Debiteurenbeheerder
WAREGEM
Voor onze klant, zijn we op zoek naar een debiteurbeheerder:
Je wordt verantwoordelijk voor het beheer van onze debiteurenportefeuilleJe vervult het een cruciale rol in het financiële departement van onze organisatieJe zorgt ervoor dat de betalingen vlot binnen komen en onderhoudt professioneel contact met onze klantenJe volgt openstaande facturen opJe bewaakt betalingstermijnenJe neemt telefonisch en schriftelijk contact op met klanten over betalingenJe volgt verzekeringsdossiers nauwgezet opJe maakt afspraken over betalingsregelingenJe signaleert betalingsrisico’s en adviseert over kredietlimietenJe verwerkt betalingen in ons systeemJe ondersteunt bij de maand- en jaarafsluitingen m.b.t. debiteuren
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Debiteurenbeheerder / Credit controller regio Hasselt
Hasselt, België
Voor een bedrijf gelegen in Hasselt, actief in de Automotive, zijn we op zoek naar een medewerker debiteurenbeheer.
Wat ga jij doen?
Debiteurenbeheer onderhouden, zowel telefonisch als schriftelijk Betalingsherinneringen versturen Controleren van betalingsverschillen en/of dubbele betalingen Ondersteunen van de boekhouding Je hebt contact met verschillende afdelingen binnen het bedrijf
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Debiteurenbeheerder
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Debiteurenbeheerder.
Als Debiteurenbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheer van onze openstaande facturen en betalingen.
Je onderhoudt nauw contact met klanten en zorgt voor een vlekkeloze opvolging van financiële dossiers.Dankzij jouw oog voor detail en oplossingsgerichte houding verbeter je onze processen.Opstellen van rapportages voor de directie;Kredietlimieten aanvragen en beheren;Onderhouden van de klantendatabase;Telefonische en schriftelijke aanmaningen uitvoeren;Beheer van incassodossiers en opvolging van schadedossiers.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Debiteurenbeheerder
Tongeren, België
Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller?
Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant regio Meulebeke zijn wij op zoek naar een boekhouder A-Y (m/v)Binnen ons bedrijf zal je instaan voor de dagdagelijkse boekhouding van onze verschillende vennootschappen en VZW's. Jouw takenpakket zal voornamelijk bestaan uit:
Verwerken boekhoudkundig proces: opvolgen van de goedkeuringen , de input aan aankoopfacturen en financiële uittreksels, het uitvoeren van betalingen.Het importeren van de "klantenboekhouding" in de centrale boekhouding en het opmaken van aansluitingscontroles.Het aanmaken, controleren en indienen van de BTW- aangiftes.Ondersteuning van de dienst (vb registratie huurcontracten, diverse administratieve aangiftes, bankmandaten en contact met banken, borgen, en allerhande ad hoc financieel administratieve taken)
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder | Aalter
Aalter, België
Voor een kantoor te Aalter, actief in fiscaliteit en boekhouding zoeken wij op zoek naar een boekhouder.
Dit kantoor weet zich te onderscheiden van de rest door hun aanpak en hun DNA die ze naar buiten brengen om mee te denken met de klant en op deze manier een onderneming mee sterk te maken!
Wat mag je van jouw takenpakket als boekhouder / dossierbeheerder verwachten?
Dossiers behandelen van A tot Z, voor de aan jou toegewezen dossiersBeheer van fiscale dossiers en de boekhouding van de klantenJe hebt rechtstreeks contact met de klanten. Zo heel soms zitten daar complexe vraagstukken bij of zijn er zaken onduidelijk, geen zorgen: je kan hierbij steeds beroep doen op de steun van je collega's en externe specialisten, je staat er met andere woorden nooit alleen voor!Dossiers die volg je op in nauwe samenwerking met je klantJe volgt nieuwe ontwikkelen op in het vakgebied.
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Wat ga je doen:
Je verzorgt de boekhouding van A tot Y van een 3-tal entiteitenJe staat in voor de analytische boekhoudingJe verzorgt alle boekingen (aankoop- verkoopfacturen, banken, onkostennota’s, lonen,..)Je staat in voor het klaarmaken en controleren van het uitgaand betalingsverkeerJe bewaakt de klantenopvolgingJe werkt mee aan de noodzakelijke aangiftes (BTW, fiscale dossiers, …)Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de kwartaal- en jaarafsluitingJe werkt mee aan nieuwe projecten ter verbetering van de financiële serviceJe rapporteert aan de accounting manager
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Roeselare, België
Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid.
Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses:
Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Roeselare, België
De puntjes op de i en een accuraatheid om U tegen te zeggen: ben jij de boekhouder met zin voor afwisseling? Dan staat je slechts één iets te doen: solliciteren!
Als boekhouder zorg je voorbereiding en afwerking van klantendossiers.Bijhouden van de boekhoudingVoorbereiden van fiscale aangiftenOp punt stellen van administratieve dossiers
De taakomschrijving kan variëren van project tot project er zal steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Roeselare, België
Ben jij een gedreven boekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bedrijf? Vivaldis helpt een erkend outsourcingsbedrijf met het zoeken naar een gepassioneerde boekhouder om hun team te versterken. `Het bedrijf biedt een stimulerende werkomgeving waar ambitie en professionaliteit centraal staan.
Een greep uit jouw boeiend takenpakket:
Beheren van de volledige boekhouding van het bedrijfOpstellen en indienen van BTW-aangiftes, jaarrekeningen en diverse fiscale aangiftesAnalyseren van financiële gegevens en voorbereiden van periodieke rapportagesSamenwerken met externe partners, zoals accountants, voor de optimalisatie van financiële processenBijdragen aan de financiële strategie en planning van het bedrijf
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Functieomschrijving: Junior Accountant (Starter)
Titel: Junior Accountant (Starter) - Junior Dossierbeheerder
Locatie: Kantoor in Roeselare
Over de Functie
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy? Dan is een job bij SBB als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Roeselare.
Je Nieuwe Job in ‘t Kort
Je krijgt de kans om te werken aan diverse klantendossiers en doet ervaring op met:
Jaarrekeningen opmakenVoorbereiden van fiscale aangiften (btw, PB, VenB)Prognoses van voorafbetalingen maken
Onder begeleiding van je senior collega’s leer je continu bij over de wondere wereld van accountancy. Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan de accountant.
Iets Voor Jou?
Als je enthousiast bent om bij te leren over accountancy en professioneel wil groeien, dan zit je goed bij ons. Uiteraard ben je goed met cijfers, maar evengoed met mensen. Je begint als junior, maar je groeit op jouw tempo verder naar senior accountant. Vanaf dat moment beheer je je eigen dossiers.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen.
Jouw takenpakket omvat:
Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder regio Nevele
Nevele, België
Ben je op zoek naar een boeiende functie als Boekhouder?
Voor onze klant in Nevele, een toonaangevend bedrijf in de keukenwereld, gaan wij op zoek naar een nieuwe collega!
Jouw dagelijkse takenpakket als boekhouder:
Controle en goedkeuring van de belangrijkste facturen. Inboeken van de facturen. Het aanmaken van betalingsvoorstellen.RSZ-aangiftes, Check-in-at-work in orde brengen, rapportering van het wagenpark.. Het uitvoeren van variatie analyses en analyses op verzoek van andere afdelingen.
Interesse? Aarzel niet om online te solliciteren, bel ons op 09 381 91 95 of stuur jouw CV naar deinze@vivaldis interim.be
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Binnen onze groep zoekt onze klant een gedreven Accountant die niet enkel cijfers laat spreken, maar er ook op toeziet dat elk getal klopt tot op de komma.
Jij bent dé spilfiguur in de boekhoudkundige processen en zorgt voor een betrouwbare basis waarop de rapportering én strategische keuzes kunnen rusten.
In deze rol hou je niet alleen de vinger aan de pols van meerdere vennootschappen, maar lever je ook een actieve bijdrage aan digitaliseringstrajecten en de implementatie van ons centrale ERP-systeem (Microsoft Business Central).
Je trekt geregeld naar andere vestigingen en vertaalt de praktijk moeiteloos naar efficiënte financiële processen.
