Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
TIELEN
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag)
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten
Turnhout
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten- customer relations
TurnhoutSpecialisatie: Transport
Takenpakket
Beheer transporten + volledige afhandeling en beheer logistieke dossiersCustomer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesBeheer inkomende en uitgaande ordersVeelzijdig contact met Rederijen (binnenkomende containers) , magazijnverantwoordelijke, warehouse, douane team...Controleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel
Arendonk
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel (NED/ENG + basis Frans)
Onze klant is een grote speler in de transportsector. (Arendonk)
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonie + coördinatie en motivatiePlanning transporten + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... (transics)Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiers/wijzigingen in opdrachtRechterhand verantwoordelijke/ hoofd dispatch
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
TIJDELIJK! Bediende logistieke administratie-voorraadbeheer
Hoogstraten
Vivaldis Office Turnhout zoekt een logistiek administratief bediende.
Locatie: Hoogstraten 📍Sector: Logistiek 📦Tijdelijk: 5 maanden (vervanging)
Heb je een passie voor Logistiek? Ben je graag het aanspreekpunt? Ben je een echte problem solver?
Als spilfiguur ben jij HET aanspreekpunt tussen chauffeurs, magazijn en kantoor 🚚Je verwelkomt chauffeurs met een glimlach en zorgt voor:
De nodige vervoersdocumenten, zoals CMR’sHet bedienen van de weegbrug
Coördinatie en sturing, inclusief:
Verwijzing naar de juiste loszone.
Administratieve taken behoren natuurlijk ook tot jouw verantwoordelijkheden:
Verwerken van in- en uitgaande goederenVoorraadbeheer en bestellingen onderhoudenDataverwerking in het systeem
Je biedt ondersteuning aan de Customer Service en voorraadbeheer
Technics EmployeesTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans!
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende Bouw
TIENEN
Ben jij de veelzijdige logistiek bediende die wij zoeken? In deze functie ben je verantwoordelijk voor een combinatie van administratieve en magazijntaken binnen een bouwomgeving.
Jouw taken omvatten onder andere:
Organiseren en coördineren van magazijnactiviteiten en -processen.Opvolgen van bestellingen en het aanbrengen van structuur binnen het magazijn.Ondersteunen en samenwerken met techniekers, mechaniekers, en magazijnmedewerkers.Zorgdragen voor een efficiënt overzicht van benodigde materialen en voorraden.De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen de sector door training en begeleiding.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende bouw- klantadvies
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur
Waar moet je zijn?
RijkevorselSpecialisatie: Bouw
Takenpakket
-> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Commercieel bediende
OOSTKAMP
Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en
verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Weegbrugbediende
OUDENAARDE
Wij zijn dringend op zoek naar een gemotiveerde Weegbrugbediende om ons team in Oudenaarde versterken! Ben jij administratief sterk, punctueel en klaar om een cruciale rol te spelen in onze logistieke flow?
Jouw profiel
Als Weegbrugbediende ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je voor een nauwkeurige administratieve verwerking van inkomende en uitgaande goederen.
De taken van een weegbrugbediende omvatten:
Administratie: Het verwerken van weeggegevens in een bedrijfseigen systeem.Controle: Het opvolgen van afwijkingen of non-conformiteiten (bijvoorbeeld verkeerde aanleveringen).Klantcontact: Het bedienen en begeleiden van chauffeurs en klanten.Rapportage: Het trekken, bewerken en interpreteren van lijsten.
Kortom, de weegbrugbediende is een administratieve en logistieke schakel die zorgt voor de juiste registratie van goederenstromen.
Weegbrugbeheer: Je bedient de weegbrug en verwerkt de gegevens in het bedrijfseigen softwareprogramma.Data-analyse: Je trekt lijsten, bewerkt deze en interpreteert de gegevens.Kwaliteitscontrole: Je volgt non-conformiteiten op (bijvoorbeeld verkeerde aanleveringen van klanten).Organisatie: Je zorgt dat alle processen vlot en correct verlopen.
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werfleider bouw
2520 Ranst, België
VIVALDIS OFFICE ZOEKT .......een WERFLEIDER!
Waar moet je zijn?
Regio Antw./KempenSpecialisatie: aannemingsbedrijf met een sterke focus op industriële projectenSectoren: petrochemie, zware industrie, opslag en logistiek, voeding, farmacie, energie, utiliteit, waterzuivering, kantoorbouw, zorginstellingen, appartementen, congrescentra, horeca, scholen, ... Werknemers: > 140 medewerkersKlasse 8
Wat moet je doen als werfleider?
