Debiteurenbeheerder / Credit controller regio Hasselt
Hasselt, België
Voor een bedrijf gelegen in Hasselt, actief in de Automotive, zijn we op zoek naar een medewerker debiteurenbeheer.
Wat ga jij doen?
Debiteurenbeheer onderhouden, zowel telefonisch als schriftelijk Betalingsherinneringen versturen Controleren van betalingsverschillen en/of dubbele betalingen Ondersteunen van de boekhouding Je hebt contact met verschillende afdelingen binnen het bedrijf
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Roeselare, België
Ben jij een gedreven boekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bedrijf? Vivaldis helpt een erkend outsourcingsbedrijf met het zoeken naar een gepassioneerde boekhouder om hun team te versterken. `Het bedrijf biedt een stimulerende werkomgeving waar ambitie en professionaliteit centraal staan.
Een greep uit jouw boeiend takenpakket:
Beheren van de volledige boekhouding van het bedrijfOpstellen en indienen van BTW-aangiftes, jaarrekeningen en diverse fiscale aangiftesAnalyseren van financiële gegevens en voorbereiden van periodieke rapportagesSamenwerken met externe partners, zoals accountants, voor de optimalisatie van financiële processenBijdragen aan de financiële strategie en planning van het bedrijf
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Roeselare, België
Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid.
Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses:
Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Binnen onze groep zoekt onze klant een gedreven Accountant die niet enkel cijfers laat spreken, maar er ook op toeziet dat elk getal klopt tot op de komma.
Jij bent dé spilfiguur in de boekhoudkundige processen en zorgt voor een betrouwbare basis waarop de rapportering én strategische keuzes kunnen rusten.
In deze rol hou je niet alleen de vinger aan de pols van meerdere vennootschappen, maar lever je ook een actieve bijdrage aan digitaliseringstrajecten en de implementatie van ons centrale ERP-systeem (Microsoft Business Central).
Je trekt geregeld naar andere vestigingen en vertaalt de praktijk moeiteloos naar efficiënte financiële processen.
Je voert de volledige boekhouding (A-Z) voor meerdere vennootschappen.Je waakt over de toepassing van wetgeving, boekhoudprincipes en interne afspraken.Je staat in voor btw- en fiscale aangiftes, auditondersteuning en afsluitingen.Je voert gerichte analyses uit en werkt actief mee aan procesverbetering.Je bent een aanspreekpunt op verschillende locaties binnen de groep.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Heb jij ervaring in een accountantskantoor en wil je de stap zetten van verwerken naar écht adviseren?
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostkamp, zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.
Als ervaren boekhouder ben je een cruciale schakel tussen het kantoor en de klant. Je beheert je eigen, diverse klantenportefeuille, met een focus op dienstverlening, kwaliteit en proactief advies.
Jouw takenpakket omvat:
Het zelfstandig en nauwkeurig beheren van de boekhouding van A tot Z voor jouw klanten (vennootschappen en eenmanszaken)Het tijdig en correct opstellen van btw-aangiftes, vennootschapsbelasting, personenbelasting en diverse fiscale aangiftenHet voorbereiden en indienen van de jaarrekeningen en tussentijdse financiële rapporten.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klantenJe interpreteert hun cijfers en voorziet hen van gericht fiscaal en financieel adviesMeedenken over en actief bijdragen aan de digitalisatie van onze kantoorprocessen en de dossiers van onze klanten
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Jouw takenpakket:
Dagelijkse boekhouding: Klant en leveranciersboekhouding, loon- en diverse boekingen, betalingen voor de verschillende entiteitenKwartaal-, jaarafsluitingen en consolidatie, alsook fiscale aangiftes in samenwerking met het extern boekhoudkantoorMaandelijkse BTW-, IC- en Intrastat-aangiftesDiverse rapporteringenMeewerken aan de verbetering en optimalisatie van onze processenHulp bij het opmaken van budgetten & externe auditsAdministratie: verzekeringen, contracten, etc.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder (Ichtegem)
Ichtegem, België
In de dynamische wereld van de voedingshandel, gevestigd in Ichtegem, zet onze klant zich elke dag in om topkwaliteit te leveren. Voor hun financiële afdeling zijn ze op zoek naar een boekhouder.Een greep uit jouw boeiend en gevarieerd takenpakket:
Dagelijkse boekhouding en administratieve taken verzorgenOpmaken, inboeken en opvolgen van de verkoopfacturen en klantenInboeken en opvolgen van de aankoopfacturen en leveranciersVerwerken van bank-en kasverrichtingenVoorbereiden van de btw-aangiften, Intrastat,..Opstellen van de wekelijkse en maandelijkse interne rapporten voor het management en de hoofdboekhouderAssisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluitingenUitveren van diverse HR-taken/administratie
FinanceVoedingVoltijdsVast contract
Parttime Boekhouder met bedrijfswagen
Brugge
Voor een bedrijf in Brugge zijn wij op zoek naar een boekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hebt een passie voor cijfers en haalt veel voldoening uit het correct verwerken van de financiële data.Je staat in voor de dagelijkse verwerking en controle van aan- en verkoopfacturen, financiële verrichtingen en commissiesJe voert controles uit op intercompany boekingen, doorfacturaties en loonboekingenJe staat in voor het voorbereiden en tijdig indienen van de BTW-, belasting- en andere aangiftesJe volgt de debiteuren en crediteuren opPeriodiek voer je interne controles uitJe voert controles uit op de touroperatorsJe bereidt de periodieke afsluitingen voorJe bereidt de jaarbalans en winst- en verliesrekeningen voor in samenwerking met het externe accounting kantoorJe helpt met het contractbeheer over departementen heen
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij een nauwkeurige en allround boekhouder die klaar is voor de volgende stap?
