Inside Sales Representative
MERCHTEM
Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten.
Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.
Taken:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside Sales Representative
ZAVENTEM
Functieomschrijving
Klant- en collega communicatie: Proactief ondersteunen van klanten via telefoon en e-mail. Goede communicatie met collega's van diverse afdelingen (administratie, logistiek, verkoop, financiën en marketing) is essentieel.Administratieve taken: Nauwkeurig opmaken van offertes en bestellingen verwerken in het D365 systeem. Beheren van klantgegevens.Ondersteuning: Bieden van administratieve en technische ondersteuning aan het Salesteam. Technische vragen van klanten kunnen vertalen naar de juiste producten.Logistiek en nazorg: Contact onderhouden met productie-eenheden in Europa over levertermijnen en technische ondersteuning. Klachten registeren, opvolgen en passende oplossingen bieden.Flexibiliteit: Naast deze basistaken kunnen er nieuwe uitdagingen of projecten aan je takenpakket worden toegevoegd.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Erembodegem, Aalst, België
Voor onze klant te 9320 Erembodegem zijn we op zoek naar een commercieel bediende
Taken:
Beantwoorden van telefonische vragen en verzoeken van klanten en potentiële klanten.Opnemen van bestellingen en informeren over de afhandeling, levertermijnen, etc.Noteren van bijzondere wensen, problemen en verwachtingen van klanten en rapporteren aan de vertegenwoordiger of verkoopleider.Signaleren van commerciële informatie uit klantengesprekken aan de verkoopleiderVoorbereiden van commerciële presentaties en samenstellen van documentatiemateriaal.Verzamelen van informatie voor offertes en berekenen van verkoopsprijzen.Opstellen en versturen van offertes volgens interne procedures.Verzamelen van verkoopcijfers en statistisch verwerken van gegevens.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Sint-pieters-Leeuw
Voor een van onze klanten, gelegen in Sint-Pieters-Leeuw, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst.
Ben jij iemand die energie haalt uit klantcontact, graag meedenkt met de klant en het leuk vindt om bestellingen van A tot Z op te volgen? Dan is deze functie iets voor jou! Je komt terecht bij een toonaangevende leverancier van dak- en gevelmaterialen, actief in België en Nederland. Je speelt een centrale rol in het verkoopproces en draagt rechtstreeks bij aan de klanttevredenheid.
Wat houdt de functie in?
In deze gevarieerde binnendienstfunctie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s. Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt van bestelling tot levering, met oog voor detail en klantgerichte service.Concreet zal je onder andere instaan voor:Het begeleiden en verwerken van bestellingen via mail, telefoon of aan het loket.Het beantwoorden van vragen van klanten en het geven van gepast advies na een inwerkperiode.Het onderhouden van een goede relatie met klanten door een vriendelijke en professionele service.Het opvolgen van dossiers en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.Het bijdragen aan een positieve werksfeer binnen het team.Beschikbaarheid om 1 zaterdagvoormiddag op 2 te werken.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commerciële binnendienst medewerker
Sint-Pieters-Leeuw, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw
Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.
InterimMaterialenVoltijdsVast contract
Commercieel medewerker binnendienst
Aartselaar, België
Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar.
Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
AARTSELAAR
Over de functie
Ben jij een kei in het onderhouden van klantcontacten en heb je een talent voor organiseren? Dan zoeken we jou! In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en werk je nauw samen met het verkoopteam. Je bent een belangrijke schakel in het commerciële proces en draagt direct bij aan de tevredenheid van onze klanten en de groei van ons bedrijf.
Jouw takenpakket
Je beheert een eigen klantenpakket en bouwt hier sterke relaties mee op.Je verwerkt bestellingen en volgt offertes op.Je signaleert commerciële kansen en bespreekt deze met je collega’s van de buitendienst.Je bent de spil tussen verschillende afdelingen, zoals logistiek en planning.Je ondersteunt het verkoopteam en zorgt voor een vlekkeloze administratie.
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Sint-Katelijne-Waver, België
Voor onze klant, een speciaalzaak in gereedschappen, tuinmachines, cleaning machines en pompen, ... zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst.
