Administratief Bediende Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende hvac
GENT
Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:
Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Tijdelijk administratief bediende
Ledeberg
Voor een bedrijf in Ledeberg zijn we op zoek naar een administratief bediende. Dit is een tijdelijke opdracht tot minimum het einde van het jaar, met kans op verlenging!
Het takenpakket:
Dossierbeheer voor openbare infrastructuurwerken (telecom)Communicatie naar buurtbewonersAlgemeen mailverkeerUitvoerende administratieve taken
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Tijdelijk administratief bediende
Ledeberg
Voor een bedrijf in Ledeberg zijn we op zoek naar een administratief bediende. Dit is een tijdelijke opdracht tot minimum het einde van het jaar, met kans op verlenging!
Het takenpakket:
Dossierbeheer voor openbare infrastructuurwerken (telecom)Communicatie naar buurtbewonersAlgemeen mailverkeerUitvoerende administratieve taken
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student administratie 1-2 dagen/week
LOCHRISTI
Voor een bedrijf in Lochristi zoeken we een student die zich 1-2 kan vrijmaken om administratieve ondersteuning te bieden.
Is dit haalbaar voor jou? Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Omzetting data naar nieuw systeemKlasseringAlgemene administratieOndersteunen waar nodig...
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Tijdelijks administratief bediende verzekeringen
LOCHRISTI
Voor een verzekeringskantoor in Lochristi zijn we op zoek naar TIJDELIJKE administratieve bediende.
Ben jij vlot met het Officepakket en heb je bij voorkeur ervaring in de bank- of verzekeringssector? Dan kan dit iets voor jou zijn!
Het takenpakket:
Inschrijvingen nieuwe klanten afwerkenOffertes opmakenAlgemene administratieve ondersteuningVooral uitvoerend werk, weinig contact met klanten...
InterimBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technieker kassasystemen
Merelbeke, België
Ben jij technisch aangelegd? Heb jij ervaring met kassasystemen? Ben jij commercieel ingesteld en kan je vlot met klanten omgaan? Dan kan dit dé job voor jou zijn bij onze klant in Merelbeke!
Wat is het takenpakket?
Als ‘technical installation engineer’ zal je installaties voorbereiden op kantoor en zal je deze zoals verwacht door je collega’s en de klant zelf gaan installeren ter plaatse. Het gaat hier zowel over netwerken – soms enkel een router, soms een uitgebreid netwerk met meerdere acces points – als over kassasystemen.Je zal de klant de nodige uitleg geven en de installatie bijsturen waar nodig.Als ‘support medewerker’ kunnen de klanten bij jou terecht met hun specifieke technische en functionele vragen. Je bent specialist ter zake.Als ‘technieker’ kunnen de klanten bij jou terecht met hun technische vragen. Je bent hier specialist ter zake. Je filtert de telefonisch op te lossen van de niet-telefonisch op te lossen zaken. Voor deze laatste wordt bekeken of jij of een van je collega’s ter plaatse bij de klant gaat, met als enige doel de klant zo snel als mogelijk opnieuw operationeel te krijgen.Als teamplayer begrijp je de noodzaak van een punctuele administratie rond de uitgevoerde taken.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Kassa medewerker
Merelbeke
Voor onze klant, een gekende supermarkt in Merelbeke zijn wij op zoek naar een allround kassamedewerker.
Je helpt de klanten met bepaalde vragen ivm promotiesJe rekent af met de klanten door middel van een kassa systeem Je zorgt voor orde en netheid
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Nevele
Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:
Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
All-round administratief bediende
Nazareth, België
Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief bediende voor 32 uur in de week.
Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,..
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
administratief
Deinze, België
Voor een slachterij in Deinze zijn we op zoek naar een all-round administratief bediende. Als allround medewerker ben jij de lijm tussen klant, leverancier, productie en de logistiek.
Hoe ziet je dag eruit als all-round administratief medewerker?
