Onthaalbediende & administratief medewerker
Hobokense Polder, 2660 Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in Hoboken zijn we op zoek naar een Onthaalbediende & administratief medewerker.
Takenpakket:
beantwoorden van telefonische oproepenontvangen van bezoekers aan de balieopvolgen van lopende dossiersadministratieve verwerking van takelingen en afhalingen van voertuigenopvolgen van bestelbonnen en andere documenten, nodig voor de facturatie.verzorgen van contact met de chauffeursstockbeheer van de voertuigen...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende / Onthaalmedewerker
Aalst
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaal medewerker
Schoten
Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een Onthaal medewerk(st)er/ Customer Experience Specialist.
Je bent het visitekaartje van de klanten en jij zorgt ervoor dat ze zich altijd welkom voelen. Jouw glimlach is net zo belangrijk als je proactieve aanpak en oog voor detail.
Je takenpakket bestaat uit:
Je ontvangt klanten met open armen en begeleidt hen professioneel.Je onderhoudt contact met klanten op cruciale momenten via telefoon en stuurt hen een kaartje stuurt voor speciale gelegenheden.Je zorgt voor een vlekkeloze showroom en een up-to-date presentatie van onze modellen.Je beheert administratieve taken zoals klachtendossiers en bestellingen.Je ondersteunt de Customer Experience Manager bij evenementen en werkt nauw samen met diverse afdelingen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Waar kom je terecht?Turnhout
Specialisatie Voeding
Snelle opstart mogelijk!
Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief onthaalbediende deeltijds
Brugge
Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (25u). Je werkt om woensdag en op donderdag.
Je zorgt voor een klantvriendelijk onthaal, zowel telefonisch, per mail of in het persoonlijk contact met je klantJe begeleidt en staat de filiaalhouder bij in zijn dagelijkse leiding van het filiaalJe neemt mede de verantwoordelijkheid op voor je organisatie en planning van het atelier, van het materiaal en van de dagontvangstenJe stelt diagnoses en prijsoffertes op in samenwerking met je filiaalhouder
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker - regio Wetteren
Wetteren
Voor een klant van ons te Wetteren, marktleider in de verkoop en verhuur van motorhomes, zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker.
je bent de spilfiguur van de showroomwarm onthaal en ontvangst van de klanten je behandelt de inkomende telefoons je staat in voor de verhuurvloot administratieve taken behoren ook tot je takenpakket
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
medewerker onthaal kassa
Sint-Eloois-Vijve, Waregem, België
Voor onze klant, een heel mooie winkel die voor ieder wat wils heeft, gaan we op zoek naar een medewerker voor het onthaal, kassa en webshop:
Hoe ziet je dag eruit als medewerker onthaal kassa en webshop?
De klant verwelkomen met een lach én zorgen dat ze weggaan met een lach? Da's jouw hoofdtaak!Klanten helpen en adviseren in hun keuze;Inkomende bestellingen uitpakken, verwerken, en aanvullen in de rekken;De klanten en kassa correct afrekenen, met de lach :-)Ondersteunen van onze webshop: bestellingen verwerken, vragen van klanten beantwoorden en mee zorgen voor een vlotte verzendingMeehelpen om de winkel netjes en uitnodigend te houden
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig Bediende
WILRIJK
Voor een familiale onderneming gelegen in Wilrijk actief in de slaapcomfortsector, zoeken we een administratief talent met een hart voor cijfers. Je wordt hét aanspreekpunt op kantoor en zorgt voor een vlotte administratie én ondersteuning van de boekhouding. Het betreft een deeltijdse tewerkstelling.
Wat ga je doen?
Je beantwoordt inkomende telefoons met de glimlachJe zorgt voor een correcte administratieve opvolgingJe verwerkt en controleert aankoopfacturenJe boekt bankuittreksels in en ondersteunt de dagelijkse boekhoudingJe helpt collega’s waar nodig met algemene administratie
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
📍Waar kom je terecht?
Bouwbedrijf/ technische productie
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Turnhout
Vivaldis Office is op zoek naar een........ TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Belangrijk: tijdelijk contract - 5 maanden (november - maart)
🗒 Hoe ziet je dag eruit als Finance officer- GL accountant?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAP/ AROpvolgen verrichtingen + boekingen, debiteurenbeheerAnalyse grootboekrekeningenBetalingen beherenVoorbereiding BTW, afsluitingsproceduresAlgemene administratieve taken mbt dossiersAanspreekpunt mbt admin en financeVoorbereiding audit
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ANTWERPEN
Ben jij gebeten door de scheepvaart en hou je van een job die sales en operationele opvolging combineert? Dan is dit misschien wel jouw koers!
Na een grondige opleiding door je mentor neem je zelf dossiers van A tot Z in handen. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan een dynamisch team dat dagelijks instaat voor het vlekkeloos verloop van internationale verschepingen.
Wat houdt jouw dag zoal in?
