Inside sales specialist/admin (Bachelor + interesse in technologie)
Baarle-Hertog
Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist- administratieve krak (Bachelor + interesse in technologie)
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Technologie
Takenpakket
= Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenCalculeren schrikt je niet af (voorbereiding prijsoffertes, kostencalculaties)Rapporteren
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Advisor
Lommel, België
Voor een klant, gelegen te Lommel, zijn we op zoek naar een commercieel bediende.
Ben jij op zoek naar een gevarieerd administratief en commercieel takenpakket binnen een internationale context?
Dan is deze job als commercieel bediende in Lommel zeker iets voor jou!
Je takenpakket bestaat uit:
Orderverwerking in MS Dynamics Navision: je bent verantwoordelijk voor het volledige proces, inclusief credit check.Klantencontact: je bent de contactpersoon voor de klanten met betrekking tot het verwerken en opvolgen van de orders, hun order forecast en het beantwoorden van vragen, je checkt extra verkoopopties.Offerteverwerking: je analyseert offerteaanvragen en werkt deze samen uit met de Key Account Manager.Coördinatie van klantenprojecten naar de verschillende diensten; ondersteuning en opvolging staalaanvragenJe onderhoudt nauw contact met de Supply Chain en Finance afdeling.Kennis van export- en douaneformaliteiten is een plus.Opvolgen en afhandelen van de klachten.Je neemt ook administratief jouw verantwoordelijkheid op voor de opvolging van orders en dossiers.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch-Commercieel Adviseur Binnendienst
Sint-Job
Klaar om te knallen? Krijg jij energie van het uitpluizen van technische vragen én het binnenhalen van een deal? Wij zoeken een commercieel talent met een passie voor techniek.
Ben jij de Internal Technical Sales Advisor die het verschil maakt bij klanten?
Wat ga je precies doen?
Als technisch-commercieel adviseur ben jij de onmisbare schakel voor professionele installateurs. Je combineert je technische kennis met commerciële flair:
Je bent hét centrale aanspreekpunt voor je klanten (vooral installateurs); je bouwt een sterke relatie op en geeft hen technisch en commercieel advies.Je analyseert de klantbehoefte, zoekt de beste oplossing binnen het uitgebreide productgamma en stelt een vlijmscherpe offerte op.Je verdedigt je offerte met overtuiging en volgt deze proactief op tot je de bestelling binnenhaalt! 🚀Je zorgt voor een vlekkeloze opvolging: je boekt de orders in en houdt de klant op de hoogte van levertermijnen en voorraadstatus.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service advisor vrachtwagens
Geel, België
Vivaldis Office Geel zoekt ........ SERVICE ADVISOR + NAVERKOOP-RECEPTIE!
Waar moet je zijn?
GeelVrachtwagens
Wat moet je doen?
Onthaal van klanten fysiek en telefonischPlanning van de werkplaats opmaken, in overleg met twee werkplaats chefsNaverkoop en klanttevredenheid opvolgenDe verzorging van technische administratie, voornamelijk via het e-portal van DAFDe voorbereiden van de werkopdrachten en facturatieUitvoeren van een eindcontrole in de werkplaats en nacontrole van werkordersOndersteuning bieden bij de verkoop bij oplevering van nieuwe trucksOnderhoudscontracten mee opvolgen en technisch advies gevenDe relatie verzorgen met andere afdelingenOffertes opmaken en opvolgen
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf die verkoop en herstellingen doet aan vrachtwagens zijn wij op zoek naar een ervaren service advisor. Als service advisor ben je verantwoordelijk voor:
het plannen en coördineren van afspraken voor het onderhoud en herstellen van vrachtwagens.Daarnaast neem je afspraken en werkopdrachten van klanten in ontvangst, stel je werkorders op en verdeel je deze onder de techniekersHet opvolgen van de werkzaamheden is ook één van jouw takenBuiten deze voorbereidende werkzaamheden behoort ook de nazorg tot jouw verantwoordelijkheid, je informeert de klant omtrent de uitgevoerde werken en vertaalt deze vervolgens naar een herstellingsfactuur
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een garage in personenwagens te Dilsen-Stokkem en Lommel zijn we op zoek naar een Service Advisor. Je staat in voor het onthaal van de klanten. Dit zowel telefonisch als persoonlijk. Je verwelkomt alle klanten, luistert naar hun wensen en vertaalt deze in concrete afspraken.
