Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Baliemedewerker
Vilvoorde, België
Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker bouwmaterialen
Geel, België
Vivaldis Tecnics Bedienden Geel zoekt........... BALIEMEDEWERKER MET EEN NEUS VOOR ADMINISTRATIE! Waar moet je zijn?
GeelBedrijf handelt in allerhande bouwmaterialen: betonblokken, metselmateriaal (lijm, cement), dakbedekking, gevelsteen, isolatie, afwerkingsproducten, klinkers, gereedschappen, ...
Wat moet je doen als baliemedewerker?
Je zal instaan voor het helpen van klanten die producten komen ophalen of bestellenMet jouw uitstekende kennis van bouwmaterialen/bouwsector help jij iedereen verder/stel je offertes opBinnenkomende telefoons van klanten beantwoordenJe luistert naar de noden van de klant en denkt vanuit je productkennis commercieel mee naar de juiste oplossingJe maakt offertes en bestellingen opJe volgt de stock mee op, neemt contact op met de leveranciers/fabrikanten om bestellingen te plaatsen en op te volgen
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker elektriciteit
Mol, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!
Waar moet je zijn?
MolSpecialisatie: elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: kennis elektriciteit/technieken
Wat moet je doen?
Klanten helpen aan de toonbank Professioneel technisch advies geven over het productengammaOrders ingeven, bestelling afrekenen, betaling met bijhorende administratie, uitleg over lopende commerciële acties, uitleg geven over het ophalen van bestelde productenJe beantwoordt vragen rond prijzen, beschikbaarheid en leveringstermijnGoederen die dagelijks binnenkomen verwerken en op de juiste locatie leggen in het filiaalJe controleert de afhalingen van de klanten, zet de bestellingen klaar Je volgt openstaande orders en leveringen op en contacteert de klant VoorraadbeheerToonbank en filiaal op orde houden
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeElektroVoltijdsTijdelijk
baliemedewerker bandencentrale
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autobranche.
Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Je houdt de klanten gegevens up to date.Daarnaast zet jij in op klantentevredenheid.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onze klant te Bilzen is actief in verkoop en onderhoud van tuin- en landbouwtoestellen.We zijn momenteel op zoek naar een technisch baliemedewerker
Aannemen van machines en teruggevenKlanten helpen met wisselstukkenUitpakken van de wisselstukkenInboeken artikels aan de hand van de leveringsbonnenBestellingen opmaken van artikels bij leveranciersBestellingen klaarmaken voor de klantenVoorraad magazijn bijwerken
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
baliemedewerker/filiaalverantwoordelijke
Brugge
Voor onze klant regio Torhout zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autosector.
Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Indien de klanten vragen heeft over de producten kan je hen te woord staan en verder helpen.Je ontvangt de leveranciers.Je staat de klanten correct te woord.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch baliemedewerker
Gentbrugge, Gent, België
Voor een zaak gespecialiseerd in compressoren en reinigingsmachines, zijn we vandaag op zoek naar een baliemedewerker.
Jouw verantwoordelijkheden:
klantencontact: jij bent het eerste gezicht van de zaak en geeft uitleg over de producten. Alsook help je de klanten met oplossingen en technische vragen.Je verwerkt inkomende goederenJe zorgt mee voor "het up-to-date" houden van het magazijn staat mee in voor het stockbeheer
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker bouwbedrijf Gent
Gent
Voor onze klant te Gentbrugge zijn we op zoek naar een baliemedewerker met kennis/affiniteit bouwsector.
Bedrijf werkt met vaste leverancier voor heel wat bouwprofessionals en veeleisende doe-het-zelvers, je komt terecht in een toffe sfeer met collegiale collega's waar na het werk ook al eens een activiteit wordt gedaan zoals na bouwverlof toe een etentje met het hele team.
Werkuren: 7u tot 12u en van 12u30 tot 15u30 en 2-wekelijks op zaterdag van 8u30 tot 11u30.
Takenpakket:
Het gaat om een afwisselende functie waarbij je klanten advies verleent overbouwmaterialen maar ook administratieve taken uitoefent m.b.t. de bestellingen en leveringen.Je werkt nauw samen met je collega baliemedewerkers, onze magazijniers en onze chauffeurs.Advies verlenen aan klanten zowel telefonisch als aan de balieOpmaken van offertesIngeven en opvolgen van bestellingenOpmaken van afhaalbonnenAanpassen van prijslijstenAanvullen van de producten in onze shop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker regio Gentbrugge
Gentbrugge, Gent, België
Voor een boekhoudkantoor te Gentbrugge zijn we op zoek naar een administratief medewerker!
