Receptionist garage 2 ploegen
Herentals, België
Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens, zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket :
Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Elektrisch engineer-tekenaar (E-plan)
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Elektrisch engineer/ tekenaar (E-plan)
Waar moet je zijn?
Omgeving Dessel
Specialisatie: Technieken, Elektrische installatie, bouw
Takenpakket
Als elektrisch engineer analyseer je alle documenten zoals tekeningen, contracten, ... en bundelt deze in een bouwdossier.
Zijn er verbeteringen nodig? Je doet voorstellen ter optimalisatie.Tekenwerk (3D + BIM + elektrische schema's adhv E-plan en AutoCad)In een eerste fase leer je de verschillende onderdelen, materialen, installaties, producten, ...kennen alsook technische plannen uittekenen + bijsturen waar nodig (collectors, dakdoorvoeren, elektrische schema's, ...)Met jouw detailplannen kunnen de werknemers/installateurs/projectmanager onmiddellijk aan de slagTechnische Administratie: Controles uitvoeren op tekeningen, bestellingen doen + opmaak bestellijsten, aanpassingen uitvoeren, voorraad- stockbeheer, ... + ondersteuning werkvoorbereiding, inschatting materiaalkost/werkuren, berekening warmteverlies, ...Na een intensieve opleiding krijg je meer verantwoordelijkheid en kan je takenpakket uitbreiden
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een technisch tekenaar
Eens de ontwerpingenieur het 3D-ontwerp finaal heeft afgerond, neemt u over en maakt er een productiedossier (2D-tekeningen, toleranties, schema’s, …) van.
U staat in nauw contact met de ontwerpers, de werkvoorbereider en het atelier.
Kleinere projecten werkt u volledig van A tot Z uit.
Samen met de werkvoorbereider maakt u voor iedere machine een CE-dossier en handleiding.
U werkt met een 3D-tekenpakket (Solid Edge)
Je bestelt de nodige externe onderdelen.
Doorgroeimogelijkheid tot ontwerpingenieur
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bouwkundig tekenaar staal
Putte, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... BIM-MODELLEUR STAAL (atelier)!
Waar moet je zijn?
PutteSpecialisatie: tekenen en produceren van staalstructuren voor gebouwen of technische installatiesEigen atelierProjecten voor montage van zowel eigen als externe aannemingsprojecten
Wat moet je doen als bim-modelleur?
Uitwerken van stalen constructies en dit voor zowel onze eigen aannemingstak als voor onze externe klantenJe zorgt voor de uitvoeringstekeningen voor de fabricage in eigen atelier en montageJe bekijkt de binnenkomende info van het studiebureau en andere tekendienstenJe modelleert en detailleert zelfstandig zeer uiteenlopende staalconstructies met behulp van het 3D-tekenprogramma TeklaJe staat in nauw contact met zowel onze eigen interne tekendiensten als met de tekendienst van externe klantenJe hebt een nauw contact met ons eigen atelier
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Technisch support medewerker
Zedelgem, België
Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn we op zoek naar een technisch support medewerker.Jouw taken zijn:
Als technical support medewerker ga je vooral klanten te woord staan die service of onderhoud op hun machines nodig hebben. Hiervoor sta je hen zowel telefonisch als per mail te woord. Je gaat tot de kern uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn om de klant zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen.Ter voorbereiding van de interventies zoek je het probleem in detail uit waarbij je vaak in contact staat met leveranciers. Je zoekt de nodige onderdelen uit en bespreekt het dossier met de aangestelde technieker.Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de werkorders en behandelt eventuele vervolginterventies.Je bereidt onderhouden van machines voor aan de hand van standaard werkorders en gaat hierbij in overleg met de collega’s spare parts.Je staat in nauw contact met de verkopers en techniekers en staat hen bij met je kennis om hen verder te helpen.Het team waarin je terecht zal komen, bestaat uit een technisch specialist, 2 collega-technical support medewerkers, een werkvoorbereider-planner en een garantiecoördinator. Daarnaast sta je nauw in contact met onze techniekers en de collega’s van de spare parts afdeling.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Herk-de-Stad
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je beheert telefoons en e-mails;Je ondersteunt administratief waar nodig.Je boekt facturen in;Je hebt klanten telefonisch verder.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch verkoper
8870 Izegem, België
Vacature: Commercieel Bediende
Vivaldis is op zoek naar een gedreven Commercieel Bediende voor een gerenommeerd familiebedrijf in West-Vlaanderen. Ben je technisch sterk, commercieel ingesteld en klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan is dit de perfecte kans voor jou!
