderhandelt op een professionele manier en denkt mee over langetermijnoplossingenJe plant en voert klantenbezoeken uit, signaleert opportuniteiten en bouwt aan duurzame samenwerkingen Je beheert het hele proces van A tot Z Van vacatureopmaak tot loonverwerking: jij houdt het overzichtJe schakelt snel en efficiënt, ook als het druk is Jij zorgt mee voor resultaten Je volgt cijfers en marges op en schakelt proactief bij waar nodigJe maakt prognoses, plant commerciële acties en vertaalt de strategie naar je dagelijkse werk Teamwork makes the dream work Je werkt nauw samen met collega’s op kantoor én binnen je clusterJe overlegt dagelijks, deelt inzichten, springt bij waar nodig en leert van elkaarSamen werk je naar teamdoelstellingen – successen worden altijd samen gevierd  Groei & initiatief Bij Vivaldis krijg je kansen om te leren, groeien en je eigen pad te bepalen.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Uitzendconsulent

Genk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een uitzendconsulent voor onze klant in Genk. Onze klant is een selectiekantoor gespecialiseerd in hogere technische profielen.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als uitzendconsulent bestaat uit: Je zoekt dagelijks naar kandidaat- technische profielen en voert inschrijving gesprekken waarbij je polst naar de ervaring en competenties van de kandidaat;  Je dient aanvragen in in het intern systeem; Je stelt deze kandidaten ook (telefonisch) voor bij prospecten zodat de kans nog groter is dat mensen werk vinden via jou én dat de vacatures van jou klanten en prospecten opgevuld geraken! Je voert dus dagelijks commerciële gesprekken en hebt veelvoudig telefonisch contact;Je screent en matcht de kandidaten aan jouw vacatures en stelt hem/haar voor bij jouw klanten;Als recruiter neem je soms testen af en bespreekt deze testresultaten met jouw klant;Je volgt sollicitatiegesprekken op en staat in voor de opmaak van contracten. Ook zorg je voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en volg je alles correct administratief op.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!