Jobs

Jobs

305 Jobs gevonden

Sales Representative met technische kennis

Melsele, Beveren, België

Voor een bedrijf in Melsele 📍 welke actief is in magazijninrichting, werkplaatsinrichting en WMS software, zijn wij op zoek naar een ervaren Sales Representative met technische kennis.   Als Sales Representative sta jij in voor: Analyseer de behoeften van klanten om de meest passende (statische) oplossingen voor te stellen.Onderzoek de technische situatie van klanten door middel van klantbezoeken en andere methoden.Werk offertes uit en maak mogelijke tekeningen van het dossier.Bespreek dossiers met klanten en collega’s.Onderhandel met leveranciers en fabrikanten.Adviseer en ondersteun product-specialist, sales, technici en klanten. · Voer nacalculaties uit.Voer nacalculaties uit.
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Sales Representative

Geel, België

Vivaldis Office Geel zoekt ...... SALES REPRESENTATIVE! Waar moet je zijn?GeelSpecialisatie: mechanische staalconstructies zoals drukvaten, reactoren, warmtewisselaarsWat moet je doen als sales representative?Klantenrelaties onderhouden met bestaande internationale klanten + verder uitbouwenJe identificeert potentiële klantenAanspreekpunt van de vertegenwoordigersOpstellen van gedetailleerde offertesOpvolging openstaande offertesSamenwerken met de afdelingen techniek en productie om de klantvraag goed in kaart te brengenIn een latere fase zal je mee ingezet worden om extra mogelijkheden te verkennen en kan je doorgroeien naar sales managerNeem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Commercieel Medewerker Binnendienst

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem dat zich richt op de digitale transformatie van organisaties in IT-diensten en -oplossingen zijn ze op zoek naar een Inside Sales - Licensing Administrator. Het bedrijf heeft als doel om bedrijven te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van hun technologie-infrastructuur. Jouw Rol: Als Licensing Administrator ben je een belangrijke schakel in het ondersteunen van het licentiebeheer binnen ons bedrijf.Je zorgt ervoor dat alles rondom licentieovereenkomsten soepel verloopt en dat we altijd voldoen aan de licentievoorwaarden.In deze rol werk je vooral achter de schermen, met een focus op administratieve taken, rapportage en ondersteuning van het team en klanten.Beheren en onderhouden van licentieovereenkomsten en verlengingen.Ondersteunen bij de coördinatie van licentietoepassingen en verlengingen.Voorbereiden van rapporten over licentieverbruik, kosten en inventaris.Beheren van de licentie-inventaris en zorgen voor een actueel overzicht van alle actieve licenties.Voorbereiden en beheren van offertes, prijslijsten en contracten.Ondersteunen van het verkoop- en juridische team bij licentiegerelateerde kwesties.Onderhouden van klantrelaties door administratieve ondersteuning en antwoorden op vragen over licenties.  
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Sint-pieters-Leeuw

Voor een van onze klanten, gelegen in Sint-Pieters-Leeuw, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Ben jij iemand die energie haalt uit klantcontact, graag meedenkt met de klant en het leuk vindt om bestellingen van A tot Z op te volgen? Dan is deze functie iets voor jou! Je komt terecht bij een toonaangevende leverancier van dak- en gevelmaterialen, actief in België en Nederland. Je speelt een centrale rol in het verkoopproces en draagt rechtstreeks bij aan de klanttevredenheid. Wat houdt de functie in? In deze gevarieerde binnendienstfunctie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s. Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt van bestelling tot levering, met oog voor detail en klantgerichte service.Concreet zal je onder andere instaan voor:Het begeleiden en verwerken van bestellingen via mail, telefoon of aan het loket.Het beantwoorden van vragen van klanten en het geven van gepast advies na een inwerkperiode.Het onderhouden van een goede relatie met klanten door een vriendelijke en professionele service.Het opvolgen van dossiers en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.Het bijdragen aan een positieve werksfeer binnen het team.Beschikbaarheid om 1 zaterdagvoormiddag op 2 te werken.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Aartselaar, België

Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar. Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