Taken en verantwoordelijkheden:
In ontvangst nemen van de voertuigen voor onderhoud en/of herstellingen.Klanten adviseren omtrent de kosten van de onderhouds- en herstellingswerken.Administratieve verwerking van klantengegevens.Planning van de werkzaamheden en het opmaken van werkkaarten voor de werkplaats.Proactief klanten contacteren om afspraken voor onderhoud of herstellingen in te boeken.Registreren van klantenklachten en doelgerichte oplossingen voorstellen
InterimAutoVoltijdsVast contract
Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)
Duffel
Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor (Premium, trucks)
Waar moet je zijn?
DuffelPremium merk
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service advisor automotive
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)
Brugge
Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor
Waar moet je zijn?
Brugge
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Houthalen-Helchteren
Voor onze klant te Houthalen actief in professionele transportoplossingen zijn we op zoek naar een Receptionnist. Ook heeft het bedrijf zware vrachtwagens, aparte werkplaatsen ingericht met een uitgebreid magazijn en gespecialiseerd personeel.
90 % de taken overnemen van een receptionnist: klanten & leveranciers onthalen en verder helpenals receptionnist fungeert u ook als tussenpersoon: automechaniekers en klantencommerciële ingesteldheid is een must: klantencontacten oa feedback verlenen aan de klant, enz...technische achtergrond in automechanica is een grote troef!Planning werkplaats , werkkaarten aanmaken, eenvoudige facturatie10% administratie: allerlei administratieve taken, gegevens input, facturatie,... af en toe magazijnier meehelpen vb uitboeken van onderdelen op de werkkaart enz...
InterimAutoVoltijdsVast contract
Service Advisor
Aartselaar
Voor een garage gelegen in Aartselaar zijn wij op zoek naar een Service Advisor.
Je ontvangt, adviseert en begeleidt de klanten hartelijk. Je helpt hen met technische vragen over hun factuur, onderhoud, herstellingen, …Je bouwt een relatie met de klant op en herkent, wanneer mogelijk, terugkerende klanten en bouwt verder op vorige gesprekken om de interactie te personaliseren. Omdat klantentevredenheid zeer belangrijk is, vraag je aan de klant om een tevredenheidsenquête per mail in te vullen.Je bent administratief sterk, je noteert afspraken en beantwoordt telefoons en mails.Je zoekt de onderhoudshistoriek van de wagens op om zo de afspraak optimaal voor te bereiden. Daarnaast maak je prijsbestekken op voor onderhoud en herstelling en vraag je akkoord aan bij de leasingmaatschappijen.Je controleert en factureert de werkorders en licht transparant de uitgevoerde werken toe aan de klant.Je maakt een afspraak voor eventuele openstaande werken of de volgende service/reparatie wanneer nodig.Je geeft vervangwagens mee aan klanten en controleert deze op schade.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service advisor
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor / receptionist garage voor onze klant in Hasselt. De klant is gespecialiseerd in het verkopen, onderhouden en verzekeren van auto's.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als service advisor/ receptionist garage zal bestaan uit:
Je onthaalt de klanten professioneel, vriendelijk en enthousiast; Je beheert binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en je ontvangt de klanten aan de receptie; Je bent een luisterend oor voor de klanten en stelt de juiste vragen; Je houdt de klant op de hoogte tijdens onderhoud of herstelling; Je maakt een planning rekening houdend met de verwachtingen van de klant betreffende de nodige tijd, capaciteit van de werkplaats en beschikbare onderdelen; Daarnaast beheer je de administratie van de herstellingen en het onderhoud, je volgt deze daarna op en maakt een factuur op; Je bespreekt deze factuur duidelijk en professioneel met de klant; Je bent gedreven om de optimale klantentevredenheid te behalen en lange-termijn relaties op te bouwen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in Oostende, actief in de autosector, zijn we op zoek naar een parts/service advisor.
