Project Manager Immo
KORTENBERG
Voor een wereldwijde mobiliteitsspeler zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager.
Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw , renovatie en herontwikkelingsprojecten.
Je bewaakt kwaliteit, budget en planning, en werkt mee aan veilige, duurzame en toekomstgerichte sites. Je bent de spil tussen interne teams, architecten, aannemers en leveranciers, en draagt zo bij aan de energie-efficiëntie en de betrouwbaarheid van onze infrastructuur.
Leiden en coördineren van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten van begin tot einde.Opstellen van duidelijke technische en functionele specificaties.Nauwgezet opvolgen van administratie, contracten en budgetten.Waken over kwaliteit en naleving van veiligheids-, milieu- en stedenbouwkundige regels.Begeleiden van architecten, studiebureaus en aannemers tijdens de uitvoering.Voorstellen en implementeren van duurzame oplossingen en energieverbeteringen.Beheren van onderhoud en facilitaire diensten op bestaande sites.Opvolgen van huur-, verzekerings- en servicecontracten.Samenwerken met interne teams en helder rapporteren aan het management.Je zorgt dat alles vlot, binnen budget en volgens de regels verloopt.Daarnaast beheer je onze bestaande sites, van onderhoud tot facilitaire diensten, en werk je mee aan duurzame oplossingen die onze infrastructuur klaarstomen voor de toekomst
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een familiebedrijf, gelegen te Pelt en gespecialiseerd in keuken- en interieurbouw, zijn we op zoek naar een technisch tekenaar.
In deze rol speel je een belangrijke schakel in het vertalen van ontwerpen naar uitvoerbare technische tekeningen, waarbij je ook nauw samenwerkt met klanten om technische uitdagingen op te lossen. Wil jij je technische kennis en creativiteit inzetten om projecten van A tot Z te begeleiden? Lees dan snel verder!
Je taken bestaan uit:
Uitwerken van gedetailleerde productie- en montagetekeningen (CAD) op basis van ontwerpen van onze adviseurs;Werken volgens de maatvoeringen die zijn opgemeten bij de klant;Technische problemen oplossen in samenwerking met de eindklant, indien nodig;Zorgen voor een efficiënte en nauwkeurige rapportage van technische specificaties naar uitvoerbare tekeningen;Afronden van projecten door orders voor productieverwerking (CAM) door te sturen naar het atelier;Calculaties voor projecten projecten van verschillende prijsklassen;Samenwerken met collega's in de werkvoorbereiding en productie om ervoor te zorgen dat projecten op tijd en volgens de juiste specificaties worden uitgevoerd.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch tekenaar
Komen, Komen-Waasten, België
Voor een bedrijf in regio Komen zijn we op zoek naar een TECHNISCH TEKENAAR / ASSISTENT PROJECTLEIDER
Na de verkoop van een project, neem jij het dossier in handen, onder leiding van de projectleider.Je tekent de projecten uit in 2D en 3D.Je geeft de orders door aan de productie en volgt dit op.Je doet de nodige voorbereidingen en controles om dit alles vlot en nauwkeurig te laten verlopen.De projectleider bezorgt jou de gegevens van de opmetingen.Bijgevolg werk je nauw met hem samen en rapporteer je aan hem.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?
Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?
Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.
Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.
Een greep uit jouw takenpakket:
OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat ga je doen?
Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt
beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een
sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets,
prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort
tot de taak.
Nog enkele belangrijke taken:
Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Tekenaar
Sint-Andries, Brugge, België
Voor onze klant te Brugge, een studiebureau bouw, zijn wij op zoek naar een bouwkundig tekenaar.Jouw taken zijn:
Je opdracht is het uitwerken van infrastructuuropdrachten in Autocad.Je werkt in team met de ingenieurs, landschapsarchitecten, architecten, stedenbouwkundigen en landmeters.Je zet met enkele aanwijzingen de ideeën van de ingenieurs, architecten en landschapsarchitecten, stedenbouwkundigen om in plannen die aan alle geldende normeringen voldoen en waar de uitvoerders mee aan de slag kunnen.Je denkt mee over de plannen, brengt suggesties naar voren en bent de rechterhand van de projectleider. Je waakt mee over de kwaliteit en de uitvoerbaarheid van de plannen.Je werkt offertes af in InDesign.Je maakt 3D-simulaties van de projecten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een autogarage te Genk, zijn we op zoek naar een ervaren autoverkoper.
