Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
Duffel, België
Vivaldis Office zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.
Wat moet je doen als Technisch administratief bediende?
Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Dossier Beheerder
Mechelen
Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.
Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie.
Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier.
Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.
Een greep uit het takenpakket:
onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Deeltijdse Administratief Bediende
MECHELEN
Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Mechelen
Wens jij een cruciale rol te vervullen binnen een dynamische omgeving in de automotive sector? Dan is deze functie als Dossierbeheerder iets voor jou! We zijn op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder die de spilfiguur wordt in de contacten tussen onze klanten en de werkplaats voor Carrosserie.
Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Het onthaal van klanten aan de receptie en het bieden van een uitstekende klantenservice.Het opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto’s en het correct afhandelen van de administratie per dossier.Het beheren van de planning van vervangwagens om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Het opmaken van offertes en bestekken in Informex.Het bestellen van onderdelen voor voertuigen in samenspraak met de Werkplaatsverantwoordelijke.De facturatie van de afgehandelde dossiers met nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
LIER
Voor onze klant te Torhout zijn wij op zoek naar een medewerker klantendienst.
Hoe maak jij het verschil?
Als lid van het helpdeskteam ondersteun je onze klanten (veehouders, vervoerders en dierenartsen) voornamelijk via telefoon en mail.Je analyseert vragen en problemen en lost deze op.Je start dossiers op volgens de procedures die gelden binnen ons kwaliteitssysteem.Je volgt de gemaakte afspraken met klanten verder op en werkt dossiers zelfstandig af.Klachten of problemen zie je als kansen om onze dienstverlening te verbeteren.Je ondersteunt je collega’s.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
LIER
Voor een takeldienst in Lier zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Hoe zal je werkdag er uitzien?
Onthalen van mensen in de zaakBeantwoorden van takeloproepenVragen van klanten beantwoordenOpvolgen van de facturatieOpmaken van de planningenVervangwagens ter beschikking stellen indien nodigAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Lier, België
Voor een boekhoudkantoor in Lier zijn we op zoek naar een dossierbeheerder die 2-3 dagen per week kan ondersteunen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een junior collega mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de btw-aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangiftesBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Lier, België
Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Je staat in voor:
Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround Technisch Administratief Medewerker
Kontich, België
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende.
Je komt terecht in een groep met technisch administratieve collega’s en ondersteunt vooral de field serviceafdeling
Offertes – orders – bestellingen – facturatieJe maakt aanbiedingen voor serviceactiviteiten (onderhouden) en producten/onderdelen en volgt deze op.Opdrachten verwerk je in orders en je plaatst waar nodig bestellingen bij interne afdelingen of leveranciers.Je volgt de status van verschillende leveringen op en informeert de klanten.Na uitvoering of levering zorg je voor de verwerking van uurbonnen en maakt een factuur op.Je levert de nodige gegevens aan voor de maandelijkse rapportagesBij ongeplande herstellingen denk je proactief mee in de coördinatie van de interventies of levering van dringend onderdelen.Ondersteunen planning & site accessGeplande taken worden met de service coördinatoren besproken waarna er bepaald wordt of voor bepaalde werven vergunningen, attesten of toegangsprocedures nodig zijn.Waar nodig boek je reizen en hotelsJe werkt mee een gedeelde mailbox waar je dagelijkse communicatie met onze klanten opvolgt en staat klanten telefonisch van dienst.
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVast contract
Student Administratief Bediende
RANST
Voor een bedrijf in Ranst zijn we op zoek naar een student die een volledige maand in de zomervakantie kan werken.
Wat zal je moeten doen?
Algemene administratieve takenOndersteunen bij juridische vraagstukken
OfficeBouwVoltijdsStudentenjob
Managementassistent
Kampenhout, België
Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent.
Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector.
Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.
Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie:
Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
WOMMELGEM
Voor een bouwbedrijf gelegen in Wommelgem zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
📍 Wommelgem | 🕒 Voltijds (38u/week) – Uren bespreekbaar
Als administratief bediende ben jij de spilfiguur tussen klanten, techniekers en de interne administratie. Je bent een organisatorisch talent en houdt ervan om structuur aan te brengen in processen. Je takenpakket bestaat onder andere uit:
Klantencontact via telefoon en e-mail (in het Nederlands en Engels)Online geboekte afspraken opvolgen en inplannenOffertes opstellen en versturenBonnen nakijken en verwerken in het systeemTechniekers efficiënt inplannenFacturen opmaken, boeken en uitsturenDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenMeedenken aan en verbeteren van de administratieve processen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
SCHELLE
Voor een bedrijf gelegen in Schelle zijn wij op zoek naar een tijdelijke administratief bediende.
📍 Locatie: Schelle - 40u per week - voltijds
Ingeven van orders in het systeemOpstellen en verwerken van orderfacturenBeantwoorden van binnenkomende telefoonsBeheren en opvolgen van de mailboxAlgemeen klassement en administratieve ondersteuning
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).
Functieomschrijving:
Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HOBOKEN
Voor een firma in Hoboken zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Ze specialiseren zich vooral in vliegenramen en raamdecoratie op maat en binnen- en buitenschrijnwerk.
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klantenJe ondersteunt het team op allerlei administratieve vlakkenOpvolgen en opstellen van offertesBeheren van de planning van afsprakenEmails en telefoons behandelenCommunicatie met klanten en leveranciers
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Wijnegem
Voor een sterke speler in de wereld van bedrijfswagens zijn we op zoek naar een administratieve topper met een hart voor techniek. Jij zorgt ervoor dat garantieaanvragen vlot verlopen en dat facturen correct de deur uitgaan. Zin in een afwisselende en stabiele job in een fijne werkomgeving? Lees dan snel verder!
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Vilvoorde
Voor onze klant, een transportbedrijf, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker die allround zal instaan voor het verwerken van de order, de facturatie, het aanvullen van rapporteringen etc. Je zal ook ondersteuning bieden bij het opstellen van de planningen.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.