Jouw taken:
Advies verlenen aan klanten (particulier/professioneel) in verband met de nodige auto-onderdelen.Voorraadbeheer, orderbeheer, picking klant -of interne orders (wisselstukken), bestellingen bij de leveranciers, … Je onderhoudt nauwe contacten met de merk gebonden verdelers en onafhankelijke garages.Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de bestellingen van nieuwe wisselstukken en ontvangt deze bij binnenkomst.Stockcorrecties behoren ook tot 1 van jouw verantwoordelijkheden.Het is jouw taak om beschadigde of verkeerd geleverde onderdelen terug te sturen.Verkoop en klantenservice. Met een 'big smile' bied jij klanten de beste service.Ondersteuning naverkoop. Jouw bureau bevindt zich bij jouw collega's van de naverkoop. Als jouw collega's drukbezet zijn en er is nog een klant die jouw hulp kan gebruiken, spring je ook in. De functie is dus een mix tussen zowel parts als receptiewerk, wat voor een leuke afwisseling zorgt.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Asse, België
Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor/ Administratief bediende. Het familiebedrijf heeft jarenlange ervaring in onderhoud, herstellingen en verkoop van voertuigen. Dankzij een hecht team en een sterke focus op klanttevredenheid biedt deze onderneming een stabiele en professionele werkomgeving met ruimte voor groei en ontwikkeling.
Wat zijn jouw taken?
– Je verzorgt nauwkeurig de administratie m.b.t. onderhoud en herstellingen. Verder volg je deze ook op door het opmaken van een factuur.
– Je neemt afspraken aan en spreekt meet de klant zijn mobiliteitsbehoefte af.
– Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende nodige tijd voor het uit te voeren werk, alsook met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.
– Een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten. Je begroet de klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manier. Je behandelt de binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en je ontvangt de klanten aan de interactieve receptie. Hierbij bepaal je de omvang van het vereiste werk. Je luistert naar de klant en stelt de juiste vragen om zo tot een zorgvuldige diagnose over te gaan.
– Je legt de klanten uit wat we gaan doen en wat de te verwachten kost is. Desgevallend vraag je de nodige akkoorden.
– Je contacteert de klant tijdens het onderhoud of herstelling om hem op de hoogte te houden van de nodige werken.
– Je volgt de voortgang van de werken met de werkplaats en magazijnverantwoordelijke.
– Bij de teruggave van de wagen aan de klant, wordt deze factuur door jou op een duidelijke en professionele manier besproken met de klant.
– Je bent verantwoordelijk voor het vervangwagenpark. Je maakt een planning op van de vervangwagens en zorgt ervoor dat deze steeds proper, onbeschadigd en verkeersveilig zijn.
– Je behandelt problemen en klachten met de werkplaats en na-verkoop verantwoordelijke.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor Vans & Trucks
Roeselare
Functie:
Als centrale aanspreekpartner binnen de dienst Naverkoop adviseer en begeleid je onze klanten op een correcte en vriendelijke manier. In deze functie ben je de persoonlijke adviseur van onze klant doorheen het hele naverkoopproces en sta je garant voor een uitstekende service.
Een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten. Je begroet de klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manierJe behandelt de binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en je ontvangt de klanten aan de receptie. Hierbij bepaal je de omvang van het vereiste werk. Je luistert naar de klant en stelt de juiste vragen om zo tot een zorgvuldige diagnose over te gaanJe contacteert de klant tijdens het onderhoud of herstelling om hem op de hoogte te houden van de nodige werkenJe maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende nodige tijd voor het uit te voeren werk, alsook met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelenJe verzorgt nauwkeurig de bijhorende administratie met betrekking tot onderhoud en herstellingen. Verder volg je deze ook op door het opmaken van een factuurBij de teruggave van de wagen aan de klant, wordt deze factuur door jou op een duidelijke en professionele manier besproken met de klantJe streeft elke dag opnieuw naar een optimale klantentevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Herent, België
Lever jij een excellente service?Passie voor auto's?Zie jij geen enkel detail over het oog?
