Administratief Bediende / Office assistant
Grobbendonk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Medewerker!
Locatie: 📍 GrobbendonkSector: landbouw
Als Administratief Medewerker, zal jij instaan voor:
OrderverwerkingOpmaken van transportdocumentenOntvangen van chauffeursBedienen van weegbrugTelefoon-en mailverkeerBoeken van transporten
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Commercieel specialist (AGRO sector, groenadviseur)
Zowel binnen- als buitendienst , opbouw klantrelaties
Specialisatie: AGRO milieumanagement , groenmanagementBelangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw
Taken:
Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (professionelen zoals tuinaanemers, landbouwers, ...)Opvolgen, registreren en rapporteren Algemene administratie: Opvolging financiële kant, offertedossier, nauw contact met planning/collega's inside sales, ...Als professional weet je de klanten te adviseren als geen ander. Je bent het visitekaartje en gezicht van de firma. (opvolging en beheer prijsaanbiedingen + zorgen dat verkoop/order binnengehaald wordt)De bestaande klantenportefeuille weet je uit te breiden als geen ander + support commerciële dossiers waarbij je het aanspreekpunt bent + expert in jouw vakgebied (Vlaanderen)Je bent dus regelmatig op de baan + 1 dag in de week sta je in om de collega's op kantoor te adviseren, bevindingen te delen, ... Projecten opvolgen + opvolging leads + beheren bestaande portefeuilleOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodem VB. meststoffen, gewasbescherming
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
TIJDELIJK! Bediende logistieke administratie-voorraadbeheer
Hoogstraten
Vivaldis Office Turnhout zoekt een logistiek administratief bediende.
Locatie: Hoogstraten 📍Sector: Logistiek 📦Tijdelijk: 5 maanden (vervanging)
Heb je een passie voor Logistiek? Ben je graag het aanspreekpunt? Ben je een echte problem solver?
Als spilfiguur ben jij HET aanspreekpunt tussen chauffeurs, magazijn en kantoor 🚚Je verwelkomt chauffeurs met een glimlach en zorgt voor:
De nodige vervoersdocumenten, zoals CMR’sHet bedienen van de weegbrug
Coördinatie en sturing, inclusief:
Verwijzing naar de juiste loszone.
Administratieve taken behoren natuurlijk ook tot jouw verantwoordelijkheden:
Verwerken van in- en uitgaande goederenVoorraadbeheer en bestellingen onderhoudenDataverwerking in het systeem
Je biedt ondersteuning aan de Customer Service en voorraadbeheer
Technics EmployeesTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Hamme
Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel?
Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?
Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst.
💼 Dit wordt jouw werk:
👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ...
Takenpakket
De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...
Waar moet je zijn?Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende- klantadviseur/begeleiding
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/advies.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Bouwprojecten, schrijnwerk, ruwbouw, ...
Takenpakket
Analyse bouwdossier/lastenboek/technisch planJij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met bestaande als nieuwe klanten Opmaak offerte op maat + bespreken project / uitvoering en projectplanning met projectleiderAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Inspringen in toonzaal om project te bespreken, verkoopsdossier afsluiten, bouwdossier administratief in orde brengen met de nodige puntjes op de I zodat de projectleider kan starten met de opleveringJe overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan de projectleider/aankoop/calculatieOpvolgen, registreren en rapporteren + toetsen uitvoerbaarheid/ haalbaarheidIndien nodig extra info bekomen om het dossier te vervolledigen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende toonzaaladvies interieur/bouw
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur balie-toonzaaladviesWaar moet je zijn?
Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, interieur
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, nacalculatie, klantendossiers beheren ...Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ...
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratie - Bediende Labo staalontvangst (Bachelor=must)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar Administratie - Bediende Laborant- staalontvangst ( Bachelor )
Waar kom je terecht?
