Technisch Administratief Medewerker
LAAKDAL
Vivaldis Office Geel zoekt… TECHNISCH LOGISTIEK MEDEWERKER MET ADMINISTRATIEVE VERANTWOORDELIJKHEID!
Waar moet je zijn?
Laakdal
Specialisatie: auto-onderdelen en magazijnbeheer
Sector: garagesector / automotive
Wat moet je doen als technisch logistiek medewerker?
Als technisch logistiek medewerker met administratieve verantwoordelijkheid ben jij de schakel tussen het magazijn en de werkplaats. Je takenpakket omvat onder andere:
Technische onderdelen opzoeken en bestellen (ervaring met Stellantis-systemen is een pluspunt)Voorraadbeheer en organisatie van het magazijnOntvangen, controleren en opslaan van leveringenKlaarzetten van onderdelen voor de werkplaatsInvoeren van gegevens in het systeem (zoals garanties en werkbons)Verwerken van administratieve taken rond magazijnbeheer
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker met ervaring in de automotive!
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker voor een autogarage in Nieuwerkerken.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Behandelen en beantwoorden van inkomende e-mails en telefonieOpvolging van terugroepactiesAlgemene administratieve ondersteuningBeheer en opvolging van bestellingen, stock en retourzendingenNauw contact met techniekers en het magazijn voor een vlotte flow van werk en materialenJe hebt een hands-on mentaliteit hebt: je spring ook bij in het magazijn om te helpen bij het ontvangen, controleren en stockeren van goederen (geen zware pakketten).
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker / werkvoorbereider
Maaseik
Voor onze klant in Maaseik zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende / office manager. De nadruk ligt wel op het technisch segment gezien de ondersteuning op vlak van het volledige bedrijfsproces:
verkoopaankoopopmaak offertesplanning van de plaatsingsploegenontvangen van klantenleveranciers wegwijs geven...
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
HERENTALS
Heb jij kennis van Elektromechanica?
Voel jij je helemaal thuis binnen de automotive?
Dan hebben we mogelijks de juiste job voor jou!
Vivaldis Office Geel is op zoek naar een opbouwspecialist in Herentals.
Jouw taken:
Je werkt gestructureerd en neemt de leiding bij het opstellen en uitwerken van aansluitingen en schema’s.Je volgt afleveringsprocessen nauwgezet op.Je stuurt de opbouw van elektronische, hydraulische en pneumatische installaties aan en biedt ondersteuning waar nodig.Je zoekt actief naar klantgerichte oplossingen en verbeteringen binnen de opbouw.Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband om projecten succesvol af te ronden.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Technisch Administratief Medewerker
Duffel, België
Vivaldis Office zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.
Wat moet je doen als Technisch administratief bediende?
Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
All Around technisch administratief medewerker
WILRIJK (ANTWERPEN)
Onze klant is een stabiel en groeiend bedrijf actief in technische oplossingen en toelevering voor bedrijven en particulieren. Ze combineren magazijnwerk, administratieve opvolging en service op locatie. Dankzij hun no-nonsense aanpak en klantgerichte service zijn ze al jaren een vaste waarde in hun sector.
Voor hen zoeken we een allround medewerker met een hart voor techniek en een neus voor commercie.
Wat ga je doen?
Afwisselende job tussen kantoor, magazijn en op verplaatsingLeveren, plaatsen en herstellen van installaties (je krijgt hiervoor een opleiding)Mee opvolgen van de webshop en administratieKlantencontact en commerciële ondersteuning
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker regio Gentbrugge
Gentbrugge, Gent, België
Voor een boekhoudkantoor te Gentbrugge zijn we op zoek naar een administratief medewerker!
Jouw takenpakket als allround administratief medewerker:
Administratief ga je het kantoor ondersteunen van A tot Z, waar nodig dit met name voor de algemene administratie alsook facility.Eerste onthaal van de klanten / bezoekers zowel telefonisch als persoonlijkJe staat onze accountants bij met het aanvullen van diverse schema's en rapporteringen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het algemene klassement & het archief zowel manueel als virtueel.Kantoormateriaal en toebehoren bestellen en controleren wanneer aangekomenVergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, reserveren van de zaal, voorbereiden van de dossiers)Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen organiseren en opvolgen (facility)Je beheert daarnaast nog de agenda, afspraken en planningen van de zaakvoerder.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Gentbrugge, Gent, België
Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?
Het takenpakket:
Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Allround Technisch Administratief Medewerker
Kontich, België
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende.
Je komt terecht in een groep met technisch administratieve collega’s en ondersteunt vooral de field serviceafdeling
Offertes – orders – bestellingen – facturatieJe maakt aanbiedingen voor serviceactiviteiten (onderhouden) en producten/onderdelen en volgt deze op.Opdrachten verwerk je in orders en je plaatst waar nodig bestellingen bij interne afdelingen of leveranciers.Je volgt de status van verschillende leveringen op en informeert de klanten.Na uitvoering of levering zorg je voor de verwerking van uurbonnen en maakt een factuur op.Je levert de nodige gegevens aan voor de maandelijkse rapportagesBij ongeplande herstellingen denk je proactief mee in de coördinatie van de interventies of levering van dringend onderdelen.Ondersteunen planning & site accessGeplande taken worden met de service coördinatoren besproken waarna er bepaald wordt of voor bepaalde werven vergunningen, attesten of toegangsprocedures nodig zijn.Waar nodig boek je reizen en hotelsJe werkt mee een gedeelde mailbox waar je dagelijkse communicatie met onze klanten opvolgt en staat klanten telefonisch van dienst.