Jobbeschrijving:
Als technisch verkoper maak je deel uit van ons dynamisch team waar je verantwoordelijk bent voor:
Het adviseren van klanten in onze showroom en het bieden van professioneel advies zowel via mail als telefonisch.Het opstellen van offertes die nauwkeurig aansluiten bij de wensen van de klant.Het zorgvuldig invoeren en verwerken van klantorders.Het regelen van transport en het afhandelen van eventuele klachten of retours.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, een modeketen, zijn wij op zoek naar een verkoper voor de winkel in Brugge.Je staat in voor het verkoop van kinderkledij, dameskledij of herenkledij. Jouw taken:
Je zal instaan voor het onthaal van klanten om de nodige klantenbinding te creëren.Je assisteert en adviseert de klanten bij de verkoop van één of meerdere producten.Je neemt actief deel aan de visual merchandising van de winkel.Je beheert actief de voorraad en de nodige aanvulling.Als een goede teamlid zorg je voor de goede werking van de verkooppunt....
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Brugge, België
Voor onze klant, een metaalverwerkend bedrijf te Brugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende.Jouw taken zijn:
Opmaken van zendnota's voor de uitgaande goederen Controle en telling van de stukken die ons toegeleverd worden doorgeven aan aankoop dat de goederen binnen zijn Tellen van stukken die verstuurd worden Klanten contacteren wanneer stukken afgewerkt zijn Transport regelen voor goederen die verstuurd mogen worden. Opstellen van efficiënt transportschema rekening houdende met de wensen van de klanten, productieverantwoordelijke en de ligging van de magazijnenOpvolgen van bufferzone. Zit er genoeg beweging in, blijven paletten niet te lang staan. Rekken met stock controleren. Wanneer goederen reeds er te lang op stock staan klanten contacteren en aanmanen paletten op te halen Opvolging aantal uitgaande paletten. Klanten contacteren wanneer ze paletten moeten terug brengen.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger
Antwerpen
Voor een klant in Kortrijk zijn we op zoek naar een Vertegenwoordiger voor telecom die zal werken in regio Antwerpen. Nieuwe Prospectie (80%):Actieve zoektocht naar nieuwe klanten door middel van cold calling.Voorbereiden en inplannen van afspraken met potentiële klanten.De huidige situatie van klanten in kaart brengen en hun behoeften analyseren.Creatieve oplossingen aanbieden en de juiste producten en diensten voorstellen.Relatiebeheer (20%):Onderhouden van contacten met bestaande klanten en zorgen voor klanttevredenheid.Volgen van klantafspraken en administratieve opvolging van gesprekken.Behandelen van e-mails en andere communicatie met klanten.Creëren van een duurzame portefeuille door klanten tevreden te houden voor 2 à 3 jaar.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA)
Beerse
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager- HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA) !
Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden en dit voor 3 entiteiten. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
ROESELARE
Als boekhoudkundig administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan boekhoudkundige en administratieve taken voor een aantal toegewezen vennootschappen.
