Logistiek Bediende vast contract
Sint-Eloois-Vijve
Voor een familiaal bedrijf met uitstekende reputatie & een glasheldere visie, zijn wij op zoek naar een Logistiek planner!
Je krijgt een boeiend takenpakket, waar je een tandem vormt met je collega's van transport en van de productiesites!
Dagelijks plannen en bijsturen van de aardappelbevoorradingHoofdcontactpersoon zijn voor telers, transporteurs en de aankoopdienstOrganiseren van de transporttoewijzing en opvolgen van aardappelophalingen bij leveranciersZorgen voor een rendabele en efficiënte logistieke coördinatieAdministratieve opvolging via ons ERP-systeemActief bijdragen aan continue verbetering en digitalisering van processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
Gent, België
Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat.
Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!
Dit zijn je werktaken 🔨
Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenJe werkt 2 dagen per week in Neder-Over-HeembeekDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
In welk bedrijf zal je werken?
Het bedrijf is actief in het opslaan en leveren van gekoelde en droge voedingsproducten.
De werkplaats is in Rieme, in een industriezone = gemakkelijk bereikbaar met de auto (NIET met het openbaar vervoer)
We zoeken voor onze partner een logistiek bediende in dagdienst!
Maandag tot vrijdag = geen weekend
Je takenpakket als administratief/logistiek bediende zal bestaan uit:
Deel customer service -- klantendienstOndersteuning adminsitratieve dienstAdministratieve behandeling van het stockbeheer, in-house WMS systeem,...Verwerken van orders, klaarmaken van orders,...
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Brugge, België
Voor onze klant, een metaalverwerkend bedrijf te Brugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende.Jouw taken zijn:
Opmaken van zendnota's voor de uitgaande goederen Controle en telling van de stukken die ons toegeleverd worden doorgeven aan aankoop dat de goederen binnen zijn Tellen van stukken die verstuurd worden Klanten contacteren wanneer stukken afgewerkt zijn Transport regelen voor goederen die verstuurd mogen worden. Opstellen van efficiënt transportschema rekening houdende met de wensen van de klanten, productieverantwoordelijke en de ligging van de magazijnenOpvolgen van bufferzone. Zit er genoeg beweging in, blijven paletten niet te lang staan. Rekken met stock controleren. Wanneer goederen reeds er te lang op stock staan klanten contacteren en aanmanen paletten op te halen Opvolging aantal uitgaande paletten. Klanten contacteren wanneer ze paletten moeten terug brengen.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij organisatorisch sterk? Ben je stressbestendig? Heb je een goed geografisch inzicht? Check, check, check? Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende/ planner die we zoeken regio Brugge. Jouw werkdag:
Als logistiek bediende sta je in voor de verwerkingen van de afroepen van de elementen. Je maakt transportbonnen aan.Je maakt vrachtindelingen op. Je neemt de transportplanning voor je rekening. Je bepaalt steeds de prioriteit voor het laden van de vrachtwagens (opleggers). Je communiceert dit met de verantwoordelijke van de productie. Je hebt rechtstreeks contact met de transporteurs.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de betonindustrie.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als logistiek administratief bediende bestaat uit:
De dagelijkse logistieke processen coördineren en organiseren;Transportdossiers en vrachtdocumenten opstellen en tot in de puntjes controleren;Laadlijsten maken en de uitvoering ervan nauwgezet opvolgen;Transporten regelen en hierover helder communiceren met klanten;Inkomende leveringen controleren en administratief verwerken;De communicatie met leveranciers en klanten stroomlijnen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant te Geel, actief in de waterzuivering, zoeken wij dringend een magazijnier:
Uitvoeren van kleine montage en herstellingswerken,Werkvoorbereiding en stock beheerBedienen rolbrugalgemene magazijntakenrijden met heftruck
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
HERENTALS
Voor een familiebedrijf in de houtsector is Vivaldis Office GEEL op zoek naar een logistiek verantwoordelijke in regio Herentals.
Hoe zal je dag er uitzien?
Verantwoordelijk voor klantenordersBeheer van vast cliënteel met vaste leverdagenPlannen van leveringen per klant en datumOpvolging van orders in productieContact opnemen met klant bij vertraging voor nieuwe leverafspraakAanspreekpunt voor klanten en dienst naleveringPlanningen opmaken voor de chauffeurs die de leveringen doenJe werkt nauw samen met de teamleader van productie en de inpakkers
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Logistiek Bediende
NIEUWPOORT
Voor onze klant te Nieuwpoort zijn wij op zoek naar een tijdelijk logistiek bediende.
Hoe ziet jouw dag eruit?
• Je behandelt samen met je collega’s de telefonische oproepen en mails voor administratie m.b.t. de verzendingen naar onze internationale klanten.
• Je regelt de transporten van onze systemen voor onze klanten en distributeurs. Daarbij horen ook alle vereisten (douane) formaliteiten.
