Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(11)
Deeltijds
(1)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(12)
Taal
Nederlands
(12)
Frans
(2)
Niches
Office
(9)
Interim
(3)
Sector
Marketing
(5)
Materialen
(1)
Gezondheid
(1)
Financieel
(1)
Diversen
(1)
Diensten
(1)
Bureau
(1)
Auto
(1)
Toon meer
12 Jobs gevonden
Call-Center Medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar medewerkers ter ondersteuning van het telesecretariaat voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een allround telesecretariaat met een breed scala aan klanten (van dokters tot advocaten en technici). Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Je takenpakket als medewerker telesecretariaat / call agent zal bestaan uit: Je behandelt inkomende oproepen van klanten op een vlotte en professionele manier;Je helpt de klant verder met vragen en bezorgd hen de correcte informatie;Je staat in voor het vastleggen van de consultaties en afspraken;Je noteert en plaatst de bestellingen;Indien nodig stuur je de technici aan of verbind je door met vertegenwoordigers.
Office
Marketing
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende. Je takenpakket: Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
Office
Marketing
Deeltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Jobstudent - Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar studenten voor de zomer en tijdens het schooljaar. De bedoeling is deze zomer ter vervanging van vaste medewerkers +/- tss 20 en 30uren/week te werken + weekends incluis. En dan aan boord te blijven voor vast studentenwerk: ieder weekend min 1 dag (min 5u/dag) + liefst 1 dag in de week. Je takenpakket: Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
Office
Marketing
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Callagent / Klantenadviseur
BRECHT
Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent/Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan. Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant. 💪 Jouw takenpakket? Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten ☎️Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragenJe plant afspraken in en stelt werkorders opJe verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodigJe werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools 💻Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding)Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice
Interim
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Call-center inbound
Zele, België
Heb jij een goede kennis Nederlands, Frans en Engels? Kan je werken tussen 6u30 en 21u? Ben jij ook beschikbaar in het weekend? Lees dan snel verder! Voor een callcenter in Zele zoeken we een call-center medewerker. Het is een inbound call-center voor hotels, dokters, liften,... Als call-center medewerker zal je instaan voor volgend takenpakket: Je beantwoordt inkomende oproepen. ☎️Je schakelt oproepen door. Je helpt mensen die voor een gesloten deur van hun hotel staan. Je geeft gegevens door en volgt instructies van de klanten op. Je werkt hierbij in shiften tussen 6u30 en 21u. 🕙 Je kan ook parttime werken. Interesse? Scrol dan snel verder voor meer informatie en stuur jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
Interim
Marketing
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Telemarketer Sales
Kallo, Beveren, België
Ben jij een sales gedreven persoon en vind je het leuk om te werken voor een groeiende werkgever? Haal je voldoening uit het leggen van nieuwe contacten per telefoon en het hieruit realiseren van business? Lees dan deze vacature! 🤩 Voor een bedrijf gelegen in de regio van Kallo 📍, actief in het leveren van verhuur materiaal voor het verpompen, opslaan en de behandeling van vloeistoffen en verzorgen van stroom, zijn wij op zoek naar een deeltijdse (24 tot 32 uur/week) Telemarketer Sales 📞 Als Telemarketer Sales sta jij in voor: Het ondersteunen van 3 sales buitendienst collega’s in het maken van klantafspraken met behulp van Salesforce en LinkedIn Navigator Het genereren en beoordelen van de sales leads en deze informatie verstrekken aan jouw collega’s van sales buitendienstMail campagnes verzorgen en opvolgen via Salesforce Onderhouden en updaten van ons CRM programma
Interim
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Callcenter / Telemarketeer
ZAVENTEM
Voor een toonaangevend telecombedrijf zijn wij op zoek naar nieuwe toptalenten: Bij dit bedrijf kom je terecht in een hecht team waar je jezelf kan zijn. Zij bieden interessante opleidingen, aantrekkelijke voorwaarden, een topsfeer én een niet te stoppen teamspirit. Klinkt goed? Lees dan snel verder! Jouw rol als Telemarketeer/Sales Planner: Als Sales Planner ben jij de schakel tussen onze klanten en onze Field Sales Account Managers. Jij zorgt ervoor dat de agenda’s optimaal gevuld zijn en dat elke afspraak vlot en professioneel verloopt. Dankzij jouw planningstalent draait ons sales apparaat als een geoliede machine. Wat ga je doen? Je belt zelfstandigen en bedrijven om fysieke afspraken in te plannen voor ons Field Sales team.Je bent verantwoordelijk voor het volledige planningsproces:Afspraken inplannen en herplannen indien nodigVersturen van bevestigingen naar vertegenwoordigers en prospectsFeedback geven over de kwaliteit van databestandenJe werkt nauw samen met interne teams om klantentevredenheid en efficiëntie te verhogen.Je werkt vanuit ons kantoor in Zaventem, met de mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week na een positieve evaluatie.
Office
Bureau
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Agent
Roeselare
Functieomschrijving De afdeling is verantwoordelijk voor een accurate verwerking van de bestellingen die door de Sales buitendienst en klanten worden aangeleverd. De medewerkers van Customer Care zorgen ervoor dat onze klanten-installateurs de juiste producten op de afgesproken tijd en plaats ontvangen. Je verleent advies aan klanten om de productkeuze te bepalen. Je bent verantwoordelijk voor de orderafhandeling.Je zorgt voor een nauwkeurige en zorgvuldige verwerking en opvolging van orders.Je beheert klantendossiers op administratief en commercieel vlak. Je bent communicatief sterk.Je adviseert en helpt onze klanten-installateurs en/of eindgebruikers aan de balie en telefonisch. Je rapporteert aan de teamleader van de customer service.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
Office
Financieel
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
ROESELARE
Jouw nieuwe uitdaging: Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
Office
Gezondheid
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
Office
Marketing
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
WAASTEN
Jouw rol: Als medewerker commerciële binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Of het nu gaat om een bestelling die zoek is geraakt, een product dat niet klopt, of een vraag over ons assortiment: jij staat klaar met een creatieve en klantgerichte oplossing.Je bent geduldig en begrijpt het persoonlijke verhaal achter elke aankoop.Zo zorg je dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen, ook als een oplossing even op zich laat wachten.Daarnaast sta je in voor de administratieve opvolging van bestellingen, beantwoord je vragen over verzonden pakketten en retourzendingen, en denk je mee over hoe we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.
Office
Diversen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!