Jobs

Jobs

992 Jobs gevonden

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Opmeter zonwering

Tielt-Winge, België

Interesse in ramen en deuren? Een verkoper met oog voor detail? En heb je al ervaring in opmeten?   Voor een bedrijf in Tielt Winge, gespecialiseerd in zonwering, rolluiken en poorten, zijn we op zoek naar een Technisch Opmeter. Wat jouw job allemaal inhoudt kan je hier ontdekken: Het nauwkeurig opmeten van zonweringsystemen (zoals rolluiken, screens, terrasoverkappingen, etc.) op locatie.Advies geven aan klanten over de technische mogelijkheden en beperkingen van de gewenste zonwering.Het uitwerken van meetrapporten en het verwerken van gegevens in ons systeem.Samenwerken met het verkoopteam en de plaatsers om een vlekkeloze uitvoering van projecten te waarborgen.Technische tekeningen en plannen beoordelen om eventuele complicaties te signaleren en oplossingen te bieden.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Toonzaalverkoper met sporadisch zaterdagwerk

Tielt-Winge, België

Heb je een goede technische kennis?Ben je een echte verkoper?En interesse in de bouw?Voor een bedrijf in Tielt-Winge zijn we op zoek naar een toonzaalverkoper. Het gaat over een specialist in zonweringen, rolluiken en poorten.Jouw takenpakket als toonzaalverkoper zal bestaan uit: Jij bevordert de verkoop van producten en diensten.Daarvoor werk je nauw samen met het verkoopteam.Als toonzaalverkoper ontvang je de klanten in de showroom.Je luistert naar hun behoeften en geeft professioneel advies.Is er interesse? Top! Jij maakt de offertes op met ondersteuning van de calculatiedienst.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent projectleider

Holsbeek

Beschik je over een goede portie technische kennis? Ben jij administratief sterk? Zin in opvolging van werven?   Een bedrijf in Holsbeek, gespecialiseerd in elektriciteitswerken, is op zoek naar een (assistent) projectleider. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van diverse werven (op technische en administratief vlak). Hierbij werk je nauw samen met de project-werfleiders.Je bestelt tijdig het nodige materiaal en voorziet deze op de juiste plaats. Als assistent projectleider / werkvoorbereider ben je het aanspreekpunt van de leveranciers. Offertes opvragen en prijsvergelijkingen maken hoort er ook bij.Je neemt deel aan vergaderingen van de projectgroep. Mee bepalen van de werkvoorbereiding en uitvoeringsmethodes. Verzamelen van technische fiches en documentatie.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Projectadministratie Telecom

Vilvoorde

Functieomschrijving   Administratieve spil: Je beheert de dagelijkse post en verwerkt alle binnenkomende e-mails.Documentbeheer en planning: Je stelt bestelbonnen op op basis van informatie van projectleiders, beheert de werknemers in Checkin@work en houdt wekelijks de urenstaten bij.Organisatorische ondersteuning: Je volgt vergaderingen en notuleert, en bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opvolging van diverse vergunningsaanvragen (signalizatie, regularisatie, Klip Klim, GIPOD).Communicatie en opvolging: Je handelt klachten af en beheert de personeelsplanning.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Outsourcing ingenieur

Geel

Vivaldis Office Geel zoekt een ERVAREN outsourcing ingenieur!   Waar moet je zijn? Regio K e m p e n - V l a a m s - b r a b a n t . Je bent bereid om maximaal 1 uur te reizen.   Specialisatie: Outsourcing voor diverse technische projecten.   Sector: Verschillende sectoren en functies, van consultancy tot projectmanagement.   Wat moet je doen als Outsourcing ingenieur? Als een ras-echte professional werk je aan uitdagende projecten die je op korte of lange termijn uitdagen. Je verrijkt je vaardigheden, kennis en visie door in diverse technische omgevingen te werken. De projectduur kan variëren van 6 tot 9 maanden, of van 3 tot 5 jaar, afhankelijk van het project. Je werkt aan opdrachten die je als een vis in het water laten voelen. Je kunt je kwaliteiten optimaal benutten en je krijgt de kans om je carrière een versnelling hoger te schakelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker

Roeselare

Wat ga je doen?   Als commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de klantenportefeuille in Vlaanderen.Je zorgt voor de opvolging en rapportering van klant- en agentschapsbezoeken en onderhoudt regelmatig contact met het hoofdkantoor in Parijs voor de ontwikkeling van nieuwe producten en assortimenten.Je voert prijsanalyses uit op basis van de concurrentie en draagt bij aan de uitwerking en uitvoering van de marketingstrategie over alle kanalen (agentschappen, web, klanten).Je houdt continu de concurrentie in de gaten en stelt acties voor om de vastgestelde omzet- en groeidoelstellingen te behalen.Mobiliteit binnen de Vlaamse regio is vereist, bij voorkeur woonachtig in een centrale locatie
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Milieucoördinator

BRUGGE

Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in elektriciteit en HVAC zoeken wij een duurzaamheid expert.   Als Expert Duurzaamheid speel je een cruciale rol in het ontwikkelen en implementeren van duurzame strategieën binnen de projecten. Je werkt nauw samen met onze teams van ingenieurs om ervoor te zorgen dat duurzaamheid centraal staat in al onze ontwerpen en uitvoeringen.   Verantwoordelijkheden: Ontwikkelen van duurzame concepten en oplossingen voor projecten in elektriciteit, HVAC en stabiliteit.Uitvoeren van duurzaamheidsevaluaties en -analyses.Adviseren van klanten en projectteams over energiezuinige en milieuvriendelijke installaties en techniekenBijdragen aan het behalen van duurzaamheidsdoelstellingen en -certificeringen.Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties binnen het domein van duurzaamheid.Zich verdiepen in de software Hysopt  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende facturatie

Damme

Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie.   Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!    Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Je volgt ook het debiteurenbeheer op.Je boekt verkoopfacturen in.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Verantwoordelijke

Veurne

Wat ga je doen?   Als Intern Technical Sales Advisor verleen je commerciële en technische ondersteuning aan elektrische installateurs en bouw je een nauwe relatie met hen op.Je staat dagelijks via meerdere kanalen in contact met de klanten.Je bent verantwoordelijk voor het volledige offerteproces: het identificeren van de klantbehoefte, een passende oplossing uitwerken op basis van een uitgebreid productengamma en de opmaak van de bijhorende prijsofferte. Offertes worden commercieel bij de klant verdedigd en nauwgezet opgevolgd, zodoende de offerte om te boeken naar een bestelling. Bij goedkeuring geef je de bestelling in.Je bent in staat om bijkomend technisch advies te verlenen of dit in te winnen bij jouw collega’s specialisten.Je volgt het logistiek traject op, waaronder het bijhouden van de levertermijnen en het informeren van de klanten over de voorraadstatus, geplande levering en lopende opdrachten.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch tekenaar

OOSTKAMP

Voor onze klant in Oostkamp, actief in het vervaardigen van interieur, zijn we op zoek naar een technisch tekenaar.   Na een grondige introductie zal je instaan voor het opmaken van ontwerpplannen voor keukens, badkamers, inbouwkasten, …Vervolgens zorg je voor een correcte uitwerking van technische tekeningen en productie- en projectplannen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende syndic

Oostende, België

Een immokantoor dat zich toespitst op een kwalitatief beheer van gebouwen als syndicus, verkoop en verhuur is op zoek naar een administratief bediende syndic voor hun filiaal in Middelkerke. Jouw taken zijn: Je volgt een aantal gebouwen administratief en financieel op. Je boekt de facturen in.Je onthaalt de klanten en helpt ze verder waar je kan.Je doet basis administratieve taken.Je verwerkt de inkomende mails en telefoons.Je zorgt voor de afrekeningen.Je maakt werkbonnen op....
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verkoper sanitair

