Logistiek Bediende 2 ploegen
DEINZE
Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in 2 ploegen.
 
Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijn.Je plaatst zakken en dozen tot 25kg op palletten.Je maakt gebruik van scanners en een elektrische transpallet.Na opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden.
 
Interesse opgewekt? 
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
 
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Jouw uitdaging:
Orderverwerking in SAP incl. noodzakelijke exportdocumentatie (kennis incoterms) Aanmaken van offertes en proforma facturen volgens goedgekeurde commerciële voorwaarden Opstellen van credit / debetnota's Beheren van klantenrekeningen en opvolgen van betalingen, Beheren van retourproces, controleren en boeken van geretourneerde goederen Het beheren van de orderdesk mailbox / interne & uitgaande correspondentie
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij organisatorisch sterk? Ben je stressbestendig? Heb je een goed geografisch inzicht? Check, check, check? Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende/ planner die we zoeken regio Brugge. Jouw werkdag: 
Als logistiek bediende sta je in voor de verwerkingen van de afroepen van de elementen. Je maakt transportbonnen aan.Je maakt vrachtindelingen op. Je neemt de transportplanning voor je rekening. Je bepaalt steeds de prioriteit voor het laden van de vrachtwagens (opleggers). Je communiceert dit met de verantwoordelijke van de productie. Je hebt rechtstreeks contact met de transporteurs. 
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge
Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken:
In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans? 
Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?  
Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge. 
 
Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten. 
 
Een greep uit jouw takenpakket: 
OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij een ervaren 'logistieker' met een oog voor een vlot transport? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste transportplanner voor een brouwerij. In deze uitdagende functie draag je verantwoordelijkheid voor de organisatie van het transport.
Verantwoordelijkheden:
Ontvangen en begeleiden van klanten en chauffeurs op de site.Invoeren en verwerken van bestellingen in Navision.Communiceren van transportinformatie naar externe logistieke partners.Opstellen van een efficiënte planning voor bestellingen en afhaalmomenten.Beheren van de nodige administratie en transportdocumentatie.Dagelijkse opvolging van een 20-tal transporten, elk met 6 à 7 klanten.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onze klant is een toonaangevend internationaal bedrijf gespecialiseerd in de logistiek van afgewerkte voertuigen, waaronder binnenlands en internationaal transport, opslag en het refinishen van voertuigen. De expertise strekt zich ook uit tot algemeen vrachtvervoer (zowel nationaal als internationaal) en uitgebreide opslagoplossingen. Met vestigingen in de Benelux, Duitsland, Tsjechië en Bulgarije zijn ze strategisch gepositioneerd om een divers en groeiend klantenbestand te bedienen. Om het professionele team te ondersteunen en de internationale expansie verder te stimuleren, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor de vestiging in GENK.   Op de locatie in Genk komen nieuwe wagens binnen en vertrekken daar naar de dealers voor de verkoop. Je bent een belangrijke schakel in dit proces.Je zorgt voor de volledige administratieve afhandeling vanaf de binnenkomst van de wagen tot het vertrek: je behandelt de CMR’s, je verwerkt alle documenten, je maakt rapportages, je hebt contact met de klant (dealers) en andere afdelingen in het bedrijf.Controle wagens, schades wagens opvolgen (buiten)Je helpt chauffeurs verder aan het loket en je bent hun eerste aanspreekpunt. 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Hasselt
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de automotive sector.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
 
Je takenpakket als logistiek bediende zal bestaan uit:
Je zorgt voor de bestelling, opvolging, ontvangst en stock van onderdelen; Je staat in voor het bestellen van onderdelen via het DMS-systeem; Je houdt tijdens een bestelling rekening met de mogelijke garanties, de juiste hoeveelheden en de juiste leveranciers; Je controleert onderdelen op schade en de juiste aantallen; Je verwerkt geleverde onderdelen in een administratie; Je geeft technisch advies aan het technisch atelier; Je noteert de verstrekte onderdelen op de werkorders; Je houdt de flow van goederen bij en registreert deze. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende/ logistiek medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een audiobedrijf.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
 
Jouw takenpakket als logistiek bediende/ logistiek medewerker bestaat uit:
Je zorgt dat de orderverwerking vlot en correct verloopt;Je hebt dagelijks contact met klanten, transportfirma’s en jouw collega’s van het magazijn;Je volgt binnenkomende orders op;Je maakt douanedocumenten op; Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van bestelling tot levering bij de eindklant;Je organiseert het transport voor de zendingen; Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je ontvangt bezoekers en chauffeurs; Je behandelt de klachten en zoekt gericht naar oplossingen; Je draagt bij tot mogelijke optimalisaties in de processen. 
OfficeAudiovisueelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
 
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning. 
 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Magazijnier l logistiek medewerker l met verantwoordelijkheden
Roeselare
Ken je volledig het reilen en zeilen van het magazijn ? Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs. Alsook ben jij de schakel met de aankoopdienst. We zijn op zoek naar een logistiek medewerker / magazijnier met verantwoordelijkheden.
 