KONTICH

Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Inside sales medewerker.   📍 Locatie: Kontich 💼 sector: Elektronische Componenten   Je werkt nauw samen met je technische collega’s uit de binnen- en buitendienst.Anderzijds contacteer je zelf proactief de klanten uit je klantenportefeuille.In je gesprekken neem je het ganse aanbod van onze producten en diensten mee.In de job van Inside Sales ligt de nadruk op het commerciële aspect.Je slaagt erin telefonische verkoop af te ronden en klanten te binden op lange termijn.Hiernaast registreer je alles zorgvuldig in onze ERP systemen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

WILRIJK (ANTWERPEN)

Voor onze klant te Wilrijk zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende. Onze klant is gespecialiseerd in metalen platen, buizen en metalen producten op maat van de klant. Zij richten zich zowel naar de B2B als B2C markt. Je staat in voor het verwerken van inkomende orders (deze komen vooral per mail binnen)Je staat in voor de calculatie en het opmaken van offertes en houdt hierbij rekening met de volatiliteit van de metaal- en staalprijzen (dagprijzen)Je hebt dagelijks contact met het magazijn in functie van de levertermijnen, haalbaarheid,...Je hebt een actieve bijdrage bij het optimaliseren van het verkoopproces, het gebruik van de software,...Samen met de rest van het commerciële binnendienst team sta je in voor het verder helpen van klanten aan de balie en het verschaffen van advies  
TechnicsMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger B2B tegelhandel

Lommel, België

Voor onze klant in Lommel, gespecialiseerd in vloeren en tegels, zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger - B2B - bij voorkeur op freelance-basis. Een greep uit jouw takenpakket:  ProspecterenB2B klanten binnenhalen om bij hun aan te kopenRekening houdend met de gezondheid van bedrijven
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Herent

Tweetalig Nederlands-Frans? Een specialist in klachtenbehandeling? Al leidinggevende geweest van een team?   Voor een parkeerbeheerder in Herent zijn we op zoek naar een verantwoordelijke voor de klantendienst. Wat zal je doen:   Je ondersteunt en coördineert een team van 3 collega's.Als verantwoordelijke klantendienst in het hoofdkantoor ben je ook het aanspreekpunt voor collega's op andere locaties.Je staat in voor de opleiding van nieuwe medewerkers en zorgt dat ze zich snel thuis voelen.Zowel telefonische als schriftelijke klachten behandel je.Daarbij werk je ook mee aan de opvolging van dossiers. Dagelijkse opvolging incasso van moeilijker klantendossiersInvorderingsdossiers opvolgenInteractie met advocaten en gerechtsdeurwaarders.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Engineer

Zellik

Voor een van onze klanten in Asse, actief in de sector van residentiële liften en comfortoplossingen, zijn we op zoek naar een Sales Engineer Comfortlift. Je wordt verantwoordelijk voor het adviseren van klanten en het verkopen van op maat gemaakte oplossingen die de mobiliteit in woningen verbeteren. Je combineert technische kennis met commerciële flair en begeleidt je klanten van A tot Z. Jouw takenpakket: Bezoeken van particuliere en professionele klanten (B2C/B2B) na aanvraag of op eigen initiatiefAnalyseren van de noden van de klant en voorstellen van gepaste technische oplossingenOpstellen en opvolgen van offertes en contractonderhandelingenUitvoeren van plaatsbezoeken en technische opmetingenConfigureren van producten via interne toolsOpmaken van de volledige dossier voor overdracht aan het projectteamSamenwerken met het interne salesteam en deelnemen aan teamvergaderingenVertegenwoordigen van het bedrijf op beurzen en netwerkevenementen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Wommelgem, België

Voor onze klant te Wommelgem, gespecialiseerd in elektronische componenten en connectoren voor de machinebouw, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Engineer.  Je bent de schakel tussen het engineering-team, verkoop, klanten en leveranciers en vertaalt de technische klantenbehoefte naar een concrete oplossing op maatJe staat niet enkel in voor het opmaken van bestellingen en offertes maar je volgt ze nauwgezet op, maakt rapporten en analyses, volgt leads op, staat in voor alle technische vragen van klanten en zoekt samen met leveranciers naar een geschikte oplossingJe zorgt voor een nauwkeurige dossieropbouw en hebt hiervoor contacten met alle betrokken partijen (customer service, aankoop, engineering, de klant, designbureau's, leveranciers, purchase afdeling...). Met andere woorden: je bent een echte relatie- en bruggenbouwer die ook (potentiële) klanten weet te binden door op een gezwinde wijze een accurate oplossing voor te stellenVoor de calculatie houdt je rekening met verschillende parameters zoals logistieke kosten, consolidatie,...Je maakt ook contracten aan, bent mee verantwoordelijk voor het logistieke proces en staat in voor het administratieve proces bij eventuele klachten
TechnicsElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker binnendienst