Je beantwoordt technische vragen van klanten en adviseert hen over onze producten en diensten (voornamelijk per telefoon en mail).Offertes & orders: Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en beheert klantendossiers.Projectvoorbereiding: Je zorgt voor een duidelijke voorbereiding van technische opdrachten, zodat onze techniekers goed geïnformeerd op pad gaan.Technische administratie: Je verzamelt info, maakt technische fiches en werkt nauw samen met onze buitendienst.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
WILRIJK (ANTWERPEN)
Voor onze klant te Wilrijk zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende. Onze klant is gespecialiseerd in metalen platen, buizen en metalen producten op maat van de klant. Zij richten zich zowel naar de B2B als B2C markt.
Je staat in voor het verwerken van inkomende orders (deze komen vooral per mail binnen)Je staat in voor de calculatie en het opmaken van offertes en houdt hierbij rekening met de volatiliteit van de metaal- en staalprijzen (dagprijzen)Je hebt dagelijks contact met het magazijn in functie van de levertermijnen, haalbaarheid,...Je hebt een actieve bijdrage bij het optimaliseren van het verkoopproces, het gebruik van de software,...Samen met de rest van het commerciële binnendienst team sta je in voor het verder helpen van klanten aan de balie en het verschaffen van advies
TechnicsMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist- customer relations (NED/ENG/FRA, int. sfeer!)
lier
Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist- customer relations (NED/ENG/FRA, int. sfeer!)
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Voeding
Takenpakket
= Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren + rechterhand supply chain coördinator
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Antwerpen
Voor een toonaangevend bedrijf in de vleeshandel, gevestigd in Antwerpen, zijn wij op zoek naar een gedreven Inside Sales Medewerker.
Als International Account Manager ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het assortiment binnen Europa.Je werkt met een diverse groep eigen klanten en bent van A tot Z hun aanspreekpunt.Je denkt vooruit, anticipeert op hun behoeften en bewijst elke keer dat het bedrijf staat voor uitmuntende klantgerichtheid en top producten.Je bent daarnaast voortdurend op zoek naar nieuwe klanten en verkoopkansen.Het bedrijf heeft een duidelijke groeistrategie en geeft jou alle ondersteuning om dit te realiseren.Je bent gericht op resultaat en je stopt niet voordat je doelen zijn bereikt.Je vindt het leuk om deals te sluiten in een dynamisch, internationaal, business-to-business omgeving binnen Europa en bent een natuurtalent in het opbouwen van lange termijn relaties.Je rapporteert rechtstreeks aan de Commercieel Manager.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Wommelgem, België
Voor onze klant te Wommelgem, gespecialiseerd in elektronische componenten en connectoren voor de machinebouw, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Engineer.
Je bent de schakel tussen het engineering-team, verkoop, klanten en leveranciers en vertaalt de technische klantenbehoefte naar een concrete oplossing op maatJe staat niet enkel in voor het opmaken van bestellingen en offertes maar je volgt ze nauwgezet op, maakt rapporten en analyses, volgt leads op, staat in voor alle technische vragen van klanten en zoekt samen met leveranciers naar een geschikte oplossingJe zorgt voor een nauwkeurige dossieropbouw en hebt hiervoor contacten met alle betrokken partijen (customer service, aankoop, engineering, de klant, designbureau's, leveranciers, purchase afdeling...). Met andere woorden: je bent een echte relatie- en bruggenbouwer die ook (potentiële) klanten weet te binden door op een gezwinde wijze een accurate oplossing voor te stellenVoor de calculatie houdt je rekening met verschillende parameters zoals logistieke kosten, consolidatie,...Je maakt ook contracten aan, bent mee verantwoordelijk voor het logistieke proces en staat in voor het administratieve proces bij eventuele klachten
TechnicsElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
MERELBEKE
Voor een bedrijf dat feestmaterialen verhuurt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker!
Heb jij relevante ervaring? Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Uitvoeren en opmaken van bestellingen en offertesAanspreekpunt voor klanten inzake orderadministratieContactpersoon voor het magazijn omtrent orderadministratie en bestellingenBinnenkomende telefonie en mails behandelenEfficiënt eigen planning opmakenUit te voeren orders controlerenInschatten van impact en gevolgen van ordersKlanten snel en correct te woord staan
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verkoopadviseur Doe Het Zelf
Ternat
Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar meerdere
Verkoopadviseurs doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout & verkoopadviseur elektriciteit en loodgieterij
Taken:
Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales coördinator
GENT
Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een Inside sales coördinator
Als Inside Sales Coördinator ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de commerciële binnendienstactiviteiten en het verzorgen van een optimale klantbeleving, van offerte tot en met levering. Je bent een cruciale schakel tussen de commerciële activiteiten en productie.
