Jobs

Jobs

191 Jobs gevonden

Receptionist garage

MEISE

Voor een bedrijf regio Meise/Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een onthaal medewerker. ​​​​​​Telefonisch onthaal van klanten in Nederlands, Frans en EngelsHet verwerken en factureren van werkbons uit het magazijnHet opmaken van een correcte factuur conform de bestelbonEventuele retours van klanten op een correcte manier verwerkenVerwerken van binnenkomende bestellingen  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist Garage

Wilsele, België

Heb jij een passie voor de autosector?  Commercieel en communicatief ingesteld?  Durf jij klanten te helpen in het Nederlands, Frans en Engels?    Onze klant Leuven, een autoverdeler, is op zoek naar een Receptie medewerker:  Je bemant de balie/ naverkoop. Je ontvangt de klanten op een vriendelijke en professionele manier. Je staat de klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord. Je maakt offertes op voor herstellingen. Ook sta je in voor het opstellen van de facturen en handelt de betalingen hiervan af. Je bent het spilfiguur tussen de werkplaats, het magazijn en de receptie. Je zorgt voor de correcte bezetting, plannings, organisatie en opvolging van de werkplaats. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Receptionist garage

Aarschot, België

Vivaldis Office Geel zoekt ...... RECEPTIONIST AUTOMOTIVE!   Waar moet je zijn? AarschotGarage Wat moet je doen? Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be 
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Vilvoorde

Voor onze klant, een transportbedrijf, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker die allround zal instaan voor het verwerken van de order, de facturatie, het aanvullen van rapporteringen etc. Je zal ook ondersteuning bieden bij het opstellen van de planningen.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Baliemedewerker

Vilvoorde, België

Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten: Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Baliemedewerker/Allround medewerker Verhuur

Vilvoorde, België

Voor onze klant te Vilvoorde, een gekende speler in het verhuur van bouw-en tuinmateriaal alsook horecamateriaal, zijn wij op zoek naar een BALIEMEDEWERKER/ALLROUND MEDEWERKER VERHUUR.  Je bent het gezicht van de zaak en je voert diverse ondersteunende werkzaamheden met betrekking toe verhuur van het materiaal uit.   Wat zijn je taken: De medewerker verhuur kan de klant advies geven over de benodigde machines voor de uit te voeren werkzaamheden.Je verhuurt machines, neemt deze weer retour en verzorgt de bijkomende administratieve afhandelingen.Je controleert bij ontvangst de status van de machines.Je bent in staat om kleine technische problemen op te lossen en daarnaast materiële keuringen uit te voeren.Ook bezorg je en haal je materiaal op bij onze klanten.Het verzorgen van een perfecte winkeluitstraling behoort ook tot je taken.Je rekent de verhuur af aan de kassa. Kortom: een veelzijdige functie waarbij geen dag hetzelfde is en heel wat uitdagingen biedt.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Receptie Logistiek

VILVOORDE

Functieomschrijving:   Voor onze dienst operationele fleet services zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker Receptie Interne Logistiek. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, leveranciers en medewerkers. Je speelt een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het coördineren van de dagelijkse administratieve taken. Door nauw samen te werken met verschillende afdelingen draag je bij aan een soepele werking van de logistieke processen.   Wat ga je doen?   Verwelkomen van externe partijen zoals vrachtwagenchauffeurs, carrosserie medewerkers en glasherstellingsbedrijven.Controleren van de ingang en uitgang van alle voertuigen om de veiligheid te waarborgen.Digitale invoer van datums voor leveringen en ophalingen van voertuigen in het systeem.Voorbereiden van alle noodzakelijke documenten zoals CMR’s en transferdocumenten voor een correcte overdracht.Zorgdragen voor de volledige voorbereiding van voertuigen, waaronder het aanbrengen van key tags en stickers, zowel digitaal als op papier.Beheren van de bufferzone en zorgen voor netheid en orde.Effectief beheren van wachttijden en zorgen dat alles in goede banen verloopt.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Magazijnier / Receptionist Garage

NEERPELT

Voor onze klant te Pelt zijn we op zoek naar een service & Parts Advisor   Je staat mee in voor de receptie / telefoon / e-mailsJe maakt werkbonnen op / werkplaatsplanningJe plaatst bestellingenJe beheert het magazijn en de inventarisJe werkt hands on mee in het magazijn
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Receptionist garage

IZEGEM

We zijn op zoek naar een vriendelijke, klantgerichte, commerciële, sterk administratieve persoon met zin voor verantwoordelijkheid en organisatie.   Jouw takenpakket: Planning, aansturen atelier 3 techniekersFacturatie van het atelierUpselling, accessoires, assistance, airco service….Afspraken inplannen klanten, onthaal klantenPlanning polyvalente medewerkersOnderdelen bestellenMails klanten snel behandelen en goed opvolgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Executive Assistant to the Business Director