Merelbeke, België

Voor een groot elektromechanisch bedrijf in Merelbeke zoeken we een Product Data Analist. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan is dit misschien wel de job voor jou!   Wat is het takenpakket? Het verwerken van de ontvangen prijslijsten van de hoofd- en alternatieve leveranciers.Aanmaken en aanpassen van artikelen op basis van offertes, orderbevestigingen en prijslijsten.Een correcte administratie en integratie van artikelen in AX.In het oog houden van de minimum en maximum van de stockstatus en initiatief nemen om dit op peil te houden.Proactief werken om het artikelbeheer up to date te houden; prijslijsten opvragen en leveranciers contacteren bij onregelmatigheden.Collega’s en leveranciers mondeling en schriftelijk te woord staan bij vragen.Binnengekomen gegevens archiveren en collega’s hiervan op de hoogte brengen.Ondersteuning van collega’s in hun takenpakket.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een bedrijf dat feestmaterialen verhuurt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker! Heb jij relevante ervaring? Solliciteer dan snel!   Het takenpakket: Uitvoeren en opmaken van bestellingen en offertesAanspreekpunt voor klanten inzake orderadministratieContactpersoon voor het magazijn omtrent orderadministratie en bestellingenBinnenkomende telefonie en mails behandelenEfficiënt eigen planning opmakenUit te voeren orders controlerenInschatten van impact en gevolgen van ordersKlanten snel en correct te woord staan
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een grote elektrotechnische speler in Merelbeke zijn we op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de aankoopdienst.   Het takenpakket: Je biedt ondersteuning in het maken van offertes.Je geeft orders in op een correcte manier in Microsoft Dynamics AX.Je staat in voor de voorbereiding van zendingen voor het magazijn.Je vraagt prijzen op bij leveranciers.Je volgt openstaande betalingen nauwgezet op.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verkoopadviseur DoeHetZelf-Zaak

Ternat

Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar een Verkoopadviseur doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

HEIST-OP-DEN-BERG

Voor een bedrijf in Heist-op-den-Berg zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Offertes opstellen en opvolgenKlantencontact via telefoon en mail: vragen beantwoordenOpvolgen van de betalingenBestellingen plaatsen en controlerenOpvolgen van de klanttevredenheidInplannen van afsprakenJe staat in contact met de andere medewerkers van het bedrijf om alles op elkaar af te stemmen...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

GENT

Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.   Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales coördinator

GENT

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een Inside sales coördinator Als Inside Sales Coördinator ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de commerciële binnendienstactiviteiten en het verzorgen van een optimale klantbeleving, van offerte tot en met levering. Je bent een cruciale schakel tussen de commerciële activiteiten en productie.   Je takenpakket:  Fungeren als eerste aanspreekpunt voor B2B-klanten, onder andere voor het adviseren bij productkeuzes, technische vragen en eventuele klachtenBehandelen van inkomende klantenaanvragen en opstellen van offertesVerwerken van klantorders in het systeem en het opvolgen van de voortgang van bestellingen in samenwerking met productieNauwe afstemming met de productieafdeling en externe transportpartners om levertermijnen en klantverwachtingen te bewakenMonitoren van voorraadniveaus en het plaatsen van recurrente bestellingenOndersteunen van de salesafdeling bij het ontwikkelen van nieuwe klantrelaties en het uitbreiden van het klantenbestandHet up-to-date houden van het B2C-verkoopkanaal (webshop) en verwerken van klantenorders tot en met verzending  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

GENT

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende/ commercieel medewerker voor onze klant in Hasselt. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als commercieel bediende/ commercieel medewerker bestaat uit: Je bent als kantoorhouder alleen verantwoordelijk voor het kantoor in Hasselt;Je ontvangt klanten en adviseert hen bij de aankoop en/of verkoop van producten;Je organiseert de werking van het kantoor en zorgt voor een vlotte en betrouwbare dienstverlening;Op dagen dat je afwezig bent, wordt je vervangen door een vlindercollega.
OfficeBankenVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!