Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(13)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(12)
Vast contract
(1)
Taal
Nederlands
(13)
Frans
(1)
Niches
Office
(6)
Interim
(6)
Technics Employees
(1)
Sector
Diensten
(3)
Bouw
(3)
Materialen
(2)
Gezondheid
(2)
Hout
(1)
Diversen
(1)
Auto
(1)
Toon meer
13 Jobs gevonden
Baliemedewerker met technische kennis
Genk
Voor onze klant gespecialiseerd in hout gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een baliemedewerker. Blaas jij iedereen omver met jouw commerciële flair?Dan is dit de ideale job voor jou!Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71! Je takenpakket als baliemedewerker met technische kennis bestaat uit: Je helpt klanten verder die aan de balie komen;Je maakt en verwerkt bonnen;Je maakt offertes op;Je bestelt op tijd materialen.
Technics Employees
Hout
Voltijds
Vast contract
Baliemedewerker Oevel
WESTERLO
Op zoek naar een uitstekende uitdaging? Lees dan zeker en vast verder! Wij zijn op zoek naar baliemedewerker Oevel Zo ziet jouw takenpakket eruit:Je ontvangt samen met je collega installateurs aan de toonbank - HVAC basis kennis verwarmingstechnieken. Je geeft hen deskundig advies over onze producten, maak hun bestellingen klaar. Je vormt de schakel tussen magazijn en onze klanten (B2B)
Interim
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Technisch baliemedewerker
Brugge
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Brugge dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie als baliemedewerker. Jouw takenpakket als baliemedewerker: Professioneel en technisch advies geven aan de klanten over het juiste toestel voor hun job!Door jouw joviale ingesteldheid en technische kennis en interesse kan jij de afhaalklanten perfect face-to-face verder helpen.Telefonisch klanten te woord staan is geen probleem voor jou!Volledige verhuuradministratie, dit van offerte tot facturatie.Door jouw flexibiliteit en polyvalente inzetbaarheid, spring je bij waar nodig! En als de filiaalhouder er niet is, je wordt opgeleid om zelfstandig, indien nodig, het filiaal open te houden
Interim
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker. Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket: Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Baliemedewerker
GENT
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Gent dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket : Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatieWe leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden.Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
Interim
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Baliemedewerker VERHUUR
Lubbeek
Ben jij klantvriendelijk? Hou je van een afwisselende job? Heb je technische kennis? Ben je niet bang om je handen vuil te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant die instaat voor verhuur van allerhande machines in de tuin- en bouwsector zoeken we een enthousiaste Technisch Baliemedewerker. Functieomschrijving: Je verzorgt de uitgifte van machines aan klanten en controleert bij retour of deze nog correct functioneren.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatie.Je spoort kleine technische storingen op en verhelpt deze. Tevens test je of de machines nog werken.Je voert leveringen uit en haalt machines op met een camionette.
Interim
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief allrounder (onthaal/dispatch chauffeurs/bachelor)
Turnhout, België
Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!) Waar kom je terecht? Turnhout 📍Specialisatie Voeding 🔬Snelle opstart mogelijk! Jouw taken: Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste aanspreekpunt aan het onthaal maar ook telefonisch en via mailVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
Office
Gezondheid
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
medewerker onthaal kassa
Sint-Eloois-Vijve, Waregem, België
Voor onze klant, een heel mooie winkel die voor ieder wat wils heeft, gaan we op zoek naar een medewerker voor het onthaal, kassa en webshop: Hoe ziet je dag eruit als medewerker onthaal kassa en webshop? De klant verwelkomen met een lach én zorgen dat ze weggaan met een lach? Da's jouw hoofdtaak!Klanten helpen en adviseren in hun keuze;Inkomende bestellingen uitpakken, verwerken, en aanvullen in de rekken;De klanten en kassa correct afrekenen, met de lach :-)Ondersteunen van onze webshop: bestellingen verwerken, vragen van klanten beantwoorden en mee zorgen voor een vlotte verzendingMeehelpen om de winkel netjes en uitnodigend te houden
Interim
Diversen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaalmedewerker / administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als onthaalmedewerker / administratief bediende bestaat uit: Je verwelkomt de klanten aan het onthaal op een warme en professionele manier;Je helpt klanten verder bij vragen aan het onthaal, telefonisch en per mail;Je verstuurt de facturen per mail;Je beheert de mailbox van de chauffeurs en regelt de transporten;Je vraagt bestelbonnen op;Je sorteert de post;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
Office
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief receptionist
HEIST-OP-DEN-BERG
Vivaldis Office Geel zoekt een receptionist! Waar moet je zijn? Heist-op-den-Berg Sector: Buitenschrijnwerk en bouw. Wat moet je doen als receptionist? Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers, zowel aan de balie als via telefoon en e-mail.Je beheert de agenda's van collega's en plant afspraken in.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, bied je ondersteuning aan je leidinggevende en assisteer je bij de planning.Ook het beheren van het klassement behoort tot je taken.
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts. Taakomschrijving: Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
Interim
Gezondheid
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende
IEPER
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende in combinatie met inboeken van facturen. Eerste aanspreekpunt: Je ontvangt bezoekers en leveranciers op een vriendelijke en professionele manier. Telefonie en Mailverkeer: Je beheert het centrale telefoonverkeer en de algemene mailbox. Je filtert, beantwoordt en verdeelt inkomende communicatie. Agendabeheer: Je ondersteunt het management en/of de collega's met het plannen van afspraken en vergaderingen. Inboeken Facturen: Je bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van alle aankoopfacturen en verkoopfacturen in ons boekhoudsysteem. Bankuittreksels: Je verwerkt de dagelijkse bankafschriften. Voorbereidend Werk: Je helpt bij de voorbereiding van betalingen en levert documenten aan voor de externe accountant. Klassering & Archivering: Je zorgt voor een gestructureerd en nauwkeurig (digitaal) klassement van alle administratieve en financiële documenten.
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist - Admin
ZAVENTEM
Voor onze klant te Zaventem, specialist in het leveren van diverse gepersonaliseerde diensten aan zowel bedrijven als particulieren, zijn wij op zoek naar een enthousiaste receptionist / administratief medewerker! Jouw takenpakket: Je ontvangt dagelijks klanten op kantoor;Je verzorgd onze communicatie per mail, telefoon en brieven;Je bent het eerste aanspreekpunt van het bedrijf;Je organiseert meetings en afspraken;Je gaat mee naar meetings buiten kantoor en neemt notities.
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!