Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(3)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(3)
Taal
Nederlands
(3)
Niches
Office
(3)
Sector
Materialen
(2)
Chemie
(1)
3 Jobs gevonden
Facility coordinator
IEPER
Wij zijn op zoek naar een Facility Coördinator. U staat in voor volgende taken: Wagenparkbeheer (Fleet Management) Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het wagenpark, het behandelen van bestaande voertuigen en het analyseren van de gehele vloot. Je stelt optimalisaties voor wat betreft leasingcontracten, kostenreductie en het vereenvoudigen van taken.Je bent het centrale aanspreekpunt voor alle wagenpark gerelateerde kwesties voor alle chauffeurs. Je geeft advies, ondersteunt het beleid en helpt bij het volgen van de juiste procedures.Je werkt samen met leasemaatschappijen en monitort en beheert contracten.Je coördineert het brandstofbeheer en kaartenbeheer, evenals boetes en rijbewijs controles.Je coördineert met het management om beleid en procedures met betrekking tot wagenparkbeheer te ontwikkelen en te implementeren.Je volgt de evolutie van wettelijke vereisten en blijft op de hoogte van potentiële ontwikkelingen. Facilitair Beheer (Facility Management) Je coördineert en overziet de dagelijkse operationele taken om de efficiënte werking van onze faciliteiten in Brussel en Ieper te waarborgen.Je coördineert de controle van de kopieer-/printmachines.Je bent verantwoordelijk voor de postdiensten (DHL, UPS en adviseren over pakketverzending).Je beheert het aanmaken van leveranciers volgens interne processen.Je bouwt een relatie op met de verhuurder en bedrijven in de buurt, in een poging informatie te verzamelen voor toekomstige projecten.Je werkt nauw samen met onze leveranciers om routineherstellingen en onderhoudstaken in te plannen en te overzien.Je zoekt altijd naar besparingsmogelijkheden.
Office
Chemie
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Facility coordinator
BRUXELLES
Wil je impact maken op veilige, duurzame én efficiënte werkplekken? Dan ben jij de Facility Coordinator die we zoeken! Wat ga je doen? Je beheert alle facilitaire diensten op drie locaties, van infrastructuur tot installaties.🔨 Je voert zelf herstellingen en aanpassingen uit of stuurt vakkundig externe aannemers aan.Je bewaakt het onderhoud van technische installaties: toegangscontrole, ventilatie, verlichting, brandbeveiliging en meer.📋 Je zorgt dat alle wettelijke inspecties tijdig en correct gebeuren volgens lokale en regionale regelgeving.Je onderhandelt en beheert onderhouds- en leverancierscontracten binnen het afgesproken budget.Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van sanitaire en energieproducten.Je beheert toegangscontrole, badgebeheer en volgt incidenten zoals diefstal of inbraak nauwgezet op.Je werkt actief mee aan energie- en kostenbesparende initiatieven.Je behandelt dossiers rond afvalverwerking en milieukwesties.💶 Je ondersteunt subsidieaanvragen in samenwerking met de financiële directie bij investeringsprojecten.Je draagt bij aan een veilige en aangename werkomgeving door welzijnsmaatregelen mee te implementeren.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Facility coordinator
HERENTALS
Ben jij op zoek naar een job als facility manager? Bij een toonaangevend bedrijf in HVAC en CV sanitair, zoeken we jou! Wat houdt deze job concreet in: Je bent verantwoordelijk voor alle facilitaire aspecten binnen het distributiecentrum zodat de medewerkers efficiënt, ergonomisch en veilig kunnen werken.Je staat in voor de keuringen van het rollend materieel en de brandblusmiddelen.Bij bouw-, renovatie- of onderhoudsprojecten in ons distributiecentrum neem jij een organiserende en coördinerende rol op. Je volgt op dat alles volgens de normen, regelgeving en afspraken verloopt.Je werkt samen met verschillende leveranciers en onderaannemers. Tijdens de contractonderhandeling probeer je de beste voorwaarden inzake prijs, kwaliteit en oplevertermijn te bekomen.Je bent de contactpersoon voor de verhuurder van het distributiecentrum. Je meldt schadegevallen en volgt deze op.Je beheert de infrastructuur van het distributiecentrum (water, gas, elektriciteit, alarm, …).Je neemt initiatief om facility processen en -procedures te optimaliseren. Je houdt hierbij rekening met efficiëntie en duurzaamheid.Je houdt toezicht op de veiligheid, orde en netheid binnen het distributiecentrum.Je stelt het jaarbudget op en beheert dit als een goede huisvader. Je stelt KPI’s op en weet deze weer te geven in heldere rapportages.Je stuurt een team aan. Je rapporteert aan de Real Estate & Facility Manager.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!