EVERE

Voor een van onze klanten gevestigd in Evere zijn we op zoek naar een Executive Assistant to the Business Director. In deze veelzijdige functie ondersteun je rechtstreeks de Business Director en speel je een centrale rol in de coördinatie van administratieve en operationele processen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Beheren van de agenda van de Business Director en het inplannen van vergaderingenVoorbereiden, coördineren en opstellen van documenten voor interne en externe vergaderingenNotuleren van vergaderingen en opvolgen van actiepuntenBeheren van onkostennota’s en uitvoeren van diverse ad-hoc administratieve takenVerbeteren van interne procedures en beheren van gedeelde elektronische bestandenVerlichten van de dagelijkse administratieve en logistieke lasten van de Business DirectorFungeren als Single Point of Contact (SPOC) voor nationale klanten accountsCoördineren van de dienstverlening en beheren van contracten met klanten, inclusief prijsbesprekingenUpdaten van de orderportefeuille, verkoopindicatoren en andere commerciële rapportenVerzamelen en consolideren van marktinformatie over concurrenten en sectorontwikkelingenVoorbereiden van periodieke indexeringen in de schoonmaaksectorDeelnemen aan transversale projecten zoals marketing, innovatie of facilitaire ondersteuningBijdragen aan de implementatie en opvolging van het QHSE-beheersysteem (Kwaliteit, Gezondheid, Veiligheid en Milieu)  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Zaventem

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen? Kan je zelf je eigen dossiers behandelen? En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?   Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder. Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag? Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management assistant

Kampenhout, België

Ben jij een organisatietalent met een passie voor cijfers? Zoek je een uitdagende rol waar je jouw administratieve en boekhoudkundige vaardigheden optimaal kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Functieomschrijving Als Management Assistant vervul je een veelzijdige en onmisbare rol binnen ons team. Jouw takenpakket omvat onder andere: Administratie: Het verzorgen van het onthaal.Efficiënt inplannen van afspraken.Beheer van de algemene mailbox.Ondersteuning en opvolging van diverse dossiers.Opstellen van klantencontracten. Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen.Inboeken van aankoopfacturen.Beheren van betalingen.Zorgvuldige archivering en klassement.Ondersteuning bij ondernemingsadministratie.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

KORTENBERG

Voor een wereldwijd toonaangevend producent van industriële blowers en compressoren zoeken we een Administratief Medewerker in de afdeling aftersales.   Wat ga je moeten doen :   . Je ondersteunt de afdeling die instaat voor in-house reparaties. · Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van offertes voor wisselstukken. · Je verzorgt de administratie en de opvolging van onderhoudscontracten. · Je beantwoordt vragen van onze klanten en leveranciers. · Je neemt deel aan het administratief aankoopproces. · Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënte werking van de afdeling. · Je rapporteert aan de Purchase & Logistics Manager.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Kortenberg, België

Voor onze klant in Kortenberg, een internationaal toonaangevende speler in de wereld van tafelspellen, zij wij op zoek naar een Administratief Bediende.   Zij hebben de missie om mensen samen te brengen via meeslepende spelervaringen en sterke verhalen. Met een van de grootste spellenportfolio’s wereldwijd, zowel fysiek als digitaal, creëren zij momenten van verbinding voor miljoenen spelers. In België zijn zij op zoek naar een versterking voor hun team.   Wat ga je doen?   Als Administratief Bediende ben jij de centrale spil tussen klant, sales en logistiek. Je combineert klantvriendelijkheid met administratieve precisie, en zorgt ervoor dat bestellingen en vragen vlot verwerkt worden.   Jouw takenpakket:   Je beantwoordt inkomende telefoons en helpt klanten met hun vragenJe ontvangt en valideert orders en stuurt deze correct door naar het warehouseJe beheert de dienst na verkoop en zorgt voor een vlotte opvolgingJe behandelt leveringsfouten of geschillen en houdt het overzichtJe ondersteunt de Commercieel Directeur en het externe salesteam administratiefJe werkt nauw samen met logistiek en hebt veel contact met grote klanten zoals Amazon  
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Mechelen

Wens jij een cruciale rol te vervullen binnen een dynamische omgeving in de automotive sector? Dan is deze functie als Dossierbeheerder iets voor jou! We zijn op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder die de spilfiguur wordt in de contacten tussen onze klanten en de werkplaats voor Carrosserie. Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Het onthaal van klanten aan de receptie en het bieden van een uitstekende klantenservice.Het opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto’s en het correct afhandelen van de administratie per dossier.Het beheren van de planning van vervangwagens om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Het opmaken van offertes en bestekken in Informex.Het bestellen van onderdelen voor voertuigen in samenspraak met de Werkplaatsverantwoordelijke.De facturatie van de afgehandelde dossiers met nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Mechelen

Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.    Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier. Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn. Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.   Een greep uit het takenpakket:  onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijdse Administratief Bediende

MECHELEN

Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

DILBEEK

Ben jij een administratieve duizendpoot die graag terechtkomt in een hecht team te Dilbeek en zin heeft in een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij dé job voor jou!   Wat ga je doen?   Geen dag is dezelfde! Jij bent onze rots in de administratieve branding. Herken jij jezelf in het volgende? Dan klikken wij misschien wel perfect!   De algemene administratieve taken zoals mails, postbehandeling,...Personeelsadministratie? Jij regelt het alsof het niks is.Je houdt de prestaties van collega’s netjes bij en stuurt ze door naar het sociaal secretariaat.Het voorbereiden en uitvoeren van de loonbetalingen.Je houdt de prikklok in de gaten en checkt de aanwezigheden nauwkeurig.Heb je al een kennis in het boekhouden? Dan is dit zeer mooi meegenomen, maar geen must.Facturen opvolgen, controleren en de administratieve opvolging van leveringsbonnen doe je graag.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!