Jobs

Jobs

494 Jobs gevonden

Logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge

Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken: In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende 2 ploegen

DEINZE

Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in 2 ploegen.   Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijn.Je plaatst zakken en dozen tot 25kg op palletten.Je maakt gebruik van scanners en een elektrische transpallet.Na opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden.   Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞  
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?  Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?   Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.    Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.    Een greep uit jouw takenpakket:  OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Ieper

Jouw uitdaging: Orderverwerking in SAP incl. noodzakelijke exportdocumentatie (kennis incoterms) Aanmaken van offertes en proforma facturen volgens goedgekeurde commerciële voorwaarden Opstellen van credit / debetnota's Beheren van klantenrekeningen en opvolgen van betalingen, Beheren van retourproces, controleren en boeken van geretourneerde goederen Het beheren van de orderdesk mailbox / interne & uitgaande correspondentie
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Hasselt

Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de automotive sector. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Je takenpakket als logistiek bediende zal bestaan uit: Je zorgt voor de bestelling, opvolging, ontvangst en stock van onderdelen; Je staat in voor het bestellen van onderdelen via het DMS-systeem; Je houdt tijdens een bestelling rekening met de mogelijke garanties, de juiste hoeveelheden en de juiste leveranciers; Je controleert onderdelen op schade en de juiste aantallen; Je verwerkt geleverde onderdelen in een administratie; Je geeft technisch advies aan het technisch atelier; Je noteert de verstrekte onderdelen op de werkorders; Je houdt de flow van goederen bij en registreert deze. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende/ logistiek medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een audiobedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als logistiek bediende/ logistiek medewerker bestaat uit: Je zorgt dat de orderverwerking vlot en correct verloopt;Je hebt dagelijks contact met klanten, transportfirma’s en jouw collega’s van het magazijn;Je volgt binnenkomende orders op;Je maakt douanedocumenten op; Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van bestelling tot levering bij de eindklant;Je organiseert het transport voor de zendingen; Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je ontvangt bezoekers en chauffeurs; Je behandelt de klachten en zoekt gericht naar oplossingen; Je draagt bij tot mogelijke optimalisaties in de processen.
OfficeAudiovisueelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Waregem, België

Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:    Jouw takenpakket als logistiek bediende: Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief logistiek bediende

Meetkerke, Zuienkerke, België

Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit? Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek administratief bediende

Hamme

Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel? Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?   Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst. 💼 Dit wordt jouw werk: 👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)

TIELEN

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!) Klantencontact mag je niet afschrikken.     Waar moet je zijn?   Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag) Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant    
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker / Chauffeur

Bree, België

Vivaldis Interim is op zoek naar een bekwame en enthousiaste magazijnmedewerker/chauffeur voor een klant in de auto sector, gespecialiseerd in aanhangwagens, opleggers en caravans.   Functieomschrijving: Controleren en labelen van binnenkomende goederen.Lossen van binnenkomend materiaal met behulp van de heftruck, reachtruck of rolbrug.Producten stockeren op de juiste plaats in het magazijn.Uitvoeren van stockcontroles en het melden van defecten en afwijkingen.Opvolgen van verzendingen.Bemannen van de Terberg trekker voor intern transport van voertuigen op het terrein en de openbare weg.Verplaatsen van afgewerkte trailers van verschillende productieafdelingen naar het parkeerterrein.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker / orderpicker AVONDREGIME.

KORTEMARK

Logistiek medewerker / orderpicker AVONDREGIME.   Als logistiek medewerker zorg je voor afhandeling van ontvangst en verzendingen van vrachtwagenonderdelen. Overdag sorteer, controleer en label je de goederen. Je verzorgt de administratieve verwerking en afhandeling van jouw zendingen. Naar de avond toe word je ook ingeschakeld in de dienst verzendingen. Je kan ook als vlinder ingezet worden voor de receptie/ontvangst van de goederen en als opvolger van binnenkomende goederen rechtstreeks bedoeld voor de klant.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker

OLEN

Voor onze klant te Olen, zijn we dringend op zoek naar een logistiek medewerker. Functieomschrijving: Je helpt mee met het beheer van het magazijn;Je staat in voor de logistieke verwerking van goederen;Je zorgt ervoor dat de productie de nodige grondstoffen heeft;Stockcontroles;Bestelling en voorraad opvolgen;Orderpicking (zowel manuaal als met de reachtruck); Geen ervaring met de reachtruck? Geen probleem, wij voorzien een opleiding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende Bouw

