Assistent Boekhouder
Zaventem
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.
Functieomschrijving:
Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket:
Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Turnhout
Vivaldis Office is op zoek naar een........ TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Belangrijk: tijdelijk contract - 5 maanden (november - maart)
🗒 Hoe ziet je dag eruit als Finance officer- GL accountant?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAP/ AROpvolgen verrichtingen + boekingen, debiteurenbeheerAnalyse grootboekrekeningenBetalingen beherenVoorbereiding BTW, afsluitingsproceduresAlgemene administratieve taken mbt dossiersAanspreekpunt mbt admin en financeVoorbereiding audit
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Heusden-Zolder, België
Onze klant in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in natuursteen, is op zoek naar een hulpboekhouder.
Je takenpakket als financieel medewerker ziet er als volgt uit:
Je boekt aankoop- en verkoopfacturen correct en efficiënt inJe verwerkt de bank- en kasverrichtingen en voert afstemmingscontroles uitJe koppelt aankoopfacturen aan verkoopfacturen en zorgt dat deze tijdig klaarstaan voor betalingJe ondersteunt bij het opmaken en indienen van btw-aangiftesJe helpt mee met de voorbereiding van de jaarafsluitingJe verzorgt de boekhouding van A tot Y en denkt actief mee over optimalisaties in de processen..
FinanceMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Middelkerke, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23
Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.
Jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar
Oudsbergen, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y?
Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder automotive
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder
Maasmechelen, België
Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.
Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.
Het takenpakket ziet er als volgt uit:
Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder a to z
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... BOEKHOUDER A TOT Z!
Waar moet je zijn?
Heist-op-den-BergBoekhoudkantoor
Wat zijn je taken als dossierbeheerder?
Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een accountancy- en advisorygroep, zijn wij op zoek naar een Expert Accountant in Herent.
Je fungeert als rechterhand van de kantoorverantwoordelijken.
Dit zullen je taken zijn:
Je bent eindverantwoordelijke voor jouw dossiers.In klantenbesprekingen neem jij de lead.Je geeft financieel en fiscaal advies aan de klanten.De finale controle en eventuele aanpassingen gebeuren door jou.Je rapporteert aan en werkt nauw samen met de kantoorverantwoordelijke.Je onderhoudt contacten met klanten via jouw advies en toelichting.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
📍Waar kom je terecht?
Bouwbedrijf/ technische productie
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Junior dossierbeheerder!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je draagt zorg voor een accurate boekhoudkundige verwerking van documentenJe maakt de BTW-aangiftes opJe bereidt (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen voorJe bereidt fiscale aangiften voor (zowel op het gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je staat in directe verbinding met de dossierbeheerder en communiceert over de bijzonderheden binnen elk dossier
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Accountant
Kessel-Lo, Leuven
Krak in boekhouden?Al ervaring in een boekhoudkantoor?En beschik je over de nodige fiscale kennis?Een boekhoudkantoor uit het Leuvense is op zoek naar een Senior Accountant om hun team te versterken.Hier ontdekt je alvast wat je allemaal zal doen:
Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je team.Je stelt balansen en resultatenrekeningen op.Als senior accountant ben je verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftes.Je verleent professioneel advies op het vlak van accountancy, fiscaliteit en financieel beleid.Tot slot zorg je voor de bespreking met de klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke
Heffen
Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten:
Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder met bedrijfswagen
Heverlee, Leuven, België
Goed met cijfers?
Administratief sterk?
Al een eerste ervaring achter de rug?
Voor een boekhoudkantoor in de regio Leuven, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je zal instaan voor de volgende taken:
Verwerken van alle boekhoudkundige documenten.Assisteren bij het opstellen van balansen en jaarrekeningen.Helpen bij het opstellen van fiscale aangiften.Beantwoorden van vragen van klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Heverlee, Leuven, België
Ervaring in een accountantskantoor?Is fiscaliteit jouw ding?Wil je graag werken voor een werkgever die opleidingen en doorgroeimogelijkheden biedt?Voor een boekhoudkundig kantoor in Leuven, gespecialiseerd in accountancy en fiscaliteit, zijn we op zoek naar een Accountant.Wat moet je doen?
Je beheert de klantendossiers.Balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes opstellen is everyday business.Je bereidt reorganisaties en fiscale optimalisaties voor.Als accountant stel je ook budgetten en rapporteringen op.Je stelt fiscale adviezen op
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.