Voor een gevestigde waarde in bedrijfwagens (camionettes) en trucks zijn we op zoek naar een service advisor voor de site in Herent.
Je bent verantwoordelijk voor de volledige planning van onze werkplaats: je bereidt de werkopdrachten voor, overlegt met de parts afdeling over onderdelen...Je volgt de productiviteit van de werkplaats op.Als service advisor informeer je klanten over de lopende werkzaamheden.Terugroepacties van de verschillende producenten volg je op.Daarnaast optimaliseer je de facturatie.Je beheert ook de commerciële tussenkomsten bij de producenten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Leuven, België
Heb je een affiniteit met de automotive sector?
Commercieel ingesteld?
Enthousiast en georganiseerd?
Dan zou je best aan de slag gaan bij dit familiebedrijf in Vlaams-Brabant!
We zijn op zoek naar een Service Advisor in Herent!
Je bent het centraal aanspreekpunt voor een professioneel en vriendelijk onthaal.Bij onderhoud / herstellingen overloop je samen met hen wat er op de planning staat.Als service advisor luister je naar de noden van de klant en geef je het nodige advies.Ook wanneer de telefoon gaat help je de klant verder.Heb je info over hun wagen etc.? Dan neem je snel de telefoon om ze op de hoogte te brengen.Je maakt de planning voor de werkplaats op en houdt daarbij rekening met de capaciteit en de beschikbaarheid van auto-onderdelen.Tot slot hoort er nog een stukje administratie bij: facturen behandelen en offertes opstellen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren service advisor voor onze klant in Hasselt.
Onze klant is een grote speler in de autosector, een gevestigde waarde die zich specialiseert in een A-merk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als service advisor zal bestaan uit:
Je neemt de voertuigen in ontvangst voor herstelling;Je adviseert klanten over de technische aspecten van de herstellingswerken en de daarbij horende kosten;Je staat in voor de administratieve verwerking van klantgegevens;Je maakt planningen op van de uit te voeren werken, je stelt de werkkaarten op voor de werkplaats;Je contacteert proactief klanten om een afspraak in te plannen voor een onderhoud of herstellingen;Je registreert klachten waarbij je op zoek gaat naar doelgerichte oplossingen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales advisor/showroomverkoop garage (Bachelor denkniveau)
Herentals, België
VIVALDIS OFFICE zoekt Sales advisor - showroom adviseur garage (Bachelor denkniveau)
Als Sales Advisor, zal jij instaan voor:
Je bent een aanspreekpunt voor alles wat met innovatie / nieuwe modellen in onze sector te maken heeft voor particuliere klanten of business klanten.Bovendien word je expert en ook raadgeverJe bouwt een langdurige relatie op met de klanten van eerste contact tot aflevering van de nieuwe wagen en wie weet nog meer in de toekomst.Je ontvangt de bezoekers in de toonzaal/showroomJe volgt leads op.het opvolgen van lopende offertes en verkoopprocessen.Je bent commercieel, hebt een luisterend oor voor de noden en wensen van de klanten en begeleidt hen door het ganse proces van aankoop tot levering van de wagen.Je geeft de klanten een beleving in onze showrooms en zorgt ervoor dat ze zich thuis voelen. Samen met hen ga je op zoek naar de perfecte wagen in ons gamma waarbij je zowel oog hebt voor de samenstelling van de wagen (het oog wil ook wel wat) als voor de fiscale / financiële elementen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist internationale sfeer (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist
Waar moet je zijn?
HoogstratenSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie / aftersales (beheer eigen klantenportefeuille)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderen + volledige en vlekkeloze administratieRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.