TIENEN

Ben jij de veelzijdige logistiek bediende die wij zoeken? In deze functie ben je verantwoordelijk voor een combinatie van administratieve en magazijntaken binnen een bouwomgeving. Jouw taken omvatten onder andere: Organiseren en coördineren van magazijnactiviteiten en -processen.Opvolgen van bestellingen en het aanbrengen van structuur binnen het magazijn.Ondersteunen en samenwerken met techniekers, mechaniekers, en magazijnmedewerkers.Zorgdragen voor een efficiënt overzicht van benodigde materialen en voorraden.De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen de sector door training en begeleiding.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Magazijnier-Coördinator Logistiek en productie

SINT-LENAARTS

Voor een klant in Brecht zijn wij op zoek naar een Magazijnier–Coördinator om het team te versterken. Je helpt om kwaliteit en orde te behouden in zowel het magazijn als het productieproces van deze totaalleverancier! 👀   📋Jouw takenpakket Correct afhandelen van productleveringen of -afhalingen. 🚚Binnenkomende goederen controleren en opbergen. ✍️Het magazijn overzichtelijk houden.Communicatie tussen magazijn en productie regelen, zodat aanvragen tijdig worden verricht.Opvolgen van afspraken met klanten en transport.Het eerste aanspreekpunt vormen bij afhalingen. 💬Aanpassingen van leverbonnen opvolgen via een computer.
InterimBouwVoltijdsTijdelijk

Logistiek medewerker | metaal

Wielsbeke, België

Voor onze klant in de metaalsector, zijn we op zoek naar een logistiek medewerker metaal:   Jij als logistiek medewerker metaal, staat in voor: Allround inzetbaar in het atelierCorrect laden van de vrachten met de rolbrug;Je controleert steeds de volledigheid van de vrachten aan de hand van voorziene vrachtlijstenJe voert kwaliteitscontrole uit op de afgewerkte stukkenJe ontvangt goederen en stockeert deze op de juiste plaats met de heftruck   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95    
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker (TIJDELIJK 4m)

Turnhout, België

Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar TIJDELIJK! Logistiek medewerker (orde/netheid voorbereiding labo)   Waar kom je terecht? Turnhout 📍Specialisatie: Labowerk, voedingtot Januari +/- 4 maanden   Wat zullen je taken zijn als logistiek medewerker, sterilisatie materiaal?  Onze klant is een toonaangevend labo actief in de voedingsindustrie. Alles wat er in de supermarkt, restaurant wordt verkocht passeert eerst via onze klant. Zorgen voor logistieke flow: Klaarzetten materialen voor de chauffeursOrde en netheid van ovens, cleaning van meettoestellen Sterilisatie materialenAfwas  
Technics EmployeesGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker koer | Bouw | Wondelgem

Wondelgem

Voor bouwbedrijf in Wondelgem zijn we op zoek naar een koerman. Jouw takenpakket als magazijnier: Als magazijnmedewerker op onze koer in Wondelgem ben jij de essentieel voor het vlotte verloop van ons logistieke proces. Je zorgt ervoor dat alles in beweging blijft: van het laden en lossen van vrachtwagens tot het voorbereiden van materialen voor de werven. Dankzij jouw inzet en organisatie kunnen je collega's efficiënt aan de slag, terwijl jij alles nauwkeurig in de gaten houdt en zorgt dat het materiaal op de juiste plek komt.   Je hebt de verantwoordelijkheid voor: Het laden en lossen van vrachtwagens.Het klaarmaken van materiaal voor de werven.Het in- en uitschrijven van materiaal.Bij voorkeur beschik je over een attest voor de vorkheftruck en een vakbekwaamheidscertificaat.Ervaring in een vergelijkbare functie is zeker een pluspunt!  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
ConstructBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker l onmiddellijke opstart

WIELSBEKE

Als allround medewerker in ons atelier speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van de werkzaamheden. Je takenpakket is gevarieerd en je ondersteunt waar nodig:   Laden van vrachten met behulp van de rolbrugControleren van vrachten op volledigheid aan de hand van vrachtlijstenUitvoeren van kwaliteitscontroles op afgewerkte producten voor ze vertrekkenOntvangen en correct stockeren van inkomende goederen met de heftruckBijspringen in het atelier waar extra hulp nodig isMeewerken aan een nette, veilige en efficiënte werkplaats.  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten

Turnhout

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten- customer relations TurnhoutSpecialisatie: Transport  Takenpakket   Beheer transporten + volledige afhandeling en beheer logistieke dossiersCustomer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesBeheer inkomende en uitgaande ordersVeelzijdig contact met Rederijen (binnenkomende containers) , magazijnverantwoordelijke, warehouse, douane team...Controleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!