Je maakt offertes op voor breakbulk en RORO verschepingen en volgt deze op (inside sales).Je boekt ladingen en beheert je eigen bookings.Je volgt inkomende en uitgaande dossiers nauwgezet op als scheepsagent.Je respecteert deadlines en hebt oog voor details bij bookings, files & mails.Je verwerkt facturen van leveranciers en klanten.Je communiceert dagelijks met klanten, rederijen, terminals, douane en transporteurs.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
KESSEL-LO
Ben jij een krak in facturatie eb administratieve opvolging? Heb je interesse in vastgoed én een passie voor cijfers?Dan hebben wij dé job voor jou! Voor een klant in Leuven zoeken wij een Boekhoudkundig Administratief Medewerker die de interne boekhouding op zich neemt van meerdere vennootschappen, voornamelijk actief in de vastgoedsector.Wat ga je doen?Als spilfiguur binnen de interne boekhouding sta je in voor:Aan- en verkoopfacturen inboeken (opstart Peppol-koppeling).Bankuittreksels verwerken (CODA-bestanden).Leveranciers en betalingen opvolgen.Diverse vastgoedprojecten ondersteunen (studentenkamers, appartementen, huizen).Je bereidt financiële rapporten en cijfers voor. Die worden vervolgens gecontroleerd door het externe boekhoudkantoor.Overleg en nauwe samenwerking met het externe accountantskantoor.Input van gegevens in boekhoudsoftware en andere digitale tools.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HOBOKEN
Voor een firma in Hoboken zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Ze specialiseren zich vooral in vliegenramen en raamdecoratie op maat en binnen- en buitenschrijnwerk.
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klantenJe ondersteunt het team op allerlei administratieve vlakkenOpvolgen en opstellen van offertesBeheren van de planning van afsprakenEmails en telefoons behandelenCommunicatie met klanten en leveranciers
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve- boekhoudkundig bediende/beheer finance proces
ARENDONK
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve- boekhoudkundig bediende/beheer finance proces
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, facturatie en betalingsverwerking, dagelijkse financiële verrichtingen zoals kas- bankverrichtingen- boekingen, aanmaningen/rappels + beheer openstaande betalingen, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budget + overige belastingdocumentenManagen finance proces: ondersteuning voorbereiding/indienen BTW- aangifte , voorbereiding maandelijkse en jaarlijkse afsluiting, finance rapportages & financiële overzichten, statistiekenCommunicatie andere afdelingen/accountants/externe boekhoudpartner/revisor + ondersteuning met financiële geschillen/vraagstukkenMeedenken in het verbeteren finance proces
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
Sint-Truiden
Heb je reeds ervaring met Exact?
Kan je je mannetje staan in het Frans?
Weet je hoe je moet omgaan met achterstallige facturen?
Dan ben jij de boekhoudkundig bediende die wij zoeken!
Voor een klant te Sint-Truiden, een bekende vleeshandel, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Als boekhoudkundig bediende zal je:
Inboeken van aankoopfacturen in Exact.Instaan voor de verkoopfacturen en aanmaken van creditnota’s. Deze zal je ook mee opvolgen.Opvolgen van de debiteuren samen met de zaakvoerders.Opvolging van het leeggoed.Algemene administratie.
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
boekhoudkundig bediende
Nazareth, België
Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe ondersteunt vooral op boekhoudkundig vlakJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,..
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
DOTTIGNIES
Voor een bedrijf regio De Panne zijn we op zoek naar een administratief bediende boekhouding;
e bent een sleutelfiguur binnen onze organisatie en zorgt voor een vlotte klantenervaring gecombineerd met een correcte administratieve verwerking van leveranciersdocumenten.
. Leveranciersfacturen beheren
Jij zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van inkomende facturen:
Facturen worden dagelijks doorgestuurd vanuit onze centrale boekhouding in Moeskroen (via Exact Online). Jij controleert ze zorgvuldig aan de hand van leveringsbonnen en valideert ze voor betaling. Bij afwijkingen qua hoeveelheid neem jij proactief contact op met de leverancier voor het aanvragen van een creditnota. Bij prijsverschillen overleg je met de aankoper van de betreffende leverancier voor correctie.
2. Klantendienst – jij bent het aanspreekpunt!
Onze klanten krijgen dankzij jou een service om “u” tegen te zeggen:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klantenbestellingen en volgt deze op van A tot Z. Je staat in voor de interne communicatie en administratieve verwerking – van bestelbon tot factuur. Je plant leveringen nauwkeurig in en zorgt ervoor dat alle bestellingen tijdig en correct klaarliggen. Je beheert alle online communicatie met klanten (via e-mail, platforms…). Je behandelt klachten professioneel en oplossingsgericht. Daarnaast beheer je: Garantieaanvragen bij leveranciers in naam van klanten Controle van winkelretours met leveranciers
Op termijn fungeer je als back-up voor de administratief medewerker aankoop.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Boekhoudkundig bediende
Ham
Als je interesse hebt in deze vacature, neem dan contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant in Ham, actief in de veiligheidssector, zijn we op zoek naar een allround bediende in de boekhouding.
Hieronder een zicht op je takenpakket:
Inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenVerwerken van de betalingenBankverrichtingenOpvolgen van aankoopordersControleren en boeken van onkostennota’s van medewerkersJe onderhoudt contacten met klanten en leveranciers op vlak van financiën en credit controlJe volgt de marge op van projecten en voert hier een nacalculatie op uitOndersteuning bieden aan de afdeling Warehouse & SalesJe zal mee instaan voor de verwerking en uitbetaling van de lonen Wagenparkbeheer en de administratieve opvolging ervan Beheer van de verzekeringen en de administratieve opvolging ervan Verder bied je ondersteuning aan collega's binnen de afdeling en zal je altijd te hulp schieten waar je kan Samenwerken met externe boekhouder ERP-systeem ondersteunen ivm met de automatisatie van de rapporteringen Je staat in voor het intern beheer van het veiligheidsmanagementsysteemAlgemene administratie...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.