Je bent verantwoordelijk voor een kwalitatieve en efficiënte uitvoering van 1 of 2 bouwprojecten. Dit vanaf de voorbereiding van de werf tot de opleveringJe bekijkt vooraf de plannen, bestelt het nodige materiaal, maakt afspraken met ploegbazen en onderaannemers, controleert de werken en stuurt bij waar nodigOpstellen en bewaken van uitvoeringsplannenOnderhouden van contracten met opdrachtgever, architect, studiebureau, ... Deelnemen werfvergaderingenDagelijkse leiding van het werfteam
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch & elektrisch bediende- admin/sales (+/- 20u deeltijds)
Lier
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ... (deeltijds 20u)
Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen + advies en begeleiding aan elektriciens, installateurs, ...Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElektroDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkvoorbereiding - technisch admin. schrijnwerk commerciële flair
Lier
Vivaldis Office zoekt een allround administratief bediende
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten, Afwerking, SchrijnwerkLocatie: Lier📍
Takenpakket
Dagelijks ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant (B2B als B2C) zowel per telefoon als per mailJe staat in voor de planning van de opmetingen en dienst-na-verkoop: route uitstippelen en klanten informerenAdministratie: Offertebeheer, werkvoorbereiding, voorbereiding plaatsingsdossier, verwerking orders/ bestellingen, opvolging leveringen, controle facturen,...Stock opvolgenVeelzijdig contact met klant en leveranciers
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve projectleider
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office Geel zoekt .............. ADMINISTRATIEVE PROJECTLEIDER!
Waar moet je zijn?
Heist-op-den-BergSpecialisatie: las- en constructiewerken
Wat moet je doen?
Het is een allround functie: admin/projectleiding/planning:
Projectcoördinatie: Je vertaalt verkoopaanvragen naar concrete plannen, van opmeting tot montage.Logistiek & productie: Je bestelt materialen, maakt een planning en bewaakt de productie processen.Samenwerking: je werkt nauw samen met verkoop, productie en de klanten, je zorgt voor heldere en correcte communicatie.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technical Accountmanager (affiniteit bouw)
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt .......Technical Accountmanager (affiniteit bouw, aanbesteding)
MET sterke basis Frans. (projecten over heel België)
Waar moet je zijn?
Hoofdzetel : Rijkevorsel, werven/klanten heel België
Specialisatie: Bouw, Schrijnwerk
Takenpakket?
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van leads, nieuwe prospecten zoeken is jouw prioriteit, maar daarnaast is een goede relatie met de bestaande klantenportefeuille belangrijkBuiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon van de klanten Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (architecten, klanten binnen specifieke sectoren VB. woonzorgcentra, scholen, ...)Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen weet je de juiste oplossing te vinden. (begeleiding, opvolging, advies) Je bekijkt de prijsafspraken, offertedossiers kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieVan zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de verantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Analyseren van de markt en genereren van nieuwe contacten (prospectie, opvolgen van leads)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, opmaak klanten dossier, offerte op maat, controle facturen,Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen, beurzenMarktanalyse + Oplossing op maat biedenKortom je volgt de nieuwste evoluties en technieken op de markt op de hielenOverdracht en bespreking met projectmanager zodat project kan gerealiseerd worden
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
Duffel, België
Vivaldis Office zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.
Wat moet je doen als Technisch administratief bediende?
Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
technisch administratief bediende
KONTICH
Voor onze klant te Kontich, gespecialiseerd in industriële elektriciteitswerken, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende
Als administratief bediende ondersteun je de projectleiders in hun werkzaamhedenJe staat in voor de voorbereiding van de calculatie (berekenen van werkuren, hoeveelheid en keuze van materiaal, transportkosten, eventueel in te schakelen onderaannemers, het uitwerken van de vorderingsstaten,...)Je hebt contact met leveranciers voor het bestellen van het werkmateriaal en staat in voor het logistieke traject zodat het tijdig op de werf staatJe houdt de planning bij, doet de voorbereiding voor de loonsverwerking van de techniekers en regelt alle technische administratie tot en met de facturatieJe stemt af met alle betrokken partijen
TechnicsBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Projectcoördinator bouw (buitenschrijnwerk)
Beerse, België
Ben je technisch sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid in bepaalde en ook complexe projecten?
Vivaldis Office zoekt Projectcoördinator bouw (buitenschrijnwerk)
Als spilfiguur tussen opdrachtgever, leveranciers, werkhuis, onderaannemers en bureau ben je het aanspreekpunt voor projecten die je worden toegewezenJe zorgt voor de correcte begeleiding, optimalisatie en realisatie(technisch, financieel en administratief vlak)Cruciale rol in het volledige proces: van de tekentafel tot de oplevering. Je bespreekt technische mogelijkheden met klanten en projectengineers en bewaakt de projectmijlpalen samen met het uitvoeringsteamJe plant de werkzaamheden van de eigen werknemers en doet de aansturing van onderaannemers, werfleiders, ploegbazen, studiebureau, architect ...Bij de coördinatie neem je het kostenplaatje steeds in het achterhoofd tot een vlotte opleveringAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes/vorderingsstaten, zorgen dat de materialen aanwezig zijn/logistieke flow naar de werf, nacalculatie/uittellen materiaalkost... + veiligheid waarborgen
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)
Beerse, België
Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR).
Waar kom je terecht?
Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ...
Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende?
Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.