Als adviseur ontvang je klanten in de showroom, je luistert aandachtig naar de behoeften van de klant en gaat dan op zoek naar de 'perfect fit'Je staat in voor de verkoop van nieuwe wagens, accessoires en financiële productenJe volgt klantendossiers nauwgezet op en zorgt er ook steevast voor dat jouw administratie steeds op punt staatOpmaken van offertesTelefonische opvolging van klantenBestellingen en leveringen kort opvolgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)
Ranst
Voor onze klant binnen de automotive zijn we op zoek naar een Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)
Als Office management/ ervaren rot binnen de garage sta je in voor:
Het onthalen van klantenOverlopen van de werken die werden uitgevoerd en het bijhorende factuur met de klantAfspraken inplannenDe klant contacteren indien er bijkomende werken moeten gebeurenSamenwerking met de collega's + rechterhand zaakvoerderOndersteuning sales advisors- showroom + problem solving indien nodigOperationele ondersteuning mbt naverkoop, garantiedossiers, ...
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Fleet Management
KORTENBERG
Voor een wereldwijde mobiliteits speler zijn we op zoek naar een gepassioneerde en ervaren Fleet & Driver Manager om ons team te versterken. In deze sleutelrol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van ons wagenpark en het aansturen van onze chauffeurs, met als doel een optimale vervoersdienst te garanderen
Operationeel beheer: Optimaliseer de operaties in overeenstemming met de geldende regelgeving. Organiseer de administratieve taken op een efficiënte manier. Je werkt mee in een ploegensysteem samen met collega’s.Kwaliteitsbewaking: Bewaak de kwaliteit van chauffeurs en voertuigen door regelmatig ter plaatse aanwezig te zijn.Teamcoördinatie: Stimuleer een positieve werkomgeving en geef constructieve feedback aan teamleden.Kwaliteit en veiligheid: Garandeer een klantenservice die aan de verwachtingen voldoet, met oog voor veiligheid.Continue verbetering: Draag bij aan kostenoptimalisatie en kwaliteitsverbetering via innovatieve suggesties.Resourcebeheer: Beheer de tankkaarten en sta in voor het onderhoud van gebouwen en parkeerterreinen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelmedewerker
Ledegem, België
Als winkelmedewerker in onze supermarkt in Ledegem ben je verantwoordelijk voor een gevarieerd takenpakket.
Je bent het gezicht van onze charcuterie en kaas afdeling, waar klantvriendelijkheid en productkennis essentieel zijn.Je helpt klanten bij hun keuze, snijdt charcuterie en kaas op maat en zorgt voor een aantrekkelijke presentatie van de producten.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verpakken van vers vlees voor zelfbediening en het aanvullen van rekken in de winkel.Je zorgt ervoor dat de producten er altijd vers en aantrekkelijk uitzien voor onze klanten.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ontwerp en voorbereiding
ALVERINGEM
Verantwoordelijke ontwerp en voorbereiding:
Als verantwoordelijke ontwerp en werkvoorbereiding vertaal je klantvragen naar duidelijke productiedossiers en bepaal je de meest efficiënte productieflow. Je zorgt ervoor dat alles klaarstaat voor een vlotte opstart in de werkplaats en optimaliseert het productieproces. Je behandelt alle technische wijzigingen en staat borg voor een adequaat dossierbeheer.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Zeebrugge
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in logistiek, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Hoe ziet jouw takenpakket er verder uit?
Je staat in voor het administratief beheer van orders en behandelt alle dossiers van A-Z samen met het team. Bij eventuele problemen probeer je deze met proactieve en corrigerende maatregelen op te lossen;Je controleert dagelijks de ontvangen verkooporders van onze klanten tov voorraad;Je dient keuringsaanvragen in bij FAVV;Je onderhoudt nauw contact met het douaneteam, klanten en transporteurs, en je bouwt een langetermijnrelatie op met de klant.
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aankoper
ZEEBRUGGE (BRUGGE)
Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een aankoper.
• Je hebt 1 mond en 2 oren en je bent een echte teamplayer.
• Communiceren in een andere taal schrikt je niet af : Nederlands/Frans/Engels.
• Je hebt goede computerkennis.