Je voert de volledige boekhouding (A-Z) voor meerdere vennootschappen.Je waakt over de toepassing van wetgeving, boekhoudprincipes en interne afspraken.Je staat in voor btw- en fiscale aangiftes, auditondersteuning en afsluitingen.Je voert gerichte analyses uit en werkt actief mee aan procesverbetering.Je bent een aanspreekpunt op verschillende locaties binnen de groep.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Jouw takenpakket:
Dagelijkse boekhouding: Klant en leveranciersboekhouding, loon- en diverse boekingen, betalingen voor de verschillende entiteitenKwartaal-, jaarafsluitingen en consolidatie, alsook fiscale aangiftes in samenwerking met het extern boekhoudkantoorMaandelijkse BTW-, IC- en Intrastat-aangiftesDiverse rapporteringenMeewerken aan de verbetering en optimalisatie van onze processenHulp bij het opmaken van budgetten & externe auditsAdministratie: verzekeringen, contracten, etc.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant te Anzegem zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende:
Je staat in voor algemene boekhoudkundige taken en complexere boekingenJe bent het verantwoordelijke aanspreekpunt voor BTW aangiften: voorbereiding, tijdige opmaak en opvolging van de betalingen en dit voor een 20-tal bedrijvenJe beheert de afschrijvingen, voert een stipte maandelijkse opvolging uit van de aankoopfactuur via het geautomatiseerde boekhoudpakketJe bent ook het aanspreekpunt voor de verzekeringsdossiers over onze bedrijvengroepVoor een beperkt aantal dossiers ben je verantwoordelijk voor de opmaak van de cijfers in voorbereiding van de jaarrekeningJe staat in voor het dagelijks boeken van de bankuittreksels van een beperkte groep bedrijven en de intercompany afstemmingJe maakt boekhoudkundige overzichten op (zoals kredieten), UBO registers, permanent dossier ... en houdt deze nadien nauwkeurig bij.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Accounting Supervisor ben je verantwoordelijk voor het goede beheer en de organisatie van de afdeling om de boekhouding uit te voeren volgens de wettelijke procedures en regels van de groep om op elk moment een correcte boekhouding te kunnen voorleggen. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve en financiële beheer van het bedrijf.
Hiertoe voert u de volgende taken uit:
Je bent verantwoordelijk voor het boekhoudkundig en administratief beheer van het bedrijf.Je beheert de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting binnen de vereiste termijnen.Je beheert, analyseert en controleert dagelijks de boekingen (salarissen, betalingen, bijhouden van algemene kosten, voorzieningen, vaste activa, analytische correcties, enz.).Je coördineert de verwerking van verzoeken van klanten en leveranciers.Je beheert fiscale controles in samenwerking met de directeur Financiën & Administratie.Je bereidt de fiscale aangiften, jaarrekeningen, geconsolideerde rekeningen en financiële rapportering en prognoses voor, valideert en verzendt deze in samenwerking met de Directeur Financiën & Administratie.Je coördineert het werk en bepaalt de doelstellingen voor je team in lijn met deadlines en procedures, zowel op het gebied van boekhouding (algemeen en analytisch) als managementcontrole (planning, budget, rapportage, investeringen, cashflow, ...).Je volgt en lost geïdentificeerde performantieproblemen op.Je bereidt documentatie voor interne en externe audits voor, controleert en verstrekt deze.Je werkt mee aan de implementatie en optimalisatie van het boekhoudproces (procedures, IT-software,...).
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder (Ichtegem)
Ichtegem, België
In de dynamische wereld van de voedingshandel, gevestigd in Ichtegem, zet onze klant zich elke dag in om topkwaliteit te leveren. Voor hun financiële afdeling zijn ze op zoek naar een boekhouder.Een greep uit jouw boeiend en gevarieerd takenpakket:
Dagelijkse boekhouding en administratieve taken verzorgenOpmaken, inboeken en opvolgen van de verkoopfacturen en klantenInboeken en opvolgen van de aankoopfacturen en leveranciersVerwerken van bank-en kasverrichtingenVoorbereiden van de btw-aangiften, Intrastat,..Opstellen van de wekelijkse en maandelijkse interne rapporten voor het management en de hoofdboekhouderAssisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluitingenUitveren van diverse HR-taken/administratie
FinanceVoedingVoltijdsVast contract
Parttime Boekhouder met bedrijfswagen
Brugge
Voor een bedrijf in Brugge zijn wij op zoek naar een boekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hebt een passie voor cijfers en haalt veel voldoening uit het correct verwerken van de financiële data.Je staat in voor de dagelijkse verwerking en controle van aan- en verkoopfacturen, financiële verrichtingen en commissiesJe voert controles uit op intercompany boekingen, doorfacturaties en loonboekingenJe staat in voor het voorbereiden en tijdig indienen van de BTW-, belasting- en andere aangiftesJe volgt de debiteuren en crediteuren opPeriodiek voer je interne controles uitJe voert controles uit op de touroperatorsJe bereidt de periodieke afsluitingen voorJe bereidt de jaarbalans en winst- en verliesrekeningen voor in samenwerking met het externe accounting kantoorJe helpt met het contractbeheer over departementen heen
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.