Werk je graag in een dynamische en snelgroeiende omgeving waar je een sleutelrol speelt in de financiële structuur?
Dan is onderstaande vacature voor bBoekhouder A-Y zeker iets voor jou!
Als Boekhouder A-Y krijg je een gevarieerd takenpakket waarin je zowel zelfstandig als in nauwe samenwerking met ons finance team werkt. Je bent de rechterhand van de hoofdboekhouder en zorgt voor de volledige boekhoudkundige opvolging van A tot Z.
Wat ga je concreet doen?
Je neemt de boekhouding van de immobilievennootschappen en een holding voor je rekening, en biedt tevens ondersteuning aan de productie-entiteitJe beheert aankoopfacturen volledig, inclusief de goedkeuringsflow, controle, opvolging van afwijkingen, en het tijdig uitvoeren van betalingen en tegoedenJe zorgt voor de reconciliatie van klanten en leveranciers en voert nauwkeurige intercompany-afstemmingen uitJe bent verantwoordelijk voor de correcte Intrastat-aangifteJe werkt mee aan administratieve ad-hoc taken binnen finance en biedt essentiële ondersteuning bij de implementatie van nieuwe ERP-projecten
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Junior Accountant kom je ons dynamische Finance team versterken en speel je een cruciale rol in het financieel gezond houden van onze organisatie. Je zal praktijkervaring opdoen in boekhouding en administratie terwijl je bijdraagt aan de financiële operaties van verschillende bedrijven binnen de onze groep.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
Je staat in voor het uitvoeren van algemene boekhoudkundige takenJe verwerkt de aankoopfacturen, evenals de financiële (CODA)-bestanden voor een aantal toegewezen bedrijven binnen onze groep.Je controleert de status van facturen en analyseert de ouderdomsbalans van zowel leveranciers als klanten. Hierbij sta je in contact met zowel het management van de bedrijven waaraan je werkt als met hun klanten & leveranciers.Je doet maandelijkse checks en controles op alle rekeningen waarvoor je verantwoordelijk bentJe helpt bij het voorbereiden van de maand- en jaarafsluiting, onder toezicht van onze ervaren GL-accountantsJe werkt nauw samen met je teamleden binnen de financiële afdeling om een vlotte en nauwkeurige administratie te waarborgen.
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder | Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, een accountantskantoor regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een boekhouder met ervaring: A-Z.
Je staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen en finaciële verrichtingen.Verzorgen van BTW aangiftes, vennootschapsbelasting, persoonsbelasting.Opstellen van tussentijdse balans en jaarbalans.Rapportering op maand- en kwartaalbasis.Controleren en opstellen van jaarrekeningen.Het verlenen van advies aan jouw klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Facturatie Medewerker
Oudenaarde
Ben jij een nauwkeurige administratieve kracht met oog voor detail en een passie voor cijfers? Zoek je een stabiele job met de mogelijkheid om 4/5e (80%) of voltijds te werken? Dan zoeken wij jou om ons financiële team te versterken!
Jouw Rol: Specialist in facuratiebeheer
Als Medewerker Facturatie word je de beheerder van je eigen klantenportefeuille. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het volledige facturatieproces. Dit is een cruciale, cijfermatige functie met een terugkerend karakter, waarbij de nadruk ligt op nauwkeurigheid en punctualiteit.
Belangrijkste Taken en Verantwoordelijkheden:
Volledige Facturatiecyclus: Je staat in voor het tijdig en correct opmaken, controleren en versturen van alle verkoopfacturen naar jouw toegewezen klanten.Data-input & Verwerking: Je zorgt voor de nauwkeurige ingave en verwerking van alle relevante gegevens in ons administratief systeem.Controle & Kwaliteit: Je controleert jezelf op gemaakte facturen om fouten te minimaliseren en garandeert een hoge mate van nauwkeurigheid in de verwerking.Ondersteuning: Hoewel dit geen zware boekhoudkundige functie is, bied je ondersteuning bij de opvolging van uitgaande facturen en vragen over betalingen (debiteurenbeheer).
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, gelegen in Menen, zijn wij op zoek naar een accountant A tot Y.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van de facturenMaandelijkse en jaarlijkse afsluitproces van 1 of meerdere vennootschappenFiscale aangiftesDiverse financiële ad hoc opdrachtenDigitaliseren van het boekhoudprogramma: link zijn tussen het operationele/commerciële kant en de boekhoudingRapporteren aan de Accounting & Tax Manager BE/FR/NL
Kortom vanuit het hoofdkantoor draag je jouw steentje bij aan het financieel kloppend hard van de organisatie.
FinanceMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, een bouwfirma gelegen te Menen, zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Als hulpboekhouder ben je verantwoordelijk over de financiële administratie.Je zorgt ervoor dat alle financiële processen soepel en nauwkeurig verlopen.Je staat in voor het inboeken van facturenJe bereidt de fiscale aangiftes voorTer voorbereiding van het extern boekhoudkantoor bereid je eveneens de jaarafsluiting voor
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Je boekt inkoopfacturen en controleert deze op fouten.U houdt nauwlettend toezicht op niet-goedgekeurde facturen.Ook registreer je bankafschriften voor een aantal van onze productiebedrijven.Je werkt actief mee aan diverse optimalisatieprocessen binnen de boekhoudafdeling.Tijdens audits ondersteun je je collega’s door hen te voorzien van accurate financiële gegevens.Je verricht voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de periodieke afsluiting.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende facturatie
Damme
Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie.
Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!
Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Je volgt ook het debiteurenbeheer op.Je boekt verkoopfacturen in.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een accountantskantoor te Gistel zijn we op zoek naar een boekhouder/ dossierbeheer die al een eerste ervaring een een boekhoudkantoor achter de rug heeft.
Heb je zin om samen te werken met enthousiaste collega's in een familiale sfeer?
Je staat in voor het dossierbeheer van eigen dossiers van A tot Z (boekhouding)Voorbereiden van fiscale aangiftesAnalyseren van jaarrekeningenBegeleiden van oprichtingen, fusies, vereffeningen van vennootschappen(Financieel) advies verlenen aan klanten
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Je bent verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot Z voor één of meerdere entiteiten en vormt de cruciale schakel tussen de dagelijkse operaties en de financiële rapportering.
💼 Verantwoordelijkheden
De functie omvat de volledige financiële cyclus, van invoer tot afsluiting en fiscale aangiften.
Dagelijkse en Periodieke Boekhouding:
Inboeken van inkomende/uitgaande facturen en verwerken van betalingen.Maandelijkse opmaak van de balans- en resultatenrekening.
Fiscale Taken: Opstellen van BTW-aangifte en berekenen van de vennootschapsbelasting.Communicatie: Je zorgt ervoor dat elementen van commerciële, operationele en technische afdelingen correct in de rapportering worden verwerkt.Controle: Je bent het directe contactpunt voor de auditors.Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Facturatie medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor een toonaangevend bedrijf, actief in multimodale logistiek, met ligging in Zeebrugge, gaan we op zoek naar een gedreven Facturatie Medewerker.
Zin om een volwaardig lid te vormen van een enthousiast team?Een eerste werkervaring achter de rug binnen facturatie/administratie?Administratief sterk en pietje precies aangelegd?
Zeker verder lezen! Deze vacature zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!
Onder welke taken jij je schouders mag zetten als Facturatie Medewerker?
Opmaak & controle van uitgaande facturenProbleemoplossend handelen bij facturatie vragen in zowel Nederlands, als EngelsProforma lijsten doorsturen naar klantenOpvragen van gegevens bij onze operationele systemen en verwerking van facturatie gegevens
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
FinanceTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder AP / AR
DILSEN-STOKKEM
Heb jij reeds ervaring met leveranciers- en klantenboekhouding (AP/ AR)?
Heb je een eerste werkervaring achter de rug in een boekhoudkundige functie?
Spreekt een bouwbedrijf je aan?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Reageer dan snel via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op 013 48 01 87.
Voor een bouwbedrijf te Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z.
Een dag als boekhouder bij dit bouwbedrijf kan je verdelen in vijf grote taken:
Leveranciersboekhouding:
Inboeken van inkomende facturenCrediteurenbeheer en opstellen van afbetalingsplannenContact met leveranciers omtrent facturatieOndersteunen van de maand- en jaarafsluiting met betrekking tot crediteuren
Klantenboekhouding:
Inboeken van uitgaande facturenOverzicht bewaren van openstaande vorderingenDebiteurenbeheer en opvolgen van achterstallige betalingenVoorbereiden van rapporten (maandelijks, kwartaal, jaar) over de debiteurenpositieContact met klanten
Btw-aangiftes voorbereiden en indienen:
Opstellen en indienen van de maandelijkse btw-aangiftesControleren van btw-boekingen en aanpassen waar nodigNaleven van de fiscale verplichtingen van het bedrijf
Financiële analyses en rapporteringen:
Uitvoeren van analyses uit de financiële gegevens, zoals cashflow, marges, en kostenspreidingOptimaliseren van financiële processen en systemenBestuderen van investeringen en het rapporteren van bevindingen aan het managementStrategische adviezen opstellen adhv financiële gegevensJe bent verantwoordelijk voor het financieel reilen en zeilen in het bedrijf, dit doe je adhv planning, controle en verslaglegging
Algemeen:
BalansopstellingBijdragen aan het opstellen van de jaarrekening en andere rapportages voor de externe accountantsOndersteunen bij de maand- en jaarafsluiting Actief meedenken over het verbeteren van administratieve processen
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.