Je takenpakket:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor B2B-klanten, onder andere voor het adviseren bij productkeuzes, technische vragen en eventuele klachtenBehandelen van inkomende klantenaanvragen en opstellen van offertesVerwerken van klantorders in het systeem en het opvolgen van de voortgang van bestellingen in samenwerking met productieNauwe afstemming met de productieafdeling en externe transportpartners om levertermijnen en klantverwachtingen te bewakenMonitoren van voorraadniveaus en het plaatsen van recurrente bestellingenOndersteunen van de salesafdeling bij het ontwikkelen van nieuwe klantrelaties en het uitbreiden van het klantenbestandHet up-to-date houden van het B2C-verkoopkanaal (webshop) en verwerken van klantenorders tot en met verzending
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Commercieel medewerker binnendienst
Schoten
We zijn op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst voor onze klant in Schoten. Je werkt steeds in het kantoor van Schoten.
Jouw takenpakket
Je start de dag met je collega's, een praatje, en die eerste slok van je koffie. Daarna duik je vol focus je mailbox in. Zonder afleiding. Perfect om je voor te bereiden op de rush die komen gaat. Want om 9 uur gaan de lijnen open en begint het pas echt!De telefoon rinkelt, e-mails stromen binnen en jij, de spil van het team, houdt alle ballen moeiteloos in de lucht. Een offerte opstellen? Een klant adviseren? Geen probleem! Je geniet van het snelle tempo en voelt een kick bij elke tevreden klant. Want jouw advies, jouw persoonlijke touch, maakt écht het verschil. Aan het eind van de dag evalueer je met het team. De doelen zijn behaald en je hebt weer topwerk geleverd. Tevreden sluit je je laptop af en voel je dat het tijd is om de werkdag achter je te laten. De sportschoenen lonken al!
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
WAVRE
Als Commercieel Medewerker Binnendienst ondersteun je de vertegenwoordigers en werk je daarvoor nauw samen met de technische en administratieve afdelingen.
Wat dat concreet inhoudt? Ontdek het hier:
Administratieve documenten voorbereiden en bijwerken die nodig zijn voor offertes in te dienen: technische fiches, beschrijvingen...Commerciële dossiers voorbereiden
Prijsoffertes opstellenLastenboeken lezen en analyserenSpeciale vereisten identificeren die besproken moeten worden internOffertes doorsturen naar klanten
Bestellingen beheren
Orderbevestigingen opstellen naar klantenBestellingen doorgeven aan inkoopOrders administratief opvolgen
De database up-to-date houden in ERP
Klantgegevens, artikelen en tarievenProductfiches en administratieve documenten voor aanbestedingsdossiers
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Voor een garage in Vilvoorde zijn wij op zoek naar DE autoverkoper die auto's verkoopt met hart en ziel. Je zal instaan voor onder andere volgende taken.:
Onthalen van bezoekers in de toonzaal.Analyseren en luisteren naar de behoeftes van de klant.Nieuwe wagens verkopen maar ook tweedehandswagens verkopen en overnames regelen.Organiseren van proefritten. Opmaken en opvolgen van offertes.Opvolgen van de verkoopadministratie.Wagens leveren en klanten wegwijs maken in hun nieuwe wagen.Zorgen voor mooie uitstraling van de showroom.
Met je stralende glimlach verwelkom je elke bezoeker in de showroom, dankzij je vlotte babbel, geef je de nodige info en analyseer je de noden en behoeftes van de klanten.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales adviseur BATIBOUW 2026
Brussel
Voor onze klant, een tegelbedrijf, zijn wij op zoek naar
BATIBOUW 2026 - verkopers/vendeurs
Verkopen door middel van je passie voor ontwerp en design
Geen offertes opstellen of een lang sales proces, je weet mensen ter plekke te overtuigen met een eenvoudige sales strategieDe keuzes begeleiden van evengoed particuliere als professionele klantenBegeleiden van opbouw beursstandenErvaren verkopers binnen de interieursector(technische) tekeningen, werfschetsen en mallen maken
InterimBouwVoltijdsTijdelijk
Administratief/Commercieel bediende | Gent
SINT-AMANDSBERG (GENT)
Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker.
Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!
Een greep uit je takenpakket:
Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.