Hulpboekhouder met een klein stukje administratieve taken
LANAKEN
Voor onze klant, een betrouwbaar en groeiend bouwbedrijf in Lanaken, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een klein deel administratieve taken op zich wil nemen. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een hulpboekhouder A-Y met administratieve taken?
Boekhouding van verschillende kleine vennootschappenFacturen en kas-en bankverrichtingen inboekenFinanciële verrichtingen uitvoerenDebiteuren beheer (betalingen opvolgen ed.)Voorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenBtw-aangiftes opmaken (indien reeds kennis van)Samenwerking met de zaakvoerderAd hoc en administratieve taken (zoals VCA's inplannen en opvolgen, checkin@work registreren, ...)...
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder automotive
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar
Oudsbergen, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y?
Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
(Hulp)Boekhouder / doorgroeimogelijkheden
Zellik
Voor onze klant te Zellik, een organisatie die actief bijdraagt aan verkeersveiligheid en milieubescherming in België zijn wij op zoek naar een boekhouder. Onze werking richt zich op het controleren, keuren en verbeteren van technische installaties en voertuigen, met het oog op een veiligere en duurzamere samenleving. Als stabiele en groeiende speler combineren we technische expertise met een sterke maatschappelijke impact.
Na een grondig opleidingstraject krijg je een veelzijdige functie binnen de boekhouding van A tot Z. Je takenpakket omvat onder andere:
Onderhouden van klantencontacten en administratieve opvolgingOndersteuning bij credit- en debiteurenbeheerVerwerking van banktransacties en controle op cashflowControleren en registreren van betalingen, overschrijvingen, kassa’sInboeken van aankoopfacturen en opvolging van leveranciersKlassement en beheer van boekhoudkundige documentenMee waken over de betrouwbaarheid van alle boekhoudgegevens
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚
Jouw taken:
Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder
Middelkerke, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23
Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.
Jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Ingelmunster
Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een taak uit jouw takenpakket:
Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant te Oostende, een grote speler in de voedingssector, zijn we op zoek naar een assistent boekhouder.
Als assistent boekhouder speel je een cruciale rol in het financiële beheer van het bedrijf. Je bent
verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, bankafschriften en financiële transacties.
Daarnaast ondersteun je bij BTW-aangiftes, debiteurenbeheer en maand- en jaarafsluitingen. Je
werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en helpt bij het opstellen van rapportages en audits. Je
krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerwerken van financiële transacties en bankafschriftenVoorbereiden van BTW-aangiftes en fiscale documentenOndersteunen bij maand- en jaarafsluitingenOpvolgen van debiteuren en crediteurenbeheerAssisteren bij financiële rapportages en audits
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder A-Z
Lanaken, België
Voor een productie- en verwerkingsbedrijf, gevestigd in Lanaken, zijn we op zoek naar een boekhouder. Spreekt deze job je aan? Solliciteer online of contacteer ons op 013 48 01 87.
Taken die je als boekhouder zal uitoefenen:
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhoudingBoeken van facturen (kosten, investeringen, leasing...)Ondersteuning debiteuren- en crediteurenbeheerVerwerken van vaste activa, aanleggen provisies Uitvoeren van betalingen Je geeft input tot het verbeteren van interne processenBtw- en Intrastataangiftes voorbereidenVoorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenFinanciële rapportages opmaken en rapporteren aan CEOJe bent verantwoordelijk voor de afdeling facturatie (Inboeken van aankoopfacturen, verkoopfacturen opmaken en uitsturenSamenwerking met de externe boekhouder
FinanceChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder A-Z
Genk, België
Ben jij een gedreven en ervaren boekhouder die alle aspecten van de boekhouding beheerst? Dan zoeken wij jou!
Voor een bedrijf, gelegen te Genk, een internationale speler in bouwmachines zijn we op zoek naar een boekhouder.
Het gaat om een langdurige en verantwoordelijke functie waarin je een cruciale rol speelt in het financieel beheer van het bedrijf.
Je taken als boekhouder A-Z bestaan uit:
Verwerken van bank- en kasverrichtingen;Opstellen en verwerken van de maand- en jaarafsluitingen;BTW-aangiftes en andere fiscale aangiftes voorbereiden en indienen;Beheer van de debiteuren- en crediteurenadministratie;Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen en betalingen;Betalingen opvolgen;Opstellen van de jaarrekening;Ondersteuning van de CFO.
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Heb je interesse in de job na het lezen van de vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance in Paal via 013 48 01 87 of solliciteer online.Voor een Nederlands bedrijf, gespecialiseerd in afvalverzamelingsvoertuigen, zoeken wij een boekhouder voor hun vestiging in Genk.Wat behoort tot het takenpakket van een boekhouder bij dit bedrijf?
Je voert de betalingen uitAan-en verkoopfacturen opmaken en inboekenKas-en bankafschriften inboekenUitvoeren van de btw-aangiftesOpmaken van rapporteringen voor de hoofdvestiging in NederlandBeheer van de mailbox omtrent de boekhoudingJe bent de contactpersoon voor de loonverwerkingsdienst
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Debiteurenbeheerder
Tongeren, België
Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller?
Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende NL/FR
Tongeren, België
Voor een bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Tongeren, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Inboeken van de bankafschriftenAfpunten van de betalingenBankgegevens verwerkenOpladen van Codabestanden in IsabelBetalingen inboeken in de bedrijfseigen softwareHuurcontracten verlengenTerugbetalingen voor de waarborgen in orde brengenOpvolgen van de domiciliëringenNazicht van dubbele betalingen...
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, een elektrische groothandel, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Maasmechelen te versterken.
Taken die je als boekhouder A-Z zal uitvoeren:
Je bent verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot ZInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerBtw-aangiftesJaarafsluitingenJaarrekeningen opmakenJe verwerkt de betalingen en betalingsbestanden
FinanceMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Leidinggevende AP Accountant
Maasmechelen, België
Voor een klant gelegen te Maasmechelen, en gespecialiseerd in de productie van spuitmachines, zijn we op zoek naar een AP Supervisor.
Als leidinggevende van de afdeling AP Accountants ziet je dag er als volgt uit:
Je stuurt een team van twee crediteurenmedewerkers (AP Accountants) aan, motiveert hen en stimuleert hun professionele groei.Je creëert een omgeving waarin samenwerking en het behalen van resultaten centraal staan.Je bent verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van facturen en betalingen volgens het bedrijfsbeleid.Je verzorgt de afsluitingswerkzaamheden van de crediteurenadministratie, inclusief het opstellen van grootboekafstemmingen.Je ziet toe op de juiste toepassing van interne richtlijnen rond uitgaven en zorgt ervoor dat medewerkers zich aan deze regels houden.Je werkt samen met externe experts op het gebied van BTW en volgt actief de ontwikkelingen in internationale wet- en regelgeving.Je zorgt dat het team op de hoogte blijft van BTW-gerelateerde zaken en ondersteunt bij compliance-initiatieven.Je speelt een leidende rol in het verbeteren en breder inzetten van ERP-systemen, inclusief updates en nieuwe toepassingen.Je draagt bij aan de implementatie van geautomatiseerde oplossingen voor de verwerking van inkomende facturen.Je analyseert bestaande procedures en interne controles en werkt continu aan procesoptimalisatie.
FinanceMachinebouwVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.