• Je volgt ook de betalingen op in samenwerking met onze Finance, alvorens de verzendingen finaal te bevestigen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?
Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?
Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.
Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.
Een greep uit jouw takenpakket:
OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge
Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken:
In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde klantendienst medewerker
Taken:
Uitleveren van goederen aan klanten die zich in de winkel aanbieden.Inladen van goederen in de wagen of bestelwagen van de klant.Behandelen van huurtoestellen: opmaken van contracten, afgifte, controle en terugname.Afdrukken van documenten (SAP) en overhandigen van goederen aan de klant.Afrekenen van goederen aan de kassa.Klaarzetten van goederen voor extern transport.Dagelijks transport regelen voor uitleveringen.Opslaan (slotten) van binnengekomen goederen.Verwerken van slots in de computer (slotnummers toekennen aan dossiers).Dagelijks verwerken van de voorschottenlijst (SAP).Statussen van dossiers beheren (SAP).Updaten van te late leveringen in Excel-bestanden.Brieven versturen voor afhalingen (SAP).Klanten telefonisch contacteren voor afhalingen.Werken met een vorkheftruck of reachtruck (opleiding kan voorzien worden).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onze klant is een toonaangevend internationaal bedrijf gespecialiseerd in de logistiek van afgewerkte voertuigen, waaronder binnenlands en internationaal transport, opslag en het refinishen van voertuigen.
De expertise strekt zich ook uit tot algemeen vrachtvervoer (zowel nationaal als internationaal) en uitgebreide opslagoplossingen. Met vestigingen in de Benelux, Duitsland, Tsjechië en Bulgarije zijn ze strategisch gepositioneerd om een divers en groeiend klantenbestand te bedienen.
Om het professionele team te ondersteunen en de internationale expansie verder te stimuleren, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor de vestiging in GENK.
Op de locatie in Genk komen nieuwe wagens binnen en vertrekken daar naar de dealers voor de verkoop. Je bent een belangrijke schakel in dit proces.Je zorgt voor de volledige administratieve afhandeling vanaf de binnenkomst van de wagen tot het vertrek: je behandelt de CMR’s, je verwerkt alle documenten, je maakt rapportages, je hebt contact met de klant (dealers) en andere afdelingen in het bedrijf.Je helpt chauffeurs verder aan het loket en je bent hun eerste aanspreekpunt.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende/ logistiek medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een audiobedrijf.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als deeltijds logistiek bediende/ logistiek medewerker bestaat uit:
Je zorgt dat de orderverwerking vlot en correct verloopt;Je hebt dagelijks contact met klanten, transportfirma’s en jouw collega’s van het magazijn;Je volgt binnenkomende orders op;Je maakt douanedocumenten op; Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van bestelling tot levering bij de eindklant;Je organiseert het transport voor de zendingen; Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je ontvangt bezoekers en chauffeurs; Je behandelt de klachten en zoekt gericht naar oplossingen; Je draagt bij tot mogelijke optimalisaties in de processen.
OfficeAudiovisueelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker / orderpicker AVONDREGIME.
KORTEMARK
Logistiek medewerker / orderpicker AVONDREGIME.
Als logistiek medewerker zorg je voor afhandeling van ontvangst en verzendingen van vrachtwagenonderdelen.
Overdag sorteer, controleer en label je de goederen.
Je verzorgt de administratieve verwerking en afhandeling van jouw zendingen.
Naar de avond toe word je ook ingeschakeld in de dienst verzendingen.
Je kan ook als vlinder ingezet worden voor de receptie/ontvangst van de goederen en als opvolger van binnenkomende goederen rechtstreeks bedoeld voor de klant.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker | metaal
Wielsbeke, België
Voor onze klant in de metaalsector, zijn we op zoek naar een logistiek medewerker metaal:
Jij als logistiek medewerker metaal, staat in voor:
Allround inzetbaar in het atelierCorrect laden van de vrachten met de rolbrug;Je controleert steeds de volledigheid van de vrachten aan de hand van voorziene vrachtlijstenJe voert kwaliteitscontrole uit op de afgewerkte stukkenJe ontvangt goederen en stockeert deze op de juiste plaats met de heftruck
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker l onmiddellijke opstart
WIELSBEKE
Als allround medewerker in ons atelier speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van de werkzaamheden. Je takenpakket is gevarieerd en je ondersteunt waar nodig:
Laden van vrachten met behulp van de rolbrugControleren van vrachten op volledigheid aan de hand van vrachtlijstenUitvoeren van kwaliteitscontroles op afgewerkte producten voor ze vertrekkenOntvangen en correct stockeren van inkomende goederen met de heftruckBijspringen in het atelier waar extra hulp nodig isMeewerken aan een nette, veilige en efficiënte werkplaats.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.