Leuven, België

Vivaldis Office Geel zoekt ........ PROCENTER ADVISOR HVAC EN SANITAIR!   Waar moet je zijn? Winkel in GeelVerkoop badkamers, sanitair, verwarming Wat moet je doen als procenter advisor?  Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitzietKlanten krijgen wan jou een warm onthaalJe staat in voor de verkoop en geeft technisch adviesIs er interesse? Dan maak jij offertes op en zorg je voor een gepersonaliseerde serviceJe volgt de dienst-na-verkoop opJe stockeert binnenkomende goederen op de juiste plaats Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Import medewerker Lucht/zeetransport

Machelen, België

Taken & verantwoordelijkheden:                     Opmaken, opvolgen en afwerken van import dossiersAssistentie bij medewerkers van de afdeling (flexibiliteit & polyvalentie)Behandelen van operationele probleemdossiersBehandelen van claim dossiersUitstellen van douanedocumenten, beheer van de douanevoorraad, vergunningenbeheer, communicatie tussen klant en douane, risicobeheer en –controleAankopen van transportenKlanten contacten: beslissingen over operationele afhandelingOpvolging wijziging (douane) reglementeringUitvoeren van maandelijkse controle op de import dossiers (5% controle)Analyseren van de resultaten van de uitgevoerde controles met het oog op het treffen van corrigerende en/of preventieve maatregelen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch en mechanisch werkvoorbereider

Antwerpen

Heb je zowel technische als mechanische kennis? Zin om projectmatig aan de slag te gaan?   Voor een outsourcingbedrijf zijn we op zoek naar een Werkvoorbereider uit Provincie Antwerpen die zich zo'n 45min wil verplaatsen naar tal van interessante projecten. Wat je job kan inhouden? Je ontdekt het hier: Je plant en organiseert onderhoudswerken of technische projecten en volgt die ook op.Daardoor zijn er telkens genoeg werkkrachten en tijdig materialen aanwezig.Als werkvoorbereider zorg je er ook voor dat de nodige materialen uit logistiek en aankoop tijdig vrijgemaakt of besteld kunnen worden.Samen met de plannings- en productieverantwoordelijke plan je de onderhoudswerken in.Je volgt op of alle werkzaamheden veilig, efficiënt en kwalitatief verlopen. Dit zowel bij externe als interne medewerkers.Werkdossiers handel je administratief af.Je maakt werkorders in het CRM-systeem en rapporteert intern.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheer

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- dossierbeheer (Bachelor!) Specialisatie: boekhouding  Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verantwoordelijke preventie en veiligheid BOUW (Niveau 2)

Retie

Vivaldis Office zoekt ....... Verantwoordelijke preventie en veiligheid, preventie adviseur niv. 2!    Waar moet je zijn? BelgiëSpecialisatie: Bouwsector Takenpakket Als Veiligheidscoördinator ben je spilfiguur op gebied van veiligheid en je hebt de eindverantwoordelijkheid: bijsturen, onderhouden + verbetering kwaliteits- en veiligheidsbeleid VB. gedragsverandering mbt veiligheid, toezien op dragen PBM'sVoorzien en opmaak werkpostfiches voor de verschillende functiesOpvolgen/controle van de werven van A-ZJe informeert en adviseert collega’s en externe partners over technische kwesties inzake veiligheidContactpersoon voor de verschillende partijen: klant, onderaannemers, leveranciers, teams op de werf/projectPlannen, acties en maatregelen voor risicopreventie op een werf opstellen en coördinerenDuidelijke communicatie, opleiding/training naar de collega's en verschillende afdelingenInterne en externe audits/controles voorbereiden en begeleiden + rapporteren Risico-Inventarisaties en Evaluaties (RIE) + onderzoek bij arbeidsongevallen + advies en organiseren opleidingen en vergaderingen mbt veiligheidOndersteuning personeelszaken VB. meewerken aan introductie nieuwe medewerkers mbt veiligheid, dragen PBM's, ...Deelname aan werfvergaderingen, vakbondsmeetings, ...   
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Bediende landmeter/opmeting (infra)