TurnhoutSpecialisatie: voeding/ labo omgeving, wetenschappelijke achtergrond
Taken:
Jij bent de spilfiguur in de voorbereiding/ staalontvangst: klaarzetten materialen voor het labo, registratie aanvragen + verwerking/ Labelen/ scannen stalen VB. barcode Nauw contact met afdeling bemonstering Rapportage Uitpakken, sorteren stalen en klaarzetten stalen (VB. testen/ nakijken houdbaarheidsdatum) + gasmetingen, klaarmaken voedingsstalen voor bepaalde afdeling zoals analyse / R&DAdministratieve verwerking gegevens + onthaal en telefonisch contact klantBeheer gassamenstelling / testing- metingenKlaarzetten van stalen en materialen voor chauffeurs / contact klanten mbt aanvragen of onjuistheden
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Waar kom je terecht?Turnhout
Specialisatie Voeding
Snelle opstart mogelijk!
Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkvoorbereider/administratief bediende
ARENDONK
vivaldis office Turnhout zoekt een administratief bediende/werkvoorbereider.
Sector: bouwLocatie 📍: Arendonk
Jouw taken
Met jouw inzet draag je bij aan een soepel verloop van de projecten!
Je behandelt inkomende communicatie met klanten, onderaannemers en techniekers, en zorgt voor een vlotte afhandelingWerkbonnen zijn jouw verantwoordelijkheid:
VoorbereidenVerzamelenControlerenDoorsturen naar planning en facturatie
Administratieve ondersteuning van de werfplanning is jouw taak. Je volgt gegevens op en vult aan waar nodigPraktische administratieve taken zoals documenten invullen, informatie verzamelen en systemen bijwerken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende- adviseur shop bouwmateriaal
Ravels
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- adviseur shop bouwmateriaal
Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS ...
Takenpakket
De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersOrderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)
Beerse, België
Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR).
Waar kom je terecht?
Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ...
Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende?
Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - Service Advisor garage
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.
Waar? Omgeving Beerse
Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Financieel Administratief bediende
Arendonk, België
✅ Ben jij verzot op cijfers? Dan ben jij de collega om het team van gedreven financials te vervoegen. Samen met onze klant zijn we op zoek naar een Finance specialist/controller met affiniteit/ervaring/kennis/passie voor techniek/herstellingen/storingen/elektromechanica/machinebouw/metaal.Onze klant heeft verschillende vestigingen in Nederland, België en Duitsland. Samen met je collega's sta je in voor de financiële processen/gegevens van de verschillende vestigingenBegeleiden en afsluiten van de maand-,kwartaal en jaarafsluitingenJe bent spilfiguur en aanspreekpunt mbt boekhouding en financiële infoBoekhoudkundige taken: verwerking facturen (in- en verkoop), boeken bankuittreksels, opvolging openstaande orders, maandelijks financiële resultaten samenvoegen en balans opmaken, consolidaties, opmaak en opvolgen budgetten, ... Modelleren komt ook jou richting uit en het opmaken van dashboards. VB. in Excel zijnJe denkt mee met de firma om zo de bedrijfsprocessen te optimaliserenAlgemene boekhoudkundige en administratieve taken bv. kas- en bankboekingenDebiteuren- en crediteurenbeheer
Technics EmployeesMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
ARENDONK
Vivaldis office Turnhout is op zoek naar een technisch administratief bediende.
Locatie 📍: ArendonkSector: bouw 🚧
Zit er pit in jou? Ben jij organisatorisch en communicatief sterk? Dan zoeken wij jou!
Jouw taken:
Ben jij een beller? Je beheert de binnenkomende en uitgaande communicatie met klanten, onderaannemers en techniekers. Je bent bereikbaar via telefoon, e-mail en op kantoor. ☎️Gereedmaken van werkbonnen, ontvangen en controleren van deze bonnen en het doorvoeren van het werk naar de volgende fase of facturatieJij bent DE schakel naar je administratieve collega, die zich richt op facturatie, aanmaningen, hotelboekingen, meldingen en as-built dossiersJe ondersteunt de projectleider in de planning en houdt het overzicht over de lopende projectenSamen met het sales team loop je de verkochte projecten door om ervoor te zorgen dat hun input leidt tot een optimale werkvoorbereiding en een succesvolle opleveringJe denkt proactief na over verbeteringen in processen en structurenBij de implementatie van nieuwe werkmethoden draag je bij aan de digitalisering en efficiëntie van de organisatieJe werkt hand in hand met de Operations Manager en brainstormt over manieren om als team slimmer, sneller en beter met elkaar samen te werken. Je krijgt de ruimte voor eigen voorstellen en helpt deze om te zetten in effectieve acties! 🧠
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.