Jouw takenpakket als allround administratief medewerker:
Administratief ga je het kantoor ondersteunen van A tot Z, waar nodig dit met name voor de algemene administratie alsook facility.Eerste onthaal van de klanten / bezoekers zowel telefonisch als persoonlijkJe staat onze accountants bij met het aanvullen van diverse schema's en rapporteringen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het algemene klassement & het archief zowel manueel als virtueel.Kantoormateriaal en toebehoren bestellen en controleren wanneer aangekomenVergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, reserveren van de zaal, voorbereiden van de dossiers)Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen organiseren en opvolgen (facility)Je beheert daarnaast nog de agenda, afspraken en planningen van de zaakvoerder.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Gentbrugge, Gent, België
Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?
Het takenpakket:
Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Technisch baliemedewerker
Nazareth
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Eke dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie als baliemedewerker.
Jouw takenpakket als baliemedewerker:
Professioneel en technisch advies geven aan de klanten over het juiste toestel voor hun job!Door jouw joviale ingesteldheid en technische kennis en interesse kan jij de afhaalklanten perfect face-to-face verder helpen.Telefonisch klanten te woord staan is geen probleem voor jou!Volledige verhuuradministratie, dit van offerte tot facturatie.Door jouw flexibiliteit en polyvalente inzetbaarheid, spring je bij waar nodig! En als de filiaalhouder er niet is, je wordt opgeleid om zelfstandig, indien nodig, het filiaal open te houden.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Magazijnier/baliemedewerker
Merelbeke
Voor een sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een technisch baliemedewerker! Je onthaalt professionele klanten die hun bestelde goederen komen afhalen en beheert de kassa.
Zou jij graag logistiek en en verkoop combineren? Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Je verzamelt in ons magazijn zorgvuldig, tijdig en correct de goederen die door de klant zelf afgehaald worden, controleert en verpakt ze om ze vervolgens klaar te zetten voor de klant;Je onthaalt en bedient de klanten die zelf hun goederen komen oppikken aan de afhaalbalie;Je beheert de kassa;Je bent mede verantwoordelijk voor de orde en netheid van het magazijn en meer specifiek bij de dienst afhalingen....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker hout Gent
Gent
Voor een groothandel in hout te Gent, zoeken we een baliemedewerker met kennis hout!
Je adviseert particulieren, doe-het-zelvers en professionele klanten.
Jouw taken als baliemedewerker:
Je verleent advies aan de klantenJe staat de toonzaalverkopers bijJe biedt productinformatie aan de klantenJe volgt verkopen en bestellingen opJe organiseert jouw werk zelfstandigJe volgt jouw administratie op
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker met ervaring in de automotive!
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker voor een autogarage in Nieuwerkerken.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Behandelen en beantwoorden van inkomende e-mails en telefonieOpvolging van terugroepactiesAlgemene administratieve ondersteuningBeheer en opvolging van bestellingen, stock en retourzendingenNauw contact met techniekers en het magazijn voor een vlotte flow van werk en materialenJe hebt een hands-on mentaliteit hebt: je spring ook bij in het magazijn om te helpen bij het ontvangen, controleren en stockeren van goederen (geen zware pakketten).
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Mechelen, België
Voor een klant, een autodealer in het Mechelse, zijn wij op zoek naar een Receptionist voor een garage.
Interesse? Lees dan snel verder!
Wat zijn jouw taken?
Je verwelkomt en begroet elke klant die de concessie binnen komt op een vriendelijke manier.Je zorgt ervoor dat de klant zich thuis voelt bij ons.Je behandelt de inkomende telefoons, geeft advies en verwijst de klanten door naar de correcte interne afdeling of collega.Je verzorgt de agenda en plant afspraken in.Je voert algemene administratieve taken uit zoals de post verdeling, aanvullen en bestellen van kantoormateriaal en behandeld verschillende dossiers.Je ondersteunt je collega's waar nodig.Je zorgt voor orde en netheid in de zaak.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.