Merksplas

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch bediende, expert landmeter, topograaf.   Waar moet je zijn? Vlaanderen Specialisatie: Grote bouwprojecten, infra, grondwerk Belangrijk: Verplaatsing naar werven schrikt je ook niet af  Takenpakket Als landmeter en spilfiguur tussen bureau en klant sta je in voor het opmeten van het perceel.Natuurlijk hoort er ook tekenwerk bij : grondplannen uitwerken, uitzetplannen, volumebepalingen, hoogteverschillen, grenzen, terreincontouren, voorbereiden digitale modellen adhv machines met 3D sturingAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: een as-built dossier opmaken/opvolgen, plaatsbeschrijving, verslagen/rapporten opmaken + nauw contact met de collega's, werf-projectleiders, ingenieurs, administratief voorbereiden/staven van uitvoerings- en aanbestedingsdossier, veldnotities, landmeetkundige tekeningen, verwerking meetgegevensOpzoekwerk en geven van advies + werken met Civil 3D, Autocad, GIS, ...Werken met diverse meetmethodes /meetinstrumenten zoals theodolieten, total stations, GPS, 3D, ...Opmaak rapporten, analyses en conclusiesMeedenken aan verbeteringen + kwaliteitscontroleOndersteuning ontwerp/ bouwteam VB. uitzetten lijnvormige elementen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Werfleider bouwprojecten

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ...... Werfleider met eerste ervaring binnen algemene bouw!  Het takenpakket bestaat onder andere uit: ​​​​​​Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van werven (voornamelijk ruwbouw A-Z) en dit van start tot opleveringJe fungeert als rechterhand van de projectleiderHet technisch, financieel en administratief plaatje verlies je niet uit het oogAls spilfiguur tussen klant, werknemers, leveranciers, onderaannemers en bureau ben je HET aanspreekpunt.Je plant de werkzaamheden van de eigen werknemers en doet de aansturing van onderaannemers, ploegbazenNauw overleg met studiebureau, architect, opdrachtgever, ...Administratie hoort er natuurlijk ook bij: bestellen materialen, zorgen voor PBM's, toezien op veiligheid/risico's, voorzien attesten, ...Werfvergaderingen, teamoverleg
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectcoördinatie bouw, geothermie, energie

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Projectcoördinatie/projectleider HVAC   Waar moet je zijn? Brede regio (Vlaanderen)Specialisatie: Bouwprojecten, technieken, HVAC, energie, duurzaamheid Takenpakket Focus= Als projectleider sta je in voor de Coördinatie van de werken in uitvoering, teams op de werf, architect, onderaannemers...  Realiseren van projecten binnen de vooropgestelde timing, kwaliteiten en projectbudgetten. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de toegewezen werf/projectenJe start met een kleiner project en na verloop van tijd neem je verschillende projecten of een grotere werf voor jouw rekeningJij zorgt voor een perfect uitvoerbaar project. (haalbaarheid, budget, uitvoering... is hierbij belangrijk) Opmetingen doen, materialen bestellen, planning, werfvergadering leiden... neem je er graag bijJe laat het project niet meer los tot de oplevering/facturatie (rekening houdend met deadlines, kwaliteitsnormen, vergunningen, ...)Klanten adviseren, aanspreken, begeleiden doe je met je ogen dicht. Tijdens de werkzaamheden geef je een goede begeleiding en opvolging aan de verschillende partijen.WerfvergaderingenOndersteuning: Werfbezoeken, meedenken en aankaarten risico's of knelpunten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!