Concreet sta je in voor:
Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen van A tot Z voor de aan jou toegewezen vennootschappen.Het verwerken van dagelijkse financiële transacties (banken).Het opvolgen van openstaande debiteuren.Voorbereiding van btw-aangiften en diverse btw-verplichtingenVoorbereiding interne rapportagesAd-hoc administratieve ondersteuning: opvolging van voorraden, wagenpark, verzekeringsdossiers, huurindexaties, intercompany rekening-courant, opmaken van resultaten, jaarafsluitingen en archiveren van boekjaren.Back-up zijn voor je collega’s (vaste aanwezigheid op vrijdag, vrij op woensdagnamiddag is mogelijk)Administratieve ondersteuning van de HR-afdeling (zoals tijdsregistratie opvolgen, doorgeven werkuren naar interim kantoren, badges aanmaken, enz.)Planning maken voor de binnenkomende grondstoffen, specifiek planning boten.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Payroll Officer
Houthalen
Voor onze klant te Limburg zijn we op zoek naar een HR officer
Het bedrijf is actief in infra-activiteiten en deze zijn zeer uitgebreid: van elektrische voedingen tot de plaatsing van LS- en MS-schakelborden, van openbare verlichting langs snelwegen tot renovatie en onderhoud van tunnels. En niet te vergeten: metrostations, verkeerslichten, glasvezel, spoorwegsignalisatie, elektriciteitsnetten op luchthavens, evenals de expertise in milieu-instrumentatie met de installatie en het onderhoud van analysesystemen voor lucht- en waterkwaliteit.
Wat je doet
Als Payroll Officer voor de divisie INFRA bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse taken met betrekking tot het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bedienden:
DIMONA-aangifte.Administratief beheer van personeelsdossiers (sociale documenten, verzekeringen).Administratief beheer van afwezigheden (ziekte, arbeidsongevallen, economische werkloosheid, enz.) en verlof.Loonverwerking van arbeiders en bedienden.Contact met het sociaal secretariaat.Eindafrekening bij uitdiensttreding.Diverse rapporteringen (afwezigheden, enz.).
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Toonzaalverkoper
Boortmeerbeek, België
Word je er blij van als je klanten in de showroom kan adviseren?
Geeft een verkoop afsluiten je een kick?
En vergeet je de dienst-na-verkoop niet?
Voor een winkel te Boortmeerbeek zoeken we een toonzaalverkoper. Dit bedrijf is actief in het verkopen en plaatsen van vloeren- en badkamer-renovaties.
Als toonzaalverkoper heb je volgend takenpakket:
Ontvangen en rondleiden van klanten in de showroom.Je geeft advies op een commerciële manier.Hun vragen en wensen analyseren en de juiste producten voorstellen (tegels, parket, wandtegels, renovaties, ...).Je stelt een offerte op en volgt deze op.Je kan een verkoop afsluiten.Na goedkeuring van de offerte, plaats je een bestelling.Je behandelt de klachten, want dienst na verkoop is ook belangrijk.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Op zoek naar een boeiende job in de douanewereld waar je verantwoordelijkheid krijgt en kan groeien binnen een dynamisch familiebedrijf? Voor onze klant in de regio Genk zijn we op zoek naar een douanedeclarant.
De functie:
Verantwoordelijk voor het correct opstellen van alle douanedocumenten.Kennis van PLDA/NCTS, douanecertificaten, oorsprongsregels, waardebepaling en nomenclatuur.Zorgvuldige verwerking en opvolging van alle douanedossiers.Eerste aanspreekpunt voor alle klanten en douane instanties.
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Bediende verzekeringen
Mol, België
Vivaldis Office Geel zoekt.... BEDIENDE VERZEKERINGEN! (commercieel, admin, relatiebeheer)
Waar moet je zijn?
Mol
Wat moet je doen?
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Opmaak risico-analyse voor bestaande klanten en prospecten + opmaak offerte op maat en bespreken contractvoorwaardenKlantendossiers bijwerken en up to date houden tot opmaak polis/contractbeheerBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier beheerder
Antwerpen, België
Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.
Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen.
Dit omvat onder meer het volgende:
Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.