Jobs

Jobs

387 Jobs gevonden

Administratief Bediende

Roeselare

Jouw werkdag:   Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Torhout

Voor onze klant te Torhout zijn wij op zoek naar een medewerker klantendienst. Hoe maak jij het verschil? Als lid van het helpdeskteam ondersteun je onze klanten (veehouders, vervoerders en dierenartsen) voornamelijk via telefoon en mail.Je analyseert vragen en problemen en lost deze op.Je start dossiers op volgens de procedures die gelden binnen ons kwaliteitssysteem.Je volgt de gemaakte afspraken met klanten verder op en werkt dossiers zelfstandig af.Klachten of problemen zie je als kansen om onze dienstverlening te verbeteren.Je ondersteunt je collega’s.  
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief Bediende

Pittem

Voor een bedrijf in regio Izegem zijn we op zoek naar een Administratief boekhoudkundig bediende;   Daarbij kom je terecht in een bijzonder dynamische omgeving waar teamwork als evidentie wordt beschouwd en die haar medewerkers als haar belangrijkste kapitaal ziet! Wat wordt van jou verwacht? Je staat in voor de volledige boekhouding van 4 vennootschappen, in samenwerking met de hoofdboekhoudster. Jouw takenpakket omvat hoofdzakelijk het verwerken rekeningafschriften en boeken van facturen. Dit wordt aangevuld met een aantal algemene administratieve taken (vb zendnota’s verwerken voor selectie aan leveranciers).
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende AGRO

ZONNEBEKE

Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken! Wat ga je doen? Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

ZONNEBEKE

Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt. Je staat in voor volgende taken; Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren  
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

administratief bediende projectadministratie

Zedelgem

Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou! Wat brengt je dag?: Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - transportplanner

Brugge, België

Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker   Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.   Wat ga je doen? Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets, prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort tot de taak. Nog enkele belangrijke taken: Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering. 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

OOSTKAMP

Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp. Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

HARELBEKE

Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen. Hoe ziet jouw dag eruit? Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken. Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

HARELBEKE

Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.   Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving. Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

OUDENBURG

Voor onze klant te Roksem zijn wij op zoek naar een Technical After Sales Advisor. Dit zijn jouw taken. Onderdelen bestellenMagazijn op orde houdenOnderdelen klaarleggen voor techniekersPlanning van techniekersAansturen van techniekersKlanten te woord staan Dit takenpakket zal verruimd worden naargelang inzet. Doel van deze functie? Rechterhand worden van zaakvoerder.    
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Ieper

Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard   Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.    
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

IEPER

Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaal bediende.   Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en warme manier.Je staat in voor het telefonisch en digitaal onthaal (telefooncentrale, e-mailverkeer).Je verzorgt administratieve ondersteuning: agendabeheer, klassement, postverwerking,...Je beheert de vergaderruimtes en helpt bij het organiseren van afspraken en interne events.Je bent het eerste aanspreekpunt en geeft correcte informatie door aan collega’s en bezoekers.     
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Brugge, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf, zijn wij op zoek naar een allround administratief bediende. Je wordt tewerkgesteld op hun site te Zeebrugge   Jouw taken zijn: Je staat in voor het onthaal en helpt de klanten verder waar nodig.Je zorgt voor een vlotte organisatie ivm boeking, organisatie en aankleding van vergaderzalen.Je doet de inkomende post.Je bent verantwoordelijk voor de bestelling van kantoormateriaal en opvolging van de stock hiervanJe biedt administratieve ondersteuning voor verschillende diensten: preventie, materiaal, back up loonadministratie, ....Je volgt de aanbestedingen op. Je springt bij in de facturatie. 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Brugge

Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (19u). Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je maakt deel uit van het hecht team van collega’s in het service center.Je werkt nauw samen met de Branch Manager, de Assistant Branch Manager en de bandenmonteurs.Je rapporteert aan de Branch Manager.Elke klant, samen met je collega’s weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig administratief bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende. Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief logistiek bediende

Meetkerke, Zuienkerke, België

Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit? Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Middelkerke

Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een parkverantwoordelijke/onthaalbediende.   Jouw taken: Onthaal van bezoekers en residentenBeantwoorden van mails en telefonieHet vakantiepark controleren op netheidOffertes opmaken en laten bevestigen door de eigenaars van devakantiehuisjes;Controle van uitgevoerde werken door Technische DienstZelfstandig kunnen werken en toch een teamplayer zijnOpvolging van tweedehandsverkopen
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!