Je zal verantwoordelijk zijn voor de algemene receptie waar je klanten ontvangt en telefoons aanneemt;je onderhoudt ook het contacten register;je klasseert binnenkomende levernota's en bijhorende facturatie;je stuurt inkomende orders door naar de verantwoordelijke diensten;je werkt mee aan het logistieke deel van de orders.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Lokeren, België
Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met:
✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Kassamedewerker
Lede, België
Voor een doe-het-zelf-zaak in Lede zijn we op zoek naar een kassamedewerker. Heb jij ervaring in kassawerk? Heb jij graag contact met particuliere en professionele klanten? Dan kan dit dé job voor jou zijn!
Het takenpakket:
KassawerkFacturen opmakenTelefonisch contact met professionele en particuliere klantenAanvullen producten aan de kassaOrde en netheid van de werkplaats bewaren....
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief-Technisch Medewerker
Oudegem, Dendermonde, België
Voor onze vestiging in Dendermonde zijn wij op zoek naar een werkvoorbereider.
Wat u zult doen:
U voert de binnengekomen bestellingen in ons ERP-systeem in.Hiervoor gebruikt u een geavanceerde productconfigurator die gekoppeld is aan het ERP-pakket, waarmee u vlot nauwkeurige orderbevestigingen en productie-instructies opstelt.U bestelt de noodzakelijke materialen voor de productie van orders bij leveranciers (denk aan hang- en sluitwerk, glas en andere op maat gemaakte componenten).U verzorgt de volledige administratieve afhandeling en opvolging van bouwprojecten, waarbij u nauw contact onderhoudt met de projectleiders van onze klanten.U ontwikkelt zich tot een technisch expert door u de specifieke technische details van interieurafsluitingen, brandvertragende scheidingen en alle bijbehorende montagestukken eigen te maken.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende - Huisgeurartikelen
Zulte, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in huisgeurartikelen, zijn we vandaag op zoek naar een administratief bediende.
Als nieuwe collega zal je dagelijks instaan voorJe zal je bezig houden met het onthaalOpvolgen van administratieDossiers opvolgenTelefonie, mensen doorschakelen naar de juiste persoonMailingAlgemene administratie ...
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een vooraanstaande doe-het-zelf zaak in de regio Aalst zijn wij op zoek naar een ervaren en professionele kassa medewerker.
Jouw takenpakket
Je bent verantwoordelijk voor het correct afhandelen van alle kassatransacties.Je maakt facturen op voor de klanten. Een interne opleiding voor het specifieke systeem wordt voorzien.Je waarborgt een uitstekende dienstverlening aan de kassa.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
DENDERMONDE
Voor onze vestiging in Dendermonde in de metaalsector zijn wij op zoek naar een medewerker technische administratie en facturatie.
Jouw taken
Je doorloopt een intern opleidingstraject om een allrounder te worden op administratief gebied.Je stelt onder andere orderbevestigingen op.Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de nacalculatie en facturatie.Je bent ook betrokken bij het beheren van bestellingen, stock en terugzendingen van producten.Je zorgt voor het invoeren, coderen, klasseren en archiveren van documenten.Verder beheer en zoek je documentatie, en zorg je je voor het afdrukken van technische fiches en plannen.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Productie-Administratie
DENDERMONDE
Medewerker Productie-Administratie
Zoek jij een uitdagende en gevarieerde administratieve rol binnen een innovatieve KMO in Dendermonde? Dan zoeken wij jou! Wij zijn een flexibele, groeiende speler in de sector en op zoek naar een organisatorische duizendpoot om ons team te versterken.
Jouw Functie als Administratief Medewerker Productie
Als spilfiguur op onze administratieve dienst ben je verantwoordelijk voor de nauwkeurige en vlotte opvolging van alle productie-gerelateerde administratie:
Controle, nazicht en ingave van inkomende orders.Correcte invoer van coderingen in de bedrijfssystemen.Opmaak en beheer van etiketten.Stockbeheer van verbruikte grondstoffen en verpakkingsmateriaal.Opstellen van verpakkingsbeschrijvingen.Ondersteuning van de algemene administratie en klassement.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.