Jij staat in voor ...
 
Het ontvangen van de chauffeursAfdrukken van voorraadbonVoorraadbon controleren met levernotaChauffeur wegwijzen waar goederen te plaatsenGoederen controleren op THT, LOT code, aantal, inhoud, breuk en noteren op voorraadbonNa controle papieren van chauffeur aftekenenVolle paletten inscannen aan de hand van palletlabelUitsorteren geleverde mixpaletten Input van genoteerde goederen in systeemWegzetten van kleine hoeveelheden goederen in magazijnHet dagelijks onderhouden van de receptiezone (= proper zetten)Stockcontrole’s uitvoeren en zo nodig aanpassenBreuken uitboeken in systeemDagelijks alle mails bekijken en verwerkenOphalingen van soorten pallets regelenInvullen artikelgegevens in systeem = hoeveelheid, locatie,…Nauw contact met dienst aankoopBestellingen klaarzetten
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende - Voeding
WAREGEM
Voor onze klant, gespecialiseerd in de voedingssector zijn we op zoek naar een Logistiek bediende met focus op order input.
 
Je bent de vaste schakel tussen onze organisatie en de klant
Je zorgt ervoor dat onze eindproducten altijd op het juiste moment op de juiste plaats zijn en dat de volledige logistieke stroom soepel en efficiënt verloopt
 
Ondersteunen van Key Accountmanagers bij administratieve taken, zoals stalenbeheer, klantenfiches en prijslijstenRegistreren, opvolgen en afhandelen van problemen en klachten, in samenwerking met diverse afdelingen.Invoeren, controleren en bevestigen van klantorders in het ERP-systeemAfstemmen van orderdetails met ons salesteam en/ of de klant bij afwijkingen of onduidelijkhedenPlannen en organiseren van nationale en internationale transportenOnderhouden van contact met logistieke partnersOpstellen van verzenddocumentatie, zoals pakbonnen, vrachtbrieven en douanepapierenFront Desk: eerste aanspreekpunt voor bezoekers en transporteurs bij aankomst op de siteERP-beheer: aanmaken en beheren van nieuwe klanten en hun gegevens in het ERP- systeem
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker | metaal
Wielsbeke, België
Voor onze klant in de metaalsector, zijn we op zoek naar een logistiek medewerker metaal:
 
Jij als logistiek medewerker metaal, staat in voor:
Allround inzetbaar in het atelierCorrect laden van de vrachten met de rolbrug;Je controleert steeds de volledigheid van de vrachten aan de hand van voorziene vrachtlijstenJe voert kwaliteitscontrole uit op de afgewerkte stukkenJe ontvangt goederen en stockeert deze op de juiste plaats met de heftruck
 
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
 
 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker l onmiddellijke opstart
WIELSBEKE
Als allround medewerker in ons atelier speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van de werkzaamheden. Je takenpakket is gevarieerd en je ondersteunt waar nodig:
 
Laden van vrachten met behulp van de rolbrugControleren van vrachten op volledigheid aan de hand van vrachtlijstenUitvoeren van kwaliteitscontroles op afgewerkte producten voor ze vertrekkenOntvangen en correct stockeren van inkomende goederen met de heftruckBijspringen in het atelier waar extra hulp nodig isMeewerken aan een nette, veilige en efficiënte werkplaats.
 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
 
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
 
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
 
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
 
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Hamme
Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel?
Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?
 
Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst.
💼 Dit wordt jouw werk:
👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
TIELEN
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
Klantencontact mag je niet afschrikken.  
 
Waar moet je zijn?
 
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag)
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant
 
 
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker / Chauffeur
Bree, België
Vivaldis Interim is op zoek naar een bekwame en enthousiaste magazijnmedewerker/chauffeur voor een klant in de auto sector, gespecialiseerd in aanhangwagens, opleggers en caravans.
 
Functieomschrijving:
Controleren en labelen van binnenkomende goederen.Lossen van binnenkomend materiaal met behulp van de heftruck, reachtruck of rolbrug.Producten stockeren op de juiste plaats in het magazijn.Uitvoeren van stockcontroles en het melden van defecten en afwijkingen.Opvolgen van verzendingen.Bemannen van de Terberg trekker voor intern transport van voertuigen op het terrein en de openbare weg.Verplaatsen van afgewerkte trailers van verschillende productieafdelingen naar het parkeerterrein.
 
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende HAVEN VOLCONTINUE
GENT
Heb jij affiniteit met de haven? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn op zoek naar de Port Operator (loon aan 24 euro bruto) aan de Gentse zeehaven.
 
 
Wat zijn je werktaken?
🔍 Goederen controleren📐 Gewicht an afmeting controleren (manueel en met scanner)📦 Ontvangen goederen📚 Administratie sterk zijn (via excel en office)laden en lossen van schepen 
 
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.