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVast contract
Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit
Kalmthout, België
Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?
Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract
Technisch Administratief Medewerker
Wervik
- Je staat in voor het opmaken van vorderingsstaten- Je springt bij waar nodig: afdeling calculatie, facturatie,...- Je staat in om administratie te verwerken- Interne communicatieJe hebt een sterk ontwikkeld technisch inzicht en interesse.Je bent goed en nauwkeurig in administratie en systemen.Vous parlez aussi un peu français? Parfait!Sociaal persoon, maar perfect zelfstandig.Ervaring in soortgelijke functie?
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
WAVRE
Hou je van administratie én fysiek werk?
Al ervaring in een magazijnomgeving?
En kan je ook een woordje Frans?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Een toonaangevend bedrijf in ontwerp, installatie en verkoop van grootkeukens is op zoek naar een Technisch Administratief Medewerker voor hun Magazijn Wisselstukken.
Is dit de job van jouw dromen?
Samen met de service techniekers identificeer je de onderdelen die nodig zijn voor herstellingen.Via technische documentaties zoek je referenties op (handleidingen, lijst wisselstukken...)Je vult bestelwagens aan en bereidt de pakketten voor nachtleveringen voor.Dagelijks volg je de bestellingen op bij leveranciers en respecteer je levertermijnen.Als technisch-administratief medewerker verwerk en valideer je de interventiebonnen als voorbereiding voor de facturatie.Je codeert stockbewegingen in het ERP-systeem en beheert technische documentatie.Je neemt actief deel aan inventarisaties.Verder bied je ook logistieke ondersteuning:
Bestellingen klaarmaken a.d.h.v. paklijstenInkomende goederen ontvangen en controleren
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker - Offertecalculator
Sint-Niklas
Wij zoeken een Technisch Administratief Medewerker voor een bedrijf in Sint-Niklaas. Als Technisch Administratief Medewerker ben je een cruciale schakel binnen ons team! Je taken omvatten:
🛠️ Analyseren van klantentekeningen en deze vertalen naar offertes📞 Ondersteunen met technisch-administratieve taken✏️ Klein tekenwerk kan ook tot je takenpakket behoren🎓 Krijg een interne opleiding om onze werkwijze en sector grondig te leren kennen
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Administratief Bediende
KOERSEL
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in geothermische energie.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor het onthaal van bezoekers en beantwoordt telefoons en e-mails;Je beheert algemene administratieve taken zoals postverwerking, klassement, agendabeheer en het maken van notities;Je ondersteunt meerdere afdelingen met allround administratieve taken, afhankelijk van de prioriteiten van de organisatie;Je coördineert facilitaire zaken en zorgt dat kantoorbenodigdheden tijdig beschikbaar zijn;Je werkt nauw samen met het marketingteam en levert lokale input voor bv. LinkedIn-content of sponsordossiers;Je denkt mee over manieren om administratieve processen te optimaliseren en efficiënter te maken.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Beringen
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/ commercieel bediende voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het aanvragen van vergunningen voor wegsignalisaties.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief/ commercieel bediende bestaat uit:
Het aanvragen van vergunningen aan verschillende instanties;Het opstellen van signalisatieplannen;Telefonische opvolging van de dossiers;Communicatie met steden en politiediensten;Team begeleiden en aansturen;Contact onderhouden met bestaande klanten en leggen met nieuwe klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Bouw
PAAL
Voor onze regionale klant te West-Vlaanderen zijn wij op zoek naar een werfinspecteur.
Wie ben je en wat doe je?
Je staat in voor de technische dienstverlening aan klanten en de administratieve en organisatorische opvolging van technische dossiers en voert je taken voornamelijk uit in Oost-Vlaanderen / West-Vlaanderen / Henegouwen.Opvolging werven zodat de werkzaamheden normaal kunnen verlopen.Ervoor zorgen dat de kostprijs van alle uit te voeren werken binnen het vooropgesteld budget passen, indien onmogelijk de facturatiedienst opdracht geven om meerprijs te factureren.Advies verlenen, plannen bekijken, tekeningen op schaal maken en werfbezoeken uitvoeren iov de commerciële dienst.Aanspreekpunt klanten bij eventuele problemen bij de uit te voeren werken.Controle opstelling mobiele kraan op werf conform veiligheid.Controle veilig werken en dragen van PBM’s van monteurs/techniekers.Technische ondersteuning dispatching/engineering betreffende het opstellen van de bouwkraan.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in industriële filteroplossingen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt dagelijks inkomende prijsaanvragen en klantorders;Je plaatst bestellingen bij leveranciers;Je controleert en verwerkt orderbevestigingen;Je beantwoordt vragen van klanten en leveranciers, voornamelijk via e-mail;Je stelt facturen op;Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.