Boekhouder / dossierbeheerder
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch dossierbeheerder
Heverlee, Leuven, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor in Leuven, zijn we op zoek naar een juridisch dossierbeheerder.
Zo ziet jouw dag eruit:
Instaan voor de voorbereiding, het beheer en de opvolging van collectiedossiers.Aangepaste vergoedingsvoorstellen opstellen.Regelmatig contact met debiteuren en je eigen klantenportefeuille.Complexe procedures opvolgen.Je zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende betrokkene partijen.Als juridisch dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het goede verloop van de incasso namens jouw klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder Verzekeringen
Leuven
Zelfzeker in ondernemingsrecht?
Ben jij de administratieve steun voor jouw commerciële collega's?
Voor een verzekeringskantoor met twee afdelingen in de buurt van Leuven zijn we op zoek naar een Dossierbeheerder Verzekeringen. Je ondersteunt vooral de commerciële collega's.
Wat ga je zoal doen?
Verzekeringspolissen voor particulieren en ondernemers opmaken en berekenen.Dossiers opvolgen, aanvullen en afwerken.Informatie aanleveren aan jouw commerciële collega's die dat meenemen naar de klant.In overleg met collega's bepaal je prioriteiten en taakverdeling.Wanneer zij informatie geven ga jij ermee aan de slag en hou je hen verder op de hoogte van lopende dossiers.Klanten die binnenkomen op kantoor sta jij te woord: wat zijn hun verzekeringsbehoeften?Daar horen ook telefoons en mails bij.Dat maakt van jou een belangrijke schakel tussen commerciële collega's, klanten en de back-office!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Leuven, België
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Rotselaar, België
Heb jij oog voor detail?
Excellente communicatieve vaardigheden?
En al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder?
Voor een accountants- en belastingen kantoor te Rotselaar zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Het is een kantoor dat meedenkt met groeiende kmo’s. Ze tekenen de financiële plannen uit volgens de noden van de klant.
Je krijgt een eigen dossierpakket. Na een inwerkperiode kan je alle aspecten van algemene en analytische boekhouding tot het fiscale aspect opnemen.
Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor volgende taken:
Maand, periodieke en jaarafsluitingen.Voorbereiden en invullen van fiscale aangiftenHet opmaken en indienen van BTW-aangiften en IC-listing.Tussentijdse balansen en jaarrekeningen opstellen.Regelmatig klantencontact en hulp bieden bij vragen.Dossiers bespreken met klanten.Aangifte vennootschaps- en personenbelasting....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Zaventem
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?
Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?
En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?
Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder.
Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?
Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Lubbeek, België
Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen:
Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een familiale onderneming actief in de elektriciteitssector, zijn we op zoek naar een autonome en veelzijdige Office Manager om het volledige administratieve en HR Luik op zich te nemen.
Je gaat de zaakvoerder ondersteunen in de dagelijkse werking, zodat hij zich kan focussen op de werven en de verdere groei van het bedrijf.
Wat ga je doen ?
Opvolgen en beheren van administratieve documentenOpstellen van brieven, verwerken van e-mails en contractenKlassement, archivering en contact met externe partnersVoorbereiden van arbeidsovereenkomsten en beheren van personeelsdossiersOpvolgen van afwezigheden, verlof en ziekteDoorgeven van loongegevens aan het sociaal secretariaatEerste aanspreekpunt voor medewerkers rond HR-vragenOrganisatie van onderhoud, technische keuringen en verzekeringenAdministratieve opvolging van bedrijfsvoertuigenVoorbereiden van documenten en bewaken van belangrijke deadlinesDoornemen van contracten en signaleren van risicovolle clausulesProfessioneel opstellen van antwoordbrieven
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
TIELT-WINGE
Notarieel Medewerker / Dossierbeheerder – Regio Gouden Kruispunt (Tielt-Winge)
Heb je al enige ervaring als dossierbeheerder in het notariaat en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan is deze functie perfect voor jou. Het notariskantoor behandelt dossiers binnen diverse rechtsdomeinen en zoekt een extra notarieel medewerker / dossierbeheerder voor het beheer van courante dossiers.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Het zelfstandig beheren van verkopen, kredieten, schenkingen en huwelijkscontracten.Het opvolgen van alle formaliteiten vóór en na het verlijden van de akte.Het garanderen van een correcte en vlotte afhandeling van elk dossier.De mogelijkheid om, na je inwerking, ook complexere dossiers op te nemen (zoals vereffening-verdeling of successieplanning).Het actief meewerken aan de optimalisatie van interne processen.Het mee opstellen en beheren van uniforme aktemodellen, samen met juristen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder Krediet
BRUSSEL
Voor één van onze klanten, gespecialiseerd in consumentenkredieten en gevestigd in Brussel, zoeken wij een gemotiveerde en nauwkeurige Dossierbeheerder Krediet B2B - Granting Brokers
Binnen een team van een tiental collega’s sta je in voor de volgende taken:
Grondige analyse van kredietaanvragen en het inschatten van de bijhorende risico’sBeantwoorden van telefonische vragen van makelaars en het snel en correct nemen van beslissingenZelfstandig nemen van kredietbeslissingen binnen het kader van het intern beleidControleren van ontvangen contracten en documenten op volledigheid en correctheidZorgen voor een vlotte en juiste uitbetaling van goedgekeurde kredietenTelefonisch beschikbaar zijn voor makelaars en hen op een professionele manier ondersteunen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder a tot z
Aarschot
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!
Waar moet je zijn?
AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten
Wat moet je doen?
Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Tielt, Tielt-Winge, België
Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Wat zijn jouw taken?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Mechelen
Wens jij een cruciale rol te vervullen binnen een dynamische omgeving in de automotive sector? Dan is deze functie als Dossierbeheerder iets voor jou! We zijn op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder die de spilfiguur wordt in de contacten tussen onze klanten en de werkplaats voor Carrosserie.
Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Het onthaal van klanten aan de receptie en het bieden van een uitstekende klantenservice.Het opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto’s en het correct afhandelen van de administratie per dossier.Het beheren van de planning van vervangwagens om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Het opmaken van offertes en bestekken in Informex.Het bestellen van onderdelen voor voertuigen in samenspraak met de Werkplaatsverantwoordelijke.De facturatie van de afgehandelde dossiers met nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Mechelen
Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.
Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie.
Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier.
Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.
Een greep uit het takenpakket:
onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Deeltijdse Administratief Bediende
MECHELEN
Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
PutteAccountantskantoorAdvies & ondersteuning: accountancy, belastingen, BTW, fiscaal advies, consultancy35 medewerkers over diverse kantorenGrote ondernemingen & KMO's
Wat moet je doen?
Je beheert zelfstandig jouw eigen gevarieerde klantendossiers van A tot ZIndien je meer ervaring hebt, werk je in team samen op het dossier zodat het werk op het juiste niveau wordt verrichtJe doet suggesties ter verbetering van de kantoorwerking
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.