• Je bent sociaal, commercieel en denkt klant- en oplossingsgericht.
• Je hebt een positieve mindset, kan zelfstandig werken, hebt zin voor
verantwoordelijkheid en je bent ordelijk.
• Je hebt affiniteit met interieur.
• Je woont in de omgeving van arrondissement Brugge
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
WINGENE
Voor onze klant te Wingene zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Wat je doet
- Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).
- Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.
- Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.
- Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).
- Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.
- Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.
- Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.
- Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Account Manager Vlaanderen
Brugge, België
Je bent verantwoordelijk voor de consolidatie van de bestaande contracten en de actieve prospectie betreffende regionale B2B-klantenJe werkt autonoom en zorgt grotendeels zelf voor de planning van je agenda. Je bent vaak onderwegKlantentevredenheid is je prioriteit. Je geeft deskundig advies en passende oplossingen voor de behoeften van klanten waarmee je de toegevoegde waarde van het bedrijf elke keer opnieuw tastbaar maaktJe bent verantwoordelijk voor het vernieuwen van SLA's en het ontwikkelen van strategieën om nieuwe markten te veroverenJe bent regelmatig betrokken bij het organiseren van en deelnemen aan beurzen en netwerkevenementen, af en toe ook in het weekendJe rapporteert aan je manager over je prospectie- en verkoopresultaten
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Account Manager
Hasselt, België
Zin om je salesvaardigheden te laten schitteren in het bruisende Limburg? Bij Vivaldis Office zijn we op zoek naar een energieke account manager/ vertegenwoordiger voor onze klant gespecialiseerd in betaalterminals. Als je passie hebt voor het sluiten van deals en je houdt van een uitdaging, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Wat staat je te wachten als account manager / vertegenwoordiger?
Je gaat als een ware B2B-pionier de lokale handelaren benaderen;Met je charme en overtuigingskracht doe je dagelijks 7 klantbezoeken;Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in;Je geeft in elke situatie correct advies en werkt een oplossing op maat uit;Je bouwt je eigen klantennetwerk uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Kwaliteitsmedewerker
ZONNEBEKE
Zoek je een functie waarin je cruciale analyses uitvoert en bijdraagt aan de veiligheid en kwaliteit van onze producten? Dan is deze job iets voor jou!
Wat ga je doen?
Het voorbereiden en uitvoeren van microbiologische testen op grondstoffen en eindproducten.Het analyseren en interpreteren van testresultaten.Het uitvoeren van diverse kwaliteitscontroles en het registreren van bevindingen.Het bewaken van de hygiëne en steriliteit in het laboratorium.Het nauwkeurig documenteren van alle uitgevoerde analyses en resultaten volgens de geldende procedures.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Technisch Administratief Medewerker
Zonnebeke
Jouw Verantwoordelijkheden:
Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor een breed en dynamisch takenpakket, waarbij je zorgt voor de nodige structuur en opvolging:
Bestelbeheer: Het bestellen van wisselstukken en verbruiksmaterialen, inclusief de volledige opvolging van bestelling tot levering en verwerking. Facilitaire Coördinatie: Het ontvangen en wegwijs maken van externe firma’s (techniekers, leveranciers, aannemers) en fungeren als hun eerste contactpersoon op de site. Contractbeheer: Het nauwgezet opvolgen van alle onderhoudscontracten en zorgen voor tijdige planning en uitvoering van de afspraken. Infrastructuurbeheer: De volledige opvolging en het beheer van alle poorten en bijhorende systemen (toegang, herstellingen, onderhoud). Keuringsadministratie: De administratieve opvolging van wettelijke keuringen van alle bedrijfsmiddelen, zoals heftrucks, hoogtewerkers en ander intern transportmateriaal, om te garanderen dat alles conform de wet is.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in regio Ieper zijn we op zoek naar een transportplanner;
Het opmaken van de dagelijkse transportplanning voor een vloot van ongeveer 35 vrachtwagens.
Zorgen voor een optimale routeplanning met oog voor efficiëntie, rijtijdenwetgeving en de specifieke eisen van diepvriestransport.
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en hen begeleiden tijdens hun routes.
Anticiperen op en oplossen van onvoorziene problemen (vertragingen, technische storingen, enz.).
Nauwe samenwerking met de magazijn- en commerciële diensten.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.